از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

نحوه ثبت نام ارشد وزارت بهداشت 1402 📞 اموزش تصویری ثبت نام ارشد علوم پزشکی

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

نحوه ثبت نام ارشد وزارت بهداشت

 

بسیاری از داوطلبانی که می خواهند ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت را انجام دهند ، با مراحل و نحوه ثبت نام آشنایی ندارند و معمولا در پرداخت هزینه و بارگذاری مدارک در سامانه با مشکل مواجه می شوند. در این مطلب می خواهیم همراه با راهنمای تصویری ، نحوه ثبت نام ارشد وزارت بهداشت را شرح دهیم. تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

شما عزیزان میتوانید برای دریافت مشاوره تخصصی در زمینه آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت و انجام ثبت نام خود توسط مشاوران ، یک تماس مفید با مشاوران ارشد مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما داشته باشید ،

مشاوران ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

نحوه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

بنابر اعلام سازمان سنجش پزشکی ، زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1402 در روز های 4 بهمن لغایت 13 بهمن 1401  و 6 الی 9 اسفندماه 1401 می باشد و داوطلبان در این تاریخ فرصت دارند با مراجعه به سایت سنجش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir اقدامات لازم برای ثبت نام خود را انجام دهند. بنابراین ثبت نام در سایت سنجش پزشکی انجام می گیرد و کلیه مراحل از پرداخت هزینه تا بارگذاری مدارک و دریافت شماره پیگیری ثبت نام ، از طریق این سامانه می باشد.

برای شروع ثبت نام خود پس از اینکه وارد سایت سنجش پزشکی شدید ، ابتدا بر روی لینک دفترچه راهنمای شرکت در آزمون ورودی دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته رشته های پزشکی 1402 کلیک کنید تا دفترچه دانلود شود. حتما دفترچه مربوط به ازمون 1402 را مطالعه کنید زیرا ممکن است شرایط ثبت نام و پذیرش در دانشگاه ها نسبت به سال قبل تغییر کرده باشد که شما باید از آنها اطلاع داشته باشید.

مرتبط بخوانید : سایت ثبت نام ارشد وزارت بهداشت و هزینه ثبت نام ارشد وزارت بهداشت

راهنمای تصویری ثبت نام ارشد وزارت بهداشت

پس از اینکه دفترچه را مطالعه کردید و از تمام شرایط ثبت نام مطلع شدید ، بر روی لینک “ارشد” در منوی کارشناسی ارشد که در سمت راست سامانه قرار دارد کلیک کنید.

احتمالا این را هم بپسندید  هزینه ثبت نام ارشد وزارت بهداشت 1402 📞 راهنمای پرداخت هزینه
نحوه ثبت نام ارشد وزارت بهداشت
نحوه ثبت نام ارشد وزارت بهداشت

 

سپس مطابق تصویر زیر بر روی گزینه “ثبت نام جدید و پرداخت هزینه” کلیک نمایید. ضمن اینکه داوطلبانی که قبلا ثبت نام کرده اند می توانند از طریق لینک ویرایش اطلاعات ، فرم ثبت نام خود را دریافت کرده و اصلاحات لازم را بر روی آن اعمال کنند.

نحوه ثبت نام ارشد وزارت بهداشت

در مرحله بعد 4 گزینه را مشاهده خواهید کرد که شما باید بر روی گزینه اول یعنی “ثبت نام جدید و پرداخت هزینه” کلیک کنید.

نحوه ثبت نام ارشد وزارت بهداشت
نحوه ثبت نام ارشد وزارت بهداشت

 

در مرحله بعد لازم است کد ملی خود را درج نمایید و دکمه مشاهده را بزنید. اگر هم دانشجوی ایرانی نیستید لازم است بر روی گزینه “ورود با گذرنامه (اتباع خارجی) کلیک کنید و گذرنامه خود را درح کنید.

نحوه ثبت نام ارشد وزارت بهداشت

واریز هزینه ثبت نام ارشد وزارت بهداشت

در مرحله بعد سامانه به شما پیامی نشان می دهد که هنوز هزینه ثبت نام را واریز نکرده اید و به صفحه زیر هدایت خواهید شد. در این صفحه می بایست مطابق تصویر زیر علامت “آزمون کارشناسی ارشد 1402 – رشته اول – هزینه آزمون 1260000 ریال” را بزنید.

نحوه ثبت نام ارشد وزارت بهداشت

نحوه تکمیل فرم ثبت نام ارشد وزارت بهداشت

سپس باید اطلاعاتی را که سامانه از شما می خواهد درج کنید که شامل کد ملی ، نام ، نام خانوادگی ، شماره شناسنامه ، نام پدر ، آدرس پست الکترونیک و شماره تلفن همراه می باشد.

نحوه ثبت نام ارشد وزارت بهداشت
نحوه ثبت نام ارشد وزارت بهداشت

 

پس از وارد کردن اطلاعات خواسته شده ، دکمه سبز رنگ ثبت اطلاعات و ادامه خرید اعتبار را بزنید. در این مرحله به درگاه پرداخت الکترونیکی سامانه هدایت خواهید شد که می بایست اطلاعات کارت بانکی خود را درج کرده و دکمه پرداخت را بزنید.

احتمالا این را هم بپسندید  ویرایش ثبت نام ارشد وزارت بهداشت 1402 📞 زمان و نحوه ویرایش ثبت نام ارشد علوم پزشکی

پس از اینکه هزینه را پرداخت کردید ، به صفحه اول سامانه برگردید و با درج کد ملی خود ، فرم تقاضا نامه را دریافت کرده و آن را تکمیل کنید. برای ثبت نام خود در سایت سنجش پزشکی به عکس ، اسکن صفحات شناسنامه و اسکن کارت ملی نیاز خواهید داشت و سایر اطلاعات مثل معدل مقطع کارشناسی ، دانشگاه فارغ التحصیلی ، تاریخ فارغ التحصیلی و … باید در فرم ثبت نام درج شوند.

مرتبط بخوانید : تغییر رشته از مامایی به پزشکی و تغییر رشته از مهندسی پزشکی به فیزیوتراپی

سوالات متداول

اموزش تصویری ثبت نام ارشد وزارت بهداشت را در این مطلب قرار دادیم.

  • ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی در کدام سامانه انجام می گیرد ؟

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت در سامانه sanjeshp.ir انجام می گیرد.

  • آیا در آزمون ارشد وزارت بهداشت می توان در دو رشته امتحانی شرکت کرد ؟

بله ، داوطلبان مجازند که در آزمون ارشد وزارت بهداشت دو رشته امتحانی را انتخاب کنند ولی برای شرکت در هر یک باید هزینه جداگانه بپردازند.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

گرایش ارشد میکروبیولوژی وزارت بهداشت

گرایش ارشد میکروبیولوژی وزارت بهداشت 📞 بررسی ضرایب ، منابع و ظرفیت پذیرش

رشته‌ کارشناسی ارشد میکروبیولوژی یکی از رشته‌ های علوم پایه پزشکی است که در دانشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر