از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

نتایج آزمون تیزهوشان پایه هفتم 1403 📞 نتایج تیزهوشان ششم به هفتم

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

نتایج آزمون تیزهوشان پایه هفتم

نتایج آزمون تیزهوشان پایه هفتم چند هفته بعد از برگزاری آزمون منتشر خواهد شد. دانش آموزان پایه ششم کلیه استان ها که در این آزمون حضور داشته اند ، برای اطلاع از اینکه قبول شده‌ اند یا خیر باید به سایت مای مدیو مراجعه نمایند. در سامانه مای مدیو که به تازگی توسط آموزش و پرورش راه اندازی شده‌ است ، نتایج آزمون تیزهوشان هر دو دوره متوسطه اول و متوسطه دوم قرار می گیرد و فقط با ارائه سریال شناسنامه و کد ملی ، می توان کارنامه را دریافت نمود. در ادامه این مطلب ، زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان پایه هفتم 1403 و سایت دریافت نتایج ، بررسی خواهد شد. لطفا همراه ما باشید.

اگر برای دریافت نتیجه آزمون تیزهوشان با مشکلی مواجه هستید و نیازمند راهنمایی می باشید ، با مشاوران ارشد ما تماس بگیرید

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان پایه هفتم 1403

نتایج تیزهوشان پایه هفتم کی میاد؟ این سوالی است که دانش آموزان و والدین از ما می پرسند. در این خصوص لازم است بدانید که زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم در 1 تیرماه بوده است و با توجه به اینکه اعلام نتایج آزمون تا چند ماه آینده است ، پیش بینی می کنیم که در اوایل مرداد ماه ، کارنامه بر روی سایت مای مدیو قرار گیرد. دانش آموزان و والدین می توانند برای پیگیری اخبار دقیق اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم ، با مشاوران ما در مرکز مشاوره پاسخ با ما ارتباط برقرار نمایند.

مرتبط بخوانید : مدارک لازم برای ثبت نام هفتم 

سایت مشاهده نتایج تیزهوشان ششم به هفتم

سایت دریافت نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم همان سایت ثبت نام است. بر خلاف سال قبل که نتیجه آزمون تیزهوشان در سایت پادا اعلام شد ، در سال 1403 با توجه به راه اندازی سامانه مای مدیو ، کارنامه دانش آموزان بر روی این سامانه قرار خواهد گرفت.

احتمالا این را هم بپسندید  دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1403 📞 زمان انتشار و لینک دانلود دفترچه سنجش هوش ششم

برای دریافت نتایج آزمون تیزهوشان پایه هفتم 1403 از سایت مای مدیو ، نیاز به ارائه اطلاعات خاصی مثل رمز پادا یا رمز همگام نیست. در این سامانه فقط باید کد ملی و سریال شناسنامه ارائه گردد. بعد از درج اطلاعات ، می توانید بر روی لینک “آزمون سمپاد” کلیک کنید و کارنامه تان را دریافت نمایید.

پس از دریافت کارنامه ازمون تیزهوشان ششم خود ، در یکی از دو دسته زیر قرار خواهید گرفت :

  • پذیرفته شده : در صورت پذیرفته شدن در آزمون تیزهوشان ششم ، عبارت پذیرفته شده را در کارنامه آزمون خود مشاهده خواهید کرد. همچنین نام مدرسه قبولی تان نیز در کارنامه درج می گردد.
  • پذیرفته نشده : اگر قبول نشده باشید ، این عبارت در کارنامه شما درج خواهد شد.

مرتبط بخوانید : پشتیبانی مای مدیو – راهنمای مشکلات و پشتیبانی mymedu ir

ذخیره های آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

دانش آموزانی که در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم قبول نشده اند ، پیگیر اعلام ذخیره های این آزمون هستند. در این رابطه لازم است اطلاع رسانی کنیم که مدارس تیزهوشان طرحی تحت عنوان ذخیره ندارند. در واقع شما اگر در آزمون تیزهوشان قبول نشده اید ، ذخیره هم نخواهید بود و این مدرسه لیست ذخیره ای منتشر نمی کند.

اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان پایه هفتم 

نتایج آزمون تیزهوشان پایه هفتم

آیا امکان اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان پایه هفتم وجود دارد ؟ بله شما می توانید بعد از دریافت کارنامه خود اگر نسبت به آن اعتراضی داشتید ، درخواست اعتراض خود را به صورت اینترنتی ثبت نمایید. اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان ششم ممکن است به دلایل مختلفی باشد اما سازمان فقط یکی از دلایل زیر را موجه می داند :

  • اگر تعداد پاسخ های درست و غلظ کارنامه و پاسخنامه شما تطابق ندارد ، می توانید اعتراض کنید.
  • اگر احتمال می دهید در محاسبه نمره کل اشتباهی رخ داده است ، امکان اعتراض دارید.
  • اگر اولویت های ثبت شده در کارنامه تطابق ندارند ، شما مجاز به اعتراض هستید.
  • اگر خواهر یا برادر دوقلو یا چند قلو دارید اما قانون پذیرش مربوط به دانش آموزان همزاد برای شما اعمال نشده است ، می توانید اعتراض خود را مطرح نمایید.

برای ثبت درخواست اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان می توانید از مشاوران ما راهنمایی دریافت کنید.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

اگر دارای یکی از دلایل فوق هستید ، می توانید فرم اعتراض به نتایج را در سایت مای مدیو تکمیل کنید. زمان دقیق اعتراض به نتایج از سوی سامانه اطلاع رسانی خواهد شد و داوطلبان برای چند روز مهلت ثبت درخواست خواهند داشت. همچنین جواب اعتراضات در یک هفته آینده اعلام می گردد.

مرتبط بخوانید : نتایج اعتراض تیزهوشان

مشاوره دریافت نتایج آزمون تیزهوشان پایه هفتم

برخی از دانش آموزان برای ورود به سایت مای مدیو و دریافت نتایج آزمون تیزهوشان پایه هفتم از این سامانه با مشکل مواجه هستند. اگر شما هم با مشکل کندی سایت مای مدیو روبرو هستید و یا به هر دلیلی نمی توانید کارنامه خود را از سایت دریافت کنید ، می توانید با مشاوران ما در مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

احتمالا این را هم بپسندید  ثبت نام هنرستان های سمپاد 📞 راهنمای ثبت نام هنرستان تیزهوشان 1403

سوالات متداول

  • نتایج آزمون تیزهوشان پایه هفتم 1403 چه زمانی اعلام می شود؟

نتایح آزمون تیزهوشان پایه هفتم احتمالا در اوایل مردادماه اعلام خواهد شد.

  • برای دریافت نتایج آزمون تیزهوشان ششم وارد کدام سایت شویم؟

دریافت نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم از طریق سامانه پادا ممکن می باشد.

  • آیا مدارس تیزهوشان لیست ذخیره دارند؟

خیر ، برای نتایج آزمون تیزهوشان لیست ذخیره ای در نظر گرفته نمی شود.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

آزمون تیزهوشان گاما

آزمون تیزهوشان گاما 📞 راهنمای شرکت در امتحانات تیزهوشان گاما

آزمون تیزهوشان در پایه های ششم به هفتم و نهم به دهم به صورت هر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر