از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد پیراپزشکی 1402 📞 شرایط و راهنمای تکمیل ظرفیت

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد پیراپزشکی

تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد پیراپزشکی برای رشته‌ هایی همچون پرستاری ، مامایی ، اتاق عمل و هوشبری برگزار می شود. اگر شما هم علاقه مندید در این رشته‌ ها تحصیل کنید و در انتخاب رشته‌ اولیه موفق به قبولی نشده‌ اید ، این فرصت برای شما فراهم است که با انجام انتخاب رشته‌ تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ، وارد رشته‌ مورد علاقه تان شوید. ما این مطلب را آماده کرده‌ ایم تا شما را برای شرکت در تکمیل ظرفیت رشته‌ های پیراپزشکی دانشگاه آزاد به طور کامل راهنمایی کنیم. لطفا با ما همراه باشید.

برای راهنمایی کامل در زمینه تکمیل ظرفیت دانشگاه های سراسری و آزاد ، با مشاوران ما در ارتباط باشید.

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

آیا دانشگاه آزاد در رشته‌ های پیراپپزشکی تکمیل ظرفیت برگزار می کند 

قبل از بررسی زمان و شرایط شرکت در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد پیراپزشکی ، ابتدا لازم است بررسی کنیم که آیا امسال در این رشته‌ ها تکمیل ظرفیت اجرا می شود یا خیر. بهتر است بدانید که برگزاری تکمیل ظرفیت در هر رشته‌ و دانشگاهی ، بستگی به ظرفیت خالی آن رشته‌ و دانشگاه دارد. زیرا اگر ظرفیت ها تکمیل باشند ، مسلما به مرحله تکمیل ظرفیت نمی رسند.

بسیاری از پذیرفته‌ شدگان در رشته‌ های پیراپزشکی دانشگاه آزاد به دلایل مختلفی همچون شهریه بالای دانشگاه ، دور بودن دانشگاه ، علاقه نداشتن به رشته‌ قبولی خود و یا قبولی همزمان در سایر دانشگاه ها ، از ثبت نام در رشته‌ قبولی خود در دانشگاه آزاد صرف نظر می کنند و در این شرایط فرصت طلایی برای علاقه مندان فراهم می شود.

احتمالا این را هم بپسندید  چه کسانی در تکمیل ظرفیت قبول میشوند 📞 داوطلبان مجاز به شرکت در تکمیل ظرفیت

بنابراین اگر ظرفیت رشته‌ های پیراپزشکی دانشگاه آزاد خالی باقی بماند ، تکمیل ظرفیت اجرا خواهد شد. اما در غیر این صورت ، برگزار نمی شود و باید منتظر آزمون سال اینده باشید.

مرتبط بخوانید : تکمیل ظرفیت پیراپزشکی آزاد 

زمان تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد پیراپزشکی 1402

پذیرفته‌ شدگان اولیه دانشگاه آزاد تا اواخر مهرماه فرصت دارند که در رشته‌ مورد علاقه خود ثبت نام نمایند. پس از اتمام مهلت ثبت نام پذیرفته‌ شدگان ، دانشگاه ها اقدام به بررسی ظرفیت رشته‌ ها می کنند و در صورت خالی بودن ظرفیت ، تکمیل ظرفیت اجرا می شود. زمان تکمیل ظرفیت می تواند از اوایل آبان ماه باشد اما ممکن است تا اوایل بهمن ماه نیز اطلاعیه منتشر شود.

بنابراین اگر تا بهمن ماه دانشگاه اعلام تکمیل ظرفیت کرد ، می توانید ثبت نام کنید اما در صورت عدم انتشار اطلاعیه تا این تاریخ ، منتظر برگزاری تکمیل ظرفیت نباشید.

مرتبط بخوانید : پزشکی بدون کنکور – راهنمای جامع قبولی پزشکی بدون کنکور

شرایط شرکت در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد پیراپزشکی

برای ثبت نام در تکمیل ظرفیت رشته‌ های پیراپزشکی دانشگاه آزاد ، حتما باید در کنکور سراسری شرکت کرده‌ باشید و گروه آزمایشی شما تجربی باشد. همچنین باید دارای کارنامه اولیه باشید تا بر اساس اطلاعات داخل کارنامه اقدام به انتخاب رشته‌ نمایید.

اگر در مرحله انتخاب رشته‌ اصلی در یک رشته‌ محل قبول شده‌ اید ، شما مجاز هستید در تکمیل ظرفیت هم شرکت کنید اما در صورت قبولی ، باید از رشته‌ و دانشگاه قبلی خود انصراف دهید. اگر هم در هیچ رشته‌ ای قبول نشده‌ اید ، باز هم امکان ثبت نام تکمیل ظرفیت را دارید.

رتبه قبولی تکمیل ظرفیت رشته‌ های پیراپزشکی دانشگاه آزاد

تمام داوطلبانی که کارنامه اولیه کنکور تجربی را دارند ، مجاز به ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد می باشند و داوطلبانی که دارای رتبه مناسب باشند ، امکان پذیرش دارند. رتبه قبولی رشته‌ های پیراپزشکی در مرحله تکمیل ظرفیت ، تفاوتی با رتبه قبولی در انتخاب رشته‌ اولیه ندارد و اتفاقا به دلیل آنکه تعداد رشته‌ های ارائه شده‌ و ظرفیت آنها بسیار محدود است ، داوطلبانی که رتبه خوب داشته‌ باشند شانس پذیرش بیشتری دارند.

مرتبط بخوانید : پیراپزشکی بدون کنکور

نحوه ثبت نام در رشته‌ های تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد

تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد پیراپزشکی

در صورت تمایل به ثبت نام در رشته‌ های تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد می بایست از طریق سایت سنجش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی Azmoon.org اقدام کنید. در این سامانه لینک دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام قرار داده‌ می شود که برای اطلاع از رشته‌ های ارائه شده‌ و ظرفیت پذیرش هر یک از آنها ، لازم است دفترچه را مورد مطالعه قرار دهید.

احتمالا این را هم بپسندید  شهریه رشته علوم آزمایشگاهی دانشگاه آزاد 1401 - هزینه ثابت و متغیر علوم آزمایشگاهی آزاد

داخل دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ، درباره نحوه ثبت نام و انتخاب رشته‌ به طور کامل توضیح داده‌ شده‌ است. ابتدا باید هزینه پرداخت کنید و سریال اعتباری دریافت نمایید. سپس می توانید فرم انتخاب رشته‌ را دریافت کرده‌ و آن را تکمیل کنید. در پایان مراحل هم به شما کد پیگیری ارائه می گردد که نشان از موفقیت آمیز بودن ثبت نام است.

سوالات شما

  • آیا برای رشته‌ های پیراپزشکی دانشگاه آزاد تکمیل ظرفیت برگزار می شود ؟

بله ، در بعضی از سال ها که ظرفیت رشته‌ خالی می ماند ، دانشگاه تکمیل ظرفیت برگزار می کند.

  • زمان تکمیل ظرفیت پیرا پزشکی دانشگاه آزاد در چه تاریخی است ؟

در صورت برگزاری تکمیل ظرفیت رشته‌ های پیراپزشکی ، زمان آن حداکثر تا بهمن ماه خواهد بود.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

تکمیل ظرفیت دانشگاه پردیس خودگردان

تکمیل ظرفیت دانشگاه پردیس خودگردان 1402 📞 زمان ، شرایط ثبت نام و لیست رشته ها

تکمیل ظرفیت دانشگاه پردیس خودگردان برای رشته‌ های مختلف بدون کنکور و با کنکور برگزار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر