از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1401 – میزان هزینه و راهنمای پرداخت

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

داوطلبانی که قصد ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد را دارند باید در زمان ثبت نام هزینه لازم را با خرید کارت اعتباری بپردازند تا ثبت نام آنها نهایی شود. هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد برای مقاطع کاردانی و کارشناسی متفاوت است و سالانه افزایش می یابد. این هزینه در زمان ثبت نام اینترنتی دریافت می شود و با هزینه انتخاب رشته مشترک است.  در ادامه این مطلب توضیحات بیشتری راجع به میزان هزینه و راهنمای پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ارائه می کنیم.

شما عزیزان میتوانید برای دریافت پاسخ سوالات خود در زمینه ثبت نام دانشگاه آزاد ، با مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما ارتباط برقرار کنید ،

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

میزان هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1401

دانشگاه آزاد اسلامی یکی از دانشگاه های دارای رشته های تحصیلی بدون کنکور متنوع است که سالانه در ترم های مهر و بهمن ، در این رشته ها دانشجو پذیرش می کند. ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد از ثبت نام سایر دانشگاه ها مجزاست و علاقه مندان به تحصیل در این دانشگاه لازم است به سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی azmoon.org مراجعه نمایند.

اولین مرحله ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ، پرداخت هزینه و تهیه کارت اعتباری است که سال گذشته میزان هزینه برای مقاطع کاردانی پیوسته و کاردانی ناپیوسته برابر با 51 هزار تومان و برای مقاطع کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته برابر با 53 هزار تومان بود که پیش بینی می شود برای ثبت نام بدون کنکور آزاد 1401 ، هزینه ثبت نام مقداری افزایش یابد.

مرتبط بخوانید : شهریه پزشکی بدون کنکور

راهنمای پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 

برای پرداخت هزینه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد پس از آنکه وارد سایت به نشانی azmoon.org شدید ، مطابق تصویر زیر بر روی لینک ثبت نام کلیک کنید.

در مرحله بعد باید گزینه “خرید کارت” را انتخاب کنید.

احتمالا این را هم بپسندید  دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 1402 📞 راهنما و دانلود pdf دفترچه

 

سپس باید دوره تحصیلی مورد تقاضا را تعیین نمایید که شامل یکی از دوره های کاردانی پیوسته ، کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته است.

در قدم بعد دوره انتخابی را تایید کنید.

سپس باید اطلاعات خواسته شده شامل نام ، نام خانوادگی ، جنسیت ، تابعیت ، کدملی ، شماره تلفن همراه و آدرس پست الکترونیک درج شود.

 

مشخصات کارت بانکی خود را درج کنید و دکمه پرداخت را بزنید تا وجه از حساب شما کم شود.

پس از پرداخت موفقیت آمیز هزینه ، کد پیگیری را دریافت خواهید کرد که با استفاده از این کد می توانید ثبت نام خود را آغاز کنید.

 

مرتبط بخوانید : هر ترم دانشگاه چند ماه است

مراحل پس از پرداخت هزینه ثبت نام دانشگاه آزاد

بعد از آنکه هزینه ثبت نام را پرداخت کردید ، به صفحه اصلی سامانه برگردید و بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید تا به صفحه زیر هدایت شوید. در این بخش باید شماره کارت اعتباری خریداری شده را به همراه کد ملی خود درج کنید.

 

در بخش بعدی ، فرم ثبت نام را مشاهده خواهید کرد که از شما اطلاعاتی همچون نام ، نام خانوادگی ، نام پدر ، تاریخ تولد ، شماره شناسنامه ، وضعیت نظام وظیفه و … می خواهد. تمام اطلاعات را به صورت صحیح در بخش های خواسته شده درج کنید.

 

در بخش بعدی باید تصویر داوطلب بارگذاری شود.

 

پس از بارگذاری عکس ، تکمیل فرم ثبت نام به پایان می رسد و حال باید فرم انتخاب رشته را تکمیل کنید. عنوان رشته ، استان محل تحصیل و واحد دانشگاهی را تعیین کنید تا رشته های ارائه شده در آن دانشگاه نمایش داده شوند. پس از مشاهده رشته ها ، رشته های مدنظر خود را انتخاب و ثبت کنید.

احتمالا این را هم بپسندید  دانشگاه سما – هر آنچه باید بدانید

 

در نهایت و پس از ثبت تمامی رشته ها دکمه تایید را بزنید.

داوطلبان در زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مجاز به انتخاب حداکثر 100 کد رشته محل هستند و با توجه به نوع کارت اعتباری که تهیه کرده اند ، فقط می توانند از رشته های یک مقطع و یک گروه آزمایشی انتخاب رشته کنند.

در پایان مراحل ثبت نام نیز سامانه به شما یک کد پیگیری ارائه خواهد کرد که به معنای موفقیت آمیز بودن ثبت نام شماست. با استفاده از این کد پیگیری می توانید فرم انتخاب رشته را دریافت و ویرایش کنید و در زمان اعلام نتایج نهایی نیز برای دریافت نتایج خود به این کد پیگیری نیاز خواهید داشت.

سوالات متداول

  • هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1401 است ؟

هزینه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد 1401 هنوز اعلام نشده است.

  • هزینه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد را در کدام سامانه پرداخت کنیم ؟

ثبت نام و پرداخت هزینه نام نویسی بدون آزمون دانشگاه آزاد در سایت azmoon.org  انجام می گیرد.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1401 – لینک دانلود دفترچه

دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد برای 4 مقطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر