از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

اعتراض به نتایج انتخاب رشته کنکور 1403 📞 زمان و راهنمای اعتراض به نتایج انتخاب رشته کنکور

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

اعتراض به نتایج انتخاب رشته کنکور

اعتراض به نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری و دانشگاه آزاد به صورت جداگانه و از طریق سامانه های متفاوت انجام می گیرد و داوطلبانی که پس از مشاهده‌ نتایج نهایی خود اعتراضی داشته‌ باشند ، می توانند درخواست خود را به صورت اینترنتی ثبت نمایند. در ادامه این مطلب زمان و راهنمای اعتراض به نتایج انتخاب رشته‌ کنکور 1403 بررسی خواهد شد.

اگر با نحوه ارسال درخواست در سیستم پاسخگویی سازمان سنجش و اعتراض به نتایج نهایی آزمون سراسری 1403 آشنایی ندارید ، توصیه می شود که با مشاوران ما تماس بگیرید تا برای شما درخواستی مبنی بر اعتراض به نتایج آزمون سراسری در سایت سنجش ارسال کنند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

زمان اعتراض به نتایج انتخاب رشته کنکور 1403

نتایج انتخاب رشته‌ کنکور سراسری 1403 اواخر شهریورماه اعلام می گردد و بر اساس این نتایج مشخص خواهد شد که داوطلبان در کدام یک از رشته‌ محل های انتخابی خود پذیرفته‌ شده‌ اند. البته ممکن است تعدادی از داوطلبان نیز در هیچ یک از انتخاب های خود پذیرفته‌ نشوند و عبارت مردود در کارنامه نهایی آنها درج شده‌ باشد.

پس از اعلام نتایج نهایی کنکور ، ممکن است برخی از داوطلبان نسبت به کارنامه اعتراض داشته‌ باشند که سازمان سنجش فرصت اعتراض را برای این دسته از داوطلبان فراهم کرده‌ است. زمان اعتراض به نتایج بلافاصله پس از اعلام نتایج نهایی کنکور است و حداکثر یک هفته نیز به داوطلبان مهلت داده‌ خواهد شد که با مراجعه به سایت سنجش اقدامات لازم را جهت اعتراض به نتایج انجام دهند.

مرتبط بخوانید : انتخاب رشته‌ تجربی چگونه است 

راهنمای تصویری اعتراض به نتایج انتخاب رشته‌ کنکور 1403

اعتراض به نتایج انتخاب رشته‌ کنکور به صورت اینترنتی انجام می گیرد و نیازی به مراجعه حضوری به سازمان سنجش یا تماس تلفنی نیست. برای ثبت درخواست خود باید در سیستم پاسخگویی سازمان سنجش عضو شوید و سپس از طریق نام کاربری و رمز عبوری که برایتان ارسال می شود ، وارد بخش ارسال درخواست شده‌ و متن اعتراض خود را به ثبت برسانید.

احتمالا این را هم بپسندید  انتخاب رشته مجازی نرم افزار 1403 📞 بهترین نرم افزار انتخاب رشته مجازی

مراحل ثبت درخواست اعتراض به نتایج نهایی کنکور به شرح زیر است :

وارد سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org شوید و از منوی سمت راست سامانه بر روی گزینه “ورود به سیستم پاسخگویی” کلیک کنید.

اعتراض به نتایج انتخاب رشته کنکور

 

اگر قبلا عضو سامانه شده‌ اید ، گزینه “ورود به سیستم” را انتخاب کرده‌ و سپس نام کاربری ، رمز عبور و کد ملی خود را درج نمایید اما اگر عضو سامانه نشده‌ اید ، بر روی گزینه “عضویت در سامانه” کلیک کنید.

اعتراض به نتایج انتخاب رشته کنکور

 

اعتراض به نتایج انتخاب رشته کنکور

برای عضو شدن در سیستم پاسخگویی سایت سنجش باید اطلاعات خود را شامل نام ، نام خانوادگی ، کد ملی ، ایمیل و … را درج نمایید.

اعتراض به نتایج انتخاب رشته کنکور

 

 

پس از تکمیل فرم ثبت نام ، نام کاربری و رمز عبور از طریق پیامک و ایمیل برای شما ارسال می شود. به مرحله قبل برگردید ، گزینه ورود به سیستم را انتخاب کنید و سپس اطلاعات خواسته‌ شده‌ را درج نمایید.

اعتراض به نتایج انتخاب رشته کنکور

 

پس از ورود به صفحه ارسال درخواست از گزینه های سمت راست صفحه بر روی عبارت “درخواست جدید” کلیک کنید.

اعتراض به نتایج انتخاب رشته کنکور

سپس نوع و سال آزمون سراسری را از بین گزینه ها تعیین و تایید کنید.

پس از این مراحل ، صفحه ای نمایش داده‌ خواهد شد که باید عنوان و متن اعتراض خود را درج نمایید. برای سریع تر شدن روند رسیدگی به درخواست تان حتما در متن اعتراض شماره پرونده ، شماره داوطلبی و کد ملی خود را درج نمایید.

مرتبط بخوانید : سایت اعلام نتایج کنکور دانشگاه آزاد

نکاتی در خصوص اعتراض به نتایج نهایی کنکور 

اعتراض به نتایج انتخاب رشته کنکور

نتایج انتخاب رشته‌ کنکور سراسری و دانشگاه آزاد به صورت مجزا منتشر می شود و نحوه اعتراض به نتایج این دو دانشگاه متفاوت است. اگر درخواست اعتراض به نتایج انتخاب رشته‌ دانشگاه آزاد را دارید باید وارد سامانه azmoon.org شوید و از قسمت ارتباط با ما ، اعتراض خود را ثبت نمایید. نتایج اعتراض به انتخاب رشته‌ کنکور حداکثر تا سه روز پس از ثبت درخواست اعلام می شود و اگر با درخواست شما موافقت شده‌ باشد ، اصلاحات لازم اعمال خواهد شد.

احتمالا این را هم بپسندید  انتخاب رشته به روش ماتریس - راهنمای کامل

سوالات متداول

سامانه اعتراض به نتایج نهایی کنکور سراسری 1403 اواخر شهریورماه فعال می شود.

  • اعتراض به نتایج نهایی کنکور سراسری 1403 در کدام سامانه انجام می گیرد ؟

داوطلبان برای اعتراض به نتایج نهایی کنکور 1403 باید وارد سیستم پاسخگویی سایت سنجش شوند.

  • برای اعتراض به نتایج نهایی کنکور به چه اطلاعاتی نیاز است ؟

داوطلبان برای اعتراض به نتایج نهایی کنکور باید شماره پرونده‌ و شماره داوطلبی خود را در دسترس داشته‌ باشند.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

خرید کد انتخاب رشته دانشگاه آزاد

خرید کد انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1402 📞 راهنمای پرداخت هزینه انتخاب رشته کنکور آزاد

داوطلبانی که پس از اعلام نتایج کنکور سراسری متقاضی شرکت در انتخاب رشته‌ دانشگاه آزاد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر