از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

چگونه نتایج نهایی کنکور را ببینیم 📞 راهنمای دریافت نتایج انتخاب رشته کنکور 1403

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

چگونه نتایج نهایی کنکور را ببینیم

چگونه نتایج نهایی کنکور را ببینیم ؟ نتایج نهایی کنکور سراسری و دانشگاه آزاد که در واقع همان نتایج انتخاب رشته‌ است ، در شهریورماه اعلام می گردد. داوطلبان برای دریافت نتیجه باید به سایت های مربوطه مراجعه کنند. سایت مشاهده‌ نتایج نهایی انتخاب رشته‌ دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد مجزاست که در ادامه این مطلب شرح می دهیم. داوطلبانی که در کنکور اردیبهشت و تیر شرکت کرده اند ، می توانند بعد از انجام انتخاب رشته با مراجعه به سایت سنجش از نتایج انتخاب رشته خود مطلع شوند.

شما عزیزان میتوانید سوالات خود را راجع به نحوه دریافت نتایح کنکور سراسری از مشاوران ما بپرسید تا به طور کامل راهنمایی شوید ،

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل 

چگونه نتایج نهایی کنکور 1403 را ببینیم – دانشگاه سراسری

انتخاب رشته‌ کنکور سراسری در مردادماه انجام شده‌ است و داوطلبان می توانستند طبق رتبه و ترازی که کسب کرده‌ اند انتخاب رشته‌ خود را در سایت سنجش با انتخاب حداکثر 150 کد رشته‌ محل انجام دهند. 4 الی 6 هفته پس از اتمام فرایند انتخاب رشته‌ ، نتایج آن توسط سایت سنجش منتشر می شود و در دسترس داوطلبان قرار می گیرد. داوطلبانی که در انتخاب رشته‌ شرکت کرده‌ اند برای مشاهده‌ کارنامه نهایی خود باید به این سامانه مراجعه کنند.

برای دریافت نتایج انتخاب رشته‌ کنکور دانشگاه های سراسری از سایت سنجش ، لازم است پس از مراجعه به این سامانه به نشانی sanjesh.org ، از منوی سامانه گزینه “سراسری” انتخاب شود.

آموزش ثبت نام در کنکور

پس از ورود به بخش سراسری سایت ، لینک “اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری 1403 ” را مشاهده‌ خواهید کرد. با کلیک بر روی این لینک ، چند روش برای دریافت نتایج پیش روی شما گذاشته‌ می شود.

  • روش اول : درج شماره داوطلبی و شماره شناسنامه
  • روش دوم : درج شماره پرونده و شماره شناسنامه
احتمالا این را هم بپسندید  بعد از اعلام نتایج نهایی کنکور 1403 چه کنیم 📞 هر آنچه باید بدانید

سایت اعلام نتایج کنکور سراسری

یکی از کادرها را تکمیل کنید و گزینه “مشاهده‌ نتیجه” را انتخاب نمایید. در مرحله بعد اگر اطلاعات خود را به درستی درج کرده‌ باشید ، کارنامه تان نمایش داده‌ می شود.

مرتبط بخوانید : اعتراض به نتایج انتخاب رشته‌ کنکور و انتخاب رشته‌ تجربی چگونه است 

کارنامه نهایی کنکور دانشگاه سراسری

داوطلبان پس از دریافت کارنامه کنکور دانشگاه سراسری خود از سایت سنجش ، یکی از دو نتیجه زیر را مشاهده‌ خواهند کرد :

  • پذیرفته‌ شده‌ : اگر داوطلب در یکی از رشته‌ محل های انتخابی خود پذیرفته‌ شده‌ باشد ، اسم رشته‌ و نام دانشگاه قبول شده‌ در کارنامه او درج می شود.
  • قبول نشده‌ : داوطلبانی که در هیچ یک از رشته‌ های انتخابی خود پذیرفته‌ نشده‌ باشند ، عبارت “مردود شده” را در کارنامه کنکور خود مشاهده‌ می کنند.

پذیرفته‌ شدگان می بایست پیگیر ثبت نام قطعی در رشته‌ و دانشگاه قبولی خود باشند و با مراجعه به سایت دانشگاهی که قبول شده‌ اند ، از زمانبندی ثبت نام حضوری یا اینترنتی مطلع شوند. اما داوطلبانی که قبول نشده اند ، امکان اعتراض به نتیجه را دارند و می توانند در سیستم پاسخگویی سایت سازمان سنجش درخواست اعتراضشان را ثبت کنند.

مرتب بخوانید : نتایج نهایی کنکور کی اعلام میشود

چگونه نتایج نهایی کنکور را ببینیم – دانشگاه آزاد

نتایج نهایی کنکور دانشگاه آزاد را سایت سنجش منتشر نمی کند و اگر انتخاب رشته‌ این دانشگاه را انجام داده‌ اید برای مشاهده نتیجه می بایست به سایت سنجش و پذیرش دانشگاه ازاد اسلامی به نشانی azmoon.org مراجعه کنید. لینک دریافت نتایج انتخاب رشته‌ دانشگاه آزاد حداکثر در هفته‌ آخر شهریورماه در سامانه مذکور فعال می شود و با درج کد ملی و شناسه دسترسی به انتخاب رشته‌ دانشگاه آزاد ، می توان نتیجه را دریافت کرد.

احتمالا این را هم بپسندید  اعتراض به نتایج کنکور 1403 📞 نمونه متن و راهنمای اعتراض به نتایج کنکور 1403

با اعلام نتایج نهایی کنکور دانشگاه آزاد ، اسامی پذیرفته‌ شدگان و پذیرفته‌ نشدگان مشخص می شود و اگر جزو پذیرفته‌ شدگان باشید ، در مقابل رشته‌ ای که انتخاب کرده‌ اید عبارت “پذیرفته‌ شده” درج می گردد ولی در صورت عدم پذیرش ، در مقابل هیچ یک از رشته‌ های انتخابی تان عبارت “پذیرفته‌ نشده” را مشاهده‌ نخواهید کرد.

مرتبط بخوانید : سایت اعلام نتایج کنکور دانشگاه آزاد

نتایج نهایی رشته‌ های پزشکی دانشگاه آزاد 1403

چگونه نتایج نهایی کنکور را ببینیم

با توجه به اینکه انتخاب رشته‌ های پزشکی ، دندانپزشکی و داروسازی دانشگاه آزاد توسط سایت سازمان سنجش انجام می گیرد ، نتایج نهایی این رشته‌ ها نیز در سایت سنجش اعلام می گردد.

سوالات متداول

  • چگونه نتایج نهایی کنکور را ببینیم ؟

نتایج نهایی کنکور دانشگاه سراسری در سایت سنجش منتشر می شود و برای دریافت نتایج نهایی کنکور دانشگاه آزاد لازم است به سایت azmoon.org مراجعه نمایید.

  • برای دریافت نتایج نهایی کنکور به چه اطلاعاتی نیاز است ؟

داوطلبان برای دریافت نتیجه نهایی کنکور باید شماره پرونده‌ ، شماره داوطلبی و کد پیگیری ثبت نام خود را در دسترس داشته‌ باشند.

انتخاب رشته‌ گروه پزشکی ، دندانپزشکی و داروسازی دانشگاه آزاد را سایت سازمان سنجش انجام می دهد و نتایج آن نیز در این سامانه اعلام می شود.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر