از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

نتایج تیزهوشان ارومیه 1403 📞 زمان اعلام نتایج تیزهوشان ششم و نهم ارومیه

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

نتایج تیزهوشان ارومیه

نتایج تیزهوشان ارومیه در پایه های ششم به هفتم و نهم به دهم از طریق سامانه مای مدیو اعلام خواهد شد. دانش آموزان می توانند پس از انتشار نتایج ، کارنامه خود را از این سایت دریافت کرده‌ و از وضعیت قبولی یا عدم قبولی خود اطلاع یابند. اعلام نتایج تیزهوشان ارومیه به صورت هماهنگ با اعلام نتایج آزمون تیزهوشان سایر استان ها می باشد و در یک روز مشخص ، نتایج آزمون تیزهوشان کل استان ها اعلام خواهد شد. جزئیات بیشتر زمان اعلام نتایج تیزهوشان آذربایجان غربی 1403 و نحوه دریافت کارنامه را در ادامه مطلب شرح خواهیم داد. لطفا همراه ما باشید.

اگر برای دریافت نتیجه آزمون تیزهوشان با مشکلی مواجه هستید و نیازمند راهنمایی می باشید ، با مشاوران ارشد ما تماس بگیرید

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل 

نتایج تیزهوشان ششم به هفتم ارومیه 1403

آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ارومیه به صورت هماهنگ با سایر استان ها در روز 1 تیرماه برگزار شده‌ است و دانش آموزان هم اکنون منتظر اعلام نتایج هستند. برای اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ارومیه باید چند هفته ای منتظر بمانید چرا که بررسی پاسخ برگ ها نیاز به چند هفته زمان دارد. همچنین امکان تاخیر در اعلام نتایج هم وجود دارد.

زمان اعلام نتایج تیزهوشان ششم به هفتم 

نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم در هیچ یک از استان ها اعلام نشده‌ است و تاریخ دقیق آن نیز مشخص نیست. فقط می توانیم پیش بینی کنیم که در دهه اول مردادماه اعلام خواهد شد. شما می توانید برای پیگیری های دقیق تر ، با مشاوران ما در مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما ارتباط برقرار نمایید.

سایت دریافت نتایج تیزهوشان ششم به هفتم

نتایج تیزهوشان آذربایجان غربی در سامانه مای مدیو قرار خواهد گرفت. این سامانه برای اعلام نتایج آزمون تیزهوشان تمام استان ها در نظر گرفته شده‌ است. برای دریافت کارنامه آزمون خود از سایت مذکور لازم است کد ملی و شماره شناسنامه خود را ارائه دهید و با کلیک بر روی لینک نتایج ، کارنامه برای شما نمایش داده‌ خواهد شد.

مرتبط بخوانید : پشتیبانی مای مدیو – راهنمای مشکلات و پشتیبانی mymedu ir

نتایج تیزهوشان نهم به دهم ارومیه 1403

دانش آموزانی که در آزمون تیزهوشان نهم به دهم آذربایجان غربی شرکت کرده‌ اند ، برای اطلاع از پذیرش یا عدم پذیرش خود در مدارس انتخابی ، باید منتظر اعلام نتایج باشند. نتایج آزمون تیزهوشان به صورت اینترنتی اعلام خواهد شد و نیازی نیست که حضوری به مدرسه مراجعه کنید.

احتمالا این را هم بپسندید  قوانین مدارس تیزهوشان 📞 با 10 قانون اصلی مدرسه تیزهوشان آشنا شوید

زمان اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان نهم در تاریخ 2 تیرماه بوده‌ است و با توجه به تجربه سال های قبل و پیش بینی های مشاوران ما ، احتمال داده‌ می شود نتایج آزمون حداکثر تا نیمه اول مردادماه اعلام گردد. فرایند بررسی پاسخبرگ شرکت کنندگان آزمون تیزهوشان نهم مخصوصا اینکه انتخاب رشته هم انجام داده‌ اند ، به چند هفته زمان نیاز دارد به همین دلیل امکان تاخیر در اعلام نتایج هم وجود دارد.

سایت دریافت نتایج تیزهوشان نهم به دهم

اگر در آزمون تیزهوشان نهم به دهم شرکت کرده‌ اید ، برای دریافت کارنامه آزمون خود لازم است به سایت مای مدیو مراجعه کنید. بر خلاف سال های قبل که نتایج از طریق سایت پادا قابل دسترس بود ، در سال 1403 با راه اندازی سامانه مای مدیو ، دریافت نتایج فقط از طریق این سایت ممکن می باشد.

پس از وارد شدن به سایت مای مدیو به نشانی my.medu.ir ، لازم است مشخصات خواسته‌ شده‌ به شرح کد ملی و سری سریال شناسنامه را ارائه دهید تا کارنامه برای شما نمایش داده‌ شود. در صورت پذیرفته‌ شده‌ ، نام مدرسه قبول شده تان در کارنامه درج خواهد شد اما در غیر این صورت ، عبارت “پذیرفته‌ نشده” را در کارنامه مشاهده خواهید کرد.

مرتبط بخوانید : نتایج اعتراض تیزهوشان 

اعتراض به نتایج تیزهوشان ارومیه 1403

برخی از پذیرفته‌ نشدگان آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم ارومیه ، نسبت به نتایج آزمون خود اعتراض دارند. اگر احتمال می دهید در محاسبه نمره آزمون شما اشتباهی رخ داده‌ است و یا اینکه پاسخ های درست و غلط پاسخنامه با کارنامه تطابق ندارد ، می توانید درخواست اعتراض تان را به ثبت برسانید. برای معترضین آزمون تیزهوشان ، یک بازه زمانی مشخص در نظر گرفته‌ خواهد شد تا درخواست خود را ثبت نمایند. ثبت درخواست اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان از طریق سایت my.medu.ir ممکن خواهد بود و نتایج اعتراضات نیز در همین سایت قرار خواهد گرفت.

برای ثبت درخواست اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان می توانید از مشاوران ما راهنمایی دریافت کنید.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

لیست ذخیره های آزمون تیزهوشان ارومیه

نتایج تیزهوشان ارومیه

داوطلبانی که در آزمون تیزهوشان آذربایجان غربی قبول نشده‌ اند به دنبال کسب اطلاعاتی راجع به ذخیره های این آزمون هستند. لازم است بدانید که آزمون تیزهوشان بر خلاف آزمون نمونه دولتی ، لیست ذخیره ندارد و اگر شما در این مدرسه قبول نشده‌ اید ، شانس دیگری ندارید. همچنین برای آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و آزمون تیزهوشان نهم به دهم ، تکمیل ظرفیت نیز برگزار نمی شود.

احتمالا این را هم بپسندید  آزمون جانمایی تیزهوشان 📞 راهنمای برگزاری آزمون جانمایی مدارس سمپاد

اگر در آزمون تیزهوشان قبول نشده اید ، تنها شانس شما برای وارد شدن به این مدارس ، برگزاری آزمون تکمیل ظرفیت میان پایه است. آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان برای پایه های هفتم به هشتم و دهم به یازدهم ، فقط در بعضی از سال ها برگزار می گردد و دانش آموزان سایر مدارس می توانند با شرکت در این آزمون ، شانسی برای قبولی داشته باشند. البته ظرفیت آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان بسیار محدود است.

مرتبط بخوانید : مدارک لازم برای ثبت نام هفتم

سوالات متداول

  • زمان اعلام نتایج تیزهوشان آذربایجان غربی 1403 در چه تاریخی است ؟

نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم احتمالا در اوایل مردادماه اعلام خواهد شد.

  • نحوه دریافت نتایج تیزهوشان ارومیه چگونه است ؟

برای دریافت کارنامه آزمون تیزهوشان خود لطفا به سایت مای مدیو مراجعه نمایید.

  • آیا اعتراض به نتایج تیزهوشان آذربایجان غربی امکان پذیر می باشد ؟

بله ، پس از انتشار نتایج آزمون تیزهوشان ، فرصتی هم برای اعتراض به نتایج این آزمون فراهم می شود.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

بهترین کتاب برای آزمون تیزهوشان نهم

بهترین کتاب برای آزمون تیزهوشان نهم 📞 معرفی 4 کتاب برتر

حتما شما هم تصمیم به شرکت در آزمون تیزهوشان نهم به دهم را دارید و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر