از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد هنر 1401 – با آزمون و بدون آزمون

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد هنر

 

رشته های هنر از جمله رشته های ارائه شده در دانشگاه آزاد اسلامی هستند که متقاضیان می توانند با شرکت در کنکور هنر و یا بر اساس سوابق تحصیلی خود ، وارد رشته مورد علاقه شان شوند. دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد هنر یک دفترچه راهنماست که داوطلبان باید قبل از انتخاب رشته بدون کنکور یا با کنکور ، این دفترچه را مطالعه کنند تا از رشته های ارائه شده و همچنین شرایط انتخاب رشته مطلع گردند. در این مطلب می خواهیم توضیحات بیشتری درباره دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد هنر ارائه کنیم.

شما عزیزان میتوانید برای دریافت پاسخ سوالات خود در زمینه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور و با کنکور دانشگاه آزاد ، با مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما ارتباط برقرار کنید ،

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل 

دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد هنر با کنکور

تعداد محدودی از رشته های کنکور هنز از جمله ارتباط تصویری و عکاسی توسط بعضی از واحد های دانشگاه آزاد مثل  واحد تهران جنوب ، واحد تهران مرکزی ، واحد رودهن و … به صورت با کنکور ارائه می شوند و داوطلبانی که در کنکور هنر شرکت کرده اند و برای آنها رتبه اعلام شده است ، می توانند انتخاب رشته های با کنکور هنر دانشگاه آزاد را انجام دهند.

دفترچه انتخاب رشته هنر دانشگاه آزاد با دفترچه انتخاب رشته سایر گروه های آزمایشی مشترک است یعنی یک دفترچه برای هر 5 گروه آزمایشی منتشر می گردد و شما باید با مراجعه به سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی ، دفترچه را دانلود کنید.

دفترچه انتخاب رشته کنکور هنر دانشگاه آزاد

دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد هنر بدون کنکور

عمده رشته های هنر در دانشگاه آزاد بدون کنکور ارائه می شوند و شما می توانید فقط بر اساس سوابق تحصیلی و معدل خود و ارائه مدرک تحصیلی مورد نیاز ، به صورت بدون کنکور در رشته هنر مورد علاقه خود ثبت نام کنید. از جمله رشته های هنر بدون کنکور دانشگاه آزاد شامل معماری ، عکاسی ، نمایش عروسکی ، ارتباط تصویری ، مرمت بناهای تاریخی ، موسیقی ، صنایع دستی ، طراحی و دوخت و …. هستند که در تعداد زیادی از واحدهای دانشگاه ازاد ارائه می گردند.

احتمالا این را هم بپسندید  دفترچه رشته های با ازمون دانشگاه ازاد 1401 - لینک دانلود دفترچه

رشته های هنر بدون کنکور دانشگاه آزاد هم در مقطع کاردانی و هم در مقطع کارشناسی موجود هستند و شما اگر می خواهید با دو سال تحصیل مدرک فوق دیپلم بگیرید ، باید ثبت نام کاردانی را انجام دهید ولی اگر به دنبال دریافت مدرک لیسانس هستید باید ثبت نام دوره کارشناسی را انجام دهید.

برای رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 4 دفترچه مجزا برای 4 مقطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته منتشر می شود که شما باید دفترچه مربوط به مقطع تحصیلی مورد تقاضا را دانلود کنید. زمان انتشار دفترچه نیز همزمان با آغاز ثبت نام است.

دفترچه ثبت نام بدون آزمون کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد 1401

دفترچه ثبت نام بدون آزمون کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد 1401

دفترچه ثبت نام بدون آزمون کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد 1401

دفترچه ثبت نام بدون آزمون کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد 1401

شرایط انتخاب رشته دانشگاه آزاد هنر

شرایط انتخاب رشته کنکور هنر در دانشگاه آزاد بدین صورت است که شما حتما باید در کنکور هنر ثبت نام کرده باشید و در جلسه کنکور نیز حضور داشته باشید تا طبق کارنامه اولیه ای که برای شما منتشر می شود ، انتخاب رشته را انجام دهید.

مرتبط بخوانید : با رتبه 6000 هنر کجا قبول میشم

برای قبولی در رشته های بدون کنکور نیز فقط سوابق تحصیلی ملاک است ولی باید با توجه به مقطع تحصیلی مورد تقاضا ، مدرک تحصیلی مرتبط ارائه دهید. اگر می خواهید وارد دوره کارشناسی پیوسته یا کاردانی ناپیوسته شوید ، باید مدرک دیپلم شما نظام جدید باشد و یا اگر نظام قدیمی هستید ، ارائه مدرک پیش دانشگاهی الزامی است ولی اگر دیپلم نظام جدید یا پیش دانشگاهی ندارید ، می توانید وارد رشته های هنر دوره کاردانی پیوسته شوید.

احتمالا این را هم بپسندید  انتخاب رشته دانشگاه آزاد تبریز ، راهنمای انتخاب رشته آزاد تبریز

سوالات متداول

  • دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد هنر در چه تاریخی منتشر می شود ؟

زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته آزاد هنر همزمان با شروع ثبت نام است.

  • دفترچه انتخاب رشته آزاد هنر را از کدام سامانه دریافت کنیم ؟

دانشگاه آزاد دفترچه های انتخاب رشته با کنکور و بدون کنکور خود را را در سایت azmoon.org منتشر می کند.

  • آیا دفترچه رشته های با کنکور و بدون کنکور دانشگاه آزاد مشترک است ؟

خیر ، برای رشته های با کنکور و بدون کنکور دانشگاه ازاد دفترچه های متفاوت منتشر می شود.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

دفترچه رشته های با ازمون دانشگاه ازاد

دفترچه رشته های با ازمون دانشگاه ازاد 1401 – لینک دانلود دفترچه

  انتخاب رشته دانشگاه آزاد در گروه های آزمایشی ریاضی ، تجربی ، انسانی ، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر