از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد سراسری 1403 📞 زمان و سامانه دریافت نتایج نهایی ارشد سراسری

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد سراسری

آزمون کارشناسی ارشد 1403 در اسفندماه برگزار گردید و به فاصله چند هفته پس از برگزاری آزمون ، نتایج اولیه اعلام گردید. داوطلبان با توجه به کارنامه اولیه خود و رتبه و ترازی که کسب کرده‌ اند ، می توانستند انتخاب رشته‌ دانشگاه های سراسری را در سایت سازمان سنجش و انتخاب رشته‌ دانشگاه آزاد را در سایت azmoon.org انجام دهند. پس از مرحل انتخاب رشته‌ ، نوبت به اعلام نتایج است تا پذیرفته شدگان هر یک از رشته‌ محل ها مشخص شوند. در ادامه این مطلب می خواهیم شما را برای دریافت نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد سراسری 1403 راهنمایی کنیم. همراه ما باشید.

اگر برای دریافت کارنامه نهایی کنکور کارشناسی ارشد به راهنمایی نیاز دارید ، توصیه می شود که با مشاوران ما تماس بگیرید تا برای شما درخواستی مبنی بر اعتراض به نتایج آزمون کارشناسی ارشد در سایت سنجش یا سایت دانشگاه آزاد ارسال کنند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

زمان اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد سراسری 

انتخاب رشته‌ کنکور کارشناسی ارشد در خردادماه انجام گرفت و داوطلبانی که در آزمون شرکت کرده‌ بودند ، می بایست در سایت سنجش انتخاب رشته‌ خود را انجام می دادند. چند هفته پس از اتمام فرایند انتخاب رشته‌ ، نتایج اعلام می گردد که در حال حاضر زمان دقیق آن مشخص نیست اما پیش بینی می شود حداکثر تا اوایل شهریورماه نتایج منتشر شوند.

مرتبط بخوانید : نتایج انتخاب رشته‌ ارشد دانشگاه آزاد – زمان و راهنمای دریافت نتایج

نحوه دریافت نتایج انتخاب رشته‌ کارشناسی ارشد سراسری

سامانه اعلام نتایج انتخاب رشته‌ کنکور کارشناسی ارشد سراسری ، سایت سازمان سنجش آموزش کشور می باشد. بنابراین شما باید برای دریافت نتایج خود به این سایت مراجعه کنید. نحوه دریافت نتایج بدین صورت است که پس از ورود به سایت سنجش ، می بایست گزینه “کارشناسی ارشد” را از منوی سامانه انتخاب کنید تا وارد صفحه این آزمون شوید.

نتایج انتخاب رشته‌ کارشناسی ارشد سراسری

نتایج انتخاب رشته‌ کارشناسی ارشد سراسری

در صفحه پیش رو لینک دریافت نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد سراسری 1403 را مشاهده می کنید. با کلیک بر روی آن ، چند روش جهت مشاهده کارنامه نمایش داده‌ می شود. شما برای مشاهده نتایج نیاز به شماره پرونده ، شماره داوطلبی و کد پیگیری ثبت نام دارید و در صورتی فراموشی این اطلاعات ، می توانید از سایت سنجش بازیابی نمایید.

احتمالا این را هم بپسندید  هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1403 📞 زمان و راهنمای پرداخت هزینه

نتایج انتخاب رشته‌ کارشناسی ارشد سراسری

برای دریافت نتایج انتخاب رشته‌ کارشناسی ارشد سراسری ، باید یکی از کادرهای پیش رو را تکمیل کرده و گزینه ورود به سیستم را انتخاب کنید.

نتایج انتخاب رشته‌ کارشناسی ارشد سراسری

بازیابی اطلاعات برای دریافت نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد سراسری

در صورت فراموشی شماره پرونده ، شماره پیگیری ثبت نام و یا کد داوطلبی خود ، می بایست جهت بازیابی این اطلاعات در سیستم پاسخگویی سازمان سنجش درخواستی مبنی بر فراموشی اطلاعات ارسال کنید. درخواست شما در همان لحظه مورد بررسی قرار می گیرد و اطلاعاتتان بازیابی می شود.

نتایج انتخاب رشته‌ کارشناسی ارشد سراسری

نتایج انتخاب رشته‌ کارشناسی ارشد سراسری

پس از مراحل فوق ، وارد صفحه ای می شوید که باید یا برای عضویت در سامانه اقدام کنید و یا اینکه با اطلاعات عضویت قبلی خود ، وارد سامانه شوید. اگر اطلاعات کاربری ندارید ، میبایست گزینه “عضویت در سامانه” را انتخاب نمایید.

نتایج انتخاب رشته‌ کارشناسی ارشد سراسری

پس از طی کردن مراحل ساخت حساب در سیستم پاسخگویی سازمان سنجش ، یک حساب کاربری برای شما ایجاد می شود و پس از ورود به حساب خود می توانید درخواست فراموشی اطلاعات را ثبت نمایید.

اعتراض به نتایج انتخاب رشته‌ کنکور کارشناسی ارشد سراسری 1403

اگر بعد از دریافت نتایج انتخاب رشته‌ ارشد سراسری نسبت به آن اعتراض داشتید ، امکان اعتراض به نتایج برای شما فراهم است. می توانید در سایت سازمان سنجش وارد سیستم پاسخگویی شوید و درخواست خود را با ذکر دلایل منطقی و موجه ، به ثبت برسانید. ممکن است دلیل اعتراض شما به نتایج ، عدم رضایت از رشته‌ محل قبولی باشد و یا اینکه در هیچ رشته‌ ای قبول نشده‌ اید و تقاضای بررسی مجدد فرم انتخاب رشته‌ را دارید.

همچنین ممکن است سهمیه برای شما اعمال نشده‌ باشند که در این صورت لازم است حتما در سیستم پاسخگویی سازمان سنجش موضوع را مطرح کنید. برای ثبت درخواست اعتراض در سیستم پاسخگویی سازمان سنجش ، ابتدا باید عضو این سامانه شوید تا برای شما یک نام کاربری و رمز عبور تعریف شود. در ادامه می توانید با استفاده از اطلاعات کاربری خود ، وارد بخش ارسال درخواست شده و متن اعتراض خود را به ثبت برسانید.

احتمالا این را هم بپسندید  تغییر رشته در کارشناسی ارشد به پزشکی 📞 راهنمای تغییر رشته در کارشناسی ارشد به پزشکی

مرتبط بخوانید : ترمیم معدل کارشناسی ارشد – شرایط ترمیم معدل ارشد در تمام دانشگاه ها

نتایج انتخاب رشته‌ ارشد دانشگاه پیام نور 1403

اگر در زمان تکمیل فرم انتخاب رشته‌ دانشگاه های سراسری ، از رشته‌ های دانشگاه پیام نور هم در فرم انتخاب رشته‌ درج کرده‌ اید برای اطلاع از قبولی یا عدم قبولی در این دانشگاه باید منتظر اعلام نتایج نهایی باشید. در واقع نتایج انتخاب رشته‌ ارشد دانشگاه پیام نور با نتایج انتخاب رشته‌ ارشد سایر دانشگاه های سراسری به صورت مشترک اعلام می شود.

مرتبط بخوانید : شرایط شرکت در کنکور سراسری برای فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد 

نتیجه انتخاب رشته ارشد دانشگاه غیرانتفاعی 1403

نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد سراسری

دانشگاه غیرانتفاعی هم رشته‌ های کارشناسی ارشد را ارائه می کند. اگر رشته‌ های این دانشگاه را در زمان انتخاب رشته‌ ارشد ، انتخاب کرده‌ اید ، برای آنکه مطلع شوید جزو پذیرفته شدگان هستید یا خیر باید منتظر اعلام نتایج ارشد سراسری باشید.

سوالات متداول

  • نتیجه انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد سراسری 1403 در چه تاریخی اعلام می شود ؟

زمان دقیق اعلام نتیجه انتخاب رشته‌ ارشد سراسری 1403 مشخص نیست اما حداکثر تا اوایل شهریورماه اعلام می گردد.

  • برای دریافت نتایج انتخاب رشته‌ ارشد سراسری به کدام سایت مراجعه کنیم ؟

داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد که انتخاب رشته‌ دانشگاه سراسری را انجام داده‌ اند برای اطلاع از نتایج می بایست به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.

  • آیا شرایطی برای اعتراض به نتیجه انتخاب رشته‌ ارشد سراسری فراهم است ؟

بله داوطلبان در صورت عدم رضایت از نتیجه انتخاب رشته‌ ارشد سراسری خود می توانند در سایت سنجش اعتراض خود را ثبت کنند.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

ثبت نام کارشناسی ارشد با سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد

ثبت نام کارشناسی ارشد با سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد 📞 شرایط و راهنمای ثبت نام

دانشگاه آزاد اسلامی علاوه بر پذیرش دانشجوی ارشد بدون کنکور از طریق طرح استعداد درخشان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر