از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

نتایج ثبت نام بدون کنکور فنی حرفه ای 1402 📞 زمان و اعتراض به نتایج

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

نتایج ثبت نام بدون کنکور فنی حرفه ای

ثبت نام بدون کنکور فنی حرفه ای همه ساله یکبار برای ترم مهر و یکبار برای ترم بهمن انجام می گیرد. داوطلبان پس از ثبت نام و انتخاب رشته‌ بدون کنکور اینترنتی ، باید با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور نتایج را دریافت کنند و از قبولی یا عدم قبولی خود مطلع گردند. نتایج ثبت نام بدون کنکور فنی حرفه ای به فاصله چند هفته پس از اتمام ثبت نام اعلام می شود که در ادامه این مطلب بیشتر توضیح خواهیم داد.

شما عزیزان میتوانید برای دریافت پاسخ سوالات خود در زمینه  نتایج بدون کنکور کاردانی فنی حرفه ای ، با مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما ارتباط برقرار کنید ،

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل 

زمان اعلام نتایج ثبت نام بدون کنکور فنی حرفه ای 1402 

با توجه به اینکه ثبت نام بدون کنکور فنی حرفه ای دو بار در سال انجام می گیرد ، اعلام نتایج نیز دو بار خواهد بود. در سال گذشته ، نتایج ثبت نام بدون کنکور فنی حرفه ای نیمسال اول تحصیلی در تاریخ 16 مهرماه اعلام شد. همچنین داوطلبانی که ثبت نام بدون کنکور نیمسال دوم فنی حرفه ای را انجام داده‌ اند ، نتایج برای آنها نیز در تاریخ 8 بهمن ماه قابل مشاهده شد.

برای نتایج بدون کنکور فنی حرفه ای 1402 هنور تازیخ دقیق اعلام نتایج مشخص نشده‌ است. شما عزیزان می توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید و زمان اعلام نتایج را پیگیری کنید.

راهنمای مشاهده نتایج بدون کنکور فنی حرفه ای 1402 

برای مشاهده نتايج بدون کنکور کاردانی فنی حرفه ای باید به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه کنید و با استفاده از اطلاعات درخواستی ، کارنامه خود را دریافت نمایید. بدین ترتیب در سایت سنجش و از منوی سمت راست سامانه گزینه “کاردانی فنی حرفه ای” را انتخاب کنید.

احتمالا این را هم بپسندید  هزینه ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 1402 - زمان و راهنمای پرداخت هزینه

پس از ورود به صفحه اصلی کاردانی فنی حرفه ای بر روی گزینه “اعلام نتیجه پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی کاردانی نظام جدید” کلیک کنید. سپس باید شماره سریال پرونده‌ ف شماره شناسنامه و سال تولد خود را در بخش های تعیین شده‌ درج کنید. در ادامه هم بر روی گزینه “مشاهده نتیجه” کلیک کنید.

پس از مراحل فوق ، کارنامه برای شما نمایش داده‌ خواهد شد که می توانید از وضعیت قبولی یا عدم قبولی خود مطلع گردید. در صورت عدم دسترسی و فراموشی شماره پرونده‌ نیز باید در سایت سازمان سنجش درخواست بازیابی اطلاعات ارسال کنید.

مرتبط بخوانید : ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای بدون کنکور

اعتراض به نتایج ثبت نام بدون کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 

پس  از بررسی کارنامه خود در صورتی که نسبت به نتایج اعتراضی داشته باشید می توانید در سایت سازمان سنجش درخواست اعتراض خود را ثبت کنید. کارشناسان پس از بررسی درخواست شما ، اگر دلایل قانع کننده‌ داشته باشید در نتایج تغییرات اعمال می کنند و کارنامه جدید برای شما صادر می شود.

برای اعتراض به نتايج ثبت نام بدون کنکور کاردانی فنی حرفه ای ، وارد سیستم ارسال درخواست سازمان سنجش شوید و ابتدا برای خود یک حساب ایجاد نمایید. سپس متن درخواست خود را بنویسید و دکمه ثبت را بزنید. کارشناسان 24 الی 72 ساعت پس از ارسال درخواست ، آن را بررسی می کنند و پاسخ می دهند.

مرتبط ببینید : زمان ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای

تکمیل ظرفیت کاردانی فنی حرفه ای 1402 

نتایج ثبت نام بدون کنکور فنی حرفه ای

داوطلبانی که در مرحله اول ثبت نام بدون کنکور فنی حرفه ای پذیرفته نشده‌ اند ، می توانند منتظر برگزاری مرحله تکمیل ظرفیت شوند و مجدد شانس قبولی خود را در رشته‌ مورد علاقه شان امتحان کنند. تکمیل ظرفیت کاردانی فنی حرفه ای هر ساله برگزار نمی شود و اگر ظرفیت دانشگاه ها خالی باقی بماند ، امکان برگزاری تکمیل ظرفیت وجود دارد.

احتمالا این را هم بپسندید  رشته های دانشگاه فنی حرفه ای با کنکور 1401 - لیست کامل رشته ها

در این مرحله داوطلبان باید در سایت سنجش برای ثبت نام و انتخاب رشته‌ اینترنتی اقدام کنند و لیست رشته‌ های دارای ظرفیت نیز طی انتشار یک دفترچه اطلاع رسانی می شود.

لازم به ذکر است که شما می توانید ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای بدون کنکور را در دانشگاه های آزاد و علمی کاربردی نیز انجام دهید که این دانشگاه ها مخصوصا دانشگاه علمی کاربردی شرایط پذیرش آسان تری دارند و با ارائه فقط مدرک دیپلم امکان ثبت نام دارید. برای راهنمایی بیشتر در خصوص شرایط و جزئیات ثبت نام بدون کنکور کاردانی فنی حرفه ای دانشگاه های مختلف ، با مشاوران ما در ارتباط باشید.

مرتبط بخوانید : رشته های دانشگاه فنی حرفه ای با کنکور

سوالات متداول

  • نتایج بدون کنکور فنی حرفه ای در چه تاریخی اعلام می شود ؟

زمان اعلام نتایج بدون کنکور فنی حرفه ای برای نیمسال های اول و دوم تحصیلی در این مطلب بررسی شد.

  • برای مشاهده‌ نتایج بدون کنکور فنی حرفه ای به کدام سامانه مراجعه کنیم ؟

برای مشاهده‌ نتایج بدون کنکور فنی حرفه ای به سایت سازمان سنجش مراجعه نمایید.

  • ایا امکان اعتراض به نتایج بدون کنکور فنی حرفه ای وجود دارد ؟

بله داوطلبان پس از مشاهده‌ نتایج بدون کنکور فنی حرفه ای امکان اعتراض به نتایج دارند. این دسته از داوطلبان می توانند درخواست خود را در سایت سنجش ثبت کنند.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر