از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

کلاسهای شاد تا کی ادامه دارد – تا کی بصورت آنلاین در شاد درس میخوانیم

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

کلاسهای شاد تا کی ادامه دارد - تا کی بصورت آنلاین در شاد درس میخوانیم

 

همانطور که می دانید پس از تعطیلی مدارس و کلاس ها ، شبکه دانش آموزی شاد به منظور استمرار جریان یادگیری و آموزش دانش آموزان توسط وزارت آموزش و پرورش ارائه گردید و از اوایل سال 99 تاکنون ، این برنامه با داشتن بیش از 14 میلیون کاربر به بزرگترین شبکه مجازی کشور تبدیل شده است. با وجود آنکه امکانات جدید تری مثل لایو و تماس تصویری به برنامه شاد اضافه شده تا آموزش دانش آموزان بهتر از قبل انجام گیرد ، اما  بسیاری از دانش آموزان و والدین ، آموزش حضوری را به آموزش مجازی ترجیح می دهند و همواره این سوال را دارند که کلاسهای شاد تا کی ادامه دارد و زمان بازگشایی مدارس کی است. در رابطه با این موضوع ، مطلبی را در ادامه تهیه کرده ایم که تا پاسخگوی سوالات شما عزیزان باشیم.

کلاسهای شاد تا کی ادامه دارد

طبق گفته های معاون وزارت آموزش و پرورش ، شرایط برگزاری مدارس به صورت حضوری همانند قبل فراهم نیست و آموزش و پرورش تابع تصمیمات ستاد کروناست و سلامت دانش آموزان در اولویت قرار دارد. البته بیشتر تاکید بر این است که تحت هر شرایطی آموزش دانش آموزان از طریق فضای مجازی و تلویزیون ادامه داشته باشد و به والدین این اطمینان داده می شود که نگران ضعف پایه دانش آموزان خود نباشند.

توصیه می شود برای آگاهی از بروز ترین اخبار مربوط به زمانبندی دقیق شروع مدارس پایه های مختلف ابتدایی ، دوره اول متوسطه و دوره متوسطه با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما در ارتباط باشید.

زمان شروع مدارس برای سال تحصیلی 99 – 1400

کلاسهای شاد تا کی ادامه دارد ؟ در شیوه نامه بازگشایی مدارس در سال تحصیلی 1400 – 99 که اخیرا توسط وزارت آموزش و پرورش ابلاغ شده است ، با توجه به شرایط حال حاضر و در نظر گرفتن فرض های متفاوت، اقدامات لازم برای برگزاری مدارس به صورت حضوری در استان های با وضعیت سفید ، زرد و قرمز از لحاظ شیوع ویروس کرونا پیش بینی و برنامه ریزی شده است

احتمالا این را هم بپسندید  قفل گروه در شاد - چگونه گروه شاد را قفل کنیم

مطابق این شیوه نامه، زمان بازگشایی مدارس 15 شهریور ماه 99 است و شرایط و ضوابط تشکیل کلاس ها در دوره های ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم، هنرستان ها و دوره های پی دبستانی مشخص شده است. برای تشکیل حضوری کلاس های مدارس دانش آموزان و معلمان باید گروه بندی شوند تا فاصله اجتماعی رعایت شود. همچنین باید برای دانش آموزانی که در یک روز در کلاس حضور ندارند، برنامه هایی اندیشیده شود تا بتوانند در فضای مجازی مطابق با دانش آموزانی که در کلاس حضور دارند، برنامه درسی خود را پیگیری کنند.

مدارس در قبال آموزش حضوری و مجازی وظایفی را عهده دار هستند که به شرح زیر می باشند :

  • حضور مداوم و فعال مدیر، معاونان آموزشی، معلمان و کلیه همکاران در shabake shad
  • تشویق دانش آموزان برای دانلود و نصب برنامه شاد
  • اصلاح اطلاعات و مشخصات دانش آموزان و معلمان در سایت سناد توسط مدیر مدرسه (در صورت وجود اشتباه در اطلاعات موجود در سامانه سناد ، احراز هویت در شاد انجام نمی گیرد.)
  • کنترل مداوم و مستمر جریان آموزش دانش آموزان توسط معلم و مدیر
  • ارتباط با والدین دانش آموزان از طریق فرصت های مختلف حضوری و مجازی
  • ضدعفونی مستمر کلاس ها، محیط مدارس و سرویس های بهداشتی برای برگزاری کلاس حضوری
  • حضور مستمر مدیران و پرسنل اجرایی مدارس در محل کار در تمام روز های کاری

ساعت تشکیل کلاسها در برنامه شاد مدارس 99-1400

کلاسهای شاد تا کی ادامه دارد ؟ ساعت برگزاری کلاس های برنامه شاد تابع تصمیمات و برنامه های مدرسه است و مدیران و معلمان باید از طریق کانال ها و گروه ها درسی ، ساعت دقیق تشکیل کلاس ها را به اطلاع دانش آموزان برسانند. تدریس در برنامه شاد با روش های مختلفی امکان پذیر است ، پخش زنده یکطرفه ، پخش زنده دو طرفه ، ارسال ویدیو آموزشی ، ارسال متن ، تماس تصویری و …. از روش هایی است که با توافق میان معلم و دانش آموز می توان یکی از آن ها را انتخاب و آموزش های لازم را ارائه داد.

احتمالا این را هم بپسندید  تنظیمات شاد - راهنمای تنظیمات صحیح شاد برای معلمین ، دانش آموزان و مدیران

اما ساعت و جدول پخش مدرسه تلویزیونی از 8 صبح هر روز آغاز می شود و تا 9 شب ادامه دارد. در پخش تلویزیونی طوری برنامه ریزی شده است که همه پایه ها پوشش داده شود آموزش پایه های ابتدایی از 11 صبح آغاز و تا  13:40 هر روز ادامه دارد و زمان هر کلاس نیز 30 دقیقه است.

ساعت آموزش دانش آموزان دوره متوسطه دوم در رشته های تجربی ، ریاضی ، علوم انسانی ، فنی حرفه ای و کاردانش نیز به صورت زمانبندی زیر است :

  • رشته تجربی : 20:00 الی  20:50
  • آموزش تکمیلی رشته تجربی و ریاضی : 16:30 الی  18:00
  • رشته ادبیات و علوم انسانی : ساعت 8:00 الی 12:45
  • رشته های فنی و حرفه ای و کار دانش : 8:00 الی 9:30 و 20:50 الی 21:50

شما عزیزان می توانید علاوه بر این مطلب که در پاسخ به سوال کلاسهای شاد تا کی ادامه دارد ارائه گردید ، در صورت وجود هر گونه سوال با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی پاسخ با ما تماس بگیرید تا راهنمایی شوید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

ازمون مشاوره ای شاد

ازمون مشاوره ای شاد – ثبت نام آزمون های مشاوره ای همگام با استفاده از شاد

  ازمون های مشاوره ای توسط مدارس برگزار می شوند و دانش آموزان موظف به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر