از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

زمان ثبت نام مدارس سلام 1402 – زمانبندی ثبت نام مدارس سلام

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

زمان ثبت نام مدارس سلام

 

مدارس سلام که از سال 1380 تاسیس شده اند و در حال حاضر در پایه های تحصیلی ابتدایی ، متوسطه اول و متوسطه دوم دانش آموز پذیرش می کنند ، یکی از بهترین مدارس سطح کشور هستند که پیش ثبت نام اینترنتی دانش آموزان را به صورت اینترنتی انجام می دهند. زمان ثبت نام مدارس سلام یکبار در سال است و شما باید در زمانی که تعیین می شود ، به سامانه مدرسه مدنظر مراجعه کرده و مدارک خود را بارگذاری کنید تا پس از تایید مدارک ، برای ثبت نام نهایی در مدرسه اقدام نمایید. در ادامه این مطلب به بررسی زمان ثبت نام مدارس سلام 1402 می پردازیم.

شما عزیزان میتوانید برای دریافت پاسخ سوالات خود در زمینه ثبت نام مدارس سلام ، با مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما ارتباط برقرار کنید ،

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل 

زمان ثبت نام مدارس سلام 1402

مجموعه مدارس سلام به عنوان یکی از مدارس مطرح کشور شناخته شده اند که از کادر آموزشی با سطح علمی برخوردارند و با برگزاری کلاس های درسی با کیفیت و فوق العاده ، به مدرسه ای برتر در میان دانش آموزان و والدین تبدیل شده اند. دانش آموزان تمام پایه های تحصیلی از پیش دبستانی تا متوسطه دوم می توانند در مدارس سلام ثبت نام کنند و نحوه ثبت نام نیز کاملا غیرحضوری و از طریق سایت مدرسه می باشد.

در حال حاضر لینک ثبت نام مدارس سلام در تمام پایه های پیش دبستانی و دبستان ، متوسطه اول و متوسطه دوم فعال است و هم اکنون می توانید با مراجعه به سایت مدرسه ، ثبت نام خود را برای سال تحصیلی 1402 انجام دهید.

احتمالا این را هم بپسندید  شعب مدارس سلام تهران - لیست مدارس سلام دخترانه و پسرانه تهران

راهنمای ثبت نام مدارس سلام 1402

همانطور که گفته شد ، ثبت نام مدارس سلام به صورت اینترنتی و از طریق سایت مدرسه انجام می گیرد که آدرس سامانه به نشانی salamsch.com می باشد. ثبت نام مدارس سلام زودتر از مدارس دیگر انجام می گیرد زیرا فرایند پذیرش دانش آموز در این مدرسه کمی طولانی و زمان بر است و نیاز به بررسی سوابق تحصیلی و معدل دانش آموزان ثبت نام کننده است

پس از اینکه وارد سایت salamsch.com شدید ، از طریق منوی دسترسی سایت بر روی گزینه “ثبت نام” کلیک کنید و در قدم بعدی باید مقطع تحصیلی دانش آموز و جنسیت آن را مشخص نمایید.

در قدم بعدی فرم ثبت نام مدارس سلام را مشاهده خواهید کرد که باید تمام فیلدهای خواسته شده را شامل نام و نام خانوادگی دانش آموز ، سال تولد ، شماره موبایل پدر و مادر ، منطقه محل سکونت و … کامل تکمیل شود و بعد از آنکه از صحت اطلاعات وارد شده مطمئن شدید ، گزینه “ثبت نام” را بزنید تا فرم در سایت ذخیره شود.

مرتبط بخوانید : آیا مدارس سلام خوب هستند – کیفیت مدارس سلام

شرایط ثبت نام مدارس سلام 

برای ثبت نام در مدارس سلام لازم است بدانید که این مدارس جزو مدارس غیرانتفاعی هستند بنابراین در زمان ثبت نام باید به این موضوع توجه داشته باشید که تحصیل شما با پرداخت شهریه همراه خواهد بود و رایگان نیست. ضمن اینکه برای قبولی در مدارس سلام ، علاوه بر اینکه معدل و سوابق تحصیلی شما مورد بررسی قرار می گیرد ، باید در آزمون ورودی مدرسه نیز شرکت کنید و موفق به کسب حداقل 50 درصد نمره آزمون شوید تا پذیرش بگیرید.

احتمالا این را هم بپسندید  پیش دبستانی مدارس سلام - راهنمای ثبت نام و هزینه پیش دبستانی مدارس سلام

البته برای دانش آموزان متوسطه اول ، پیش دبستانی و دبستانی آزمون برگزار نمی شود و دانش آموزان این پایه های تحصیلی باید در جلسه معارفه و توجیهی در کنار والدین خود شرکت کنند.

مرتبط بخوانید : سایت مدارس سلام  و  شرایط ثبت نام مدرسه سلام

زمان برگزاری آزمون مدارس سلام 

دانش آموزان متوسطه دوم بعد از اینکه در زمان تعیین شده به صورت اینترنتی ثبت نام خود را انجام دادند باید در دوره های آموزشی که توسط مدرسه برگزار می شود شرکت نمایند و پس از آنکه در یک مرحله آزمون آزمایشی شرکت کنند. با کسب نمره قبولی در آزمون ، پذیرش دانش آموز نهایی می شود و از ابتدای مهر وارد مدرسه خواهد شد.

مرتبط بخوانید : هزینه مدارس سلام – شهریه مدارس سلام ابتدایی ، متوسطه اول و دوم

زمان برگزاری آزمون مدارس سلام 1402 مشخص نشده است اما حداکثر تا شهریورماه برگزار خواهد شد و زمان برگزاری دوره های آموزشی نیز قبل از شهریورماه خواهد بود.

سوالات متداول

  • زمان ثبت نام مدارس سلام 1402 چه تاریخی است ؟

لینک ثبت نام ثبت نام مدارس سلام هم اکنون در سایت مربوطه فعال است.

  • ایا زمان ثبت نام مدارس سلام تمدید می شود ؟

زمان ثبت نام مدارس سلام بیشتر از چند ماه است و فرصت ثبت نام برای همه متقاضیان وجود دارد.

  • ثبت نام مدارس سلام در کدام سامانه انجام می گیرد ؟

ثبت نام مدارس سلام در سامانه salamsch.com انجام می گیرد.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

دبستان پسرانه سلام

دبستان پسرانه سلام – زمان و راهنمای ثبت نام دبستان پسرانه سلام 1402

  دبستان های پسرانه سلام در شهرهایی همچون تهران ، کرج ، شاهرود ، مشهد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر