از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

سایت سلامت دانش آموزان – راهنما و لینک ورود به سامانه سلامت دانش آموزان

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

سایت سلامت دانش آموزان - راهنما و لینک ورود به سامانه سلامت دانش آموزان

 

در روز های ابتدایی آغاز سال تحصیلی جدید هستیم و مسئولان آموزش و پرورش و مدیران مدارس در تلاشند که زمینه های آموزش مجازی و حضوری دانش آموزان را فراهم سازند. با تصمیم وزارت آموزش و پرورش کشور و همچنین ستاد ملی کرونا ، بنا بر این شد که آموزش دانش آموزان در سال تحصیلی جدید ترکیبی از دو حالت مجازی و حضوری باشد و تدابیر لازم برای برپایی حضوری مدارس نیز اندیشیده است تا با رعایت دستورالعمل های بهداشتی ، سلامت دانش آموزان تضمین شود. سایت سلامت دانش آموزان ، سامانه خود ارزیابی بیماری کروناست که توسط وزارت بهداشت ، درمان و آموزش کشور ایجاد شده تا همه دانش آموزان قبل از ورود به فضای مدرسه در این سامانه ثبت نام کنند.

سایت سلامت دانش آموزان

تمام دانش آموزان ، معلمان و مدیران مدارس موظفند پیش از ورود به مدرسه در سایت سلامت ثبت نام کنند و فرم خود اظهاری بیماری کرونا را تکمیل نمایند. مدیران و مسئولان آموزشی باید نظارت کامل را بر این فرایند داشته باشند تا اگر دانش آموزشی نشانه های بیماری کرونا را داشت ، به مراکز درمانی شهرستان معرفی شود تا ایمنی و سلامت سایر دانش آموزان حفظ شود.

البته مراقبان مراکز جامع سلامت شهری و روستایی و مسئولان بهداشت ، به طور منظم و روزانه مدارس سطح منطقه را بررسی می کنند و تاکید بر رعابت فاصله گذاری اجتماعی به شعاع یک متری و اجرای پروتکل های بهداشتی دارند.

سایت سلامت دانش آموزان به نشانی salamat.gov.ir می باشد و برای ورود به این سامانه ، می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید و سپس مطابق مراحل ، تست غربالگری کرونا را انجام دهید.

احتمالا این را هم بپسندید  salamat.gov.ir ثبت نام دانش آموزان - سامانه ثبت نام سلامت دانش آموزان

https://salamat.gov.ir

راهنمای ثبت نام در سایت سلامت

دانش آموزان باید هفته ای یکبار با مراجعه به سایت salamat.gov.ir ، خودارزیابی بیماری کرونا را انجام دهند تا وضعیت سلامت آن ها تایید شود. برای شروع تست کرونا ، بر روی عبارت “سامانه خود ارزیابی بیماری کرونا” کلیک کنید.

سپس شماره ملی دانش آموز و تاریخ تولد او درج شود و در بخش شماره مویابل نیز یک شماره موبایل که در دسترس و روشن است ، وارد کنید.

حالا پرسشنامه را تکمیل کنید.

سایت سلامت دانش آموزان

سایت سلامت دانش آموزان

سایت سلامت دانش آموزان

پس از تکمیل پرسشنامه و تایید اطلاعات ، استان و شهرستان سکونت خود را انتخاب کنید.

سایت سلامت دانش آموزان

پس از این مراحل ، نتیجه پرسشنامه ارائه داده می شود و همچنین از طریق پیامک کوتاه نیز اطلاع داده می شود که از نظر ابتلا به ویروس کرونا فاقد مشکل هستید.

سایت سلامت دانش آموزان

خود اظهاری در سایت سلامت دانش آموزان روزی یکبار قابل انجام می باشد و برای هر کد ملی یک دفعه تکمیل فرم در روز در نظر گرفته شده است.

با وجود آنکه دایر کردن کلاس های حضوری مدارس در ستاد ملی کرونا تایید شده است ، اما اجباری به حضور دانش آموزان در مدرسه وجود ندارد و آموزش اصلی از طریق شبکه شاد قابل پیگیری است. اپلیکیشن شاد جدید با تنظیمات بهتری ارائه شده است تا آموزش دانش آموزان به بهترین شکل انجام گیرد و با توزیع سیم کارت دانش آموزی شاد ، امکان دسترسی اکثر دانش آموزان به این پیام رسان فراهم گردیده است.

شما عزیزان می توانید برای اطلاع از مواردی همچون تنظیمات شاد ، آزمون آنلاین در شاد ، راهنمای نصب اپلیکیشن شاد ، چگونه در برنامه شاد وارد کلاس شویم و … با مشاوران مرکز مشاوره تلفنی پاسخ با ما تماس بگیرید تا راهنمایی شوید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

3 نظر

  1. سامانه سلامت دانش آموزان برای ثبت نام واکسن هم هست درسته ؟

  2. سامانه سلامت

  3. دانش آموزان اتباع که کد ملی ندارند چه کدی وارد کنند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر