از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 1402 📞 زمان و نحوه مشاهده نتایج

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

چند هفته پس از برگزاری مرحله تکمیل ظرفیت برای دانشگاه آزاد ، اسامی داوطلبان پذیرفته‌ شده‌ و پذیرفته‌ نشده‌ در قالب کارنامه ای تحت عنوان نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد منتشر می شود. این مرحله از پذیرش ، آخرین شانس علاقه مندان به تحصیل در دانشگاه آزاد است و پس از آن حتی در صورت باقی ماندن ظرفیت خالی در دانشگاه دیگر پذیرشی انجام نمی گیرد. نتایج قبولی یا عدم قبولی داوطلبان در سامانه azmoon.iau.ac.ir منتشر شده‌ و داوطلبان می توانند با وارد کردن اطلاعات در سایت ، کارنامه خود را دریافت نمایند. در ادامه مطلب می توانید از زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد و همچنین راهنمای دریافت کارنامه مطلع شوید.

شما عزیزان میتوانید سوالات خود را در خصوص تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد از مشاوران ما بپرسید تا راهنمایی شوید.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

زمان اعلام نتیجه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 1402

در سال گذشته روند پذیرش دانشجو در دانشگاه آزاد کمی متفاوت تر از سال های گذشته بوده‌ است. به طوری که ، اعلام نتایج تکمیل ظرفیت این دانشگاه در دو مرحله اعلام شد و پیش بینی می شود در سال 1402 نیز به همین صورت باشد.

مرحله اول برای داوطلبانی است که با توجه به کارنامه انتخاب رشته‌ ، جزء ذخیره شدگان هستند. این دسته از داوطلبان باید در تاریخی که توسط دانشگاه تعیین و اعلام می شود ، به صورت حضوری به واحد دانشگاهی مدنظر مراجعه و ثبت نام کنند.

احتمالا این را هم بپسندید  انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان 1402 📞 زمان و راهنمای کامل

وضعیت این دسته از داوطلبان توسط دانشگاه بررسی می شود و اگر ظرفیت رشته‌ ای تکمیل نشود ، از ذخیره شدگان برای تکمیل کردن ظرفیت استفاده می شود.

اما در صورتی که با وجود داوطلبان ذخیره همچنان ظرفیت خالی بماند ، تکمیل ظرفیت برگزار می شود و با توجه به روال سال گذشته ، نتایج تکمیل ظرفیت ورودی مهر ماه حداکثر تا دهه دوم مهر ماه اعلام می شود ، زیرا پذیرفته‌ شدگان باید از ترم مهر وارد دانشگاه شده‌ و تحصیل را آغاز نمایند. توصیه می شود برای اطلاع از آخرین اخبار تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ، با مشاوران ما در ارتباط باشید.

مرتبط بخوانید : تکمیل ظرفیت دانشگاه افسری ارتش

نحوه مشاهده نتیجه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد

نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد در سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی azmoon.org قرار داده‌ می شود و هر یک از داوطلبان می توانند با استفاده از کدملی و کد دسترسی به انتخاب رشته‌ دانشگاه آزاد ، وارد پنل کاربری خود شده‌ و کارنامه را دریافت نمایند. لازم به ذکر است که کد دسترسی به انتخاب رشته‌ دانشگاه آزاد ، در انتهای کارنامه کنکور سراسری قابل مشاهده است.

در خصوص اعلام نتایج داوطلبان ذخیره نیز باید بگوییم ، این دسته از داوطلبان باید به صورت حضوری به دانشگاه مراجعه و وضعیت پذیرش یا عدم پذیرش خود را پیگیری نمایند.

داوطلبانی که در انتخاب رشته‌ اولیه پذیرفته‌ شده‌ اند و هم چنین در مرحله تکمیل ظرفیت نیز شرکت و در یک رشته‌ قبولی کسب کرده‌ اند ، امکان بازگشت به رشته‌ قبلی را ندارند و باید در رشته جدید ثبت نام کنند.

مرتبط بخوانید : تکمیل ظرفیت دانشگاه ها چگونه است

نتایج تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه آزاد

در برخی از سال ها برای رشته‌ های بدون کنکور دانشگاه آزاد نیز تکمیل ظرفیت برگزار می شود. زمان تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه آزاد معمولا در دی ماه و آذرماه است تا پذیرفته‌ شدگان بتوانند از بهمن ماه وارد دانشگاه شوند. اگر در سال 1402 برای رشته‌ های بدون کنکور تکمیل ظرفیت برگزار شود ، نتایج آن حداکثر تا هفته دوم بهمن ماه اعلام خواهد شد.

مرتبط بخوانید : تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد پیراپزشکی

سوالات شما

  • نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 1402 کی اعلام می شود؟
احتمالا این را هم بپسندید  چگونه در تکمیل ظرفیت دانشگاه ازاد شرکت کنیم - راهنمای کامل

زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 1402 فعلا مشخص نیست.

  • سایت دریافت نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ، کدام سامانه است؟

نتایج دانشگاه آزاد در سامانه azmoon.org قرار می گیرد.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور

تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور 📞 راهنمای ثبت نام 1402

دانشگاه پیام نور هر ساله از میان داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد که دارای رتبه مناسب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر