از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

تفاوت مدرک پردیس با روزانه 📞 راهنمای تفاوت مدارک پردیس و دانشگاه روزانه

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

تفاوت مدرک پردیس با روزانه

دانشگاه های پردیس بین الملل در سال های اخیر با ارائه رشته‌ های متنوعی همچون رشته‌ های پزشکی و پیراپزشکی ، مورد توجه بسیاری از داوطلبان قرار گرفته‌ اند. این دانشگاه ها ، شعبه هایی از دانشگاه های روزانه هستند که با هدف جلوگیری از مهاجرت داوطلبان به خارج و همچنین جذب دانشجوی خارجی در ازای دریافت شهریه ، تاسیس شده‌ اند و به دو صورت بدون کنکور و با کنکور دانشجو پذیرش می کنند. تفاوت مدرک پردیس با روزانه در عنوان پردیس خودگردانی است که در مدرک فارغ التحصیلی دانش آموختگان قید می شود ولی از جهت اعتبار مدرک چندان تفاوتی ندارند که در ادامه به بررسی بیشتر این موضوع پرداخته ایم.

شما عزیزان میتوانید برای دریافت پاسخ سوالات خود در زمینه اعتبار مدرک دانشگاه های مختلف و مقایسه مدرک دانشگاه ها برای ورود به بازار کار و ادامه تحصیل، با مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما ارتباط برقرار کنید ،

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

تفاوت مدرک پردیس با روزانه

دانشگاه های پردیس خودگردان در تعداد محدودی از دانشگاه های روزانه شعبه دارند و به همه دانشگاه ها اجازه تاسیس شعبه پردیس داده‌ نشده‌ است. پردیس های بین الملل وابسته به دانشگاه های روزانه هستند و با توجه به اینکه زیر نظر وزارت علوم تحقیقات و فناوری فعالیت دارند ، بنابراین مدرکی که به دانش آموخته اعطا می شود ، دارای مهر وزارت علوم و کاملا معتبر است.

از جهت سطح کیفیت مدرک نیز در اکثر دانشگاه های پردیس خودگردان ، اساتید واحد های روزانه تدریس می کنند بنابراین دانشجویان از بهترین کیفیت آموزشی و تحصیلی بهره مند هستند و تنها تفاوتی که با دانشجویان روزانه دارند ، در پرداخت شهریه است.

احتمالا این را هم بپسندید  تکمیل ظرفیت رشته های پزشکی پردیس خودگردان 1402 📞 زمان ، دفترچه و راهنمای شرکت در تکمیل ظرفیت

حذف عنوان پردیس از مدرک

در سال های گذشته عنوان پردیس خودگردان در مدرک فارغ التحصیلی دانشجویان این دانشگاه درج نمی شد اما جدیدا با این موضوع مخالفت می شود و تاکید بر این است که به دانشجویان به طور شفاف اطلاع رسانی شود که در مدرک فارغ التحصیلی آن ها ، عنوان پردیس خودگردان قید خواهد شد تا در طول دوران تحصیل و پس از فارغ التحصیلی نیز مشکلی ایجاد نشود.

بر اساس شیوه نامه پذیرش دانشجو در دانشگاه پردیس خودگردان ، داوطلبان باید پیش از ثبت نام در این دانشگاه بدانند که عنوان پردیس خودگردان و نام دانشگاهی که در آن تحصیل کرده‌ اند ، در مدرک آن ها درج می شود.

تفاوت مدرک پردیس با روزانه در تعهد خدمت

دانش آموختگان رشته‌ های پزشکی ، دندانپزشکی ، داروسازی ، پرستاری ، مامایی ، هوشبری ، مامایی ، اتاق عمل و سایر رشته‌ های علوم پزشکی و پیراپزشکی از هر دانشگاهی ، موظف به گذراندن‌ طرح دو ساله هستند و این طرح تعهد خدمت اجباری مشمول دانشجویان روزانه و پردیس خودگردان نیز می شود ، در واقع ارائه مدرک فارغ التحصیلی مشروط به گذراندن‌ دوره 2 ساله طرح خدمت است.

در رشته‌ های غیرپزشکی و غیرپیراپزشکی نیز دانشجویان دانشگاه پردیس بین الملل طرح خدمت ندارند اما دانشجویان روزانه باید به مدت چند سال در یکی از مناطقی که نیاز به رشته‌ تخصصی آنهاست ، طرح بگذرانند تا بتوانند دانش نامه را دریافت کنند و در غیر این صورت فقط گواهی پایان دوره به آن ها اعطا خواهد شد.

سوالات متداول

  • آیا با مدرک پردیس خودگردان می توان برای شرکت در آزمون های استخدامی و جذب هیئت علمی اقدام کرد ؟

بله ، دانش آموختگان این دانشگاه می توانند در مراکز دولتی و غیردولتی استخدام شوند.

  • آیا با مدرک دانشگاه پردیس خودگردان امکان ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر وجود دارد ؟

بله ، با مدرک دانشگاه پردیس خودگردان می توان در داخل یا خارج از کشور ، تحصیلات را ادامه داد.

  • آیا اساتید دانشجویان روزانه و پردیس خودگردان متفاوت هستند ؟

خیر ، تمامی اساتید هیات علمی دانشگاه روزانه در پردیس خودگردان نیز تدریس می کنند. لذا از نظر سطح آموزشی تفاوتی بین دانشجویان روزانه و پردیس نمی باشد.

  • مکان برگزاری کلاس های دوره پردیس کجاست ؟

محل برگزاری تمامی کلاس های دوره پردیس خودگردان در محل اصلی دانشکده می باشد و از دانشجویان روزانه جدا هستند.

  • آیا دانشجویان پردیس خودگردان از امکانات رفاهی و خوابگاه دانشجویی ، بهره مند هستند ؟

بله ، دانشجویان واحد پردیس بین الملل می توانند با پرداخت شهریه خوابگاه ،  از خدمات خوابگاه آن بهره مند شوند. البته اولویت اول با دانشجویان روزانه است و در صورت خالی بودن‌ ظرفیت ، به دانشجویان پردیس نیز خوابگاه اختصاص داده‌ می شود.

بله ، واحد های ظرفیت مازاد روزانه و آزاد و ظرفیت خودگردان ، دو واحد جدا از دانشگاه های پردیس خودگردان هستند.

در این مطلب راهنمای کاملی از تفاوت مدرک پردیس با روزانه ارائه شد. شما عزیزان می توانید برای اطلاع از انواع دانشگاه ها و دوره های آموزشی روزانه ، نوبت دوم ، شبانه ، ظرفیت مازاد ، ظرفیت خودگردان آزاد و … و مقایسه اعتبار مدرک آن ها ، با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما تماس بگیرید تا راهنمایی شوید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

ارشد پردیس خودگردان یا آزاد

ارشد پردیس خودگردان یا آزاد 📞 کارشناسی ارشد پردیس بین الملل بهتر است یا آزاد

بسیاری از داوطلبان مقطع کارشناسی ارشد که می خواهند وارد یکی از دانشگاه های پردیس …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر