از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

مشاوره تلفنی دانشگاه علمی کاربردی – مشاوره تلفنی ثبت نام و انتخاب رشته علمی کاربردی

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

مشاوره تلفنی دانشگاه علمی کاربردی _ مشاوره تلفنی ثبت نام و انتخاب رشته علمی کاربردی

 

مشاوره تلفنی دانشگاه علمی کاربردی ، به داوطلبان رشته های مختلف در مراکز این دانشگاه کمک می کند تا با در دست داشتن اطلاعات کافی و مفید نسبت به ثبت نام اقدام کنند. دانشگاه علمی کاربردی ، از دانشگاه های زیر نظر وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری می باشد که هر ساله در دوره های کاردانی و کارشناسی ناپیوسته دانشجویان بسیاری را در رشته های متنوع پذیرش می کند. در این مطلب ضمن ارائه دید کلی از دانشگاه علمی کاربردی ، نحوه ثبت نام در آن را نیز بررسی می کنیم.

مشاوره تلفنی ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

از طریق مشاوره تلفنی دانشگاه علمی کاربردی ضمن اینکه در خانه هستید ، نیازی به مراجعه حضوری ندارید و مسائل بهداشتی را با توجه به شیوع بیماری جدید کرونا رعایت می کنید ، می توانید اطلاعات مفیدی را از مشاوران مجرب مرکز مشاوره ” پاسخ با ما ” دریافت کنید.

در نظر داشته باشید که مشاوران ما به دلیل تجربه بالای خود ، بهترین اطلاعات را در اختیار شما قرار خواهند داد. علاوه بر این ها ، مشاوره تلفنی ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مزیت های زیر را نیز دارد :

  • از زمان و نحوه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی و همینطور شرایط قید شده در دفترچه آگاه می شوید.
  • از مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ، مطلع شده و آن ها را برای ثبت نام آماده می کنید.
  • می توانید از نحوه ثبت نام با معدل در مقاطع مختلف آشنا شوید.
  • می توانید با مشاوره تلفنی ، در هزینه رفت و آمد و زمان صرفه جویی کنید.
  • می توانید از شهریه مقاطع مختلف در دانشگاه علمی کاربردی اطلاع داشته باشید.
  • می توانید از لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی مطلع شوید.

مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی

اکثر افراد شاغل به علت بهتر کردن شرایط کاری خود تمایل دارند در دانشگاه های علمی کاربردی تحصیل کنند. مراکز مختلف دانشگاه علمی کاربردی هر ساله دو بار برای ورودی مهر و بهمن به صورت بدون آزمون در مقاطع کاردانی و کارشناسی دانشجو می پذیرد. ‌‌

احتمالا این را هم بپسندید  مشاوره تحصیلی تلفنی رایگان کنکور

داوطلبان رشته های مختلف در دانشگاه علمی کاربردی باید نسبت به دریافت دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اقدام کنند و لیست رشته های بدون کنکور را استخراج نمایند.

هر ساله ثبت نام بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی ، برای ورودی مهر ماه در اواسط مرداد ماه و برای ورودی بهمن ماه در اواخر بهمن ماه انجام می شود.

در صورتی که مایل باشید می توانید در زمان مقرر با مرکز مشاوره تلفنی دانشگاه علمی کاربردی ” پاسخ با ما ” تماس حاصل بفرمایید تا مشاوران ما روند ثبت نام را برایتان توضیح داده و انجام دهند.

مقاطع تحصیلی برای ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی

دانشگاه علمی کاربردی همه ساله برای ثبت نام بدون آزمون ، در مقاطع مختلف بدین صورت که با شرط معدل دیپلم برای مقطع کاردانی ، شرط معدل کاردانی برای مقطع کارشناسی ناپیوسته ، شرط معدل کارشناسی برای کارشناسی ارشد دانشجو می پذیرد. البته لازم به ذکر است دانشگاه علمی کاربردی ، مقطع کارشناسی ارشد را تاکنون فقط یکبار در سال 93 ارائه کرده است و در مورد سال های آتی نمی توان به قطعیت گفت که این مقطع ارائه خواهد شد یا خیر.

نکته قابل ذکر برای داوطلبان رشته های مختلف در مقطع کاردانی دانشگاه علمی کاربردی این است که برای مقطع کاردانی نیازی به مدرک پیش دانشگاهی نمی باشد و لزوما مدرک دیپلم مد نظر است همینطور محدودیتی برای تغییر رشته وجود ندارد.

با مشاوره تلفنی دانشگاه علمی کاربردی می توانید لیست رشته ها را در مقاطع مختلف دریافت کنید و مشاوران بهترین رشته ها را که متناسب با علایق و توانمندی های شماست ، معرفی می کنند.

رشته های دانشگاه علمی کاربردی

در مراکز مختلف دانشگاه علمی کاربردی رشته های بدون آزمون در چهار گروه صنعت ، کشاورزی ، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر ارائه می شود. داوطلبان باید 20 رشته محل را از بین لیست رشته های بدون کنکور موجود در دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ، انتخاب کنتد و در سایت سنجش ثبت نمایند.

در مطلب بالا سعی داشتیم تمامی نکات مشاوره تلفنی ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی را ارائه کنیم. مشاورین مجرب مرکز مشاوره ” پاسخ با ما ضمن ارائه مشاوره تلفنی ، قادر به ثبت نام شما در دانشگاه علمی کاربردی  نیز هستند. در صورت وجود هر گونه سوال با ما تماس حاصل بفرمایید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

زمان ثبت نام ترم مهر دانشگاه علمی کاربردی

زمان ثبت نام ترم مهر دانشگاه علمی کاربردی 1401 – تاریخ دقیق ثبت نام

  دانشگاه علمی کاربردی یکی از دانشگاه های ارائه دهنده رشته های تحصیلی بدون کنکور …

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر