از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

اعتبار مدرک پردیس خودگردان 📞 آیا مدرک پردیس معتبر است ؟

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

اعتبار مدرک پردیس خودگردان

ایا مدرک دانشگاه پردیس خودگردان معتبر است ؟ یکی از پر تکرارترین سوالاتی که معمولا از سوی داوطلبان در تماس های تلفنی با مشاوران ما مطرح می شود در رابطه با اعتبار مدرک دانشگاه پردیس خودگردان است و با توجه به اینکه هزینه تحصیل در دانشگاه پردیس بین الملل بسیار بالاست ، علاقه مندان به تحصیل در این دانشگاه انتظار دارند که در مقابل هزینه های زیادی که تقبل کرده اند ، مدرک معتبری دریافت کنند. با توجه به اهمیت این موضوع ، در ادامه مطلبی تهیه کرده ایم تا پاسخگوی سوالات شما عزیزان باشیم.

برای دریافت مشاوره در زمینه اعتبار مدرک دانشگاه پردیس خودگردان با مرکز مشاوره دانشگاه پردیس تماس حاصل نمایید.

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

اعتبار مدرک دانشگاه پردیس خودگردان

پیش از هر چیزی و قبل از بررسی اعتبار مدرک دانشگاه پردیس خودگردان بهتر است یک آشنایی کلی با این دانشگاه داشته باشید. دانشگاه پردیس خودگردان در واقع همان شعبه شهریه پرداز دانشگاه روزانه است که با دریافت شهریه از دانشجویان هزینه های خود را تامین می کند. نحوه پذیرش دانشگاه پردیس خودگردان هم به صورت با کنکور و هم به صورت بدون کنکور می باشد و تمام رشته‎‌ های پزشکی ، پیراپزشکی ، رشته‎‌ های ریاضی و فنی مهندسی ، علوم انسانی و … در این دانشگاه ارائه می شوند.

اعتبار مدرک دانشگاه پردیس خودگردان همانند اعتبار مدرک دانشگاه روزانه است و شما با مدرک این دانشگاه می توانید تحصیلات خود را در مقطع ارشد و دکتری هر دانشگاهی چه در داخل و چه در خارج از کشور ادامه دهید و همچنین می توانید جذب بازار کار شده و به حرفه ای مشغول شوید.

بنابراین در پاسخ به این سوال که آیا مدرک پردیس معتبر است ؟ باید بگوییم که دانشگاه های پردیس خودگردان تحت نظارت وزارت علوم می باشند و اعتبار مدرک این نوع دانشگاه با دانشگاه های دولتی تفاوتی ندارد.

مرتبط بخوانید : اعتبار مدرک دانشگاه آزاد واحد الکترونیکی و اعتبار مدرک علمی کاربردی برای استخدام

تفاوت مدرک پردیس با روزانه

بیشترین سوالی که داوطلبان می پرسند این است که تفاوت مدرک پردیس با روزانه چیست و دانشگاه پردیس خودگردان چه تفاوتی با دانشگاه روزانه دارد. در این خصوص لازم است بدانید که شعبه پردیس خودگردان یک دانشگاه روزانه هیچ تفاوتی از نظر سطح آموزشی ، اساتید ، امکانات ، سطح علمی و … با دانشگاه روزانه ندارد مثلا دانشگاه پردیس خودگردان شهید بهشتی در تمام زمینه های علمی و آموزشی با دوره روزانه همین دانشگاه برابری می کند و مدرک هر دو دانشگاه نیز معتبر است.

تنها تفاوت مدرک پردیس با روزانه در عبارت فارغ التحصیل شده از دانشگاه پردیس خودگردانی است که در مدرک دانش آموختگان این دانشگاه قید می شود.

اعتبار مدرک دانشگاه پردیس خودگردان در رشته‎‌ های علوم پزشکی

در دانشگاه پردیس خودگردان شاخه های پزشکی ، دندانپزشکی ، داروسازی و همچنین رشته‎‌ های پیراپزشکی بدون کنکور و با کنکور همچون مامایی ، هوشبری ، اتاق عمل ، پرستاری بدون کنکور … ارائه می شوند. مدرک فارغ التحصیلی این رشته‎‌ های دانشگاه پردیس خودگردان نیز معتبر است و شما پس از دریافت مدرک دانش آموختگی خود می توانید با شرکت در آزمون های ارشد و دکتری وزارت بهداشت ، وارد مقاطع تحصیلی بالاتر شوید و یا اینکه در بیمارستان ها و مراکز در مانی استخدام شوید.

مشاوره خرید صندلی پزشکی و پیراپزشکی دانشگاه پردیس خودگردان – مشاوره از طریق تماس با مشاوران پاسخ با ما

تماس از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره 9099071612

همچنین اگر در رشته‎‌ هایی مثل پزشکی ، دندانپزشکی و … تحصیل کنید و بخواهید که کلینیک و مطب شخصی داشته باشید ، با مدرک دانشگاه پردیس خودگردان مشکلی نخواهید داشت ولی باید طرح تعهد خدمت را بگذرانید.

مرتبط بخوانید : اعتبار مدرک ظرفیت مازاد  و اعتبار مدرک کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 

پاسخ به سوالات پر تکرار

دانشگاه پردیس خودگردان ، شعبه شهریه پرداز دانشگاه دولتی است و با دانشگاه آزاد کاملا متفاوت می باشد.

  • اعتبار مدرک دانشگاه پردیس خودگردان برای ادامه تحصیل چقدر است ؟

فارغ التحصیلان دانشگاه پردیس خودگردان هیچ مشکلی برای ادامه تحصیل و شرکت در آزمون های استخدامی و آزمون های ارتقا تحصیلات (ارشد و دکتری تخصصی) ندارند.

  • ایا مدرک دانشگاه پردیس خودگردان برای تحصیل در خارج از کشور معتبر است ؟

بله ، مدرک دانشگاه پردیس خودگردان مورد تایید دانشگاه های خارج از کشور برای ادامه تحصیل است.

  • شهریه دانشگاه پردیس خودگردان چقدر است ؟

میزان شهریه دانشگاه پردیس خودگردان در رشته‎‌ ها و مقاطع تحصیلی مختلف متفاوت است و برای اطلاع از شهریه ثابت و متغیر رشته‎‌ تحصیلی خود در سال 1400 ، بهتر است با مشاوران تماس بگیرید.

  • آیا کلمه پردیس در مدرک تحصیلی درج می‌شود؟

بله ، کلمه پردیس خودگردان در مدرک فارغ التحصیلی دانشجویان این دانشگاه درج می شود.

  • آیا به دانشجویان دانشگاه پردیس خوابگاه و یا امکانات رفاهی تعلق میگیرد؟

امکانات رفاهی دانشگاه پردیس خودگردان تفاوتی با دانشگاه روزانه ندارد.

  • آیا کلاس های دوره پردیس با دوره روزانه یکی است؟

خیر ، محل برگزاری کلاس های دانشگاه پردیس خودگردان در ساختمان پردیس خودگردان است اما اغلب اساتید مشترک هستند.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

یک نظر

  1. ایا دانشجوی پردیس خودگردان که در مقطع ارشد معدل بالای 19داره میتونه در پذیرش استعدادهای درخشان برای دکتری شرکت بکنه؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر