از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

سایت ثبت نام ارشد وزارت بهداشت 1402 📞 راهنمای تصویری ثبت نام در سایت

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

سایت ثبت نام ارشد وزارت بهداشت

سایت ثبت نام ارشد وزارت بهداشت همان سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور با آدرس الکترونیکی  sanjeshp.ir می باشد. هر ساله آزمونی با عنوان آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت جهت ادامه تحصیل متقاضیان در مقطع کارشناسی ارشد رشته های پزشکی توسط مرکز سنجش آموزش پزشکی برگزار می گردد. تمامی مراحل نام نویسی در این آزمون به صورت اینترنتی صورت می گیرد و متقاضیان باید در بازه های زمانی اعلام شده به پایگاه اینترنتی نامبرده مراجعه کنند و نسبت به تکمیل اطلاعات فردی و تحصیلی خود جهت شرکت در آزمون ارشد وزارت بهداشت اقدام نمایند. برای دریافت اطلاعات تکمیلی پیرامون سایت شرکت در آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت در ادامه همراه ما باشید.

شما عزیزان میتوانید برای دریافت مشاوره تخصصی در زمینه آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ، یک تماس مفید با مشاوران ارشد مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما داشته باشید ،

مشاوران ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

معرفی سایت ثبت نام ارشد وزارت بهداشت 1402

متقاضیانی که در مقطع کارشناسی در رشته های علوم پزشکی فارغ التحصیل شده اند ، برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد باید در آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ثبت نام و شرکت کنند. مجری برگزاری آزمون ارشد وزارت بهداشت معاونت آموزشی مرکز سنجش آموزش پزشکی می باشد.

تمامی مراحل ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت به صورت اینترنتی و از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی با آدرس  sanjeshp.ir انجام می شود. علاقه مندان باید در تاریخ هایی که اعلام می گردد به سایت نامبرده مراجعه کنند و با تکمیل اطلاعات فردی و تحصیلی خواسته شده و همینطور پرداخت هزینه ثبت نام، اقدام به نام نویسی در مجموعه امتحانی مورد علاقه خود نمایند.

احتمالا این را هم بپسندید  انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1402 📞 راهنمای کامل انتخاب رشته ارشد علوم پزشکی

همینطور لازم است اشاره کنیم که داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت می توانند تمامی اخبار و اطلاعیه های مربوط به این آزمون را نیز از طریق سايت مرکز سنحش آموزش پزشکی کشور پیگیری و دنبال کنند.

مرتبط بخوانید : تغییر رشته از مامایی به پزشکی

نحوه نام نویسی در سایت ثبت نام ارشد وزارت بهداشت

سایت ثبت نام ارشد وزارت بهداشت

جهت نام نویسی در آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت شما باید ابتدا به سايت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور به نشانی sanjeshp.ir مراجعه کنید و پس از ورود به بخش کارشناسی ارشد ، بر روی گزینه ثبت نام جدید و پرداخت هزینه کلیک کنید.

در نظر داشته باشید که ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت با پرداخت هزینه ثبت نام در این آزمون آغاز می گردد. پس از اینکه شما به کمک کارت بانکی عضو شبکه شتاب هزینه ثبت نام را بپردازید ؛ می توانید در مراحل بعدی اطلاعات فردی و تحصیلی خواسته شده را در فرم تقاضانامه اینترنتی تکمیل کنید و ثبت نام خود را نهایی نمایید.

در نظر داشته باشید هر داوطلب مجاز است در این مرحله در دو مجموعه امتحانی مرتبط با مدرک تحصیلی مقطع کارشناسی خود شرکت نماید اما باید برای هر مجموعه و رشته هزینه جداگانه ای را پرداخت کند.

مرتبط بخوانید : تغییر رشته از میکروبیولوژی به پرستاری و  تغییر رشته از بهداشت عمومی به پرستاری

توجه داشته باشید : 

  • جهت نام نویسی در سايت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ، متقاضیان باید برخی مدارک خود را نیز به صورت اسکن شده در سامانه بارگذاری کنند. توصیه می شود قبل از شروع مراحل نام نویسی ابتدا از مدارک لازم از طریق دفترچه مطلع شوید و پس از آماده کردن آن ها به سایت مراجعه کنید.
  • پس از ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ، باید با اطلاع از زمان انتشار کارت ورود به جلسه ضمن دریافت این کارت خود را برای شرکت در جلسه آزمون آماده کنید.
  • پس از برگزاری آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ، دسته ای از متقاضیان مجاز به انتخاب رشته هستند که نمره و تراز لازم را کسب نموده باشند.
احتمالا این را هم بپسندید  منابع ارشد وزارت بهداشت 📞 لیست منابع ارشد وزارت بهداشت 1402 - 1403

سوالات متداول

  • سایت ثبت نام ارشد وزارت بهداشت کدام است ؟

سایت نام نویسی در آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت همان سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور با آدرس الکترونیکی sanjeshp.ir می باشد.

  • آیا متقاضیان باید هزینه ثبت نام در آزمون ارشد وزارت بهداشت را نیز از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور پرداخت کنند ؟

بله ، تمامی مراحل ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت از جمله پرداخت هزینه از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور انجام می شود.

  • نحوه نام نویسی در آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت چگونه است ؟

نحوه نام نویسی در آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت به صورت اینترنتی و از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور با آدرس الکترونیکی sanjeshp.ir می باشد.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

ارشد ایمونولوژی وزارت بهداشت

ارشد ایمونولوژی وزارت بهداشت 📞 معرفی منابع ، ظرفیت پذیرش و دروس

رشته‌ ایمونولوژی یا رشته‌ ایمنی شناسی ، مطالعه سیستم ایمنی بدن است و یکی از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر