از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

اعتبار مدرک کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور – پاسخ با ما

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

اعتبار مدرک کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور

 

همانطور که می دانید دانشگاه پیام نور از دو طریق در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می کند ، روش اول که همان شرکت در کنکور کارشناسی ارشد و انجام انتخاب رشته دانشگاه پیام نور است و روش دوم نیز طرح فراگیر می باشد. با توجه به اینکه در طرح فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور داوطلبان آسان تر پذیرش می شوند برای آنها سوال است که آیا مدرکی که پس از دانش آموختگی دریافت می کنند ، معتبر خواهد بود یا خیر ؟ در همین راستا مطلبی را به اعتبار مدرک کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور اختصاص داده ایم که در ادامه می توانید مطالعه فرمایید.

اعتبار مدرک کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور

آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور برای جذب دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه برگزار می شود که آزمونی مستقل از آزمون ارشد سراسری می باشد. این آزمون هر ساله در مهر ماه برگزار می شود و منابع آزمونی نیز دروس ترم اول رشته انتخابی داوطلبان است.

شما با شرکت و پذیرش در این ازمون باید حدود 32 واحد درسی را بگذرانید و پس از دو سال تحصیل مدرک دانش آموختگی به شما اعطا خواهد شد. اما سوالی که از سوی داوطلبان علاقه مند به شرکت در این آزمون مطرح می شود این است که آیا مدرک کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور دارای اعتبار است ؟

مشاوره اعتبار مدرک کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور – مشاوره از طریق تماس با مشاوران مجموعه پاسخ با ما

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

احتمالا این را هم بپسندید  بازیابی شماره پرونده ارشد فراگیر پیام نور 1402📞 فراموشی شماره پرونده ارشد فراگیر پیام نور

تماس از استان تهران 9092301611

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

در خصوص اعتبار مدرک کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور لازم است بدانید که مدرک اعطا شده به دانش آموختگان مورد تایید وزارت علوم تحقیقات و فناوری می باشد و قابل استعلام از سامانه استعلام مدارک تحصیلی است. بنابراین نگرانی بابت معتبر بودن مدرک طرح فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور نداشته باشید و هر مدرکی را که وزارت علوم تحقیقات و فناوری صادر کند ، دارای ارزش استخدامی بوده و برای ادامه تحصیل چه در داخل و چه در خارج از کشور معتبر می باشد.

پاسخ به سوالات پر تکرار

  • آیا مدرک کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور برای شرکت در آزمون دکتری تخصصی اعتبار دارد ؟

فارغ التحصیلان دوره ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور مشکلی برای شرکت در آزمون دکتری تخصصی و ادامه تحصیل در این مقطع ندارند.

  • آیا با مدرک ارشد فراگیر پیام نور امکان ادامه تحصیل در خارج از کشور وجود دارد ؟

با توجه به اینکه دانشگاه پیام نور از دانشگاه های سراسری است ، مدرک این دانشگاه تحت نظارت وزارت علوم تحقیقات و فناوری صادر می شود و بنابراین فارغ التحصیلان می توانند در خارج از کشور نیز به ادامه تحصیل بپردازند.

  • تفاوت مدرک ارشد با کنکور و ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور چیست ؟

از سال 86 تاکنون مدارک تحصیلی دانشگاه پیام نور یکسان سازی شده است و عنوان فراگیر بر روی مدارک دانش آموختگی دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور درج نمی شود.

  • ایا امکان استخدام و ورود به بازار کار با مدرک ارشد فراگیر وجود دارد ؟
احتمالا این را هم بپسندید  طرح آمادگی فراگیر پیام نور 📞 شرکت در دوره های آموشی آزمون فراگیر ارشد پیام نور

با مدرک فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور مشکلی برای استخدام شدن و ورود به بازار کار وجود ندارد.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر