از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

هزینه ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور 1402 📞 راهنمای پرداخت هزینه در سایت سنجش

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

هزینه ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور

ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور در سایت سازمان سنجش انجام می گیرد و داوطلبانی که قصد شرکت در این آزمون را دارند لازم است با مراجعه به سامانه سنجش و پرداخت هزینه ، ثبت نام خود را انجام دهد. هزینه ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور 1402 در دفترچه راهنمای ثبت نام قید شده‌ و به داوطلبان اطلاع رسانی می شود این هزینه به منظور ارائه تسهیلات به شرکت کنندگان در جلسه آزمون در نظر گرفته‌ شده‌ است و باید در سایت سنجش پرداخت شود.

شما عزیزان میتوانید برای دریافت مشاوره تخصصی در زمینه شرایط پذیرش ارشد فراگیر پیام نور ، یک تماس مفید با مشاوران ارشد مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما داشته‌ باشید ،

همچنین می توانید ثبت نام آزمون خود را توسط مشاوران ما انجام می دهید

مشاوران ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

میزان هزینه ثبت نام ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور 1402

طبق اعلام سازمان سنجش آموزش کشور ، ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور از اسفندماه آغاز می شود و داوطلبان چند روزی فرصت خواهند داشت با مراجعه به سایت سنجش ثبت نام خود را انجام دهند. اولین مرحله ثبت نام در آزمون ، پرداخت هزینه است که به صورت اینترنتی و توسط کارت بانکی عضو شبکه شتاب پرداخت می شود.

در سال گذشته هزینه ثبت نام ارشد فراگير به مبلغ 95 هزار تومان بوده‌ است اما برای امسال هنوز هزینه دقیق ثبت نام مشخص نیست. لازم به ذکر است که میزان دقیق هزینه ثبت نام در دفترچه راهنما درج شده‌ و به داوطلبان اطلاع رسانی خواهد شد. به محض مشخص شدن نیز در این مطلب قرار خواهیم داد.

مرتبط بخوانید : نمره قبولی در آزمون فراگیر پیام نور – با چه نمره ای در آزمون فراگیر پیام نور قبول میشویم

نحوه پرداخت هزینه ثبت نام ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور 1402

هزینه ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور

برای پرداخت هزینه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه کنید و مطابق با مراحل زیر ، ثبت نام خود را انجام دهید. لازم به ذکر است که پس از پرداخت هزینه امکان استرداد آن وجود ندارد پس حتما پیش از آغاز ثبت نام ، دفترچه راهنما را مطالعه کنید و از تمام شرایط و ضوابطی که برای پذیرش اعلام شده‌ است ، اطلاع یابید.

  • در صفحه اول سایت سنجش بر روی گزینه “پیام نور” در منوی سمت راست سامانه کلیک کنید.
  • پس از وارد شدن به صفحه اصلی دانشگاه پیام نور بر روی لینک فعال شده‌ “ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور” کلیک کنید.
  • سپس از سمت راست سایت گزینه “خرید کارت” را انتخاب کنید.
  • در مرحله بعدی باید نوع سریال ثبت نامی خود را مشخص نمایید و از میان سریال های اعتباری موجود بر روی گزینه آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور” کلیک کنید و سپس دکمه “تایید و ادامه” را بزنید.
احتمالا این را هم بپسندید  شهریه ارشد فراگیر پیام نور 1402 📞 میزان شهریه ثابت و متغیر ارشد فراگیر پیام نور

درج اطلاعات لازم

  • در صفحه بعدی لازم است اطلاعات خواسته شده‌ شامل نام ، نام خانوادگی ، شماره تلفن ثابت و شماره تلفن همراه خود را درج کنید و دوباره دکمه “تایید و ادامه” را بزنید.
  • پس از این مراجل از سیستم یک شماره پیگیری پرداخت دریافت خواهید کرد که لازم است آن را یادداشت کنید تا اگر در مراحل واریز هزینه خطایی پیش آمد از طریق آن بتوانید پیگیری کنید. در این مرحله مشخصات خود را کنترل کنید و در صورت تطابق داشتن ، تیک گزینه “ضمن مطالعه دقیق و آگاهی از شرایط و ضوابط، شماره پیگیری پرداخت را نیز یادداشت نموده‌ ام” را بزنید و سپس بر روی گزینه “ادامه روند پرداخت” کلیک کنید.
  • پس از مراحل فوق به صفحه درگاه پرداخت اینترنتی هدایت می شود که باید اطلاعات کارت بانکی شامل شماره کارت ، شماره شناسایی دوم ، تاریخ انقضای کارت و رمز دوم را درج کرده‌ و سپس دکمه پرداخت را بزنید.

دریافت کد پیگیری

پس از پرداخت موفقیت آمیز هزینه یک کد پیگیری توسط سامانه به شما ارائه می شود که از طریق این کد می توانید ادامه مراحل ثبت نام را انجام دهید. لازم به ذکر است که بدون پراخت هزینه امکان ثبت نام وجود ندارد.

مرتبط بخوانید : شرایط قبولی ارشد فراگیر پیام نور –  شهریه ارشد فراگیر پیام نور

سوالات متداول

  • هزینه ثبت نام ارشد فراگیر 1402 چقدر است ؟

 هزینه ثبت نام ارشد فراگیر در سال گذشته به مبلغ 95 هزار تومان بود و برای امسال هنوز اعلام نشده‌ است.

  • برای پرداخت هزینه ثبت نام ارشد فراگير پیام نور به کدام سامانه مراجعه کنیم ؟
احتمالا این را هم بپسندید  شهریه ارشد فراگیر پیام نور 1402 📞 میزان شهریه ثابت و متغیر ارشد فراگیر پیام نور

ثبت نام و پرداخت هزینه آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور در سایت سازمان سنجش انجام می گیرد.

  • آیا هزینه پرداختی آزمون ارشد فراگیر پیام نور قابل استرداد هست ؟

خیر ، پس از آنکه اطلاعات کارت بانکی خود را وارد کرده‌ و هزینه را پرداخت کردید ، مبلغ پرداختی برگشت داده‌ نمی شود.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر