از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

شرایط انتقالی مدارس تیزهوشان 1403 📞 شرایط و راهنمای کامل انتقالی مدارس سمپاد

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

شرایط انتقالی مدارس تیزهوشان

شرایط انتقالی مدارس تیزهوشان برای دانش آموزان در حال تحصیل در مدارس سمپاد که قصد دارند انتقالی بگیرند ، بسیار مهم است. ممکن است دانش آموزان در حال تحصیل در مدارس تیزهوشان به دلایل مختلفی همچون شرایط کار والدین ، تغییر محل زندگی ، دور بودن مسافت و … تمایل داشته باشند به مدرسه تیزهوشان دیگری انتقالی بگیرند. انتقالی مدارس تيزهوشان تحت شرایط خاصی امکان پذیر است که تنها دانش آموزان واجد الشرایط می توانند نسبت به آن اقدام نمایند. در صورتی که قصد گرفتن انتقالی در مدارس تیزهوشان را دارید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا با شرایط انتقالی مدارس تيزهوشان آشنا شویم.

شما دانش آموزان عزیز می توانید برای دریافت راهنمایی در خصوص شرایط انتقالی مدارس تيزهوشان با مشاوران مجرب ما تماس بگیرید.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

زمان اقدام برای انتقالی مدارس تیزهوشان 1403

دانش آموزان در حال تحصیل در مدارس تیزهوشان که به دلایل مختلفی قصد دارند به مدرسه تیزهوشان دیگری انتقالی بگیرند ، در صورتی که دارای شرایط لازم باشند ؛ می توانند در زمان تعیین شده توسط مرکز ملی استعداد های درخشان اقدام نمایند. تنها نکته ای که وجود دارد این است که زمان ثبت درخواست انتقالی برای مدارس تیزهوشان در داخل یک شهرستان و از یک شهرستان به شهرستان دیگر متفاوت می باشد که در ادامه به زمان هر یک اشاره کرده ایم :

زمان اقدام برای انتقالی مدارس تیزهوشان در داخل یک شهرستان

اگر دانش آموزی قصد دارد در داخل یک شهرستان از یک مدرسه تیزهوشان به مدرسه تیزهوشان دیگری انتقالی بگیرد ، باید پس از اتمام تحصیل در سال اول تحصیل خود در مدرسه سمپاد محل قبولی اقدام به ثبت درخواست انتقالی نماید.

احتمالا این را هم بپسندید  رشته های مدارس تیزهوشان 1403 📞 انتخاب رشته در مدارس تیزهوشان

به طوری که دانش آموز متقاضی انتقالی مدارس تیزهوشان باید پس از اتمام امتحانات خرداد ماه درخواست خود را ثبت کند. متقاضیان می توانند برای ثبت درخواست انتقالی مدارس تیزهوشان به آموزش و پرورش ناحیه محل تحصیل خود مراجعه کنند و فرم تقاضانامه را دریافت و تکمیل کنند.

زمان اقدام برای انتقالی مدارس تیزهوشان از یک شهرستان به شهرستان دیگر

اگر دانش آموزی قصد دارد از یک مدرسه تیزهوشان در یک شهر به مدرسه تیزهوشانی در شهر دیگر انتقالی بگیرد ، باید پس از اعلام نتایج آزمون تیزهوشان به آموزش و پرورش منطقه محل تحصیل خود مراجعه کند و به صورت حضوری درخواست انتقالی مدارس تیزهوشان خود را ثبت نماید.

مرتبط بخوانید : تغییر رشته در مدارس تیزهوشان – شرایط و راهنمای تغییر رشته در مدارس تیزهوشان

شرایط انتقالی مدارس تیزهوشان 1403

همانطور که اشاره کریدم انتقالی مدارس تيزهوشان با شرایط خاصی همراه است که تنها واجدین شرایط مجاز به دریافت آن می باشند. در صورتی که دانش آموز واجد الشرایط باشد با درخواست انتقالی مدارس تيزهوشان او موافقت می شود. در ادامه به شرایط انتقالی مدارس تيزهوشان در داخل یک شهرستان و همینظور از یک شهرستان به شهرستان دیگر اشاره کرده ایم.

شرایط انتقالی مدارس تیزهوشان در داخل یک شهرستان

  • متقاضیان برای دریافت انتقالی مدارس تیزهوشان در داخل یک شهرستان ، مجاز به ثبت درخواست در اولین سال از تحصیل در این مدارس نمی باشند. به همین دلیل بهتر است متقاضیان در زمان ثبت نام الویت های خود را به درستی انتخاب کنند.

شرایط انتقالی مدارس تیزهوشان از یک شهرستان به شهرستان دیگر

شرایط انتقالی مدارس تیزهوشان

  • متقاضیان در صورتی می توانند از مدرسه تیزهوشان از یک شهرستان به مدرسه تیزهوشان شهرستان دیگر انتقالی بگیرند که در یکی از مدارس انتخاب شده در شهر مبدا پذیرفته شده باشند.
  • کسب امتیاز لازم جهت پذیرش در مدرسه شهرستان مقصد الزامی می باشد.
  • برای موافقت با درخواست دانش آموز ، موافقت دو مدرسه و سپس موافقت اداره کل آموزش و پرورش استان های مبدا و مقصد لازم می باشد.

مرتبط بخوانید :انتقال از تیزهوشان به نمونه دولتی – شرایط و راهنمای کامل انتقال از تیزهوشان به نمونه دولتی

سوالات متداول

  • شرایط انتقالی مدارس تيزهوشان شامل چه مواردی است ؟
احتمالا این را هم بپسندید  ظرفیت مدارس تیزهوشان کرمان 1403 📞 دوره اول و دوره دوم متوسطه

در متن مقاله فوق شرایط انتقالی مدارس تيزهوشان به طور کامل بررسی گردید.

  • آیا شرایط انتقالی مدارس تیزهوشان در یک شهرستان با انتقالی بین دو شهرستان با یکدیگر متفاوت می باشد ؟

بله ، دریافت انتقالی بین یک شهر و انتقالی بین دو شهر دارای شرایط مجزایی هستند.

  • آیا دریافت انتقالی مدارس تیزهوشان در داخل یک شهرستان در اولین سال تحصیل ممکن است ؟

خیر، دانش آموزان در حال تحصیل در مدارس تیزهوشان از سال دوم به بعد می توانند جهت انتقالی مدارس تیزهوشان در داخل یک شهر درخواست بدهند.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

نتایج آزمون تیزهوشان پایه هفتم

نتایج آزمون تیزهوشان پایه هفتم 1403 📞 نتایج تیزهوشان ششم به هفتم

نتایج آزمون تیزهوشان پایه هفتم چند هفته بعد از برگزاری آزمون منتشر خواهد شد. دانش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر