از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

نتایج نهایی کنکور کی اعلام میشود 📞 زمان نتایج نهایی کنکور 1403

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

نتایج نهایی کنکور کی اعلام میشود

داوطلبانی که انتخاب رشته‌ کنکور دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد را انجام داده‌ اند ، برای اطلاع از اینکه آیا در رشته‌ محل های انتخابی خود پذیرفته‌ شده‌ اند یا خیر ، باید مننظر اعلام نتایج باشند. نتایج نهایی کنکور برای دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد به صورت مجزا منتشر می شود و سامانه های اعلام نتایج متفاوت است. در این مطلب می خواهیم بررسی کنیم که نتایج نهایی کنکور 1403 کی اعلام میشود و زمان دقیق آن در چه تاریخی است. با ما همراه باشید.

شما عزیزان میتوانید سوالات خود را راجع به نحوه دریافت نتایح کنکور سراسری از مشاوران ما بپرسید تا به طور کامل راهنمایی شوید ،

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل 

نتایج نهایی کنکور 1403 کی اعلام میشود

انتخاب رشته‌ کنکور برای دانشگاه های سراسری و آزاد در مردادماه انجام می گیرد و داوطلبان حدود یک هفته تا ده روز فرصت دارند با مراجعه به سامانه های معرفی شده‌ ، انتخاب رشته‌ خود را انجام دهند. بررسی کارنامه اولیه و فرم انتخاب رشته‌ داوطلبان حدود یک الی یک و نیم طول می کشد و پیش بینی می شود که در دهه سوم شهریورماه ، نتایج مشخص شود.

در حال حاضر زمان نتایج نهایی کنکور 1403 به طور دقیق مشخص نیست و شما داوطلبان عزیز می توانید از طریق ارتباط با مشاوران ما پیگیر زمان دقیق اعلام نتایج باشید.

نتایج نهایی کنکور اردیبهشت ماه

نوبت اول کنکور سراسری 1403 در اردیبهشت ماه برگزار شده است و داوطلبانی که در این آزمون شرکت کرده اند ، بعد از اعلام نتایج اولیه می توانند برای انتخاب رشته اقدام نمایند. نتایج نهایی کنکور اردیبهشت احتمالا در اواخر شهریورماه اعلام گردد.

نتایج نهایی کنکور تیرماه

شرکت کنندگان در آزمون سراسری تیرماه بعد از انتخاب رشته باید منتظر انتشار نتایج باشند. زمان انتشار نتایج نهایی کنکور تیر فعلا مشخص نیست اما احتمالا تا اواخر شهریورماه ، کارنامه نهایی داوطلبان انتشار یابد.

مرتبط بخوانید : بعد از اعلام نتایج نهایی کنکور چه کنیم

راهنمای دریافت نتایج نهایی کنکور 1403

نتایج نهایی کنکور 1403 شامل یک کارنامه است که در آن مشخص شده‌ است که داوطلب در کدام رشته‌ انتخابی خود نمره قبولی را گرفته‌ است و یا ممکن است در هیچ یک از رشته‌ های انتخابی خود پذیرفته‌ نشود. این کارنامه برای دانشگاه های سراسری و آزاد به طور مجزا منتشر می شود. اگر انتخاب رشته‌ دانشگاه سراسری را انجام داده‌ اید برای دریافت نتایج باید به سایت سازمان سنجش مراجعه کنید و در صورت انجام انتخاب رشته‌ دانشگاه آزاد ، نتایج نهایی این دانشگاه در سایت سنجش منتشر نمی شود و داوطلبان جهت مشاهده‌ کارنامه نهایی خود می بایست به سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه کنند.

برای دریافت نتایج نهایی کنکور دانشگاه های سراسری از سایت سنجش نیاز به اطلاعاتی همچون شماره پرونده‌ ، شماره داوطلبی و کدپیگیری ثبت نام می باشد و داوطلب پس از درج این اطلاعات می تواند کارنامه خود را مشاهده‌ کند. در صورت فراموشی اطلاعات نیز ابتدا می بایست در سیستم پاسخگویی سازمان سنجش درخواست بازیابی اطلاعات ارسال شود و پس از آنکه کارشناسان ، اطلاعات داوطلب را بازیابی کرده‌ و در اختیار او قرار دادند ، کارنامه قابل دریافت خواهد بود.

برای دریافت نتایج نهایی کنکور دانشگاه آزاد از سایت azmoon.org فقط به کد ملی و شناسه دسترسی به انتخاب رشته‌ دانشگاه آزاد نیاز است که این شناسه در انتهای کارنامه اولیه کنکور درج شده‌ است.

مرتبط بخوانید : چگونه نتایج نهایی کنکور را ببینیم

اعتراض به نتایج نهایی کنکور سراسری 

برای داوطلبانی که قصد اعتراض به نتایج نهایی کنکور سراسری را دارند این شرایط فراهم است که در سایت سنجش درخواست اعتراض خود را به ثبت برسانند. اعتراض به نتایج نهایی کنکور سراسری از طریق ارسال درخواست در سیستم پاسخگویی سازمان سنجش امکان پذیر است و داوطلبان پس از ثبت درخواست اعتراض خود باید منتظر بررسی توسط کارشناسان باشند و حداکثر تا 3 روز آینده‌ ، جواب اعتراض اعلام می شود.

مرتبط بخوانید : اعتراض به نتایج انتخاب رشته‌ کنکور و  اعتراض به نتایج انتخاب رشته‌ دانشگاه آزاد

سوالات متداول

  • نتایج نهایی کنکور 1403 کی اعلام میشود ؟

در حال حاضر زمان دقیق اعلام نتایج نهایی کنکور 1403 مشخص نشده‌ است اما در دهه سوم شهریورماه اعلام می شود.

  • زمان اعلام نتایج نهایی انتخاب رشته‌ دانشگاه آزاد چه تاریخی است ؟

نتایج نهایی انتخاب رشته‌ دانشگاه آزاد حداکثر در هفته آخر شهریورماه اعلام می شود.

  • آیا امکان اعتراض به نتایج نهایی کنکور وجود دارد ؟

بله ، داوطلبان در صورت اعتراض به نتایج کنکور می توانند در سایت سنجش درخواست خود را ثبت کنند.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر