از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

نمره قبولی در آزمون فراگیر پیام نور – با چه نمره ای در آزمون فراگیر پیام نور قبول میشویم

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

نمره قبولی در آزمون فراگیر پیام نور

 

 

دانشگاه پیام نور در دوره کارشناسی ارشد علاوه بر پذیرش هماهنگ و مشترک با سایر دانشگاه ها از طریق آزمون کارشناسی ارشد ، به صورت مستقل نیز با برگزاری آزمون فراگیر ، فرصت تحصیل بیشتری را برای متقاضیان مقطع ارشد که در آزمون کارشناسی ارشد سراسری نمره لازم را به دست نمی آورند ، فراهم می سازد و اگر شما هم مدرک کارشناسی دارید و میخواهید آسان تر وارد دوره کارشناسی ارشد شوید ، ازمون ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور بهترین گزینه برای شماست. در ادامه ، مطلبی در خصوص نمره قبولی در آزمون فراگیر پیام نور تهیه کرده ایم.

کارشناسان ما مسلط به پاسخگویی تمام موضوعات آزمون فراگیر ارشد دانشگاه پیام نور هستند.

 آیا شما هم علاقه مند به شرکت در آزمون فراگیر ارشد هستید ؟

حتما همین حالا با ما تماس بگیرید و در زمینه های بهترین منابع امتحانی ، برنامه ریزی کردن ، اطلاع از شرایط آزمون و … از مشاوران با تجربه ما مشاوره تخصصی دریافت کنید.

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

نمره قبولی در آزمون فراگیر پیام نور

آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور هر ساله در آذر ماه برگزار می شود و زمان ثبت نام نیز معمولا در مهر ماه است. داوطلبانی که در این آزمون شرکت می کنند ، باید منابع مطالعاتی را تهیه نمایند و منابع آزمون فراگیر ارشد توسط سازمان سنجش اعلام می شود که برای هر رشته و گرایش تحصیلی متفاوت است.

سنجش و گزینش داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور با در نظر گرفتن معدل مدرک کارشناسی و همچنین نمره اکتسابی در آزمون است و داوطلبانی که نمرات بهتری را کسب نمایند ، احتمال پذیرش بیشتری خواهند داشت.

نمره قبولی در آزمون فراگیر پیام نور با تاثیر 80 درصد نمره کسب شده در آزمون و تاثیر 20 درصد معدل مدرک مقطع قبلی داوطلب است و داوطلبانی که فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ناپیوسته هستند ، میانگین معدل های کاردانی و کارشناسی آنها برای آزمون محاسبه و مد نظر قرار خواهد گرفت.

مشاوره قبولی در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور – مشاوره از طریق تماس با مشاوران پاسخ با ما

همین حالا با مشاوران مرکز مشاوره تلفنی ثبت نام دانشگاه پیام نور تماس بگیرید و مشاوره تخصصی دریافت کنید.

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

بررسی کارنامه آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور

نتایج آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور در بهمن ماه اعلام می شود و داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور و درج اطلاعات خود ، کارنامه شان را دریافت نمایند. کارنامه ازمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور شامل چند بخش است و نمره قبولی داوطلب را می توان با بررسی این کارنامه متوجه شد.

در بخش وضعیت قبولی کارنامه ارشد فراگیر ، کد و عنوان رشته محل قبولی داوطلب درج شده است و اگر شما در یکی از اولویت های انتخابی خود پذیرفته شده باشید ، در این بخش مشخص می شود. همچنین نام دانشگاه محل قبولی نیز در قسمت وضعیت قبولی کارنامه درج شده است.

  • عدد 1 در سطر نتیجه بدین معنی است که داوطلب دارای شرایط و ضوابط درج شده در اطلاعیه ها و دفترچه ثبت نام فراگیر پیام نور نمی باشد.
  • عدد 2 در ردیف مربوط به نتیجه بدین معنی است که داوطلب رزمنده یا ایثارگر حداقل نمره لازم را برای استفاده از سهمیه ندارد و رتبه او در سهمیه آزاد درج شده است. (داوطلبان متقاضی استفاده از سهمیه ایثارگران برای استفاده از سهمیه خود باید حداقل 70 درصد نمره آخرین فرد پذیرفته شده در سهمیه آزاد را کسب کنند ، همچنین متقاضیانی که قصد استفاده از سهمیه رزمندگان را دارند باید حداقل 80 درصد نمره آخرین فرد پذیرفته شده در گزینش آزاد را به دست آورند.)
  • عدد 3 در سطر نتیجه بدین معنی است که داوطلب در سهمیه مجاز دیگری به جز سهمیه نهایی پذیرفته شده است و رتبه درج شده ، در سهمیه قبولی محاسبه شده است.
  • درج ستاره ( * ) در ردیف نتیجه نیز بدین معنی است که داوطلب در آن کد رشته محل پذیرفته شده است.

پاسخ به سوالات پر تکرار

  • نمره قبولی در آزمون فراگیر پیام نور چند است ؟

نمره قبولی در آزمون فراگیر پیام نور با تاثیر 80 درصد نمره کسب شده در آزمون و تاثیر 20 درصد معدل مقطع قبلی داوطلب است.

  • تاثیر معدل مدرک کارشناسی در آزمون فراگیر پیام نور چقدر است ؟

تاثیر معدل دوره کارشناسی در کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور به میزان 20 درصد است.

  • نمره قبولی آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور بر چه اساسی تعیین می شود ؟

نمره قبولی در آزمون فراگیر پیام نور با تاثیر 80 درصد نمره کسب شده در آزمون و تاثیر 20 درصد معدل مقطع قبلی داوطلب است.

  •  در آزمون ارشد فراگیر امکان انتخاب چند رشته محل وجود دارد ؟

داوطلبان مجاز هستند که در یک کد رشته امتحانی ثبت نام و حداکثر 20 کد رشته محل را در زمان انتخاب رشته وارد فرم انتخاب رشته کنند.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر