از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

چگونه بفهمیم در لیست ذخیره های نمونه دولتی هستیم ؟ 📞 راهنمای کامل

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

چگونه بفهمیم در لیست ذخیره های نمونه دولتی هستیم ؟

چگونه بفهمیم در لیست ذخیره های نمونه دولتی هستیم ؟ از سال قبل که برگزاری آزمون نمونه دولتی به صورت استانی انجام می گیرد ، روش پذیرش دانش آموز در این مدارس نیز با تغییراتی همراه بوده‌ است. دانش آموزانی که ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی را انجام می دهند و در جلسه برگزاری آزمون حضور می یابند ، باید منتظر اعلام نتایج باشند تا در صورت پذیرفته‌ شدن نسبت به ثبت نام حضوری و قطعی خود در مدرسه قبول شده‌ اقدام نمایند. اما در این میان تکلیف دانش آموزانی در آزمون پذیرفته‌ نشده‌ اند چیست ؟ آیا راهی برای قبولی آنها وجود دارد ؟

خوشخبتانه سازمان آموزش و پرورش فرصتی تحت عنوان لیست ذخیره ها برای دانش آموزان پذیرفته‌ نشده‌ فراهم کرده‌ است تا شانسی دوباره برای ورود به مدارس نمونه دولتی داشته‌ باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط قرار گرفتن در لیست ذخیره مدارس نمونه دولتی و همچنین شرایط اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی با شماره های سامانه پاسخ با ما ارتباط برقرار نمایید.

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل 

چگونه بفهمیم در لیست ذخیره های نمونه دولتی 1402 هستیم ؟

ظرفیت مدارس نمونه دولتی معمولا به دلایل مختلفی همچون صرف نظر کردن دانش آموزان پذیرفته‌ شده‌ از ثبت نام در این مدارس ، قبولی همزمان دانش آموزان در دو آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی و ثبت نام در مدرسه تیزهوشان ، انصراف از تحصیل تعدادی از دانش آموزان و …. تکمیل نمی شود و در این شرایط مدرسه برای پر کردن ظرفیت خالی خود از دانش آموزان ذخیره استفاده می کند.

احتمالا این را هم بپسندید  اعلام نتایج نمونه دولتی چهارمحال و بختیاری 1402 📞 زمان و سایت دریافت نتایج

اسامی دانش آموزان ذخیره مدارس نمونه دولتی معمولا در مرداد ماه توسط سایت مدارس نمونه دولتی هر استان منتشر می شود و دانش آموزانی که جزو ذخیره ها هستند باید با تهیه مدارک لازم برای ثبت نام در مدرسه اقدام کنند.

نکته‌ مهمی که وجود دارد این است که تمام مدارس نمونه دولتی شامل لیست دانش آموزان ذخیره نمی باشند و فقط در مدرسه ای که ظرفیت باقی مانده‌ باشد ، دانش آموزان ذخیره می توانند پذیرش شوند.

مرتبط بخوانید : ذخیره های نمونه دولتی کی اعلام میشود

راهنمای ثبت نام در لیست ذخیره آزمون نمونه دولتی 1402

چگونه بفهمیم در لیست ذخیره های نمونه دولتی هستیم

چگونه بفهمیم در لیست ذخیره های نمونه دولتی هستیم ؟ تاریخ اعلام ذخیره های نمونه دولتی هر یک از استان معمولا پس از ثبت نام پذیرفته‌ شدگان اصلی و حداکثر تا اواخر مرداد ماه می باشد و مدارس نمونه دولتی با برگزاری آزمون داخلی از بین دانش آموزان ذخیره نمونه دولتی و همچنین تاثیر مستقیم معدل و نمره و تراز اکتسابی در آزمون ، پذیرفته‌ شدگان نهایی را به صورت قطعی ثبت نام می کنند.

دانش آموزان عزیز می توانند برای ثبت نام در لیست ذخیره مدارس نمونه دولتی مورد تقاضای خود و اطلاع از زمان ثبت نام ، با مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما تماس بگیرند.

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

مرتبط بخوانید : تراز ذخیره های نمونه دولتی – تراز لازم لیست ذخیره های نمونه دولتی

سوالات متداول

  • ذخیره های نمونه دولتی کی اعلام میشود ؟

زمان اعلام اسامی نفرات ذخیره مدارس نمونه دولتی در مرداد ماه است.

  • ازمون جایگزینی مدارس نمونه دولتی چیست ؟
احتمالا این را هم بپسندید  مدارس نمونه دولتی تهران 1403📞 زمان ، شرایط و سامانه ثبت نام تمام پایه ها

آزمون جایگزینی یا همان آزمون میان پایه نمونه دولتی برای تکمیل ظرفیت پایه های میانی مدارس نمونه دولتی برگزار می شود. این آزمون با ثبت نام دانش آموزان ذخیره متفاوت است.

  • تراز لازم برای قبولی در نمونه دولتی نهم به دهم دانش آموزان ذخیره چقدر است ؟

تراز و نمره لازم دانش آموزان ذخیره در هر یک از مدارس متفاوت است. برای اطلاع از تراز قبولی مدرسه مورد تقاضای خود بهتر است تماس بگیرید تا دقیق تر راهنمایی شوید.

  • آیا امکان اعتراض به نتایج نمونه دولتی وجود دارد ؟

بله دانش آموزان می توانند نسبت به نتایج آزمون نمونه دولتی درخواست اعتراض داشته‌ باشند.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی ششم

آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی ششم 1403 📞 راهنمای شرکت در آزمون ها و نحوه ثبت نام

آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی ششم از آزمون های پرمتقاضی در سطح مدارس است و …

2 نظر

  1. سلام بنده ذخیره ۴آزمون نمونه دولتی سال۱۴۰۱-۱۴۰۲هستم آیا احتمال داره قبول بشم

    • پاسخ با ما

      با سلام. در صورت وجود ظرفیت خالی ، احتمال قبولی دارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر