از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

هزینه ثبت نام بدون کنکور سراسری 1401 – زمان و راهنمای پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور سراسری

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

هزینه ثبت نام بدون کنکور سراسری

 

با توجه به اینکه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری به صورت اینترنتی انجام می گیرد و سازمان سنجش مسئول ثبت نام است ، داوطلبان در زمان ثبت نام باید هزینه تعیین شده را بپردازند و پس از پرداخت موفقیت آمیز هزینه ، امکان تکمیل فرم ثبت نام و انتخاب رشته را خواهند داشت. هزینه ثبت نام بدون کنکور سراسری توسط سازمان سنجش تعیین می شود و در دفترچه راهنمای ثبت نام درج می گردد تا داوطلبان اطلاع یابند. در ادامه این مطلب میزان هزینه ثبت نام بدون کنکور سراسری 1401 و راهنمای پرداخت اینترنتی هزینه در سایت سنجش را بررسی می کنیم.

شما عزیزان میتوانید ثبت نام بدون آزمون خود را در سایت سازمان سنجش بصورت تلفنی با خیال راحت به کارشناسان ما بسپارید و یا 

سوالات خود را در مورد نحوه ثبت نام و واریز هزینه در سایت سنجش از مشاوران ما بپرسید تا راهنمایی شوید.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

زمان پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور سراسری 1401

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری مثل سایر دانشگاه های بدون کنکور ، دو بار در سال انجام می گیرد و داوطلبان می توانند در مهرماه یا بهمن ماه نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. زمان شروع ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری برای ترم مهر معمولا از مردادماه می باشد و لینک پرداخت هزینه نیز در اولین روز ثبت نام فعال می شود.

همچنین زمان پرداخت هزینه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه سراسری برای ترم بهمن در دی ماه می باشد و به محض فعال شدن سامانه ثبت نام ، لینک پرداخت هزینه در سایت سنجش قرار داده خواهد شد.

میزان هزینه ثبت نام بدون کنکور سراسری 1401

میزان هزینه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه سراسری سالانه و برای ترم های مهر و بهمن ماه تغییر می کند و داوطلبان می بایست دقیقا مبلغ اعلام شده سازمان سنجش را واریز کنند. در آخرین دوره ثبت نام بدون آزمون دانشگاه سراسری از داوطلبان مبلغ 54 هزار تومان دریافت گردید که امسال پیش بینی می شود مبلغ بیشتری دریافت گردد.

مرتبط بخوانید : هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد و هزینه ثبت نام بدون کنکور پیام نور و هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی

راهنمای پرداخت هزینه ثبت نام بدون آزمون سراسری 

پرداخت هزینه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه سراسری در سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام می گیرد و داوطلبان می بایست با مراجعه به این سامانه ، هزینه تعیین شده را با خرید کارت اعتباری واریز نمایند.

احتمالا این را هم بپسندید  کد رشته های بدون کنکور سازمان سنجش 📞 لیست و راهنما

مراحل پرداخت هزینه در سایت سنجش به شرح زیر است :

  • وارد سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org شوید
  • گزینه “سراسری” را از منوی سمت راست سامانه انتخاب کنید.
  • در صفحه سراسری لینک فعال “سامانه ثبت نام پذیرش دانشجو صرفا براساس سوابق تحصیلی آزمون سراسری مهر ماه سال 1401” را انتخاب کنید.
  • بر روی لینک “خرید کارت اعتباری” در منوی سمت راست سامانه کلیک کنید.
  • سپس لینک “سریال سامانه پذیرش دانشجو صرفا بر اساس سوابق تحصیلی سراسری مهر ماه سال 1401” را انتخاب کنید و دکمه “تایید و ادامه” را بزنید.

لازم به ذکر است که سال گذشته ثبت نام بدون آزمون ترم مهر دانشگاه های سراسری با انتخاب رشته کنکور سراسری به طور مشترک انجام گرفت و داوطلبان کنکور سراسری می توانستند رشته های بدون کنکور آزمون را نیز انتخاب کنند. احتمالا برای سال 1401 نیز روال به همین صورت باشد و اگر شما در کنکور شرکت کرده اید نیازی به پرداخت هزینه نیست ولی اگر داوطلب کنکوری نیستید ، باید طبق مراحل هزینه را بپردازید.

  • پس از مراحل فوق وارد صفحه ای خواهید شد که باید شماره تلفن ثابت ، شماره تلفن همراه و نام و نام خانوادگی خود را درج کنید و بر روی عبارت “تایید و ادامه” کلیک نمایید.
  • با درج اطلاعات وارد مرحله بعد می شوید که در این مرحله از شما اطلاعات کارت بانکی خواسته می شود. اطلاعات کارت بانکی خود را که شامل شماره کارت ، تاریخ انقضای کارت و رمز پویا می باشند را درج کنید و دکمه “پرداخت” را بزنید.
احتمالا این را هم بپسندید  رشته های بدون کنکور با مدرک دیپلم - رشته های مجاز برای دیپلم نظام جدید و قدیم

پس از پرداخت موفقیت آمیز هزینه ، سریال ثبت نام به شما ارائه می گردد که با استفاده از این سریال می توانید فرم را دریافت و تکمیل کنید.

نکات مهم برای پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور سراسری

نکاتی که در زمان پرداخت هزینه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه سراسری باید مدنظر داشته باشید عبارتند از :

  • در زمان خرید سریال ثبت نام بدون کنکور سراسری دقت داشته باشید که حتما سریال ثبت نام مربوطه را تهیه کنید زیرا سازمان سنجش مسئول ثبت نام دانشگاه های مختلف است و لینک خرید چندین سریال را در سایت فعال می کند.
  • داوطلبانی که ثبت نام کنکور سراسری را انجام داده اند برای ثبت نام ترم مهر بدون کنکور سراسری نیازی نیست که هزینه بپردازند.
  • پس از پرداخت هزینه می توانید فرم را دریافت و تکمیل کنید و حداکثر مجاز به انتخاب 150 کد رشته محل هستید.
  • پس از پرداخت هزینه اگر موفق به دریافت سریال ثبت نام نشدید ولی وجه از حساب شما کسر شده است ، منتظر بمانید تا مبلغ به حساب شما برگشت داده شود و دوباره برای خرید کارت اقدام کنید.

سوالات متداول

  • هزینه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه سراسری 1401 است ؟

هزینه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه سراسری 1401 هنوز اعلام نشده است.

  • هزینه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه سراسری را در کدام سامانه پرداخت کنیم ؟

ثبت نام و پرداخت هزینه نام نویسی بدون آزمون دانشگاه سراسری در سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام می گیرد.

  • ایا برای ویرایش ثبت نام بدون آزمون دانشگاه سراسری نیاز به پرداخت هزينه است ؟

خیر ، ویرایش ثبت نام بدون آزمون دانشگاه سراسری بدون پرداخت هزينه انجام می گیرد.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه آزاد

تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه آزاد 1402 📞 راهنمای ثبت نام و اعلام نتایج تکمیل ظرفیت آزاد

تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه آزاد در بعضی از سال ها برای مقاطع کاردانی پیوسته‌ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر