از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

لیست ذخیره نمونه دولتی البرز 1403 📞 چگونه لیست ذخیره البرز شویم

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

لیست ذخیره نمونه دولتی البرز

پس از اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی استان البرز ، پذیرفته‌ شدگان نهایی مشخص می شوند که باید برای ثبت نام حضوری در مدرسه قبول شده‎‌ اقدام کنند. تعدادی دیگر از دانش آموزان هستند که در لیست پذیرفته‌ شدگان قرار ندارند و ممکن است تصور کنند که دیگر شانسی برای آنها جهت پذیرش در مدارس نمونه دولتی وجود ندارد اما لازم است بدانید که برای این دسته از دانش آموزان همچنان فرصت پذیرش در مدارس نمونه دولتی وجود دارد و علاوه بر اینکه می توانند برای اعتراض به نتایج نمونه دولتی اقدام کنند ، جزو ذخیره های مدارس نیز قرار بگیرند و در نهایت پذیرفته‌ شوند. در ادامه به بررسی شرایط قرار گرفتن در لیست ذخیره های مدارس نمونه دولتی استان البرز میپردازیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط قرار گرفتن در لیست ذخیره نمونه دولتی البرز و همچنین شرایط اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی با شماره های سامانه پاسخ با ما ارتباط برقرار نمایید.

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل 

زمان اعلام لیست نفرات ذخیره آزمون ورودی نمونه دولتی البرز

پس از اینکه نتایج آزمون نمونه دولتی اعلام شد ، پذیرفته‌ شدگان این آزمون باید همراه با مدارک لازم برای ثبت نام کردن در مدرسه مورد قبولی اقدام کنند. با توجه به شرایطی همچون قبولی همزمان یکسری از دانش آموزان در دو آزمون نمونه دولتی و تیزهوشان ، انصراف تعدادی از دانش آموزان از مدرسه نمونه دولتی ، صرف نظر کردن تعدادی از پذیرفته‌ شدگان از ثبت نام در مدرسه قبولی و …. ظرفیت مدارس تکمیل نمی شود و در این صورت سازمان آموزش و پرورش هر استان لیستی از ظرفیت باقی مانده‌ مدارس را منتشر می کنند و دانش آموزانی که در لیست ذخیره ها قرار دارند می توانند ثبت نام حضوری خود را در مدرسه انجام دهند.

احتمالا این را هم بپسندید  نتایج آزمون نمونه دولتی شهرستان های تهران 1402📞 نتایج نمونه دولتی نهم به دهم

در پاسخ به این سوال شما که چگونه بفهمیم در لیست ذخیره های نمونه دولتی هستیم ؟ باید بگوییم که برای پیگیری لیست دانش آموزان ذخیره هر مدرسه باید اخبار مربوط به مدرسه مورد تقاضا را بررسی کنید و در پاسخ به سوال ذخیره های نمونه دولتی کی اعلام میشود ؟ لازم است بدانید که حداکثر تا آخر مرداد ماه لیست دانش آموزان ذخیره نمونه دولتی استان البرز اعلام خواهد شد.

برای اطلاع از اینکه آیا مدارس نمونه دولتی مد نظر شما دارای ظرفیت خالی برای دانش آموزان ذخیره هستند یا خیر با شماره های زیر تماس بگیرید و پس از گفتن نام مدارس مورد تقاضا ، اطلاعات لازم را کسب کنید.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل 

در نظر داشته‌ باشید که فرصت ثبت نام دانش آموزان ذخیره در مدارس نمونه دولتی کم است و اگر سریع اقدام نکنید ظرفیت به دانش آموزی دیگر اختصاص خواهد یافت. پس حتما از طریق شماره های فوق پیگیر موضوع باشید.

پاسخ به سوالات پر تکرار

  • لیست ذخیره نمونه دولتی البرز کی منتشر می شود ؟

زمان اعلام دانش آموزان ذخیره مدارس نمونه دولتی در مرداد ماه است.

  • آیا ازمون جایگزینی مدارس نمونه دولتی البرز برگزار می شود ؟

بله در صورت تکمیل نشدن ظرفیت مدارس نمونه دولتی ، آزمون جایگزینی برگزار خواهد شد.

  • تراز لازم برای قبولی در نمونه دولتی نهم به دهم دانش آموزان ذخیره چقدر است ؟

تراز قبولی هر یک از مدارس نمونه دولتی متفاوت است و برای بررسی این موضوع بهتر است تماس بگیرید.

احتمالا این را هم بپسندید  اعلام نتایج نمونه دولتی فارس 1402 📞 زمان و سایت اعلام نتایج نمونه دولتی فارس

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی ششم

آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی ششم 1403 📞 راهنمای شرکت در آزمون ها و نحوه ثبت نام

آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی ششم از آزمون های پرمتقاضی در سطح مدارس است و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر