از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

شهریه دانشگاه پیام نور زبان انگلیسی 1401 – هزینه ثابت و متغیر یک ترم تحصیل

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

شهریه دانشگاه پیام نور زبان انگلیسی

 

اگر علاقه به تحصیل در رشته زبان انگلیسی دارید می توانید این رشته را در دانشگاه پیام نور با هزینه مناسب تحصیل کنید و بعد از 4 سال تحصیل ، مدرک کارشناسی دریافت کنید. رشته زبان انگلیسی در مقطع کارشناسی پیوسته دانشگاه پیام نور ارائه می شود و با داشتن 4 سال طول دوره تحصیل ، در نهایت مدرک لیسانس را به فارغ التحصیلان خود اعطا می کند. تحصیل در این رشته و دانشگاه نیاز به پرداخت شهریه دارد که شهریه از بخش های ثابت و متغیر تشکیل شده است. در این مطلب ، شهریه دانشگاه پیام نور زبان انگلیسی را با جزئیات دقیق مورد بررسی قرار خواهیم داد. با ما همراه باشید.

سوالات خود را درباره شهریه رشته های مختلف در تمام دانشگاه های شهریه پرداز از مشاوران ما بپرسید و به طور کامل راهنمایی شوید.

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

شهریه دانشگاه پیام نور زبان انگلیسی 1401

رشته زبان انگلیسی در دانشگاه های شهریه پرداز همچون آزاد ، غیرانتفاعی ، پیام نور و … ارائه می شود و داوطلبانی که مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی نظام قدیم یا نظام جدید دارند و می خواهند در دانشگاه رشته زبان انگلیسی را تحصیل کنند ، می توانند در یکی از این دانشگاه ها اقدام به ثبت نام کنند.

دانشگاه پیام نور به دلیل هزینه تحصیل مناسب تر در مقایسه با دانشگاه آزاد ، انتخاب بسیاری از داوطلبان است ضمن اینکه این دانشگاه از نظر حضور دانشجو در کلاس نیز سخت گیر نیست و دانشجو می تواند به صورت غیرحضوری تحصیلات خود را بگذراند.

اگر تصمیم به ثبت نام بدون کنکور رشته زبان انگليسی در دانشگاه پیام نور دارید ، می بایست از میزان دقیق شهریه مطلع شوید و سپس اقدام به نام نویسی کنید. میزان دقیق شهریه را نمی توان مشخص کرد زیرا بستگی به انتخاب واحد هر ترم شما دارد اما به صورت حدودی ، شهریه یک ترم تحصیل در این رشته 1/800/000 الی 2 میلیون تومان است.

مرتبط بخوانید : شهریه دانشگاه غیر انتفاعی رشته زبان انگلیسی

عوامل تاثیر گذار در شهریه دانشگاه پیام نور زبان انگلیسی

همانطور که بالاتر اشاره شد ، میزان دقیق شهریه دانشگاه پیام نور زبان انگليسی را نمی توان مشخص کرد زیرا دانشجویان در هر ترم با توجه به انتخاب واحدی که انجام می دهند ، شهریه آنها تعیین می شود. شهریه رشته زبان انگليسی دانشگاه پیام نور مشابه سایر رشته های این دانشگاه ، شامل بخش های ثابت و متغیر است که توضیحات هر یک به شرح زیر هستند :

  • شهریه ثابت : شما به عنوان دانشجوی دانشگاه پیام نور ، در ابتدای هر ترم باید شهریه ثابت رشته تحصیلی خود را بپردازید. شهریه ثابت با توجه به سال ورود به دانشگاه و اسم و مقطع رشته تحصیلی شما تعیین می گردد و تا آخر تحصیلات ، بیشتر یا کمتر نمی شود.
  • شهریه متغیر : آن بخش از شهریه که هزینه تحصیل هر ترم شما را تغییر می دهد ، شهریه متغیر است. شهریه متغیر با توجه به انتخاب واحد شما تعیین می شود و سالانه حدود 15 درصد نیز افزایش دارد. دروس رشته زبان انگلیسی متشکل از واحدهای درسی عمومی ، اختصاصی ، اصلی ، پایه و … هستند که اگر در یک ترم واحدهای درسی اختصاصی و عملی شما بیشتر باشد ، شهریه نیز بیشتر می شود.

مرتبط بخوانید : دانشگاه های دولتی دارای رشته آموزش زبان انگلیسی و شهریه دانشگاه آزاد رشته آموزش زبان انگلیسی

تفاوت شهریه بدون کنکور و با کنکور دانشگاه پیام نور

شهریه دانشگاه پیام نور زبان انگلیسی

 

احتمالا این را هم بپسندید  رشته های مهندسی دانشگاه پیام نور - لیست کامل رشته های فنی مهندسی دانشگاه پیام نور

بعضی از داوطلبانی که قصد ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه پیام نو را دارند ، این سوال را می پرسند که تفاوت شهریه دانشجویان بدون کنکور و با کنکور این دانشگاه چقدر است ؟ در پاسخ به این سوال لازم است بدانید که دانشگاه پیام نور از دانشجویان ورودی بدون کنکور و با کنکور یک رشته و یک مقطع ، شهریه برابری دریافت می کند و دانشجویان بدون کنکور ، شهریه بیشتر یا کمتری پرداخت نمی کنند.

شهریه دانشگاه پیام نور رشته زبان انگلیسی چگونه باید پرداخت شود

دانشگاه پیام نور یک سامانه جامع به نام سایت گلستان را راه اندازی کرده است و دانشجویان باید کلیه امور مربوط به دانشگاه از جمله پرداخت شهریه ، انتخاب واحد ، دریافت کارنامه و … را از طریق این سامانه پیگیری کنند. بنابراین پرداخت شهریه دانشگاه پیام نور از طریق سایت گلستان انجام می گیرد و دانشجوی ورودی جدید باید در زمان پرداخت شهریه ترم یک خود ، هزینه خدمات و بیمه آموزشی را نیز بپردازد.

مرتبط بخوانید : بازار کار رشته آموزش زبان انگلیسی – آینده شغلی آموزش زبان انگلیسی

سوالات شما

  • رشته زبان انگلیسی در دانشگاه پیام نور چقدر شهریه دارد ؟

برای اطلاع از شهریه رشته زبان انگليسی دانشگاه پیام نور لطفا این مطلب را بررسی کنید.

  • آیا شهریه دانشگاه پیام نور رشته زبان انگلیسی از شهریه همین رشته در دانشگاه آزاد کمتر است ؟

بله ، دانشگاه پیام نور در رشته زبان انگلیسی به نسبت دانشگاه آزاد هزینه تحصیل مناسب تری دارد.

  • منظور از شهریه ثابت و متغیر دانشگاه پیام نور چیست ؟
احتمالا این را هم بپسندید  شهریه دانشگاه پیام نور رشته طراحی لباس 1401 - هزینه ثابت و متغیر یک ترم

شهریه کل هر رشته تحصیلی دانشگاه پیام نور شامل بخش های ثابت و متغیر است که شهریه ثابت در سال ورود به دانشگاه و بر اساس رشته و مقطع تحصیلی تعیین می شود اما شهریه متغیر را انتخاب واحد هر ترم دانشجو مشخص می نماید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

حذفیات دروس پیام نور

حذفیات دروس پیام نور 📞 لیست کامل حذفیات امتحانات پیام نور

دانشجویان دانشگاه پیام نور پس از گذراندن‌ هر ترم و واحدهای درسی باید در امتحانات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر