از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

ارشد فراگیر تربیت بدنی – ثبت نام ارشد فراگیر تربیت بدنی پیام نور و آزاد

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

ارشد فراگیر تربیت بدنی

اگر علاقه مند هستید وارد مقطع کارشناسی ارشد رشته تربیت بدنی شوید ، دانشگاه های پیام نور و آزاد با برگزاری آزمون کارشناسی ارشد فراگیر ، شرایط پذیرش در این مقطع را آسان تر کرده اند. ثبت نام ارشد فراگیر تربیت بدنی هر ساله امکان پذیر است و متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور ، نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته اقدام نمایند. در ادامه این مطلب توضیحات بیشتری در خصوص شرایط پذیرش کارشناسی ارشد فراگیر رشته تربیت بدنی ارائه خواهد شد. لطفا با ما همراه باشید.

برای بهره مندی از مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور و آزاد ، با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را به طور کامل راهنمایی کنند.

کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر تربیت بدنی دانشگاه پیام نور

آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد هر ساله برگزار می شود و داوطلبان با دارا بودن مدرک کارشناسی پیوسته یا ناپیوسته می توانند در این آزمون ثبت نام کنند و با کسب نمره قبولی ، وارد رشته مورد علاقه خود شوند. این آزمون رشته های مختلفی را از گروه های فنی مهندسی ، علوم پایه ، علوم انسانی ، علوم ورزشی و هنر را در بر می گیرد و رشته تربیت بدنی نیز یکی از این رشته هاست.

اگر می خواهید از طریق آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور وارد رشته تربیت بدنی شوید ، برای ثبت نام باید به سایت سازمان سنجش مراجعه نمایید. اطلاعیه های ثبت نام از طریق این سایت اعلام می گردد و دفترچه راهنمای ثبت نام هم قرار داده خواهد شد. شما در قدم اول برای ثبت نام باید بررسی کنید که آیا در سال جاری ، رشته تربیت بدنی جزو رشته های ارائه شده می باشد یا خیر و سپس بررسی نمایید که کدام واحد های دانشگاه پیام نور آن را ارائه کرده اند.

احتمالا این را هم بپسندید  ثبت نام کارشناسی ارشد بدون آزمون پردیس ارس دانشگاه تهران

ممکن است رشته تربيت بدنی در آزمون فراگیر ارشد سال جاری ارائه نشود و یا در صورت ارائه شدن ، در واحد های پیام نور مورد نظر شما دایر نباشد. پس لازم است قبل از واریز هزینه آزمون و تهیه منابع مطالعاتی ، این موارد را بررسی کنید.

منابع آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور در دفترچه راهنما قرار داده می شود و داوطلب باید این منابع را تهیه کرده و مطالعه نماید. منابع معرفی شده در دفترچه در واقع همان کتاب های درسی ترم یک هستند که در صورت موفقیت در آزمون ، ترم یک به صورت فراگیر گذرانده می شود و با ورود به دانشگاه ترم دو آغاز خواهد شد.

مرتبط بخوانید : ثبت نام تربیت بدنی فرهنگیان

شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد فراگير تربیت بدنی دانشگاه آزاد

علاوه بر دانشگاه پیام نور ، دانشگاه آزاد نیز از طریق طرح فراگیر دانشجو پذیرش می نماید و داوطلبان می توانند با ارائه مدرک لیسانس در این آزمون شرکت کنند. ثبت نام آزمون مذکور در سایت سازمان سنجش انجام می گیرد و داوطلبان با بررسی دفترچه راهنما که همزمان با شروع ثبت نام در سایت قرار داده خواهد شد ، می توانند از لیست رشته های ارائه شده و دانشگاه های ارائه دهنده این رشته ها مطلع گردند.

شرایط فراگیر ارشد دانشگاه آزاد مشابه با دانشگاه پیام نور است. برای آزمون این دانشگاه هم یکسری منابع مطالعاتی مشخص می شود که داوطلبان با مطالعه این منابع ، آمادگی لازم برای حضور در آزمون را به دست می آورند. منابع معرفی شده همان کتاب های درسی ترم یک هستند و اگر داوطلب موفق به قبولی شود ، ترم یک او با قبولی در آزمون به صورت فراگیر گذرانده می شود و با ثبت نام نهایی در دانشگاه ، ترم دو او آغاز خواهد شد.

مرتبط بخوانید : شهریه دانشگاه آزاد رشته تربیت بدنی و شرایط ورود به رشته تربیت بدنی

نمونه سوالات ارشد فراگیر تربیت بدنی

برای آمادگی بهتر و آشنایی با نحوه طراحی سوالات ، توصیه می کنیم نمونه سوالات را بررسی کنید. نمونه سوالات ارشد فراگیر تربیت بدنی را با بررسی دفترچه سوالات ازمون سال های قبل داشته باشید و اگر هم دسترسی به دفترچه سوالات ندارید ، می توانید با مشاوران ما در مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما تماس بگیرید و سوالات را دریافت نمایید.

مرتبط بخوانید : رتبه لازم برای رشته آموزش تربیت بدنی

سوالات شما

  • ارشد فراگیر تربیت بدنی را کدام دانشگاه ها برگزار می کنند ؟
احتمالا این را هم بپسندید  نتایج کنکور ارشد فراگیر دانشگاه آزاد 1402 📞 زمان و نحوه اعلام نتایج کنکور ارشد فراگیر آزاد

آزمون کارشناسی ارشد فراگیر را دو دانشگاه آزاد و پیام نور برگزار می کنند.

  • شرط معدل ثبت نام در مقطع کارشناسی ارشد رشته تربیت بدنی چقدر است ؟

ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر بدون شرط معدل است.

  • منابع آزمون ارشد فراگير تربیت بدنی کدام کتاب ها هستند ؟

برای دریافت نمونه سوالات و اطلاع از منابع آزمون فراگیر ارشد تربیت بدنی ، لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

تغییر رشته دانشگاه پیام نور

تغییر رشته دانشگاه پیام نور 📞 شرایط ، مراحل و مدارک تغییر رشته پیام نور

بسیاری از دانشجویان دانشگاه پیام نور که با شرکت در کنکور سراسری و یا ثبت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر