از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

انتخاب رشته کنکور هنر – راهنمای جامع انتخاب رشته کنکور هنر 1402

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

انتخاب رشته کنکور هنر

 

داوطلبان کنکور هنر بعد از دریافت نتایج اولیه آزمون می بایست برای انتخاب رشته اقدام کنند و رشته محل های مورد علاقه خود را در فرم مربوطه درج نمایند. برای انتخاب رشته یک فرم در اختیار داوطلبان قرار می گیرد که می توان آن را با کد رشته های دانشگاه های روزانه ، نوبت دوم ، غیرانتفاعی ، پیام نور و سایر دانشگاه ها تکمیل کرد و سپس در سایت سنجش ثبت نمود. اگر شما هم از داوطلبان کنکور هنر هستید و برای انتخاب رشته سوالاتی دارید ، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا شما را راهنمایی کنیم.

برای دریافت مشاوره تخصصی انتخاب رشته کنکور ، مشاوران ما در مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما آماده ارائه راهنمایی های لازم به شما داوطلبان عزیز هستند.

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل 

زمان انتخاب رشته کنکور هنر 1402

انتخاب رشته کنکور سراسری گروه های آزمایشی ریاضی ، تجربی ، انسانی ، زبان و هنر در سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام می گیرد و زمان انتخاب رشته برای هر 5 گروه آزمایشی مشترک است. داوطلبانی که در کنکور سراسری نوبت های دی ماه و تیرماه شرکت کرده اند برای انتخاب رشته باید در مردادماه اقدام نمایند و اگر داوطلبی در دو هر دو نوبت آزمون شرکت کرده باشد می بایست کارنامه با رتبه بهتر خود را برای انتخاب رشته ملاک قرار دهد.

لازم به ذکر است که زمان دقیق انتخاب رشته کنکور هنر 1402 اعلام نشده است اما پیش بینی می شود مشابه با سال های قبل در دهه دوم مردادماه باشد. شما می توانید برای اطلاع از زمان شروع انتخاب رشته ، با مشاوران ما در ارتباط باشید و اخبار را پیگیری کنید.

مرتبط بخوانید : ویرایش معدل در زمان انتخاب رشته

سایت انتخاب رشته کنکور هنر

انتخاب رشته کنکور هنر دانشگاه های سراسری در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org انجام می گیرد. داوطلبان باید با مراجعه به این سامانه و وارد کردن اطلاعات خود همچون شماره داوطلبی ، شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام ، فرم انتخاب رشته را دریافت کرده و آن را حداکثر با 150 کد رشته محل تکمیل کنند.

احتمالا این را هم بپسندید  کنکور هنر 1400 ، هر آنچه باید بدانید

برای انتخاب رشته آزمون سراسری هنر در سایت سازمان سنجش هزینه ای دریافت نمی شود اما اگر تمایل به انتخاب رشته های دانشگاه فرهنگیان داشته باشید ، باید مبلغی را در سایت بپردازید تا امکان انتخاب رشته ها را داشته باشید. همچنین اگر در زمان ثبت نام آزمون ، کارت علاقه مندی دانشگاه های پیام نور غیرانتفاعی را تهیه نکرده اید و در زمان انتخاب رشته می خواهید از رشته های این دانشگاه نیز انتخاب کنید ، باید کارت علاقه مندی آنها را خریداری نمایید.

در صورت فراموشی اطلاعات خود همچون شماره پرونده ، شماره داوطلبی و کد پیگیری ثبت نام نیز برای بازیابی آنها باید از طریق سیستم پاسخگویی سازمان سنجش اقدام کنید. لازم به ذکر است که بدون این اطلاعات امکان تکمیل فرم انتخاب رشته را نخواهید داشت و اگر با چگونگی بازیابی آنها آشنایی ندارید ، می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید تا در زمانی سریع ، مشخصات شما را بازیابی کنند.

مرتبط بخوانید : چگونه انتخاب رشته کنیم

انتخاب رشته آزمون سراسری هنر دانشگاه آزاد

انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد از سایر دانشگاه ها مجزا انجام می گیرد و متقاضیان این دانشگاه باید از طریق سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی azmoon.org انتخاب رشته کنند. البته رشته های با کنکور دانشگاه آزاد عمدتا از گروه تجربی هستند و تعداد محدودی رشته از سایر گروه ها ارائه می شود اما اگر شما می خواهید در دانشگاه آزاد تحصیل کنید و رتبه مناسبی هم در آزمون به دست نیاورده اید ، می توانید به صورت بدون کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی خود ، در رشته های هنر همچون عکاسی ، نقاشی ، ارتباط تصویری ، بازیگری ، کارگردانی ، موسیقی ، گرافیک و …. ثبت نام کنید.

مرتبط بخوانید : کارنامه کنکور هنر – راهنما و زمان دریافت کارنامه هنر

دفترچه انتخاب رشته کنکور هنر

انتخاب رشته کنکور هنر

برای تکمیل فرم انتخاب رشته آزمون خود ابتدا باید دفترچه راهنما را مورد بررسی قرار دهید. داخل دفترچه انتخاب رشته کنکور هنر که با دفترچه کنکور زبان مشترک است ، لیست رشته های دایر در تمام دانشگاه های سراسری به همراه کد و ظرفیت پذیرش آنها درج شده است و شما برای تهیه کد رشته های محل های مورد علاقه خود به دفترچه نیاز خواهید داشت.

مرتبط بخوانید : دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد هنر 

دفترچه انتخاب رشته کنکور در سایت سنجش قرار داده می شود و زمان انتشار آن معمولا یک یا دو روز قبل از شروع انتخاب رشته می باشد. دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد نیز از سایت سازمان سنجش قابل دریافت خواهد بود.

احتمالا این را هم بپسندید  انتخاب رشته برای غایبان کنکور 1402 - آیا غایبان کنکور می توانند انتخاب رشته کنند

سوالات شما

  • انتخاب رشته کنکور هنر در چه تاریخی است ؟

زمان تقریبی انتخاب رشته کنکور در مردادماه می باشد.

  • برای انتخاب رشته آزمون سراسری هنر از کدام سامانه اقدام کنیم ؟

انتخاب رشته آزمون دانشگاه های سراسری در سایت سازمان سنجش و انتخاب رشته آزمون دانشگاه آزاد در سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی انجام می گیرد.

  • آیا برای انتخاب رشته کنکور باید هزینه پرداخت کنیم ؟

انتخاب رشته کنکور برای دانشگاه های آزاد ، پیام نور ، غیرانتفاعی و فرهنگیان هزینه دارد.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

خرید کد انتخاب رشته دانشگاه آزاد

خرید کد انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1402 📞 راهنمای پرداخت هزینه انتخاب رشته کنکور آزاد

داوطلبانی که پس از اعلام نتایج کنکور سراسری متقاضی شرکت در انتخاب رشته‌ دانشگاه آزاد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر