از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

زمان ثبت نام ترم مهر دانشگاه علمی کاربردی 1401 – تاریخ دقیق ثبت نام

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

زمان ثبت نام ترم مهر دانشگاه علمی کاربردی

 

دانشگاه علمی کاربردی یکی از دانشگاه های ارائه دهنده رشته های تحصیلی بدون کنکور و با تنوع زیاد است و داوطلبانی که علاقه مندند در این دانشگاه تحصیل کنند ، باید در زمان مقرر برای ثبت نام خود اقدام نمایند. زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در ترم های مهر و بهمن می باشد که در ادامه این مطلب به بررسی زمان ثبت نام ترم مهر دانشگاه علمی کاربردی می پردازیم.

شما عزیزان میتوانید برای دریافت پاسخ سوالات خود در زمینه  ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ، با مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما ارتباط برقرار کنید ،

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل 

زمان ثبت نام ترم مهر دانشگاه علمی کاربردی 1401

دانشگاه علمی کاربردی به عنوان یکی از دانشگاه های جامع کشور ، شرایط ادامه تحصیل بدون کنکور را برای داوطلبانی که می خواهند بر اساس سوابق تحصیلی از دانشگاه پذیرش بگیرند ، فراهم ساخته است.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی برای نیمسال اول تحصیلی همه ساله انجام می‌ گیرد که زمان شروع ثبت نام معمولا از ابتدای مرداد ماه می باشد و به متقاضیان دو الی سه هفته فرصت داده می شود نسبت به ثبت نام خود در این بازه زمانی ، اقدام کنند.

برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی در ترم مهرماه 1401 هنوز تاریخ دقیق ثبت نام اعلام نشده است و به شما عزیزان توصیه می شود برای پیگیری اخبار دقیق ثبت نام ، با مشاوران ما در ارتباط باشید و به محض آغاز فرایند نام نویسی ، به کمک مشاوران ثبت نام خود را انجام دهید.

مرتبط بخوانید : ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد

شرایط لازم در زمان ثبت نام ترم مهر دانشگاه علمی کاربردی

  • مهم ترین شرط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دارا بودن مدرک دیپلم برای پذیرش در مقطع کاردانی و دارا بودن مدرک فوق دیپلم برای پذیرش در مقطع کارشناسی است.
  • دانشگاه علمی کاربردی شرط معدل ندارد و داوطلبان با هر معدلی امکان ثبت نام دارند.
  • امکان تغییر رشته در دانشگاه علمی کاربردی فراهم است یعنی شما می توانید بدون در نظر گرفتن رشته مدرک دیپلم خود ، در دانشگاه رشته مورد علاقه تان را انتخاب کنید.
  • اولویت قبولی در هر رشته دانشگاه علمی کاربردی با داوطلبانی است که مدرک دیپلم مرتبط ارائه کنند و سپس از داوطلبان دارای معدل بالای سایر رشته ها پذیرش انجام می‌ گیرد.
  • برای دانشجویانی که تغییر رشته داده اند ، احتمالا واحد های درسی جبرانی در نظر گرفته شود.

نحوه ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی

برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی باید به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org مراجعه فرمایید و در قدم اول از صفحه مربوط به دانشگاه علمی کاربردی ، دفترچه راهنمای ثبت نام این دانشگاه را دانلود کنید.

احتمالا این را هم بپسندید  سامانه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 1401 - سایت ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی

دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی برای مقاطع کاردانی و کارشناسی به طور مجزا تهیه می شود پس حتما دفترچه مربوط به مقطع تحصیلی مورد تقاضای خود را دانلود کنید.

مرتبط بخوانید : مشاوره انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی

  • اگر مدرک دیپلم دارید و می‌خواهید مدرک فوق دیپلم بگیرید ، می بایست ثبت نام دوره کاردانی را انجام دهید و بعد از دو سال تحصیل و گذراندن واحد های درسی مشخص ، مدرک به شما اعطا می شود.
  • اگر فوق دیپلم دارید و می‌خواهید مدرک لیسانس بگیرید ، باید ثبت نام دوره کارشناسی ناپیوسته را انجام دهید و پس از طی چهار ترم یعنی دو سال ، مدرک لیسانس به شما داده می شود.

پس از دانلود و بررسی دفترچه ، برای شروع ثبت نام ابتدا باید هزینه ای را در سایت سنجش بپردازید که توسط کارت بانکی عضو شبکه شتاب و با خرید سریال اعتباری ، قابل پرداخت است.

با پرداخت موفقیت آمیز هزینه ، سریال اعتباری به شما ارائه داده می شود که با آن می توانید فرم ثبت نام را دریافت کنید، در بخش اول فرم باید اطلاعات تحصیلی و شناسنامه ای خود را درج نمایید و بخش دوم فرم مختص به درج کد رشته محل هاست.

کد رشته های دانشگاه علمی کاربردی را باید از داخل دفترچه پیدا کنید و سپس آنها را در سایت سنجش به ثبت برسانید.

پس از تمام این مراحل و با تأیید نهایی ، کد پیگیری و شماره پرونده را از سایت دریافت کنید و این دو کد را تا زمان ورود به دانشگاه نزد خود حفظ نمایید‌.

احتمالا این را هم بپسندید  ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی 1402 📞 شرایط و راهنمای ثبت نام

سوالات متداول

  • زمان ثبت نام کاردانی دانشگاه علمی کاربردی ترم مهر از چه تاریخی می باشد ؟

زمان ثبت نام ترم مهر علمی کاربردی در مقطع کاردانی ، از مرداد ماه آغاز می شود.

  • زمان ثبت نام کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی ترم مهر از چه تاریخی می باشد ؟

زمان ثبت نام ترم مهر علمی کاربردی در مقطع کارشناسی ، از مرداد ماه می باشد

  • ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در کدام سامانه انجام می گیرد ؟

برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی باید به سایت سازمان سنجش مراجعه نمایید

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

کد رشته های دانشگاه علمی کاربردی

کد رشته های دانشگاه علمی کاربردی 1402 📞 مقطع کاردانی و کارشناسی

کد رشته های دانشگاه علمی کاربردی از طریق انتشار دفترچه در اختیار داوطلبان قرار می …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر