از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

ویرایش معدل در زمان انتخاب رشته – زمان و راهنمای ویرایش معدل

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

ویرایش معدل در زمان انتخاب رشته

 

در زمان تکمیل فرم ثبت نام کنکور سراسری داوطلبان باید اطلاعات و مشخصاتی را وارد کنند که مهم ترین این اطلاعات ، معدل کل و معدل کتبی دیپلم است. داوطلبان نظام قدیم و نظام جدید دارای مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی که مدرک آنها صادر شده است و معدلشان نیز مشخص است ، می بایست معدل کل و کتبی دیپلم را به طور دقیق درج کنند همچنین دانش آموزان سال دوازدهمی که هنوز معدل آنها اعلام نشده است ، باید معدل حدودی را وارد فرم کنند و سازمان سنجش به این دسته از داوطلبان فرصت اصلاح معدل را خواهد داد. با وجود فرصت های متعددی که برای ویرایش فرم ثبت نام کنکور و ویرایش معدل در نظر گرفته می شود ، بعضی از شرکت کنندگان آزمون موفق به اصلاح معدل خود نمی شوند و متقاضی فرصت ویرایش معدل در زمان انتخاب رشته هستند.

ما در این مطلب می خواهیم بررسی کنیم که آیا ویرایش معدل در زمان انتخاب رشته امکان پذیر است و در صورت امکان پذیر بودن ، به چه صورت انجام می گیرد. لطفا با ما همراه باشید.

اگر برای ویرایش معدل در سایت سازمان سنجش سوالی دارید و یا با مشکلی مواجه شده اید ، با مشاوران ما تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان راهنمایی شوید.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

آیا ویرایش معدل در زمان انتخاب رشته امکان پذیر است

برای ویرایش معدل کنکور سراسری چندین بار فرصت داده می شود و داوطلبانی که در زمان اولیه ثبت نام کنکور معدل کل و کتبی آنها مشخص نبوده است و یا به هر دلیلی معدل را اشتباه وارد کرده اند ، باید از این فرصت ها استفاده کنند و معدل واقعی را در فرم درج نمایند. اولین فرصت ویرایش معدل کنکور در فرصت مجددی است که برای ثبت نام جاماندگان در نظر گرفته می شود و در این فرصت داوطلبانی که قبلا ثبت نام کرده اند نیز می توانند فرم خود را ویرایش کنند.

احتمالا این را هم بپسندید  تاثیر 60 درصدی معدل در کنکور 1401 - آیا تاثیر 60 درصدی معدل در کنکور 1401 حقیقت دارد

فرصت بعدی برای اصلاح اطلاعات اشتباه فرم کنکور ، در زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون است که معدل کل و کتبی دیپلم دانش آموزان دوازدهمی در این زمان اعلام شده است. اما با توجه به اینکه کنکور سراسری در دی ماه برگزار می شود و در زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور دی معدل ها اعلام نشده است ، سازمان سنجش احتمالا فرصتی را در زمان انتخاب رشته نیز برای ویرایش معدل در نظر بگیرد.

مرتبط بخوانید : ویرایش معدل سازمان سنجش

زمان ویرایش معدل در زمان انتخاب رشته کنکور

زمان انتخاب رشته کنکور سراسری نوبت های دی ماه و تیرماه ، در مردادماه خواهد بود و برای ویرایش معدل باید در این زمان اقدام کنید. تاریخ دقیق شروع انتخاب رشته فعلا اعلام نشده است اما احتمالا در اواسط مردادماه باشد و به مدت یک هفته نیز فرصت برای ثبت رشته ها و اصلاح معدل وجود خواهد داشت.

مرتبط بخوانید : ایا امکان ویرایش ثبت نام کنکور است ؟ 

نحوه ویرایش معدل کنکور سراسری 

برای ویرایش معدل در سایت سازمان سحش یک لینک فعال می شود که داوطلبان با کلیک بر روی این لینک ، به فرم آزمون خود دسترسی پیدا می کنند. برای ویرایش معدل نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای نیست و فقط باید اطلاعات خود شامل شماره پرونده و کدپیگیری ثبت نام را داشته باشید تا بتوانید فرم را دریافت نمایید.

در زمان ویرایش معدل توجه داشته باشید که معدل کل و معدل کتبی در قسمت اعشاری هم درست درج شود و این دو معدل را جابجا درج نکنید. پس از اعمال اصلاحات لازم نیز حتما ثبت کنید تا اصلاحات جدید ذخیره شوند.

احتمالا این را هم بپسندید  تاثیر 60 درصدی معدل در کنکور 1401 - آیا تاثیر 60 درصدی معدل در کنکور 1401 حقیقت دارد

اگر هم شماره پرونده ، شماره داوطلبی و کد پیگیری ثبت نام خود را فراموش کرده اید ، می توانید در سیستم پاسخگویی سازمان سنجش درخواست ارسال کنید و پس از بازیابی این اطلاعات ، فرم را دریافت نمایید.

سوالات شما

  • آیا در زمان انتخاب رشته کنکور فرصت برای ویرایش معدل وجود دارد ؟

بله ، داوطلبانی که معدل آنها در فرم ثبت نام کنکور اشتباه درج شده است ، می توانند آن را در زمان انتخاب رشته اصلاح کنند.

  • نحوه ویرایش معدل کنکور هنگام انتخاب رشته چگونه است ؟

ویرایش معدل کنکور در سایت سازمان سنجش انجام می گیرد.

  • آیا برای ویرایش معدل باید هزینه پرداخت کنیم ؟

خیر ، ویرایش معدل در سایت سازمان سنجش بدون پرداخت هزینه است.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

2 نظر

  1. سلام وقتتون بخیر خواهرم پشت کنکور بود اما امسال تیرماه ازمون سراسری داشت متاسفانه من معدلش رو هنگام کارت ورود ب جلسه اشتباه وارد کردم کردم ایا در زمان انتخاب رشته فرصت دوباره اصلاح معدل هست؟؟؟؟؟؟
    لطفا جواب بدید خیلی نگرانم

    • پاسخ با ما

      با سلام. بله فرصتی برای ویرایش معدل در زمان انتخاب رشته وجود خواهد داشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر