از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

هزینه ثبت نام در مدارس شاهد 1402 📞 در تمام پایه های تحصیلی

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

هزینه ثبت نام در مدارس شاهد

والدینی که فرزندان خود را در مدارس شاهد ثبت نام می کنند باید در ابتدای سال تحصیلی ، هزینه ثبت نام را بپردازند که هزینه ثبت نام در مدارس شاهد با توجه به پایه و مقطع تحصیلی متفاوت است. در این مطلب همراه شما هستیم تا جزئیات کامل هزینه ثبت نام مدارس شاهد 1402  در دوره های ابتدایی ، متوسطه اول و متوسطه دوم را به اطلاعتان برسانیم. همچنین درباره نحوه پرداخت هزینه نیز به طور کامل توضیح داده خواهد شد.

شما عزیزان میتوانید برای دریافت پاسخ سوالات خود در زمینه ثبت نام مدارس شاهد ، با مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما ارتباط برقرار کنید ،

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل 

هزینه ثبت نام اینترنتی در مدارس شاهد 1402 

ثبت نام مدارس شاهد در سایت مای مدیو انجام می گیرد. دانش آموزان باید در زمانی که اعلام می شود به این سامانه به نشانی my.medu.ir مراجعه کنند و با بارگذاری مدارک لازم ، پیش ثبت نام خود را انجام دهند. پیش ثبت نام اینترنتی مدارس شاهد هیچ هزینه ای ندارد و این مدارس فقط در زمان ثبت نام حضوری هزینه را دریافت می کنند.

مرتبط بخوانید : نحوه پیش ثبت نام مدارس شاهد

هزینه ثبت نام در مدارس شاهد 1402

مدارس شاهد از جمله مدارس پر متقاضی در میان دانش آموزان هستند که در تمام مقاطع تحصیلی دبستان تا متوسطه دوم ، از دانش آموزان ثبت نام به عمل می آورند. این مدارس در ابتدا فقط به دانش آموزان دارای سهمیه شاهد اختصاص داشتند ولی با توجه به کمتر شدن تعداد این دسته از دانش آموزان ، در حال حاضر از میان دانش آموزان دارای سهمیه ایثارگری و همچنین دانش آموزان عادی نیز ثبت نام انجام می شود.

احتمالا این را هم بپسندید  شرایط رشته ریاضی⁩ - شرایط انتخاب رشته ریاضی در دبیرستان های مختلف

همانطور که بالاتر نیز گفته شد ، والدین در زمان ثبت نام دانش آموز خود در مدرسه شاهد باید هزینه لازم را پرداخت کنند که میزان هزینه در مقاطع تحصیلی مختلف ، متفاوت است. همچنین دانش آموزانی که سهمیه شاهد دارند ، از پرداخت هزینه ثبت نام معاف هستند و تحصیل آنها کاملا رایگان خواهد بود.

هزینه ثبت نام در مدرسه شاهد برای پایه اول ابتدایی و دبستان از 500/000 و حداکثر 1/200/000 تومان است. دانش آموزانی که در پایه هفتم ، هشتم و نهم متوسطه اول ثبت نام می کنند حداقل باید 700/000 و حداکثر 1/500/000 تومان بپردازند. همچنین هزینه ثبت نام در مقطع متوسطه دوم از 900/000 تومان حداکثر 1/800/000 تومان است.

دلیل تفاوت هزینه برای یک مقطع تحصیلی ، متفاوت بودن کیفیت مدارس شاهد است. در شهرهای بزرگ تر که مدارس امکانات و خدمات آموزشی و رفاهی بیشتری دارد ، از دانش آموزان هزینه بیشتری را دریافت می کنند اما در شهرهای کوچک تر و کمتر توسعه یافته تر که به همان نسبت مدارس امکانات ضعیف تری دارند ، دانش آموزان هزینه کمتری می پردازند.

مرتبط بخوانید : مدارس شاهد بهتر است یا تیزهوشان – مقایسه مدارس شاهد و تیزهوشان

نحوه پرداخت هزینه ثبت نام در مدارس شاهد

ثبت نام مدارس شاهد در پایه های اول ابتدایی ، هفتم متوسطه اول و دهم متوسطه دوم به صورت دو مرحله ای است. همچنین برای دانش آموزان دارای سهمیه ایثارگری و همچنین دانش آموزان بدون سهمیه انجام می گیرد. ضمن اینکه نحوه ثبت نام دانش آموزان دارای سهمیه شاهد در این مدارس به صورت یک مرحله ای است.

احتمالا این را هم بپسندید  شهریه مدارس شاهد 📞 نرخ جدید شهریه مدارس شاهد 1402

پس از ثبت نام اینترنتی و پذیرش نهایی در مدرسه ، هزینه دریافت می شود که روش پرداخت هزینه ممکن است به صورت یکجا ، قسطی و یا با ارائه چک باشد که مدرسه در این خصوص همکاری های لازم را با والدین دارد. هزینه ثبت نام سالانه دریافت می شود یعنی اگر فرضا شما در پایه هفتم قبول شدید و هزینه را پرداخت کردید ، برای ورود به پایه هشتم نیز باید در ابتدای سال تحصیلی هزینه را بپردازید.

مرتبط بخوانید : شهریه مدارس شاهد 

دانش آموزان معاف از پرداخت هزینه مدارس شاهد

هزینه ثبت نام در مدارس شاهد

برخی از دانش آموزان مدارس شاهد از پرداخت هزينه معاف هستند. این دسته از دانش آموزان عبارتند از فرزندان شهدا ، فرزندان آزادگان و فرزندان جانبازان 50 درصد و بالاتر. پس اگر یکی از سهمیه های مذکور را دارید و در مدرسه شاهد ثبت نام کنید ، شهریه مدرسه شما از محل اعتبارات بنیاد شهید و امور ایثارگران پرداخت خواهد شد.

مرتبط بخوانید : مدارک لازم برای ثبت نام مدارس شاهد 

سوالات متداول

  • آیا تحصیل در مدارس شاهد رایگان است ؟

خیر ، مدارس شاهد از دانش آموزان خود هزینه تحصیل دریافت می کنند.

  • هزينه ثبت نام در مدارس شاهد چقدر است ؟

هزينه ثبت نام در مدارس شاهد با توجه به مقطع و پایه تحصیلی تعیین می شود که در این مطلب توضیح دادیم.

  • نحوه پرداخت هزینه مدارس شاهد به چه صورت است ؟

هزینه مدارس شاهد به صورت حضوری در مدرسه دریافت می شود.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

دفترچه ثبت نام مدارس شاهد

دفترچه ثبت نام مدارس شاهد 📞 دانلود دفترچه ثبت نام مدرسه شاهد 1402

دفترچه ثبت نام مدارس شاهد برای دانش آموزانی که متقاضی پذیرش در این مدارس هستند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر