از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

اعتبار مدرک علمی کاربردی برای استخدام 📞 شرایط استخدام با مدرک دانشگاه علمی کاربردی

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

اعتبار مدرک علمی کاربردی برای استخدام

اگر شما هم علاقه مند به تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی باشید و بخواهید بعد از اتمام تحصیلات خود ، استخدام شوید حتما برایتان سوال پیش آمده‌ است که اعتبار مدرک علمی کاربردی برای استخدام چگونه است و آیا مدرک این دانشگاه مورد تایید آزمون های استخدامی ، سازمان و شرکت ها هست یا خیر ؟ با توجه به سوالات زیادی که در این رابطه وجود دارد ادامه مطلب را به این موضوع اختصاص داده‌ ایم. تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

شما عزیزان میتوانید برای دریافت پاسخ سوالات خود در زمینه اعتبار مدرک علمی کاربردی  ، با مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما ارتباط برقرار کنید ،

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل 

اعتبار مدرک علمی کاربردی برای استخدام

دانشگاه علمی کاربردی یکی از دانشگاه های محبوب در میان داوطلبان است که تمام رشته‌ های تحصیلی خود را فقط به صورت بدون کنکور ارائه می نماید. در این دانشگاه امکان تحصیل در مقاطع کاردانی و کارشناسی وجود دارد و رشته‌ های تحصیلی متنوع و بسیاری هم دارد که انتخاب را برای شما راحت تر می کند.

بنابراین قبولی در دانشگاه علمی کاربردی راحت است و شما با داشتن مدرک دیپلم می توانید وارد دوره کاردانی این دانشگاه شوید همچنین با ارائه مدرک فوق دیپلم امکان ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ناپیوسته را دارید و پذیرش شما تنها بر اساس سوابق تحصیلی و معدلتان انجام می گیرد.

احتمالا این را هم بپسندید  دانشگاه جامع علمی کاربردی - از تاسیس تا ریز رشته ها

اما آسان بودن‌ شرایط پذیرش در دانشگاه علمی کاربردی به این معنا نیست که مدرک شما اعتبار نداشته باشد یا به نسبت دانشگاه های دیگر ، مدرک دانشگاه علمی کاربردی کم اعتبار تر باشد بلکه مدرک دانشگاه علمی کاربردی برای استخدام کاملا معتبر است و مشکلی نخواهید داشت.

شما با توجه به رشته‌ ای که در دانشگاه علمی کاربردی تحصیل کرده‌ اید ، می توانید در آزمون های استخدامی از جمله آزمون استخدامی دستگاه های متمرکز اجرایی مثل آموزش و پرورش ، آزمون وکالت و … شرکت کنید و یا اینکه در سازمان ها و مراکز دولتی و غیردولتی استخدام شوید.

مرتبط بخوانید : اعتبار مدرک پردیس خودگردان

مدرک علمی کاربردی و آزمون های استخدامی

آزمون های استخدامی از جمله آزمون استخدامی دستگاه های متمرکز اجرایی مثل آموزش و پرورش ، آزمون استخدامی بانک ها و … هر ساله برگزار می شوند. دارندگان مدرک تحصیلی رشته‌ های مرتبط می توانند در این آزمون ها شرکت کنند. سپس با کسب نمره قبولی استخدام شوند. پس اگر می خواهید بعد از فارغ التحصیلی ، شرایط استخدام راحت تری داشته باشید حتما به رشته‌ ای که انتخاب می کنید دقت کنید که آیا مورد نیاز آزمون های استخدامی می باشد یا خیر.

رشته های مورد نیاز از علمی کاربردی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش

برای مثال رشته‌ های حسابداری ، کامپیوتر ، گرافیک ، زبان انگلیسی و …. از رشته‌ های مورد نیاز آزمون استخدامی آموزش و پرورش هستند. همچنین رشته‌ هایی همچون حسابداری ، مدیریت مالی ، مدیریت بازرگانی ، مدیریت کسب و کار ، حقوق ، مدیریت فناوری اطلاعات و … برای استخدام در بانک های مختلف مورد پذیرش هستند.

احتمالا این را هم بپسندید  دانشگاه علمی کاربردی خوب در تهران - معرفی دانشگاه ها

رشته‌ حقوق علمی کاربردی و آزمون وکالت یا قضاوت

شما با انتخاب رشته‌ تحصیلی حقوق در دانشگاه علمی کاربردی ، می توانید مدرک لیسانس این رشته‌ را بگیرید و سپس در آزمون وکالت یا آزمون قضاوت شرکت کنید. گرایش های مختلف رشته‌ حقوق شامل حقوق ثبتی ، حقوق قضایی ، نگارش حقوقی و … در دانشگاه علمی کاربردی موجود هستند که شما باید گرایش کاردانی و کارشناسی تان یکسان باشد تا بتوانید در آزمون های مربوطه شرکت کنید.

بنابراین با توضیحاتی که در این مطلب ارائه شد ، متوجه شدید که مدرک علمی کاربردی برای استخدام اعتبار دارد. بعد از فارغ التحصیلی از این دانشگاه مشکلی برای ورود به بازار کار از نظر مدرک تحصیلی نخواهید داشت. در کنار مدرک تحصیلی ، مهارت ها و توانمندی های شما نیز برای پیدا کردن‌ شغل مهم هستند و بهتر است در کنار تحصیلات دانشگاهی ، مهارت های عملی خود را نیز تقویت کنید تا در شغل یابی موفق تر باشید.

مرتبط بخوانید : مشاوره استخدام آموزش و پرورش

سوالات متداول

  • اعتبار مدرک علمی کاربردی برای استخدام چگونه است ؟

در رابطه با اعتبار مدرک علمی کاربردی برای استخدام کامل در این مطلب توضیح داده‌ شد.

  • آیا با مدرک دانشگاه علمی کاربردی می توان در آزمون های استخدامی شرکت کرد ؟

بله ، در صورت مرتبط بودن‌ رشته‌ تحصیلی شما با رشته‌ تحصیلی مورد نیاز آزمون استخدامی ، امکان شرکت در این آزمون ها وجود دارد.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

ثبت نام کاردانی ناپیوسته

ثبت نام کاردانی ناپیوسته 1402 📞 ثبت نام کاردانی ناپیوسته در دانشگاه های سراسری، آزاد و علمی کاربردی

ثبت نام کاردانی ناپیوسته را می توانید در دانشگاه های آزاد ، علمی کاربردی و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر