از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

رشته مهندسی کامپیوتر بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1401 – شرایط و راهنمای ثبت نام

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

رشته مهندسی کامپیوتر بدون کنکور دانشگاه پیام نور

 

دانشگاه پیام نور به عنوان دانشگاهی جامع که رشته های تحصیلی متنوعی را در مقاطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری ارائه می کند ، در رشته های فنی مهندسی هم پذیرش دانشجو دارد و خبر خوب اینکه امکان پذیرش بدون کنکور در بسیاری از این رشته های مهندسی فراهم است. در ادامه این مطلب ابتدا بررسی خواهیم کرد که آیا رشته مهندسی کامپیوتر در دانشگاه پیام نور به صورت بدون کنکور ارائه می شود یا خیر و در صورتی که ارائه می شود ، شرایط ثبت نام و قبولی در آن به چه صورت است. با ما همراه باشید.

سوالات خود را در زمینه رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور و شرایط قبولی در هر یک از رشته ها ، از مشاوران ما بپرسید تا با اطلاعات دقیق راهنمایی شوید.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

آیا رشته مهندسی کامپیوتر در دانشگاه پیام نور بدون کنکور است

اولین سوالی که علاقه مندان به تحصیل در رشته مهندسی کامپيوتر دانشگاه پیام نور می پرسند این است که آیا این رشته محل بدون کنکور می باشد یا خیر ؟ در پاسخ به این سوال لازم است توضیح دهیم که رشته مهندسی کامپيوتر جزو رشته های مهندسی بدون کنکور ثابت در دانشگاه پیام نور است یعنی هر ساله بدون کنکور ارائه می شود و شما می توانید یکی از نیمسال های تحصیلی مهرماه و بهمن ماه را برای ثبت نام در این رشته انتخاب کنید.

مرتبط بخوانید : بازار کار رشته کامپیوتر – راهنمای بازار کار و آینده شغلی رشته کامپیوتر

کدام یک از دانشگاه های پیام نور رشته مهندسی کامپیوتر را بدون کنکور ارائه می کنند

تعداد بسیاری از دانشگاه های پیام نور در رشته مهندسی کامپیوتر دانشجوی بدون آزمون پذیرش می کنند و شما می توانید لیست تمام این دانشگاه ها را دفترچه راهنمای انتخاب رشته مشاهده کنید. با توجه به اینکه تعداد دانشگاه ها زیاد هستند ، توصیه می کنیم برای اطلاع از اینکه در شهر شما کدام یک از دانشگاه های پیام نور رشته مهندسی کامپیوتر را ارائه کرده اند ، با مشاوران ما تماس بگیرید تا راهنمایی تان کنند.

احتمالا این را هم بپسندید  شهریه دانشگاه پیام نور رشته مهندسی پزشکی 1401 - هزینه ثابت و متغیر یک ترم تحصیل

شرط معدل رشته مهندسی کامپیوتر بدون کنکور دانشگاه پیام نور

قبولی در رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور با بررسی سوابق تحصیلی انجام می گیرد و داوطلبانی که معدل بالایی دارند ، نگران عدم پذیرش خود نباشند اما شرایط برای داوطلبان دارای معدل پایین فرق می کند. این دسته از داوطلبان هم می توانند ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه پیام نور را انجام دهند اما شانس قبولی آنها مقداری کمتر است و ممکن است با تکمیل شدن ظرفیت رشته ، جای خالی برای آنها باقی نماند.

مرتبط بخوانید : رشته علوم کامپیوتر – معرفی رشته علوم کامپیوتر و آینده شغلی

نحوه ثبت نام رشته مهندسی کامپیوتر بدون کنکور دانشگاه پیام نور

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور با ثبت نام بدون کنکور سایر دانشگاه های سراسری به صورت مشترک انجام می گیرد و نحوه ثبت نام هم اینترنتی می باشد. شما برای ثبت نام در رشته مهندسی کامپيوتر بدون کنکور دانشگاه پیام نور ، ابتدا باید دفترچه راهنما را از سایت سنجش دانلود کنید. در این دفترچه لیست رشته های بدون کنکور تمام دانشگاه های سراسری درج شده است و شما باید به دنبال کدرشته های مهندسی کامپيوتر بدون کنکور پیام نور باشید.

کاردانی مهندسی کامپیوتر بدون کنکور دانشگاه پیام نور

لازم است به این نکته توجه داشته باشید که دانشگاه پیام نور مقطع کاردانی را ارائه نمی کند و تمام رشته های تحصیلی بدون کنکور این دانشگاه در مقطع کارشناسی پیوسته دایر هستند. بنابراین اگر می خواهید وارد مقطع کاردانی رشته مهندسی کامپیوتر شوید در دانشگاه پیام نور این امکان برای شما فراهم نیست و باید دانشگاه آزاد یا دانشگاه علمی کاربردی را انتخاب کنید.

مرتبط بخوانید : دانشگاه های آزاد تهران رشته کامپیوتر – معرفی دانشگاه ها و شرایط قبولی

مدرک تحصیلی لازم برای ثبت نام مهندسی کامپیوتر بدون کنکور دانشگاه پیام نور

با توجه به اینکه رشته مهندسی کامپیوتر بدون آزمون دانشگاه پیام نور در مقطع کارشناسی پیوسته ارائه می شود برای ثبت نام در این مقطع باید یکی از مدارک تحصیلی دیپلم 4 ساله نظام قدیم ، پیش دانشگاهی ، دیپلم نظام جدید دوازدهم یا مدرک کاردانی ارائه کنید.

احتمالا این را هم بپسندید  شهریه دانشگاه پیام نور زبان انگلیسی 1401 - هزینه ثابت و متغیر یک ترم تحصیل

شهریه رشته مهندسی کامپیوتر دانشگاه پیام نور

تحصیل در رشته مهندسی کامپیوتر دانشگاه پیام نور به نسبت دانشگاه آزاد ارزان تر است و هر ترم حدود 3 الی 3/5 میلیون شهریه دارد. پس اگر به دنبال دانشگاهی با شهریه کمتر هستید ، دانشگاه پیام نور را انتخاب کنید.

مرتبط بخوانید : رتبه لازم برای رشته مهندسی کامپیوتر

سوالات متداول

  • آیا رشته مهندسی کامپيوتر در دانشگاه پیام نور بدون کنکور ارائه می شود ؟

بله ، یکی از رشته های مهندسی بدون کنکور پیام نور رشته مهندسی کامپیوتر است.

  • شرایط قبولی بدون کنکور در رشته مهندسی کامپیوتر پیام نور چیست ؟

برای قبولی در رشته مهندسی کامپیوتر بدون کنکور پیام نور باید دارای سوابق تحصیلی مناسب باشید و مدرک تحصیلی مرتبط را ارائه نمایید.

  • آیا با دیپلم انسانی یا تجربی می توانیم وارد رشته مهندسی کامپیوتر دانشگاه پیام نور شویم ؟

بله ، ثبت نام در رشته مهندسی کامپیوتر بدون کنکور پیام نور با دیپلم انسانی و تجربی هم امکان پذیر می باشد.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

حذفیات دروس پیام نور

حذفیات دروس پیام نور 📞 لیست کامل حذفیات امتحانات پیام نور

دانشجویان دانشگاه پیام نور پس از گذراندن‌ هر ترم و واحدهای درسی باید در امتحانات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر