از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

تمدید مهلت ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور 1401 – زمان مجدد ثبت نام

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

تمدید مهلت ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور

 

ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور هر ساله در سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام می گیرد و متقاضیان پذیرش بدون کنکور ارشد دانشگاه پیام نور لازم است در تاریخ تعیین شده توسط سازمان سنجش ، برای ثبت نام خود اقدام کنند. با توجه به اینکه عده زیادی از داوطلبان به دلیل اطلاع نداشتن از زمان ثبت نام یا دلایل دیگری همچون کامل نبودن مدارکشان ، از ثبت نام آزمون جا می مانند ، سازمان سنجش زمان ثبت نام را برای این دسته از داوطلبان تمدید می کند. در ادامه این مطلب به بررسی زمان تمدید مهلت ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور 1401  می پردازیم.

شما عزیزان میتوانید برای دریافت مشاوره تخصصی در زمینه شرایط پذیرش ارشد فراگیر پیام نور ، یک تماس مفید با مشاوران ارشد مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما داشته باشید ،

همچنین می توانید ثبت نام آزمون خود را توسط مشاوران ما انجام می دهید

مشاوران ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

تمدید مهلت ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور 1401 

دانشگاه پیام نور در مقطع کارشناسی ارشد علاوه بر پذیرش دانشجو از طریق آزمون کارشناسی ارشد ، به صورت فراگیر نیز دانشجو پذیرش می نماید و داوطلبانی که به دنبال پذیرش آسان تر در مقطع کارشناسی ارشد هستند ، می توانند در طرح فراگیر پیام نور که هر ساله برگزار می شود ، ثبت نام نمایند.

زمان ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور طی اطلاعیه ای از سایت سنجش به داوطلبان اطلاع رسانی می شود و برای امسال زمان در نظر گرفته از تاریخ 10 الی 20 اسفندماه می باشد. پس از پایان مهلت مذکور نیز امکان تمدید زمان ثبت نام برای جاماندگان وجود دارد.

احتمالا این را هم بپسندید  هزینه ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور 1402 📞 راهنمای پرداخت هزینه در سایت سنجش

در حال حاضر تاریخ دقیق تمدید مهلت ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور مشخص نشده است اما پیش بینی می شود که حداکثر تا 15 اسفندماه باشد.

مرتبط بخوانید : شرایط قبولی ارشد فراگیر پیام نور – راهنمای کامل شرکت در آزمون ارشد فراگیر پیام نور

نحوه ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور

برای ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور باید از طریق سایت سازمان سنجش اقدام کنید. بدین منظور وارد سامانه به نشانی sanjesh.org شوید و از منوی سمت راست سامانه گزینه پیام نور را انتخاب کنید.

پس از وارد شدن به صفحه اصلی دانشگاه پیام نور ، در قدم اول توصیه می شود دفترچه راهنمای ثبت نام را دانلود کنید و با مطالعه آن از شرایط و ضوابط پذیرش مطلع گردید. در دفترچه راهنمای ثبت نام ضمن بررسی شرایط ثبت نام ، لیست رشته های ارائه شده توسط دانشگاه ها و همچنین منابع امتحانی رشته های مختلف درج شده است بنابراین مطالعه دفترچه برای تمام داوطلبان الزامی است.

پس از اینکه دفترچه را مطالعه کردید و در جریان تمام شرایط پذیرش قرار گرفتید ، ثبت نام خود را با واریز هزینه آغاز نمایید. برای پرداخت هزینه بر روی گزینه “خرید کارت” کلیک کنید و پس از وارد کردن اطلاعات کارت بانکی خود شامل شماره کارت ، رمز شناسایی ، رمز پویا و … دکمه پرداخت را بزنید تا وجه ثبت نام از حساب شما کسر شود.

مرتبط بخوانید : ثبت نام کارشناسی ارشد بدون آزمون پردیس ارس دانشگاه تهران

پس از پرداخت هزینه ثبت نام ، یک سریال اعتباری دریافت خواهید کرد که از طریق این سریال می توانید باقی مراحل ثبت نام را ادامه دهید. برای ثبت نام در آزمون فراگیر ارشد نیاز به عکس ، شناسنامه ، کارت ملی ، کد نظام وظیفه برای داوطلبان آقا و مدرک کارشناسی دارید و در صورتی که دانش آموخته دوره کارشناسی ناپیوسته هستید ، باید مدرک کاردانی خود را نیز ارائه نمایید.

احتمالا این را هم بپسندید  هزینه ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور 1402 📞 راهنمای پرداخت هزینه در سایت سنجش

در پایان مراحل ثبت نام و پس از تکمیل فرم تقاضانامه ثبت نام ، یک شماره پرونده و کد پیگیری دریافت خواهید کرد که به منزله موفقیت آمیز بودن ثبت نام شماست. این دو کد را باید تا زمان اعلام نتایج نزد خود حفظ کنید و برای دریافت کارت ورود به جلسه و همچنین مشاهده نتایج به این اطلاعات نیاز خواهید داشت.

لازم به ذکر است که در زمان ثبت نام باید انتخاب رشته خود را نیز انجام دهید و مجازید که حداقل یک و حداکثر 20 کد رشته محل را فقط از یک رشته / گرایش امتحانی انتخاب کنید.

مرتبط بخوانید : نمره قبولی در آزمون فراگیر پیام نور – با چه نمره ای در آزمون فراگیر پیام نور قبول میشویم

سوالات متداول

  • آیا مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 1401 تمدید می شود ؟

بله ، هر ساله پس از پایان مهلت ثبت نام زمان مجددی برای جاماندگان از ثبت نام در نظر گرفته می شود.

  • زمان تمدید مهلت ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور چه تاریخی است ؟

در حال حاضر زمان تمدید مهلت ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور اعلام نشده است اما احتمالا تا دهه دوم اسفندماه باشد.

  • برای ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور به چه مدارکی نیاز است ؟

دارا بودن مدرک کارشناسی برای ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور الزامی است.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر