از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

شرایط معلم ابتدایی شدن 1402 📞 راهنمای کامل ورود به شغل معلم ابتدایی

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

شرایط معلم ابتدایی شدن

شرایط معلم ابتدایی شدن 1402 چیست؟ از چه رشته هایی میتوان معلم شد؟ سالانه چند هزار نفر در آموزش و پرورش استخدام می شوند؟ شرایط معلم ابتدایی شدن با مدرک دیپلم به چه صورت است؟ آیا برای ورود به شغل معلمی باید در آزمونی شرکت کنیم؟

وزارت آموزش و پرورش کشور به عنوان بزرگترین وزارت خانه در ایران ، هر ساله از طریق دو آزمون مختص به داوطلبان کنکور سراسری و همچنین فارغ التحصیلان دوره های کاردانی ، کارشناسی ارشد و دکتری برای شغل معلمی دانشجو پذیرش می کند. کسانی که علاقه مند به این شغل هستند ، می توانند بر اساس شرایطی که دارند در یکی از این آزمون ها شرکت نمایند و پس از گذراندن دوره مهارت آموزی ، به استخدام رسمی آموزش و پرورش در آیند. در ادامه مطلب می خواهیم شرایط معلم ابتدایی شدن را با جزئیات دقیق بررسی کنیم. لطفا با ما همراه شوید.

شما عزیزان می توانید برای اطلاع از آخرین شرایط پذیرش در دانشگاه فرهنگیان و رتبه و تراز لازم برای قبولی در این دانشگاه ، با مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما ارتباط برقرار کنید ،

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

شرایط معلم ابتدایی شدن با مدرک دیپلم از طریق دانشگاه فرهنگیان

شرایط معلم ابتدایی شدن با مدرک دیپلم ، از طریق شرکت در کنکور سراسری یکی از گروه های آزمایشی ریاضی ، تجربی و انسانی فراهم است. اگر داوطلب نظام قدیم هستید باید علاوه بر مدرک دیپلم ، مدرک پیش دانشگاهی نیز داشته باشید ولی داوطلبان نظام جدید فقط باید مدرک دیپلم سال دوازدهم را ارائه دهند.

شرایط پذیرش در دانشگاه فرهنگیان

رشته آموزش ابتدایی با بیشترین ظرفیت پذیرش در دانشگاه فرهنگیان ارائه می شود که در گروه علوم انسانی بیش از سایر گروه ها ظرفیت دارد. برای ورود به این رشته ، ضمن داشتن مدارک دیپلم و پیش دانشگاهی ، می بایست واجد شرایط زیر نیز باشید :

  • دارا بودن معدل کل دیپلم 14 و بالاتر در رشته های ریاضی و تجربی و معدل بالای 15 در رشته انسانی
  • رعایت شرط سنی دانشگاه فرهنگیان که حداقل 17 و حداکثر 24 سال تمام است
  • حضور در جلسه کنکور و کسب حداقل تراز 6500 و بالاتر (برای اطلاع از دروس لازم برای قبولی در رشته‌ تربیت معلم ابتدایی می توانید بر روی لینک کلیک کنید)
  • انتخاب دانشگاه های بومی (به عبارتی دیگر ، هر داوطلب تنها می تواند از رشته‌ های دانشگاه فرهنگیان استان بومی خود انتخاب کند)
  • انجام انتخاب رشته کنکور سراسری و قرار دادن رشته های دانشگاه فرهنگیان در فرم انتخاب رشته کنکور

برای اطلاع از شرایط معلمی در سایر پایه ها میتوانید این مقاله ما را مطالعه بفرمایید : شرایط جدید معلم شدن

در صورتی که واجد تمام شرایط باشید و در کنکور تراز بالای 6500 به دست آورید ، مجاز خواهید بود که رشته‌ های دانشگاه فرهنگیان را در فرم انتخاب رشته‌ کنکور خود قرار دهید. پس از این مرحله ، داوطلبان برای حضور در مصاحبه دعوت می شوند. پس از اجرای مصاحبه ، پذیرفته شدگان نهایی راهی دانشگاه خواهند شد.

احتمالا این را هم بپسندید  کنکور فرهنگیان برای هنرستان 📞 امکان شرکت در کنکور فرهنگیان برای هنرستانی ها

زمان ثبت نام دانشگاه فرهنگیان همزمان با ثبت نام کنکور می باشد. متقاضیان باید در آبان ماه و یا در فروردین ماه نسبت به ثبت نام آزمون اقدام نمایند و سپس در مردادماه ، انتخاب رشته را انجام دهند. مصاحبه دانشگاه فرهنگیان در اوایل شهریورماه اجرا می شود و لیست دعوت شدگان از طریق سایت سازمان سنجش قابل مشاهده خواهد بود.

مرتبط بخوانید : شرایط معلم شدن در مدارس غیرانتفاعی

لیست رشته های دانشگاه فرهنگیان 1402

شرایط معلم ابتدایی شدن - راهنمای کامل ورود به شغل معلم ابتدایی

لیست رشته‌ های دانشگاه فرهنگیان در دفترچه انتخاب رشته‌ کنکور سراسری توسط سازمان سنجش منتشر می شود. انتخاب رشته‌ این دانشگاه همزمان با انتخاب رشته‌ کنکور سراسری است. پس از آنکه تمام شرایط را دارا باشید و تراز بالای 6500 را نیز کسب کنید ، به صورت چند برابر ظرفیت برای مصاحبه دعوت خواهید شد که لازم است در این مرحله نیز نمره قابل قبولی را نیز کسب کنید تا گزینش شما قطعی شود.

اسامی رشته‌ های این دانشگاه به شرح زیر می باشند :

هر یک از رشته‌ های دانشگاه فرهنگیان در یک گروه آزمایشی مشخص ارائه می شوند و شما برای انتخاب گروه آزمایشی کنکور خود باید بدانید که رشته‌ مدنظرتان در کدام گروه آزمایشی قرار دارد. برای مثال رشته‌ های آموزش فیزیک و آموزش ریاضی برای کنکور ریاضی هستند یا رشته‌ های آموزش شیمی یا آموزش زیست شناسی را فقط داوطلبان کنکور تجربی می توانند انتخاب کنند.

شرایط جسمانی و روانی لازم برای معلم ابتدایی شدن

در مرحله مصاحبه دانشگاه فرهنگیان ، علاوه بر اینکه شرایط علمی و نمراتی که در آزمون سراسری کسب کرده اید بررسی می شوند ، توانمندی های جسمی و روحی شما که متناسب با شغل معلمی باشند نیز مورد ارزیابی  قرار می گیرند :

  • توانایی و مهارت گفتاری : رعایت مخارج تمام حروف و ادای کلمات و عبارات به طور کامل و صحیح و عدم لکنت زبان حتی در کمترین حالت
  • قدرت بینایی : قدرت دید هر دو چشم حداقل باید پنج دهم باشد یا هر دو چشم بدون عینک و لنز حداقل ده بیستم باشند. کوررنگی و انحراف چشم ، هر نوع نقص میدان بینایی ، دوربینی که قابل درمان نیست ، ونیستاگموس شدید هر دو چشم و ضایعات وسیع شدید غیرقابل درمان برای پذیرش در رشته‌ آموزش ابتدایی قابل قبول نیست.
  • قدرت شنوایی : شنیدن صداهای معمولی و نداشتن کم شنوایی کمتر از 30 دسیبل
  • عدم نقص عضو :  نداشتن نقص عضو مشهود و مشخص در انجام وظایف معلمی
  • عدم ابتلاء به بیماری های مزمن و صعب العلاج : از قبیل دیابت ، سیروز کبدی ، آسم نارسایی کلیه ، بیماری ‌های قلبی ، اسکروز آن پلاک ، پارکینسون ، تالاسمی ماژور و …

فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان باید به مدت حداقل 5 سال در یکی از مناطق مورد نیاز سازمان آموزش و پرورش تعهد خدمت بگذرانند  و در بدو استخدام نیز حداکثر سن آنها 28 سال تمام باشد. مدت تحصیل دانشجویان دانشگاه تربیت دبیر جزوه سوابق حداکثر 4 ساله آن ها محسوب می شود و در نتیجه زود تر بازنشسته خواهند شد همچنین از همان ابتدای شروع تحصیل تا زمان فارغ التحصیلی ، حقوق دانشجویی دریافت خواهند کرد.

شرایط معلم ابتدایی شدن با شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش

شرایط معلم ابتدایی شدن - راهنمای کامل ورود به شغل معلم ابتدایی

آزمون استخدامی آموزش و پرورش نیز یکی از راه های ورود به شغل معلم ابتدایی است که البته این آزمون نیز شرط سنی دارد :

  • شرط سنی 30 سال برای داوطلبان دارای مدرک فوق دیپلم (کاردانی)
  • شرط سنی 36 سال برای داوطلبان دارای مدرک لیسانس
  • شرط سنی 40 سال تمام برای داوطلبان دارای مدرک فوق لیسانس
  • شرط سنی 45 سال برای دارندگان مدرک دکتری
احتمالا این را هم بپسندید  دریافت شماره پرونده و داوطلبی آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402 ✨ با راهنمای تصویری

لازم به ذکر است که شرط سنی فوق برای آزمون استخدامی سال های قبل بوده است و در آخرین دوره برگزاری آزمون استخدامی ، شرط سنی برای دارندگان مدارک لیسانس و بالاتر ، 40 سال تمام می باشد. ممکن است در سال های آینده نیز شرط سنی به همین صورت باشد.

مرتبط بخوانید : شرایط سنی معلم شدن و برای معلم شدن چند سال باید درس خواند – راهنمای کامل

سایر شرایط استخدام در آموزش و پرورش

  • دارا بودن تابعیت ایرانی
  • نداشت ممنوعیت استخدام در دستگاه های اجرایی
  • برخورداری از سلامت جسمانی و روانی متناسب با شغل معلمی
  • عدم اشتغال در سازمان ها و دستگاه های اجرایی به صورت رسمی یا پیمانی

افرادی که واجد شرایط مذکور می باشند ، پس از شرکت در آزمون که هر ساله توسط سازمان سنجش برگزار می شود برای مصاحبه دعوت می شوند و باید در مرحله آزمون شفاهی نیز نمرات لازم را به دست آورند. پذیرفته‌ شدگان دو مرحله آزمون کتبی و شفاهی ، وارد دوره مهارت آموزی یکساله می شوند که دانشگاه فرهنگیان برگزار کننده آن است و پس از گذراندن دوره مهارت آموزی که حدود یک سال است ، به وزارت آموزش و پرورش معرفی و استخدام می شوند.

آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی آموزش و پرورش 1402

شرایط معلم ابتدایی شدن

آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402 با تغییراتی برگزار خواهد شد که تاریخ برگزاری آن در 8 اردیبهشت ماه 1402 می باشد. در این آزمون فقط رشته‌ های شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار ابتدایی کودکان استثنایی ارائه می شوند. دارندگان مدرک لیسانس از رشته‌ های مرتبط و همچنین بسیاری از رشته‌ های غیر مرتبط ، امکان ثبت نام دارند. همچنین شرط سنی این آزمون نیز افزایش یافته‌ است و داوطلبان با مدرک لیسانس و فوق لیسانس حداکثر با سن 40 سال تمام می توانند در آزمون استخدامی شرکت نمایند.

در این مطلب هر آنچه را که لازم بود در خصوص شرایط معلم ابتدایی شدن بدانید ، ذکر شد. اما می توانید برای دریافت راهنمایی های بیشتر در خصوص نحوه برگزاری دوره مهارت آموزی و همچنین اطلاع از منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش و آگاهی از سوالات مصاحبه ، با مشاوران ارشد مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

مرتبط بخوانید : کاردانی آموزش و پرورش ابتدایی

سوالات متداول

  • شرایط معلم ابتدایی شدن از طریق دانشگاه فرهنگیان به چه صورت است ؟

از مهم ترین شرایط معلم ابتدایی شدن از طریق دانشگاه فرهنگیان ، شرکت در کنکور سراسری است که در این مطلب بیشتر توضیح داده شده است.

  • شرایط معلم ابتدایی شدن از طریق آزمون استخدامی آموزش و پرورش چیست ؟

داشتن حداقل مدرک لیسانس ، برخورداری از شرط سنی و … از شرایط استخدام آموزش و پرورش است.

  • آیا امکان معلم شدن بدون شرکت در آزمون وجود دارد ؟

برای استخدام رسمی در سازمان آموزش و پرورش یا باید وارد دانشگاه فرهنگیان شوید و یا در آزمون استخدامی شرکت نمایید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

کنکور فرهنگیان برای رشته تجربی

کنکور فرهنگیان برای رشته تجربی 📞 راهنمای ثبت نام و مصاحبه تربیت معلم تجربی

کنکور فرهنگیان برای رشته تجربی در سال 1403 برگزار می شود و بیشترین تعداد داوطلبان …

509 نظر

  1. مریم رحیمی

    سلام یه سوالی داشتم
    من 39 سالمه با مدرک لیسانس ادبیات
    دوبار رفتم اولین بار مصاحبه راقبول نشدم دفعه دوم گفتن اطلاع میدن که اطلاعی ندادند
    با توجه به اینکه در منطقه ما معلم خیلی کمه و بازنشسته ها رادوباره به سرکار میارن من اگه اقدام کنم ممکنه برای معلم ابتدایی شدن قبولم کنند

    • پاسخ با ما

      با سلام. شما شرط سنی لازم را برای شرکت در آزمون استخدامی دارا نمی باشید. (شرط سنی 35 سال برای داوطلبان دارای مدرک لیسانس)

    • من معلم دبستان هستم البته غیر انتفاعی من رشتم فیزیک هست با توجه به اینکه سابقه تدریس دبستان دارم ایا شرایط معلم ابتدایی شدن رو دارم

    • سلام
      بنده کارشناسی مهندسی دریا گرایش کشتی سازی دارم، 28 سالمه
      شرایط ورودم به معلم ابتدایی چی هست و زمان آزمون دقیقا کی میباشد؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. شرایط معلم ابتدایی شدن کامل در مطلب توضیخ داده شده است. اگر نیاز به راهنمایی بیشتری دارید ، لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید.

    • سلام خسته نباشید اگه ما مدرک لیسانس ادبیات یا عربی یا هر درسی که تو مدارس آموزش داده میشه رو بگیرم اما نه تو دانشگاه فرهنگیان بلکه تو دانشگاه های دولتی دیگه میتونیم بعد از فارغ التحصیل به عنوان معلم تو مدارس دولتی تدریس داشته باشیم
      یا اینجوری هستش که فقط فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان میتونن تو مدارس دولتی تدریس کنند

    • پاسخ با ما

      با سلام.با مدرک لیسانس رشته های مرتبط می توانید در آزمون استخدامی آموزش و پرورش شرکت کنید و استخدام شوید.

    • خواهر مگه رشته ادبیات شغل نداره؟

    • من سی سالمه کارشناسی حقوق دارم میتونم معلم ابتدایی شوم. با شرکت درازمون اموزش پرورش

    • پاسخ با ما

      با سلام. برای آموزش ابتدایی نیاز به لیسانس رشته های مرتبط می باشد.

    • پروین صیادی

      سلام ببخشید من 29سالمه دارای دو فرزند علاقه شدید به معلمی ابتدایی دارم اگه سال بعد در کنکور شرکت کنم اگه رتبه خوبی داشته باشم میتونم دبیر ابتدایی بشم یا نه

    • پاسخ با ما

      با سلام. متاسفانه شرط سنی دانشگاه فرهنگیان را ندارید و واجد شرایط معلم ابتدایی شدن نمی باشید.

    • سلام من 36 ساله هستم و دیپلم گرافیک دارم آیا امکان داره که در آزمون سراسری 1402شرکت کنم

    • پاسخ با ما

      با سلام. بله شرکت در کنکور سراسری شرط سنی ندارد اما مجاز به معلم شدن از طریق دانشگاه فرهنگیان نمی باشید

    • با سلام من مدرک کارشناسی علوم اجتماعی دارم میخوام معلم ابتدایی بشم آیا امکانش هست یا نه ؟؟

    • سلام وقتتون بخیر خانمی هستم متولدفرودین ۶۰ لیشانس دارم وازخانوادجانبازان هستم چطور میتونم برای شغل معلمی اقدام کنم؟؟؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. شرکت در آزمون استخدامی و یا استخدام در مدارس غیرانتفاعی رو می توانید اقدام کنید.

    • با سید جواد رحمانی بایگی

      سلام خسته نباشید من ما مدرک دیپلم رشته کار دانش میتونم برای معلمی شرکت کنم یا برای دانشگاه فرهنگیان ممنون میشم که راهنمایی کنید

  2. مهسا نوروزی

    سلام من تو۲۳ سال هستم ومدرک دیپلمم رودارم میگیرم نظام قدیم بودم تطبیق دادم ومیحوام نظام جدید ادامه بدم میخوام بدونم من میتونم معلم ابتدایی بشم باید چیکارکنم چون شرط ورود به دانشگاهفرهنگیان ۲۴ ساله پس من تابخوام دیپلم بگیرم سنم ۲۴ میشه شمابگید باید چیکارکنم

    • پاسخ با ما

      با سلام. در کنکور 1400 داوطلبان متولد 1 مهر سال 76 و پس از آن مجاز به ورود و تحصیل در دانشگاه فرهنگیان خواهند بود اگر تاریخ تولد شما قبل از 1 مهر سال 76 است ، شرط سنی دانشگاه فرهنگیان را ندارید و ملاک تعیین سن نیز مهر ماه 1400 است. اما در صورتی که واجد شرط سنی باشید می توانید در کنکور شرکت و رشته های این دانشگاه را انتخاب کنید.

      البته در نظر داشته باشید که آموزش و پرورش علاوه بر جذب معلم از طریق دانشگاه فرهنگیان ، هر ساله با برگزاری آزمون استخدامی نیز معلم جذب می کند و شما می توانید با تحصیل در یکی از رشته های مورد نیاز این آزمون و دریافت مدرک لیسانس ، از طریق آزمون استخدامی وارد شغل معلم ابتدایی شوید. جزئیات بیشتر آزمون استخدامی آموزش و پرورش را از مشاوران ارشد مرکز مشاوره پاسخ با ما حویا شوید.

    • سلام ببخشید من با فوق لیسانس تاریخ و و فلسفه آموزش پرورش از گرایش های رشته ی علوم تربیتی میتونم آموزگار ابتدایی شرکت کنم

    • پاسخ با ما

      با سلام. متاسفانه برای آموززش ابتدایی رشته تحصیلی شما مورد پذیرش نیست

    • هاجر قربانی

      باسلام لیسانس دارم و رشته ام مهندسی صنایع گرایش ترویج کشاورزی هست خیلی دوست دارم معلم ابتدایی باشم آیا راهی هست یا خیر

    • پاسخ با ما

      با سلام. متاسفانه لیسانس شما مورد پذیرش رشته شغلی معلم ابتدایی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش نیست

    • سلام خوبید من متولد 1364هستم ولیسانس علوم تربیتی دارم میتونم توازمون استخدامی شرکت کنم

    • پاسخ با ما

      با سلام. شرایط معلم ابتدایی شدن بررسی شده است.

  3. سلام ایا میزان حقوق دبیر ورزش هم سطح سایر دبیران از طریق دانشگاه فرهنگیان و کنکور سراسری است؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. حقوق دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان یکسان است اما حقوق معلمان با توجه به سابقه کاری ، میزان تحصیلات ، رتبه در نظام رتبه بندی معلمان و …. متغیر می باشد.

    • سلام
      عذر میخوام با گذروندن دوره های تربیت مدرس ابتدایی میشه مشغول به کار شد؟

    • پاسخ با ما

      سلام. شرایط معلم ابتدایی شدن که در مطلب هم کامل بررسی شد به این صورت است که یا باید از طریق کنکور سراسری وارد دانشگاه فرهنگیان در رشته آموزش ابتدایی شوید و یا در آزمون استخدامی شرکت نمایید.

    • سلام نحوه ثبتنام درآزمون مرداد۱۴۰۰برای مدرک بالای کارشناسی درزمینه استخدام معلمی چ
      چگونه ودرچه تاریخی است؟
      باتشکر

    • سلام خسته نباشید من رشته ام حسابداری هست آیا من میتونم معلم بشوم ۲۴ سال سن دارم

    • پاسخ با ما

      با سلام. برای معلم ابتدایی شدن باید در آزمون استخدامی شرکت کنید و یا اینکه وارد دانشگاه فرهنگیان شوید.

    • سلام من متولد ۷۸ و دیپلم نظام قدیمم ایا الان امکان ثبت نام برا فرهنگیان هست

    • باسلام برای دبیری چه رشته هایی خوبه با مدرک کاردانی امکان پذیر هست؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. فقط در تعداد محدودی از رشته ها مانند هنرآموز/ (مكانيك خودرو / موتورهاي دريايي)

  4. سلام من ۲۱ سالمه ودیپلم حسابداری دارم چجوری میتونم معلم دبستان بشم؟ آیا حتما باید برم دانشگاه فرهنگیان یا کنکور سراسری بدم؟باید ی رشته ای رو انتخاب کنم .این رشته های مورد نظر آزمونی ک میگید چیا هستن من باید فوق دیپلمم رو بگیرم و حتما یکی ازین مدل رشته ها باید باشن؟اصلا نیازی ب فوق دیپلم هست؟لطفا توضیح بدین

    • پاسخ با ما

      با سلام. دانشگاه فرهنگیان به دلیل آنکه استخدام قطعی پس از فارغ التحصیلی دارد ، مناسب ترین دانشگاه برای ورود به شغل معلمی است و حتما باید در کنکور سراسری شرکت کنید. البته در دانشگاه های دیگر مثل دانشگاه آزاد رشته هایی همچون آموزش ابتدایی ارائه می شود ولی شرط استخدام قطعی پس از فارغ التحصیلی در این دانشگاه ها وجود ندارد. برای اطلاع از جزئیات بیشتر پذیرش در دانشگاه فرهنگیان و ورود به شغل معلم ابتدایی ، با مشاوران تماس بگیرید تا بهتر راهنمایی شوید.

      تماس از استان تـهران: 9092301611

      تماس از سراسر کشور: 9099071612

    • با سلام بنده ۲۳سال سن دارم می خواستم بدونم میتونم تو آزمون استخدامی آموزش و پرورش شرکت کنم با وجود اینکه مدرک لیسانسم را هم کمی مونده بگیرم ؟

  5. سلام من ۲۱ سالمه و دیپلم حسابداری دارم.چجوری میتونم معلم دبستان بشم؟ باید حتما برم دانشگاه فرهنگیان یا سراسری؟یا آزاد هم میشع؟ این رشته های مورد نیاز ک گفتید چه رشته هایی هستن؟ من حتما باید رشتم رو تعقیر بدم؟ چون رشتم فنی هس باید تا فوق دیپلم همونو بخونم.لطفا بهم بگین چه راهی رو باید برم؟

  6. سلام من ۲۱ سالمه و دیپلم حسابداری دارم.چجوری میتونم معلم دبستان بشم؟ باید حتما برم دانشگاه فرهنگیان یا سراسری؟یا آزاد هم میشه؟آیا باید حتما رشته ی نظری بخونم ؟ این رشته های مورد نیاز ک گفتید چه رشته هایی هستن؟ من حتما باید رشتم رو تعقیر بدم؟ چون رشتم فنی هس باید تا فوق دیپلم همونو بخونم.لطفا بهم بگین چه راهی رو باید برم؟

  7. سلام ببخشیدیه سوال داشتم من ۲۵سال دارم ومدرک دیپلم نظام قدیم میخواستم بدونم میشه معلم ابتدایی بشم

    • پاسخ با ما

      با سلام. شرط سنی دانشگاه فرهنگیان حداکثر 24 سال تمام است و شما واجد شرط سنی نمی باشید.
      البته می توانید در آزمون استخدامی آموزش و پرورش شرکت نمایید ولی حتما باید در رشته های مورد نیاز آموزش و پرورش مثل رشته آموزش ابتدایی فارغ التحصیل شده باشید.جزییات بیشتر آزمون استخدامی را از مشاوران ما جویا شوید تا شما را بهتر راهنمایی کنند.

    • من 43سال دارم دیپلم نظام حدیذم ایا میشه معلم بشوم

    • پاسخ با ما

      با سلام. نیاز به مدرک دانشگاهی می باشد.

  8. سلام وقت بخیر
    20 سالمه دیپلم انسانی دارم و بزودی از دانشگاه آزاد مدرک آموزش ابتدایی مدارس غیر انتفاعی رو میگیرم
    آیا میتونم بااین مدرک جذب آموزش و پرورش بشم؟
    و این که ایا مدارس غیر انتفاعی این مدرک رو میپذیرن؟ممنون میشم پاسخ بدین

    • پاسخ با ما

      با سلام. شما با مدرک کارشناسی رشته آموزش ابتدایی می توانید در آزمون استخدامی آموزش و پرورش شرکت کنید و جذب آموزش و پرورش شوید.

      برای استخدام قراردادی نیز می توانید به مدارس غیرانتفاعی مراجعه کنید و شرایط استخدام را جویا شوید. معمولا مدارس غیردولتی به صورت حق التدریس و قراردادی و نه به صورت رسمی، استخدام می‌کنند.

    • شھرام علیپور

      سلام بندہ متولد ۱۳۶۶ ھستم با مدرک دیپلم انسانی آیا میتونم معلم شم

    • پاسخ با ما

      با سلام. نیاز به مدرک دانشگاهی است.

  9. فاطمه هراسانیان

    سلام سال دوازدهم معماری داخلی هستم و کنکور دارم متاسفانه کنکور فنی که برای معماری داخلی بود برداشته شده و من میخوام که ادامه بدم ولی تو این مدت کوتاه طبیعتا نمیتونم در رشته ریاضی کنکور بدم و قبول بشم میخوام معلم بشم حالا یا در هنرستان کتاب های تخصصی رشته خودم اگر نشد ابتدایی حالا باید چیکار کنم که نتیجه بگیرم و بتونم استخدام بشم؟راهنمایی کنید لطفا

  10. سلام من ۳۲ سالمه و فارغالتحصیل رشته آموزش ابتدایی ام و بنا به مشکلاتی از پیگیری شغلی بی بهره ماندم..چگونه میتوانم معلم شوم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. دوست عزیز برای دریافت راهنمایی و مشاوره در این زمینه ، لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید.

      تماس از استان تـهران : 9092301611

      تماس از سراسر کشور : 9099071612

      تماس از 8 صبح تا 12 شب

  11. سلام خسته نباشید من ۲۱سال دارم وبه علت ترک تحصیل دوباره شروع به درس خوندن کردم الان دهم میخونم به نظرشما من شرایطت قبولی دردانشگاه فرهنگیان رو دارم؟خیلی ممنون میشم اگه پاسخ سوالمو بدین

    • پاسخ با ما

      با سلام. با حساب دو مقطع یازدهم و دوازهم شما در سال 1402 در کنکور شرکت خواهید کرد و در صورتی که در سال 1402 شرط سنی دانشگاه فرهنگیان مثل امسال 24 سال تمام باشد ، مجاز به انتخاب رشته در این دانشگاه خواهید بود. البته به جز شرط سنی ، باید از شرط معدل (معدل کل دیپلم بالاتر از 14) نیز برخوردار باشید همچنین در آزمون نیز تراز بالای 6500 را به دست آورید تا شانس دعوت به مصاحبه داشته باشید.

    • سلام می بخشید ازمون استخدام چه زمانی باید ثبت نام کنیم وکجا؟..وای اینکه خالکوبی در بدن ایراد دارد. ؟ممنون از راهنمایییتون در ضمن عمل جراحی همم ایراد دارد؟پلاتین در ارنج دست ممنون

    • پاسخ با ما

      با سلام. ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش هم اکنون انجام می شود و می توانید در سایت سنجش اقدام نمایید. زمان برگزاری نیز در 8 اردیبهشت ماه 1402 خواهد بود.

  12. فریبا پورنجفی

    با سلام من دانشجوی ارشد زمین شناسی اقتصادی هستم و متاسفانه هر ساله آزمون های استخدامی ک میزنن اصلا ربطی ب رشته ما نداره اگر هم باشه زیاد زیادش دونفر بر میدارن کل استان میخواستم بپرسم چجوری میتونم معلم شم راهنمایی میتونین انجام بدین ممنون میشم

  13. سعید بارویی

    سلام من متولد 1378 سربازی رفتم دیپلم امور دام دارم معدلم 13 ایا میتونم در ازمون استخدامی معلمی شرکت کنم

  14. سعید بارویی

    سلام وقت بخیر من دیپلم اموردام نظام قدیم دارم معدلم 13 سن 21 سالمه ایا میتونم رد ازمون استخدامی معلمی شرکت کنم

    • پاسخ با ما

      با سلام. باید منتظر انتشار دفترچه استخدامی سال 1400 باشیم تا از رشته های ارایه شده مطلع شویم.

    • سلام من فوق دیپلم کشاورزی دارم ۲۶سال سن دارم آیا میتونم برای معلمی در استخدامی شرکت کنم

    • سلام من رشته گرافیک هستم بعد از گرفتن دیپلم و کنکور سراسری میتونم دانشگاه فرهنگیان رشته آموزش ابتدایی رو ادامه بدم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. بله می توانید در کنکور شرکت کرده و وارد دانشگاه فرهنگیان شوید.

  15. سلام من 20 سالمه و دیپلم طراحی و دوخت دارم نظام جدید آیا میتونم معلم ابتدایی بشم باید کنکور بدم چیکار کنم میشه راهنماییم کنید

    • پاسخ با ما

      با سلام. برای ورود به شغل معلم ابتدایی باید در ازمون استخدامی شرکت نمایید و حتما هم مدرک دانشگاهی رشته آموزش ابتدایی را دارا باشید. همچنین در مدارس غیرانتفاعی نیز استخدام خارج از آزمون استخدامی آموزش و پرورش انجام میگیرد ، اما باید مدرک فارغ التحصیلی رشته مرتبط را ارائه دهید.

    • خانم جباری

      سلام من خانم27 ساله هستم دیپلم نظام قدیم دارم ومتاهل هستم بادو فرزند دارم وداخل تبصره نوشته شده بود که متاهل ها سن انها دو تا سه سال بالا تر را نیز قبول می کنند ایا شامل من هم می شود که در ازمون استخدامی اموزش وپرورش ثبت نام کنم

    • پاسخ با ما

      با سلام. برای معلم ابتدایی شدن لازم است مدرک لیسانس ارائه کنید

  16. باسلام ۳۳ سال دارم ودانشجوی ترم دوم رشته حسابداری هستم میخواهم معلم ابتدایی شوم معدلم دبیرستانم ۱۸ هست و معدل ترم یک هم ۱۹ ایامیتوانم معلم شوم چیکار باید بکنم

    • پاسخ با ما

      با سلام. برای معلم ابتدایی شدن یا باید در رشته آموزش ابتدایی تحصیل کنید و در آزمون استخدامی آموزش و پرورش شرکت نمایید و یا اینکه در مدارس غیرانتفاعی تدریس کنید. عموم افرادی که در مدارس غیر انتقاعی استخدام می شوند ، معمولا به صورت مستقیم به مدرسه مراجعه می کنند و فرم استخدام معلم را تکمیل می نمایند. مدیر مدرسه پس از بررسی شرایط افراد درخواست کننده ، کسانی را که واجد شرایط لازم باشند استخدام می نمایند. از جمله شرایطی که برای استخدام شدن در مدرسه غیرانتفاعی مد نظر است ، مواردی همچون داشتن سابقه کار که مزیت محسوب می شود ، مدرک تحصیلی مرتبط ، توانایی تدریس ، سابقه کار به صورت تدریس خصوصی ، روابط عمومی و انسانی و …

      برای جزئیات بیشتر بر روی لینک زیر کلیک کنید.

      https://pasokhbama.com/%D8%B4%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%B7-%D9%85%D8%B9%D9%84%D9%85-%D8%B4%D8%AF%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%B3-%D8%BA%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%D8%AA%D9%81%D8%A7%D8%B9%DB%8C/

  17. زبیاعبدی

    سلام من ۱۹ساله هستم..مدرک دیپلم دارم لا معدل نوزده…
    چگونه میتونم معلم ابتدایی بشم بدون ازمون سراسری

    • پاسخ با ما

      با سلام. اگر علاقه ای به شرکت در کنکور سراسری و قبولی در دانشگاه فرهنگیان ندارید ، می توانید وارد رشته های بدون کنکور آموزش ابتدایی ، آموزش علوم تجربی ، آموزش زبان و ادبیات فارسی و …. دانشگاه آزاد شوید و پس از دریافت مدرک لیسانس خود ، در آزمون استخدامی شرکت نمایید. جزئیات بیشتر را از طریق تماس با مشاوران جویا شوید.

      تماس از 8 صبح لغايت 12 شب از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

      تماس از استان تـهران: 9092301611

      تماس از سراسر کشور: 9099071612

    • مهناز‌قریشی

      سلام‌من‌۲۵‌سالمه‌‌نظام‌قدیم‌تا‌دهم‌خوندم‌حالا‌میخوام‌ادامه‌بدم‌چه‌رشته‌ای‌بخونم‌واینکه‌در‌اینده‌چجوری‌میتونم‌معلم‌ابتدایی‌بشم‌.

  18. زبیاعبدی

    همچنین زمان ازمون استخدامی کی است؟
    ممنون میشم بگید

    • پاسخ با ما

      با سلام. آزمون استخدامی هر ساله توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می شود و زمان برگزاری آن نیز معمولا در اواخر تابستان است.

  19. زبیاعبدی

    سلام خسته نباشید
    من زیبا عبدی هستم ۱۸سالمه و دیپلم انسانی دارم با معدل ۱۸.۵
    میتونم معلم ابتدایی بشم بدون کنکور ؟؟ازمون استخدامی چه زمانی هست؟
    ممنون میشم بگید

  20. زبیاعبدی

    سلام خسته نباشید
    من زیبا عبدی هستم ۱۸سالمه و دیپلم انسانی دارم با معدل ۱۸.۵
    میتونم معلم ابتدایی بشم بدون کنکور ؟؟ازمون استخدامی چه زمانی هست؟

  21. زبیاعبدی

    سلام خسته نباشید
    زیبا عبدی هستم ۱۸ساله دیپلم انسانی دارم با معدل ۱۸.۵
    چگونه میتونم بدون کنکور معلم بشم…ازمون استخدامی چه زمانی هست

    • پاسخ با ما

      با سلام. اگر علاقه ای به شرکت در کنکور سراسری و قبولی در دانشگاه فرهنگیان ندارید ، می توانید وارد رشته های بدون کنکور آموزش ابتدایی ، آموزش علوم تجربی ، آموزش زبان و ادبیات فارسی و …. دانشگاه آزاد شوید و پس از دریافت مدرک لیسانس خود ، در آزمون استخدامی شرکت نمایید. جزئیات بیشتر را از طریق تماس با مشاوران جویا شوید.

      تماس از 8 صبح لغايت 12 شب از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

      تماس از استان تـهران: 9092301611

      تماس از سراسر کشور: 9099071612

  22. سلام. باتوجه ب اینک ثبت نام آزمون استخدامی اردیبهشت ماه هستش و من دانشجوی ترم آخر هستم و تیرماه مدرک موقت میگیرم میخواستم ازتون سوال کنم ک میتونم تو آزمون ثبت نام کنم یا ن

    • پاسخ با ما

      با سلام، برای شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش، شما باید فارغ التحصیل شده باشید و ملاک فارغ التحصیلی، آخرین روز ثبت نام می باشد.

  23. سلام وقتتون بخیر من فوق دیپلم کامپیوتر دارم و ۲۶ سالم هست امکان شرکت در ازمون استخدامی اموزش و پرورش و دارم یا ؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. شرط سنی شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش برای دارندگان مدرک کاردانی حداکثر 30 سال تمام است و شما شرط سنی لازم را دارید. با مدرک فوق دیپلم کامپیوتر می توان در عنوان شغلی کاردان شبکه وارد شد اما این رشته ظرفیت پذیرش بسیار کمی دارد و توصیه می شود که با ادامه دادن تحصیلات خود ، مدرک کارشناسی دریافت نمایید و سپس در این آزمون شرکت کنید. شرط سنی لازم برای مدرک کارشناسی نیز حداکثر 35 سال تمام است.

    • سلام من ۲۱ سالمه کارشناسی رشته کامپیوتر ترم ۳ هستم میتونم برا امسال در آزمون استخدام آموزش پرورش برا معلمی شرکت کنم.

    • پاسخ با ما

      با سلام. خیر باید مدرک فارغ التحصیلی داشته باشید.

  24. سعید بارویی

    سلام من متولد 1378 دیپلم فنی و حرفه ای امور دام نظام قدیم خدمت رفتم معدلم 13 ایا میتونم در ازمون استخدامی معلمی شرکت کنم ممنون از راهنمایی شما

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

      تماس از سراسر کشور 9099071612

      تماس از استان تهران 9092301611

  25. سلام ببخشید من ۱۹ سالمه و دانشجوی ترم دوم حسابداری هستم معدل دیپلمم ۱۹ و خورده ای بوده میخواستم ببینم میتونم معلم ابتدایی بشم بدون اینکه کنکور بدم و اینکه چ کاری باید انجام بدم سنم مشکلی نداره؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. یکی از راه های استخدام در مدارس به عنوان معلم بدون شرکت در هیچ آزمونی ، استخدام در مدارس غیرانتفاعی است ولی حتما باید مدرک فارغ التحصیلی داشته باشید همچنین شما می توانید تدریس خصوصی انجام دهید.

  26. سلام من دیپلم انسانی دارم و دانشجوی کارشناسی علوم تربیتی هستم میتونم تو آزمون شرکت کنم یا ن
    و اینکه چرا داخل توضیحات نوشتین با مدرک دیپلم میشه آزمون داد

    • پاسخ با ما

      با سلام. برای شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش باید فارغ التحصیل شده باشید.

      در پاسخ به سوال دوم نیز ورود به دانشگاه فرهنگیان با مدرک دیپلم امکان پذیر است.

  27. باسلام من فوق دیپلم اموزش ابتدایی دانشگاه ازاد هستم ایا با مدرک کاردانی میتونم جذب دانشگاه فرهنگیان بشم زهرا

    • پاسخ با ما

      با سلام. برای شرکت در آزمون استخدامی آموزش پرورش باید مدرک لیسانس داشته باشید.

  28. باسلام بنده کاردانی اموزش ابتدایی هستم ایا میتونم تو ازمون استخدامی اموزش و پرورش شرکت کنم؟

  29. سلام من دانشجوی ترم چهارکارشناسی علوم تربیتی هستم میشه قبل از گرفتن مدرک لیسانسم در مدارس غیر دولتی مشغول ب کار شم؟
    سنم ۲۰ است

  30. سلام من ترم چهار کارشناسی علوم تربیتیم در دانشگاه ازاد میتونم الان قبل از گرفتن مدرک لیسانس در مدارس غیر انتفاعی شروع ب کار کنم؟
    سنم ۲۰ است

    • پاسخ با ما

      با سلام. اکثر مدارس از فارغ التحصیلان نیرو جذب می کنند.

    • سلام با مدرک دیپلم میشه در آزمون استخدامی آموزش و پرورش ثبت نام کرد؟

  31. سلام با مدرک دیپلم میشه در آزمون استخدامی آموزش و پرورش ثبت نام کرد؟

    • پاسخ با ما

      با سلام.‌ برای اکثر رشته های شغلی آزمون استخدامی آموزش و پرورش مدرک لیسانس مرتبط مورد نیاز است.

    • راضیه حیدری

      سلام وقتتون بخیر دانشجوی روان شناسیم و آخر امسال فارغ میشم ، آیا میتونم آزمون استخدامی شرکت کنم و معلم بشم ؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. برای شرکت در آزمون استخدامی نیاز به ارائه مدرک است

  32. من متولد ۷۶ هستم ونیمه دومی.مدرک کارشناسی زیست شناسی دانشگاه سراسری دارم میخواهم که معلم ابتدایی یا دوره متوسطه بشم. چه اقدامی لازمه آیا میتونم اقدام کنم؟چه کاری باید انجام بدهم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. شما می توانید در آزمون استخدامی آموزش و پرورش شرکت کنید و وارد رشته شغلی دبیر زیست شناسی شوید.

  33. سلام من 29 سالمه.ومدرک کا ردانی کامپیوتر دارم.چطوری میتونم معلم ابتدایی تو شهرستان بشم.؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. می توانید در مدارس غیرانتفاعی فرم استخدام پر کنید.

  34. سلام من 29 سالمه.ومدرک کا دانی کامپیوتر دارم.چطوری میتونم معلم ابتدایی تو شهرستان بشم.؟

  35. سلام
    من دانشجو ترم آخر کارشناسی شیمی هستم میتونم تو ازمون استخدامی اموزش و پرورش شرکت کنم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. یکی از شرایط شرکت در ازمون استخدامی دارا بودن مدرک فارغ التحصیلی است.

  36. سلام
    من دانشجو ترم اخر کارشناسی شیمی هستم میتونم در آزمون استخدامی آموزش و پروش شرکت کنم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. برای شرکت در آزمون استخدامی باید فارغ التحصیل شده باشید.

  37. سلام، من دانشجو ترم اخر کارشناسی شیمی هستم میتونم در آزمون استخدام اموزش و پرورش شرکت کنم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. برای شرکت در آزمون استخدامی باید فارغ التحصیل شده باشید.

  38. سلام من دارم وارد ۱۹ سال میشم و حدودا یک ماه دیگه دیپلمم میگیرم رشته گرافیک هستم و میخواستم بدونم چجور میتونم معلم ابتدایی بشم و همچنین میخواستم بدونم حقوق این رشته چقدر است؟

  39. سلام من متولد شهریور ۷۶ هستم دیپلم نظام قدیم هستم مدرک پیش دانشگاهی ندارم والان ترم ۲ دانشگاه علمی کاربردی هستم میخواستم بدونم با مدرک فوق دیپلم سال اینده میتونم کنکور شرکت کنم واسه معلم دبستان؟؟؟رشتم تربیت مربیگری پیش دبستان هست

    • پاسخ با ما

      سلام. بله شما می توانید با مدرک فوق دیپلم در کنکور شرکت نمایید.

  40. سلام من مدرک کاردانی حسابداری دارم میتونم در ازمون استخدامی اموزش پرورش سال 1400 شرکت کنم ؟

    • پاسخ با ما

      سلام. برای شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش اکثر رشته ها نیاز به مدرک لیسانس است. شما می‌توانید برای راهنمایی کامل با مشاوران ما ارتباط برقرار کنید.

    • سلام من لیسانس مدیریت بازرگانی دارم اگرارشدرشته آموزش ابتدائی بخونمآیامیتونم معلم بشم؟؟؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. رشته های آزمون استخدامی آموزش و پرورش فعلا مشخص نیستند.

  41. سلام من‌ مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی دارم میتونم برا آموزش ابتدایی در مدارس غیر انتفاعی درخواست تدریس بدم؟

    • پاسخ با ما

      سلام. از شرایط معلم شدن در اکثر مدارس ، داشتن مدرک دانشگاهی است.

  42. سلام
    من دکتری فیزیک دارم و حدود 20 مقاله isi. چند زبان برنامه نویسی و … هم بلد هستم.
    این مدارک تاثیری داره؟ بعد از آزمون استخدامی ، آموزش و پرورش مشخص میکنه کجا خدمت کنیم؟؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. در مرحله مصاحبه امتیاز بیشتری برای قبولی خواهید داشت. محل خدمت هم به تصمیم آموزش و پرورش مشخص می شود.

  43. سلام ترم اخر اموزش ابتدایی دانشگاه ازاد هستم من شهریور فارغالتحصیل میشم میتونم استخدامی ۱۴۰۰ اموزش پرورش شرکت کنم

    • پاسخ با ما

      سلام. شرط اصلی شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش فارغ التحصیل بودن است.

  44. سلام خسته نباشید من دیپلم کامپیوترنظام قدیمم ومتولد77_23سالمه ایامیشودبرای دانشگاه فرهنگیان شرکت کرد.درزمینه دبیر ابتدایی؟

    • پاسخ با ما

      سلام. در صورتی که مدرک دیپلم نظام جدید یکی از رشته های فنی حرفه ای و یا کاردانش رو دارید ، می توانید در کنکور سراسری و در پذیرش دانشگاه فرهنگیان شرکت کنید.

    • حدیثه محمدی

      سلام من ۲۹سالمه رشته کارشناسی روانشناسی عمومی هستم میتونم در آزمون آموزگار ابتدایی شرکت کنم

    • پاسخ با ما

      با سلام. بله مجاز هستید

  45. سلام وقت بخیر بنده لیسانس علوم و مهندسی محیط زیست دارم می تونم برای آموزگاری شرکت کنم ؟

    • پاسخ با ما

      سلام. شرایط معلم ابتدایی شدن در مطلب کامل بررسی شده است اگر نیاز به راهنمایی بیشتری دارید با مشاوران تماس بگیرید.

  46. سلام
    من دیپلم ریاضی دارم و۲۲سالم میتونم استخدام آموزش وپرورش بشم بدون کنکور؟؟

    • پاسخ با ما

      سلام. خیر امکان استخدام رسمی آموزش و پرورش به صورت بدون آزمون وجود ندارد.

  47. شریعت پور

    سلام من معدل دیپلمم ۱۰هست ولی معدل کل سه سالم ۱۶هست آیا اگر در کنکور۱۴۰۰آموزش ابتدایی بیارم در مصاحبه ردمیشم یانه چون معدل دیپلمم کم هست

    • پاسخ با ما

      سلام دوست عزیز. داوطلبان با معدل بالا معمولا شانس پذیرش بیشتری دارند اما این موضوع قطعیت ندارد یعنی ممکن است شما در برخی مراحل مصاحبه امتیاز بیشتری کسب کنید و در نتیجه نمره نهایی شما بالا باشد و احتمال پذیرش داشته باشید.

  48. مهناز‌قریشی

    سلام‌من‌۲۵‌سالمه‌‌نظام‌قدیم‌تا‌دهم‌خوندم‌حالا‌میخوام‌ادامه‌بدم‌چه‌رشته‌ای‌بخونم‌واینکه‌در‌اینده‌چجوری‌میتونم‌معلم‌ابتدایی‌بشم‌.معدل‌دهمم‌۱۹‌هست

    • پاسخ با ما

      سلام. برای راهنمایی کامل در خصوص شرایط معلم ابتدایی شدن با مشاوران ما تماس بگیرید.

      تماس از سراسر کشور: 9099071612

  49. سلام خسته نباشید
    ببخشید من 22سال دارم و ترم اینده مدرک لیسانس اقتصاد میگیرم خواستم بدونم که با مدرک اقتصاد میتونم آموزگار ابتدایی بشم یا باید مدرک تحصیلی روانشناسی وعلوم تربیتی باشم ؟ شرایط معلم ابتدایی شدن چیه ؟

    • پاسخ با ما

      سلام. شما می توانید برای دبیری اقتصاد شرکت کنید.

    • ببخشید با این شرایط نمیتونم معلم ابتدایی شرکت کنم چون این شغل رو خیلی دوست دارم

  50. سلام ببخشید برای شرایطی که گفتم یعنی نمیتونم معلم ابتدایی شرکت کنم چون بیشتر به این رشته علاقه دارم

  51. سلام وقتتون بخیر من متولد سال76هستم ومدرک لیسانس حسابداری و دارم ولی میخوام توی آموزش و پرورش استخدام بشم چطوری میتونم ممنون میشم راهنماییم کنین

    • پاسخ با ما

      سلام. شما می‌توانید با مدرک حسابداری در آزمون استخدامی آموزش و پرورش شرکت کنید.

    • سلام من با مدرک دیپلم متولد شهریور ۶۵هستم .خیلی علاقه به معلمی دارم .ولی تا حالا نتونستم اقدام کنم اگه حالا برم کنکور ۱۴۰۲شرکت کنم ولیسانس بگیرم.باتوجه به اینکه فرزند جانباز هستم میتونم معلم ابتدایی شوم .

  52. سلام..اموزش پردرش گفته حدااگثر۲۴سال تمام!من متولد آذر۷۶ام من امسال تازه ۲۳پر میشه میرم ۲۴.وودرواقع آذر ۱۴۰۱ میشم ۲۴سال تمام.یعنی تاقبلش باید بتونم دیگ؟یعنی کنکور۱۴۰۱ ک در تیربرگزار شه باید بتونم شرکت کنم ؟؟!برای فرهنگیان شرایط معلم ابتدایی شدن دیگ چیاست ؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. در کنکور 1401 اگر شرط سنی همین 24 سال تمام باشد ، داوطلبان متولد 1 مهر سال 77 و پس از آن مجاز به وورد و تحصیل در این دانشگاه خواهند بود.

  53. سلام
    میخواستم بدونم کسی که رشته حسابداری یا تربیت بدنی خونده تو رشته فنی و حرفه ای چجوری میتونه معلم بشه و معلم چی میتونه بشه؟؟؟

  54. سلام . من دست چپم از قسمت آرنج مادرزاد قطع بوده . برای آموزش ابتدایی قلول میکنن اگه کنکور قبول شم یا نه ؟

    • پاسخ با ما

      با سلام.

      سهميه استخدامي مربوط به مشمولين سهميه 3 درصد معلولين مورد تأييد سازمان بهزيستي كشور در دفترچه امتحان مشترك فراگير مشخص و از ساير سهميه هاي استخدامي مجزا گرديده است داوطلبان معلول تأييد شده مشمول اين سهميه ، براي اعمال سهميه مذكور صرفاً بايد شغل محل هاي مشخص شده در سهميه معلولان را انتخاب نمايند و بايد توانايی لازم برای انجام كاری كه جهت آن استخدام ميشوند را داشته باشند

  55. سلام وقت بخير.
    من كارداني رشته زبان و ادبيات عرب از دانشگاه دولتي دارم ولي نتونستم ادامه بدم امسال كنكور دادم و ميخوام معلم بشم نه براي غير انتفاعي..
    بنظر شما با توجه به رتبه ام كه ميدونم فرهنگيان قبول نميشم امسال رشته عربي در دانشكاه دولتي و ادامه بدم يا علوم تربيتي در دانشكاه پيام نور.
    براي معلمي كدوم رشته شانس قبولي بيشتره آيا كدوم دانشكاه رفتن مهمه

    • پاسخ با ما

      با سلام. شرایط کار برای رشته علوم تربیتی مهیا تر است.

  56. سلام وقت بخیر.
    من ۲۷سالمه ومدرک کاردانی مددکاری دارم آیا میتونم در آزمون استخدامی آموزش پرورش میتونم استخدام شم؟

  57. سلام خسته نباشید من 19 سالمه و میخوام توی کنکور 1401 شرکت کنم معلمی یکی از شغلای مورد علاقه‌ی منه میخواستم بدونم برای اینکه بتونم معلم دبستان ابتدایی یعنی بشم چیکار باید کنم

    • پاسخ با ما

      با سلام. از شرایط معلم ابتدایی شدن ، شرکت در کنکور سراسری و کسب تراز بالای 6500 برای انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان است. رشته آموزش ابتدایی در گروه های آزمایشی ریاضی ، تجربی و انسانی ارائه می شود.

  58. سلام با لیسانس مشاوره میشه برای معلم ابتدایی یا دبیر روانشناسی از طریق آزمون استخدامی اقدام کرد؟؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. شرایط معلم ابتدایی شدن کامل در مطلب بررسی شده است.

  59. سلام من در سال ۱۳۹۸ از رشته تجربی با معدل بالای ۱۴ فارق التحصیل شدم.و در سال ۱۳۹۹ در رشته های بدون آزمون در رشته روانشناسی کارشناسی ثبت نام کردم و الان مشغول به تحصیل ام در دانشگاه غیر دولتی و ۲۱ سالمه در حال حاضر. میخواستم ببینم میتونم معلم ابتدایی با راهنمایی یا دبیرستان بشم یا نه؟؟ البته فقط دوست دارم معلم بشم فرقی نداره تو چه رده ای .آیا میتونم بهد از لیسانس روانشناسی .آزمون استخدامی بدم یا باید حتما کنکور بدم؟؟
    ممنون میشم از سر درگمی آزاد کنید.چون واقعا علاقه دارم به معلمی و حقوقش واسم مهم نیس

    • پاسخ با ما

      با سلام. بله شما می توانید با شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش وارد شغل معلمی شوید. جزئیات بیشتر این آزمون را از طریق ارتباط با مشاوران ما پیگیری کنید.

  60. سلام بنده ۲۰سالمه کاردانی دانشگاه آزاد آموزش و پرورش ابتدایی رو دارم میتونم در آزمون شرکت کنم؟ممنون میشم جواب بدید🙏🙏

    • پاسخ با ما

      با سلام. از شرایط معلم ابتدایی شدن از طریق آزمون استخدامی آموزش و پرورش ، دارا بودن مدرک لیسانس است.

  61. سلام من‌۲۲ سالمه و مدرک لیسانس رشته آموزش ابتدایی دارم .میتونم تو اموزن شرکت کنم

    • پاسخ با ما

      با سلام. بله شما واجد شرایط معلم ابتدایی شدن و شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش هستید.

    • سلام و عرض ادب
      با کارشناسی جامعه شناسی از شهید بهشتی
      میتوانم اموزگاری شرکت کنم؟
      با رشته غیرمرتبط چگونهه شرکت کنم؟ 🥺

    • پاسخ با ما

      با سلام. برای معلم ابتدایی شدن از طریق آزمون استخدامی آموزش و پرورش ، نیاز به ارائه مدرک مرتبط است

  62. باسلام.من دانشجوی ترم۳علوم کامپیوتر هستم در دانشگاه دولتی.
    اتوجه ب اینکه علاقه زیادی ب این رشته ندارم و عاشق معلمی ام.چیکار باید بکنم.سنم۲۲.میتونم انصراف بدم و کنکور شرکت کنم برای تربیت معلم یا نمیشه.
    شنیدم کسی ک دولتی بوده نمیتونه برای بار دوم دولتی بخونه.درسته این حرف؟؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. همانطور که در مطلب نیز بررسی شده است ، از شرایط معلم شدن در مدارس ابتدایی شرکت در کنکور سراسری و قبولی در دانشگاه فرهنگیان و یا شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش است.

  63. سلام خسته نباشید من ۲۲سالمه ولیسانس رشته مشاوره از دانشگاه پیام نور با معدل بالای ۱۷ هستم میخواستم بدونم میتونم در آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۱ برای آموزش ابتدایی شرکت کنم با توجه به اینکه من چهار سال قبل جراحی کمر انجام دادم و خیلی استرس دارم برای پزشکی ردم کنن و باتوجه به مدرکم چقدر احتمال قبول شدنم هست؟
    ممنون میشم پاسخ بدین شرایط معلم ابتدایی شدن به چه صورته

    • پاسخ با ما

      با سلام. بله می توانید با مدرک لیسانس رشته مشاوره در آزمون استخدامی آموزش و پرورش شرکت نمایید.

  64. مرضیه آخوندی

    سلام من 35ساله هستم میتوانم معلم ابتدایی شوم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. از شرایط معلم ابتدایی شدن ، دارا بودن سن لازم است

  65. سلام من ۲۳ساله هستم ایاشرایط ازمون معلمی رو دارم بامدرک کاردانی گرایش برق قدرت

    • پاسخ با ما

      با سلام. شرایط معلم ابتدایی شدن را می توانید در همین مطلب مطالعه فرمایید. در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر لطفا با مشاوران ما ارتباط برقرار نمایید.

  66. سلام آیا با هر مدرک لیسانسی میشه برای معلم ابتدایی ثبت نام کرد یا مدرک خاصی مورد نظر هست؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. برای معلم ابتدایی شدن باید مدرک لیسانس رشته مرتبط را ارائه دهید.

  67. سلام من ۲۸سالمه و فوق لیسانس ادبیات فارسی دارم از دانشگاه ملی دارم من چطور میتونم معلم بشم واقعا بیکاری کلافم کرده راهنمایی کنید ممنون میشم

    • پاسخ با ما

      با سلام. شما می توانید در آزمون استخدامی آموزش و پرورش شرکت کنید.

  68. سلام من متولد ۷۳ ام و مدرک فوق دیپلم مهندسی نقشه کشی رو دارم میتونم بعد از معادل سازی دیپلمم ازمون اموزش پرورش شرکت کنم؟

  69. با سلام من دبیر علوم اجتماعی هستم که در آزمون استخدامی قبول شدم، الان میخوام در مقطع ابتدایی تدریس کنم آیا چنین امکانی وجود دارد؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا برای راهنمایی در خصوص سوال خود (شرایط معلم ابتدایی شدن 1401) با مشاوران ما تماس بگیرید.

  70. سلام من مدرک فوق دیپلم دارم 27سالمه ایامیتونم معلم ابتدایی بشم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. برای معلم ابتدایی شدن باید دارای مدرک لیسانس رشته های مرتبط باشید.

  71. فاطمه رمضاني

    سلام
    من دانشجوی مترجمی دانشگاه تهرانم میخوام توی آزمون استخدامی ابتدایی شرکت کنم حتما باید مدرکم لیسانس باشه یا کاردانیم میشه؟و اینکه مدرک تاثیری یا امتیازی داره؟و سهمیه اگر داشته باشم یکبار میشه استفاده کرد تو این آزمون؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. از شرایط معلم ابتدایی شدن و شرکت در آزمون استخدامی ، دارا بودن مدرک لیسانس رشته مرتبط است.

  72. باعرض سلام وخسته نباشید خدمت شما من دانشجوی رشته بهداشت موادغذایی هستم خیلی به شغل آموزش ابتدایی علاقه دارم می توانم در درخواست تغییر رشته شرکت کنم با توجه به اینکه درکارنامه سبز قبول نشدم با تشکر از پاسخگویی

    • پاسخ با ما

      با سلام. برای ورود به رشته آموزش ابتدایی یا با در کنکور سراسری شرکت کرده و در دانشگاه فرهنگیان پذیرش شوید و یا بر اساس سوابق تحصیلی و بدون کنکور وارد شوید.

  73. سلام من 22سالمه ودارم دهم انسانی ازراه دورمیخونم..18ماه طول میکشه تادیپلم.خواستم بپرسم سنم میرسه تاازطریق دانشگاه فرهنگیان معلم بشم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. از شرایط معلم ابتدایی شدن از طریق دانشگاه فرهنگیان ، دارا بودن شرط سنی حداکثر 24 سال تمام است

  74. سلام خسته نباشید
    من دانشجو ترم ۳ علوم تربیتی دانشگاه پیام نور هستم ۲۰ سالمه . میتونم الان قبل از گرفتن مدرک لیسانس در مدارس دولتی یا غیر انتفاعی شروع به کار کنم؟
    تو کدوم مدارس میتونم شروع به کار کنم قبل از گرفتن لیسانس

    • پاسخ با ما

      با سلام. دارا بودن حداقل مدرک لیسانس برای تدریس در مدارس غیرانتفاعی و دولتی الزامی است.

  75. سلام من۱۸ سالمه دیپلمه کامپیوترم با معدل ۱۹.۷۴ الانم تو دانشگاه ازاد رشته مهندسی کامپیوترو دارم میخونم فعلا ترم اولم میتونم وارد کار معلمی بشم؟؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. برای معلم ابتدایی شدن معمولا مدرک لیسانس مورد تایید است

  76. سلام
    من 36 سالمه دیبلم انسانی دارم امیدی هست که معلم ابتدایی یا بیش دبستانی بشم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. برای استخدامی در شغل معلمی ابتدایی یا پیش دبستانی حداقل مدرک لیسانس رشته های مرتبط مورد نیاز است.

  77. اسماعیل صابر

    سلام من کارشناسی علوم ازمایشگاه دارم با گرفتن ارشد روانشناسی بالینی به صورت فراگیر میتونم دبیری ابتدایی برم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. از شرایط معلم ابتدایی شدن ، ارائه مدرک فارغ التحصیلی با رشته مرتبط است

  78. فاطمه توان

    سلام من ۲۵ سالمه مدرک لیسانس نرم افزار دارم و مدرک فوق لیسانم قسمت پایان نامش مونده تو تهران بودم ولی الان شمالم شناسنامم هم تو شمال گرفته شده میخوام بدونم تو ازمون استخدامی آموزشو پرورش شرکت کنم معلم ابتدایی رو بزنم شانسم بیشتر یا همون معلم کامپیوتر…ممنون میشم راهنماییم کنید 🥰و اینکه چی بخونیم که واقعا مفید باشه و قبول شیم

    • پاسخ با ما

      با سلام. برای معلم ابتدایی اولویت استخدام با دارندگان مدرک رشته مرتبط است و شرایط معلم ابتدایی شدن در مطلب بررسی شده است.

  79. سلام خسته نباشید
    برای معلم ابتدایی توی دفترچه گفتن که لیسانس و فوق لیسانس روانشناسی رو قبول می کنن،می خواستم بپرسم اگر لیسانس مهندسی داشته باشیم و فقط ارشد رو روانشناسی بخونیم باز هم میشه در آزمون استخدامی آموزش پرورش شرکت کرد؟و اگر میشه تا کی همچین قانونی هست یعنی ممکنه دو سال دیگه این رشته رو قبول نکنن؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. در آزمون استخدامی آموزش و پرورش اولویت استخدام با داوطلبانی است که مدرک تحصیلی مرتبط ارائه دهند

  80. سلام.من ۲۵ سالمه و کارشناسی حسابداری دارم.آیا میتونم بااین رشته معلم ابتدایی بشم؟باید چه کار کنم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. برای آموزگاری ابتدایی مدرک رشته های آموزش ابتدایی (لیسانس، فوق لیسانس) – برنامه ریزی درسی (لیسانس، فوق لیسانس) – علوم تربیتی (لیسانس، فوق لیسانس) – فلسفه تعلیم و تربیت (لیسانس، فوق لیسانس) – مشاوره و راهنمایی (لیسانس، فوق لیسانس) – روانشناسی کلیه گرایش ها به جز روانشناسی صنعتی (لیسانس، فوق لیسانس) مورد پذیرش است و شما با مدرک حسابداری شرایط معلم ابتدایی شدن را با شرکت در آزمون استخدامی ندارید.

  81. گلباریان

    سلام خسته نباشید من ۲۹ سالمه ومیخوام برای فوق دیپلم بخونم میخواستم بدونم بعداز گرفتن فوق دیپلم میتونم وارد شغل معلمی بشم یا نه

    • پاسخ با ما

      با سلام. برای ورود به شغل معلمی ابتدایی حداقل مدرک لیسانس مورد نیاز است.

  82. سلام من 25 سالمه دیپلم حسابداری دارم با معدل 19میتونم تو آزمون آموزش و پرورش شرکت کنم شرایط معلم ابتدایی شدن 1401 به چه صورته

  83. سلام ببخشید میشه با مدرک فوق دیپلم کاردانی آموزش ایبتدایی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش شرکت کرد؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. مدرک لیسانس مورد پذیرش آزمون استخدامی آموزش و پرورش می باشد.

  84. با سلام وقت بخیر. من 24 سالمه و دانشجوی روزانه مهندسی عمران(از رشته ریاضی) هستم و بنابه دلایلی میخوام کاردانیمو بگیرم توی ازمون سراسری معلمی شرکت کنم. میتونم ایا؟ و یا اینکه با کاردانی میشه تو حوزه ی معلمی ادامه داد. ممنون میشم راهنمایی کنین.

    • پاسخ با ما

      با سلام. شما با مدرک کاردانی خود در کنکور سراسری برای ورود به رشته های تربیت معلم شرکت کنید.

    • سلام من فوق دیپلم آموزش و پرورش هستم 33سال دارم متاهل داری یک فرزند می توانم تو آزمون استخدامی شرکت کنم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. در اکثر رشته های شغلی نیاز به مدرک لیسانس است.

  85. با سلام من ۲۴ سال و ۳ ماهمه و دارای مدرک لیسانس مهندسی شیمی هستم.آیا میتوانم در آزمون استخدامی آموزش و پروش ۱۴۰۰ شرکت کنم ؟و مجاز به شرکت در چه حیطه ای هستم؟فقط شیمی؟یا دبیری ابتدایی یا ریاضی نیز میتوانم شرکت کنم؟بنده دیپلم رشته ریاضی دارم و لیسانس مهندسی شیمی.ممنون میشم پاسخ بدید

    • پاسخ با ما

      با سلام. با لیسانس مهندسی شیمی شرایط معلم ابتدایی شدن وجود ندارد و می توانید در رشته شغلی دبیری شیمی آزمون دهید

  86. باسلام من ۱۹سالمه وخیلی علاقه شدید به شغل معلمی دارم میخوام ازهرطریقی که شده معلم بشم واینکه آیا رتبه کنکور ما مطابق شرایط مذکور بالا نباشد آیا میشه که درآزمون استخدامی شرکت وبه معلمی دبستان برویم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. یا باید وارد دانشگاه فرهنگیان شوید و یا اگر می خواهید آموزگار ابتدایی شوید ، باید مدرک لیسانس رشته های مرتبط را بگیرید.

  87. سلام
    بنده لیسانس مدیریت صنعتی دارم با 34 سن، امکان استخدام در آموزش و پرورش وجود دارد؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. رشته مدیریت صنعتی مورد نیاز شغل آموزش ابتدایی نیست.

  88. سلام وقت بخیر، من ۲۸ سال سن دارم ، سربازی رفتم با مدرک کارشناسی روانشناسی، آیا میتونم برای آموزگار آموزش ابتدایی ثبت نام کنم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. بله می توانید با مدرک رشته روانشناسی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش شرکت کنید

    • با سلام من مدرک دیپلم از رشته انسانی و۳۲سالمه معدل دیپلم ۱۹بودم برای معلم ابتدایی از طریق چه رشته ای وهرچه دانشگاهی میتونم معلم شم،امکانش هست؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

  89. سلام من کاردانی کامپیوتر دارم ایا میتونم تو آزمون استخدامی اموزش و پرورش شرکت کنم؟

  90. سلام وقت بخیر. من سه ترم رشته روانشناسی رو در دانشگاه آزاد خوندم. الان میخوام دوباره کنکور بدم و دبیری روانشناسی در دانشگاه فرهنگیان بخونم. میخواستم بدونم بطور مستقیم همچنین رشته ای هست؟ و چه رشته ای رو باید از زیرمجموعه انسانی برای دبیری روانشناسی انتخاب کنم؟ میشه کمکم کنید؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. رشته دبیری روانشناسی در دانشگاه فرهنگیان ارائه نمی شود برای راهنمایی کامل با مشاوران تماس بگیرید.

  91. سلام.من لیسانس حقوق دارم و 29 سالمه.می تونم آزمون استخدامی شرکت کنم؟خیلی ممنون میشم جواب بدین.

    • پاسخ با ما

      با سلام. مطابق با دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش، با مدرک لیسانس رشته حقوق، پذیرش صورت نخواهد گرفت.

  92. محمد حسین

    سلام من 20 سالمه و دانشجو هستم یک ترم دیگر فوق دیپلم کاردانی معماری خواهم گرفت میخواستم بدونم چطور باید برای اموزش و پرورش امتحان بدهم

    خواهشا جواب بدهید خواهش میکنم

    ممنون 🌹🌹

    • پاسخ با ما

      با سلام. از شرایط معلم ابتدایی شدن ، ارائه مدرک لیسانس رشته های مرتبط است و با کاردانی معماری امکان پذیرش در شغل آموزگاری ابتدایی وجود ندارد.

  93. سلام من لیسانس زبان وادبیات عرب دارم می توانم در ازمون استخدامی به عنوان اولویت دوم شغل اموزگار ابتدایی را بزنم تشکر راهنمایی کنید

    • پاسخ با ما

      با سلام. برای رشته شغلی آموزگاری ابتدایی ، رشته زبان و ادبیان و عرب مورد پذیرش نیست

  94. سلام من کارشناسی برق قدرت دارم میتونم واسه آموزگار ابتدایی تو آزمون استخدامی شرکت کنم یا حتما باید تو رشه خودم شرکت کنم‌

    • پاسخ با ما

      با سلام. با مدرک برق نمی توانید برای آموزگاری ابتدایی اقدام کنید.

  95. سلام تو دفترچه آزمون استخدامی نوشته دیپلم هم پذیریش میشه، با شرط سنی ۲۰ تا ۲۵ سال،
    آیا با مدرک دیپلم هم میتونیم ثبت نام‌کنیم؟؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. بله در تعداد محدودی از رشته های شغلی با دیپلم نیز پذیرش انجام می گیرد.

  96. سلام با مدرک لیسانس تربیت بدنی میتونم آموزگار ابتدایی بشم؟؟؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. با مدرک لیسانس تربیت بدنی می توانید برای عنوان شغلی دبیر تربیت بدنی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش اقدام کنید.

  97. عبدالقیوم بلوچ زهی

    سلام وقت بخیر وخداقوت من مدرک فوق دیپلم آموزش ابتدایی دارم الآنم کارشناسی ترم دوم هستم میتونم مدارس غیرانتفاعی تدریس کنم یاجایی توی آموزش و پرورش داشته باشم من سنم 34سال هست خواهشاً راهنمایی کنید چکارکنم ادامه بدم یانه .. درخواست تدریس بدم تشکر

    • پاسخ با ما

      با سلام. برای تدریس در مدارس غیرانتفاعی معمولا حداقل مدرک لیسانس مورد پذیرش است ولی می توانید به صورت خصوصی تدریس کنید

  98. سلام . من رشته ی دانشگاهی ام عمران است ولی علاقه به معلم ابتدایی شدن دارم .درضمن پدرم هم معلم است که در شرف باز مشستگی است آیا می توانم ؟ الان 28 سالمه وکارشناسی دارم. لطفا راهنمایی ان کنید. ممنونم.

    • پاسخ با ما

      با سلام. مدرک مهندسی عمران برای آزمون استخدامی آموزش و پرورش رشته معلمی ابتدایی مورد نیاز نیست.

  99. فاطمه روشندل

    سلام خسته نباشید،من مدرک کاردانی امور اداری دارم،۲۷ سالمه خواستم بدونم میتونم تو آزمون استخدامی شرکت کنم؟میتونم معلم ابتدایی بشم؟؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. شما شرایط معلم ابتدایی شدن از طریق آزمون استخدامی آموزش و پرورش با توجه به مدرک تحصیلی تان ، ندارید.

  100. سلام وقت بخیر بنده لیسانس مدیریت مالی دارم ومیخوام برای آزمون استخدامی آموزش و پرورش برا عنوان شعلی آموزگاری ابتدایی ثبت نام کنم ولی هرچی کد هارو میزنم و بعدش تایید رو،میزنه که عنوان شغلو گرایش تحصیلی باهم هماهنگ نیستندو اینکه اولویت دومم که علوم تربیتی هست هم میزنه که اونم یکسان نیست با اولویت اولم میشه راهنماییم کنیدچیکاربایدانجام بدم

    • پاسخ با ما

      با سلام. رشته شما جزو رشته های مورد نیاز آموزگاری ابتدایی نیست

  101. سلام من لیسانس حقوق دارم ایامیتونم توازمون آموزش ابتدایی شرکت کنم؟
    ممنون میشم اگه جواب بدین

    • پاسخ با ما

      با سلام. رشته حقوق مورد نیاز آموزگاری ابتدایی نیست.

    • پروانه مرادی

      سلام من دیپلم ادبی قدیم دارم ارکرمانشاهیتونم معلم روستا یشم

  102. سلام بامدرک کاردانی کسب کار ورزشی می‌توان معلم ابتدایی شد

    • پاسخ با ما

      با سلام. برای معلم ابتدایی رشته هایی مثل روانشناسی ، آموزش ابتدایی و … مورد تایید است.

  103. باسلام من متولد 62هستم رشته علوم تربیتی وآموزش ابتدایی لیسانس من میشه شرکت کنم برای معلم ابتدایی

    • سلام من دیپلم تجربی دارم بامعدل کل ۱۶ ومتولدشهریور ۶۵ هستم .آیا امیدی هست که درکنکورسراسری ۱۴۰۲شرکت کنم ولیسانس بگیرم تا معلم ابتدایی بشوم چون خیلی علاقه به معلمی دارم وتا حالا موفق نشدم اقدام کنم .باتوجه به اینکه فرزند جانباز هم هستم .آیاامیدی هست .

    • پاسخ با ما

      با سلام. شرط سنی آزمون استخدامی آموزش و پرورش را بررسی کنید

  104. با سلام. با توجه به اینکه یکی از شرایط سنی ازمون استخدامی برای دارندگان مدرک دیپلم ۲۰ سال الی ۲۵ سال هست ، ایا هر رشته ای را که مشخص شده باشد برای (معلمی) در ازمون استخدامی با مدرک دیپلم میتوان شرکت کرد؟ اگر نمیتوان ، چرا مدرک دیپلم نیز مشخص شده؟
    و اینکه بنده فارغ التحصیل انسانی و دارای مدرک دیپلم هستم، و دانشجوی ترم ۲ ادبیات عربی دانشگاه فردوسی. آیا میتوانم با مدرك دیپلم در یکی از کد رشته های مشخص شده از سوی اموزش و‌پرورش در ازمون شرکت کنم؟
    خواهش میکنم پاسخ بدید به کلی کلافه شدم.

    • پاسخ با ما

      با سلام. برای ورود به رشته شغلی آموزش ابتدایی ، مدرک لیسانس رشته های مرتبط نیاز است و با مدرک دیپلم انسانی امکان شرکت در آزمون استخدامی وجود ندارد.

  105. زهرا شیراز

    سلام.من شاخه فنی بودم و مدرک کارشناسی کامپیوتر دارم و مدرک آموزش چهارم و پنجم ابتدایی جهاد دانشگاهی هم دارم.33سالمه.چطوری میتونم استخدام آموزش و پرورش ومعلم بشم؟؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. برای معلم ابتدایی شدن از طریق آزمون استخدامی ، حتما باید مدرک لیسانس رشته های مرتبط را ارائه کنید

  106. سلام من دیپلم دوازدهم دارم تجربیم ومیخام معلم ابتدائی شم حتما باید دانشگاه برم یااینکه فقط مدرک دیپلم برای شرکت در ازمون اموزش وپرورش لازمه ؟

    • پاسخ با ما

      با سلام برای معلم ابتدایی شدن نیاز به مدرک لیسانس است

  107. سلام وقت بخیر برای شرکت در ازمون استخدامی برای دبستان لیسانس رشته مددکاری خانواده هم قابل قبوله؟و اینکه آزمون استخدامی۱۴۰۱چه زمانی مجدد برگزار میشه؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. آزمون استخدامی آموزش و پرورش در اردیبهشت 1401 برگزار شد و رشته مددکاری خانواده هم مورد نیاز این آزمون نیست.

  108. سلام وقت شما بخیر من 26سالم میتونم فرهنگیان شرکت کنم

    • پاسخ با ما

      با سلام. شما شرط سنی دانشگاه فرهنگیان را ندارید اما برای معلم ابتدایی شدن می توانید در آزمون استخدامی آموزش و پرورش شرکت کنید (در صورت داشتن شرایط لازم)

  109. سلام بنده 26 ساله کارشناسی کامپیوتر دارم ( از نوع علوم پایه ) میخواستم بدونم میتونم توی آزمون شرکت کنم ؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. از شرایط معلم ابتدایی شدن ، ارائه مدرک لیسانس رشته مرتبط است و شما با لیسانس کامپیوتر می توانید در آزمون استخدامی شرکت کنید و هنرآموزی کامپیوتر را انتخاب نمایید.

  110. سلام عدرخواهم با دیپلم کاردانش هم امکان شرکت در آزمون وجود دارد

    • پاسخ با ما

      با سلام. برای شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش برای معلم ابتدایی شدن ، نیاز به ارائه مدرک لیسانس رشته های مرتبط می باشد.

  111. سلام. من 21 سالمه و دیپلم حسابداری دارم میتونم تو کنکور دانشگاه فرهنگیان شرکت کنم و معلم ابتدایی بشم.

    • پاسخ با ما

      با سلام. شرط سنی دانشگاه فرهنگیان را دارید ولی برای شرکت در کنکور یا باید دیپلم نظام جدید ارائه کنید و یا مدرک پیش دانشگاهی یا کاردانی داشته باشید.

  112. سلام من ۱۸ سالمه
    دیپلم کامپیوتر دارم
    میتونم برای معلمی میتونم توی آزمون شرکت کنم ؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. برای شرکت در آزمون استخدامی نیاز به مدرک لیسانس می باشد

    • سلام من ۲۳ سالمه دیپلم حسابداری دارم میخوام ادامه بدم برا دانشگاه فرهنگیان باید اول کتابای سه سال دبیرستان نظری رو بخونم واسه کنکور؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. بله با توجه به گروه آزمایشی که انتخاب می کنید باید کتاب های تخصصی آن گروه را مطالعه کنید. دروس عمومی نیز از کنکور 1402 به بعد حذف می شوند

  113. سلام من لیسانس حسابداری دارم و32ساله هستم می تونم در آزمون استخدامی آموزش وپرورش ثپت نام کنم

    • پاسخ با ما

      با سلام. شما شرط سنی آزمون استخدامی را دارید و واجد شرایط هستید(شرط سنی 35 سال برای داوطلبان دارای مدرک لیسانس)

  114. سلام. من لیسانس حقوق دارم. میخوام فوق لیسانس روانشناسی تربیتی در پیام نور به صورت فراگیر بخونم. آیا بعد از گرفتن این مدرک میتونم در آزمون استخدامی آموزش پرورش شرکت کنم؟ و بعد اگه قبول شم لیسانس غیر مرتبط من باعث نمیشه ک استخدام نشم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

  115. فرزاد علیزاده

    سلام من 24سالمه مدرک کاردانی و کارشناسی معماری بوده
    امسال کنکور دادم برای علوم تربیتی مجاز شدم ارشد و
    من بعد اتمام ارشد علوم تربیتی میتونم در آموزش پرورش امتحان بدم
    و دبیر بشم یا باید مدرک کاردانی و کارشناسی مرتبت باشه؟

  116. سلام من ۳۰سالمه مدرک فوق دیپام دارم چگونه میتونم معلم بشم

    • پاسخ با ما

      با سلام. باید مدرک لیسانس رشته مرتبط را ارائه کنید تا بتوانید در آزمون استخدامی آموزش و پرورش شرکت نمایید.

  117. سلام وگر دانشگاه ازاد رشته اموزش ابتدایی بخونیم و در ازمون استخدام اموزش و پرورش قبول بشیم احتمال شاغل شونمون حتمیه ؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. بله با شرکت در آزمون استخدامی می توانید در رشته آموزش ابتدایی استخدام شوید

  118. پریسا نظری

    سلام من دیپلم تجربی دارم چطوری میتونم معلم ابتدایی شم؟

  119. سلام من ۲۴ سالمه لیسانس حسابداری دارم معدل دیپلمم ۱۴/۵ هستش، چجوری میتونم معلم ابتدائی بشم؟ از روش ازمون استخدامی چه درسهایی باید بخونم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. برای شرکت در آزمون استخدامی باید لیسانس مرتبط ارائه کنید

  120. سلام وقت بخیر من 31 سالمه لیسانس ادبیات آیا میتونم فوقمو رشته های مربوط به آموزش ابتدایی بگیرم برای معلمی اگه میشه کمکم کنید ممنون میشم

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

  121. سلام وقت بخیر من هنوز اول پله ها هستم و خیلی شلوق یادگیری دارم و رشتم انسانی هست پایه دهم به نظرتون من پایه دوازدهم مدرک دیپلم بگیرم میتونم معلم ابتدایی بشم یا …نمیشه باید ادامه بدم؟؟؟

  122. سلام من دیپلم حسابداری ام 34 سالمه وبامعدل 18و33 یک دوره ازکلاس های تربیت معلم رو گذ روندم ومدرک کارورزی مهد رو هم دارم میشه معلم ابتدایی بشم راهنمایی کنید

    • سلام من دیپلم ادبیات دارم 21سالمه اگر آزمون بدم برای معلم ابتدایی باید چندسال دانشگاه بخونم

    • پاسخ با ما

      با سلام. تحصیل در دانشگاه فرهنگیان به مدت 4 سال است.

  123. سلام با لیسانس شهر سازی میتوان معلم شد؟؟؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. برای معلم ابتدایی شدن نیاز به مدرک مرتبط مثل روانشناسی است

  124. سلام خسته نباشید بنده دانشجو هستم مقطع کارشناشی رسمی الان که ترم دوم هستم رشتم تغییر کرده شدروانشناسی .میتونم برای سابقه کاری به شغل معلم ابتدایی وارد بشم ؟اگه مدرک تربیت معلم ابتدایی بگیریم میتونم کار کنم یا آزمون استخدامی میشه بدم ؟

  125. سلام آیا مربی مهد بودن امتیاز محسوب میشه در مصاحبه استخدامی آموزش ابتدایی یا خیر … ممنونم

  126. سلام
    برای شرکت در آزمون استخدامی کجا باید ثبت نام کنیم؟

  127. سارا کشاورز

    سلام من ۲۷ سالمه
    لیسانس حسابداری مالی
    میتونم امسال برا استخدامی اموزش و پرورش ازمون بدم؟
    اگر میتونم چه منبع و کتابی رو پیشنهاد میکنید برا قبولی در ازمون مطالعه کنم؟؟؟

    • باسلام من سال 1386فوق دیپلم دینی وعربی ازدانشگاه آزاد گرفتم من چیکار کنم که معلم ابتدایی بشم راهنمایی کنید آخه مگه میشه لیسانس هم بردبستان باشه هم برراهنمایی ودبیرستان

  128. سلام وقت بخیر
    من ۲۲ سالمه و دانشگاه آزاد درس می خوندم
    الان تازه لیسانس رشته آموزش ابتدایی گرفتم
    چجوری میتونم معلم ابتدایی بشم
    باید آزمون استخدامی بدم
    میشه سریاز معلم شد

    • پاسخ با ما

      با سلام برای استخدام رسمی باید در آزمون استخدامی شرکت کنید.

  129. سلام ، ۲۹ سالمه لیسانس حسابداری دارم میخواستم کارشناسی ناپیوسته رشته آموزش ابتدایی دانشگاه آزاد بخونم
    با این مدرک میتونم آزمون استخدامی آموزش پرورش شرکت کنم؟
    اینکه رشته کاردانی و لیسانسم باهم مرتبط نیست مشکلی واسه استخدامی ایجاد نمیکنه؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. بله می توانید با لیسانس اموزش ابتدایی دانشگاه آزاد در ازمون استخدامی شرکت کنید

  130. سلام برای معلم ابتدایی شدن چه درس هایی رو باید خوند و چه منابعی داره؟
    و چه زمانی باید برای آزمون استخدامی شرکت کرد؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. با مشاوران ما تماس بگیرید و منابع امتحانی را دریافت کنید.

  131. خانم رضایی

    سلام وخسته نباشید… بنده خانم 36 ساله هستم ومدرک دیپلم تجربی… میخاستم بدونم امکانش هست تو مناطق ضعیف ومحروم حتی روستاها برم برا معلمی.. از اونجایی که 4 فرزند داشتم ومدادم درحال اموزش به انها میتونم از عهده خطیر اموزش ابتدایی بربیایم ان شاءالله به امید خدا…

  132. سلام میتونیم کنکور فنی بدیم و فرهنگیتن قبول بشیم
    ویا اموزش ابتدایی درکنکور فنی هست؟؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. دانشگاه فرهنگیان با کنکور سراسری دانشجو پذیرش می کند

  133. باسلام بنده با لیسانس روانشناسی میتونم معلم ابتدایی بشم؟!

    • پاسخ با ما

      با سلام. بله با لیسانس روانشناسی می توانید در آزمون استخدامی معلم ابتدایی شرکت کنید.

  134. باسلام من 26سالمه و دیپلم دارم آیا میشه برای آموزش ابتدایی ثبت نام کنم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. اگر سایر شرایط و مدرک تحصیلی لازم را دارید ، می توانید ثبت نام کنید.

    • خانم بالایی

      سلام بنده با37 سال ومدرک لیسانس علوم تربیتی میتوانم درازمون استخدامی شرکت کنم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. شرط سنی آزمون استخدامی آموزش و پرورش برای دارندگان مدرک لیسانس ، 36 سال تمام است و به ازای هر فرزند ، یک سال به شرط سنی افزوده می شود.

  135. سلام من لیسانس حسابداری دارم دیپلم زبان و مدرک icdl دارم میتونم در ازمون استخدامی اموزش ابتدایی شرکت کنم؟؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. شما با مدرک حسابداری می توانید وارد رشته شغلی هنرآموز حسابداری شوید.

  136. سلام خسته نباشید با مدرک لیسانس حقوق میتونم در ازمون اموزش و پرورش ابتدایی شرکت کنم؟

  137. سلام
    من 21سالمه و دانشجوی کارشناسی علوم کامپیوتر(روزانه) هستم.. آیا میتونم بعد از فارغ التحصیلی، معلم ابتدایی بشم و یا حتی دبیری بخونم؟!
    یااینکه بهتراست کنکور بدهم و تا قبل از ۲۴سال شدنم وارد دانشگاه فرهنگیان بشوم؟!
    من معلم شدن رو خیلی دوست دارم لطفا راهنماییم کنین

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

  138. سلام بنده رشته کارشناسی ام مهندسی فیزیک بوده و الان قصد شرکت در آزمون ارشد علوم تربیتی آموزش ابتدایی را دارم
    میتونم در آزمون استخدامی آموزش پرورش با مدرک ارشدم آموزش ابتدایی قبول بشم
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

  139. نام
    سلام خسته نباشید
    من دوازدهم انسانی هستم میتونم وقتی مدرک دیپلم خودم رودریافت کردم معلم ابتدایی بشم یا باید وارد دانشگاه آزاد بشم؟؟؟

  140. سلام خسته نباشید
    من دوازدهم انسانی هستم میتونم وقتی مدرک دیپلم خودم رودریافت کردم معلم ابتدایی بشم یا باید وارد دانشگاه آزاد بشم؟؟؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. با مدرک دیپلم امکان معلم ابتدایی شدن وجود ندارد و شما یا باید وارد دانشگاه فرهنگیان شوید و یا با ارائه مدرک لیسانس ، در آزمون استخدامی شرکت کنید.

  141. سلام من متولد ۶۷هستم
    ورودی ۸۶به کارشناسی علوم تربیتی گرایش پیش دبستان
    ولی به دلایلی نتونستم دوترم آخر رو بخونم
    و جابجایی به یه شهر دیگه رو داشتم
    سوالم ازتون اینه که چطور میتونم با این شرایط معلم ابتدایی یا کمک معلم بشم لطفا راهنمایی کنید .

    • پاسخ با ما

      با سلام. می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید تا به طور کامل راهنمایی شوید.

  142. با سلام من کاردانی معماری با دیپلم معماری دارم سوالم اینه با مدرک کارشناسی ناپیوسته آموزش ابتدایی می توانم تو آزمون شرکت کنم مدرک دیپلم از شاخه نظری نیست آیا این اشکالی نداره

    • پاسخ با ما

      با سلام. می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید تا به طور کامل راهنمایی شوید.

  143. سلام ببخشید من یه سوال داشتم مدرک دیپلم رشته انسانی نظام جدید رو دارم و تازه میخوام برم 20 سال من میتونم تو ازمون استخدامی اموزش و پرورش شرکت کنم؟

  144. با سلام با مدرک دیپلم و کنکوربعد از دانشگاه فرهنگیان میتونیم معلم ابتدایی بشیم

    • پاسخ با ما

      با سلام. فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان در آموزش و پرورش استخدام می شوند.

  145. سلام وقت بخیر
    من ۲۴سالمه و فوق دیپلم گرافیک رایانه دارم و پیش دانشگاهی نرفتم نکته این که در زمینه های هنری و دروس تخصصی این رشته الان دارم فعالیت میکنم و رزومه خوبی دارم چطوری میتونم وارد شدم ب شغل معلمی ؟ چون خیلی دوس دارم اموزش بدم !ممنون میشم راهنماییم کنید

    • پاسخ با ما

      با سلام. می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید تا به طور کامل راهنمایی شوید.

  146. با سلام و وقت بخیر.
    من لیسانس حقوق گرفتم.
    الان میخام دوباره دانشگاه آزاد رشته علوم تربیتی یا آموزش ابتدایی رو بخونم.
    به نظرتون کدوم رشته رو بخونم برای معلم شدن و استخدامی آموزش و پرورش بهتر هست؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. با هر دو رشته آموزش ابتدایی و علوم تربیتی می توانید در آزمون معلم ابتدایی شرکت کنید. با رشته علوم تربیتی می توانید در آزمون رشته های هنرآموز کودکیار و مربی امور تربیتی مدارس نیز شرکت کنید.

  147. سلام من تا دوم دبیرستان رفتم الان 26سالمه می‌خوام ادامه تحصیل بدم ترک تحصیلم بخاطر ازدواج وبعدش بچه دار شدنم بود الان شرایطشو دارم ک برم ثبت نام کنم
    میتونم برم ادامه تحصیل بدم
    ودر رشته تربیت معلم شرکت کنم؟………

    • پاسخ با ما

      با سلام. برای شرکت در آزمون استخدامی لازم است مدرک لیسانس مرتبط ارائه کنید و شرط سنی را نیز داشته باشید.

  148. سلام من ۳۲سالمه امسال میخوام دانشگاه بخونم ایابااین شرایط سنی میتونم به موقع فوق لیسانسموبگیرم ومعلم بشم

  149. زینب طالبی

    سلام وقت بخیر.
    من 21 سالمه بنا به شرایطی ترک تحصیل کرده ام پایه دهم رو تموم کرده ام در حال حاظر پایه یازدهم رو میخونم در رشته ی علوم انسانی آیا بعد از گرفتن مدرک دیپلم میتونم وارد دانشگاه فرهنگیان شوم. ممنون میشم راهنمایی کنید.

    • پاسخ با ما

      با سلام. شرط سنی دانشگاه فرهنگیان 24 سال تمام است و باید شرط معدل را که حداقل معدل کل 14 دیپلم است را نیز به دست آورید.

  150. سلام من ۲۸سالمه کاردانی صنایع شیمیایی دارم.با مدرک تربیت معلم جهاد دانشگاهی میشه ازمون بدم واسه اموزش ابتدایی؟

  151. با سلام
    من ۳۳ سالمه و لیسانس عمران دارم الان میخوام ارشد آموزش ابتدایی بگیرم
    آیا با ارشد غیرمرتبط میشه در آزمون استخدتمی اموزش و پرورش قبول شد یا خیر؟منظورم اینه ک مدرکو قبول میکنن یا نه؟

  152. سلام من۲۳سالمه و مدرک رشته حقوق دارم میشه برای اموزش ابتدایی شرکت کنم

  153. سلام وقت بخیر
    بنده در رشته کاردانی آموزش زبان انگلیسی و کارشناسی ناپیوسته آموزش ابتدایی تحصیل کردم
    میخواستم ببینم من هم میتوانم در آزمون استخدامی آموزش و پرورش شرکت کنم؟؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را به طور کامل راهنمایی کنند.

  154. سلام خسته نباشید من دیپلم انسانی دارم توی دانشگاه رشته حقوق قبول شدم آیا میشه معلم ابتدایی بشم درکنارش حقوق بخونم یا باید حتما دوباره کنکور بدم فرهنگیان بیارم آیا میشه بدون کنکور معلم ابتدایی شد میشه لطفا راجبش توضیح بدین من چجوری میتونم معلم ابتدایی بشم

  155. سلام آیا با مدرک دیپلم رشته حسابداری میشه معلم حسابداری شد یا کنکور فرهنگیانو داد؟

  156. سلام خسته نباشید من ۲۱ سالمه و تا نهم خوندم بنا به دلایلی ترک تحصیل کردم و الان میخوام ادامه تحصیل بدم امیدی هست بتونم معلم ابتدایی بشم لطفا راهنمایی کنید

    • پاسخ با ما

      با سلام. می توانید با تحصیل در رشته های مورد نیاز آزمون استخدامی آموزش و پرورش و دریافت مدرک لیسانس ، در این آزمون شرکت کنید و وارد شغل معلمی شوید.

  157. زهره سروری

    سلام من دیپلم کارودانش رشته طراحی دوخت دارم میتونم برای رشته معلمی ادامه تحصیل بدم لطفا راهنماییم کنید

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را به طور کامل راهنمایی کنند.

  158. با سلام .من 33سالمه .متاهل.فوق دیپلم مربی کودک دارم .برای معلمی میخام ادامه بدم .میشه راهنماییم کنید .چه مدرکی باید داشته باشم وتا چه سنی مهلت دارم.ممنون

  159. سلام من فوق دیپلم مدیریت بازرگانی دارم ومتولد۷۲هستم میتونم درآزمون شرکت کنم؟خواهش میکنم کمکم کنید؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. برای شرکت در آزمون استخدامی رشته معلمی ابتدایی نیاز به حداقل مدرک لیسانس رشته های مرتبط می باشد.

  160. سلام کسی که یه گوشش سمعک داره و یه چشمش نابیناست شرایط استخدامی آموزش و پروش رو داره؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

  161. سلام من متولد 1374/1/11هستم مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی دارم رشته انسانی بودم الان میتونم تو دوره معلمی ابتدایی شرکت کنم و وارد کار بشم لطفآ راهنمایی کنید

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

  162. سلام ببخشید من دیپلم ریاضی دارم میتونم شرکت کنم

  163. سلام لیسانس جغرافیا دارم ایا امکانش هست در مقطع ابتدایی تدریس داشته باشم

    • پاسخ با ما

      با سلام. از شرایط معلم ابتدایی شدن ارائه مدرک تحصیلی مرتبط است.

  164. سلام آیا جذب نیروی معلم از طریق آزمون کارشناسی ارشد از امسال اجرا میشه یا سال بعد ؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

  165. سلام وقتتون بخیر
    من تیر ماه امسال مدرک لیسانسم رو میگیرم
    رشته فیزیک
    و۲۴ سالمه
    در آزمون امسال میتونم شرکت کنم؟؟؟؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

  166. باسلام
    من دانش آموز دوازدهم رشته انسانی هستم امسال دیپلممو میگیرم انشاالله از بچگیم آرزوم معلم شدن بود خیلی به معلمی علاقه دارم و قصدم تا الان این بود که با شرکت در کنکور سراسری و قبول دانشگاه فرهنگیان معلم بشم اما تا جایی که پیگیرش شدم اتباع افغانستانی با مدرک ۱۵ساله گذرنامه ای که دارم فقط به خاطر ایرانی نبودم ثبت نامم کنن ولی شنیدم تو مدارس غیر انتفاعی میتونیم تدریس داشته باشیم با استخدامی آموزش و پرورش دقیقا نمیدونم درسته یا نه و با چه رشته هایی میتونم معلم بشم و راهش برا من چیه

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

  167. سلام ببحشید من فوق دیپلم نرم افزار دارم . ایا میتونم لیسانس اموزش ابتدایی بخونم . شرایطش چجوریه میشه با کنکور ناپیوسته کاردانی به کارشناسی این رشته رو خوند؟
    ممنون میشم راهنمایی کنید.

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

  168. باسلام وخسته نباشید من متولد ادریبهشت ۱۳۷۷با مدرک دیپلم تصویر سازی کامپیوتر کا ردانش هستم میتونم وارد دانشگاه فرهنگیان شوم

    • پاسخ با ما

      با سلام. متاسفانه شرط سنی دانشگاه فرهنگیان را ندارید.

    • سلام خسته نباشید
      من دانشجوی ترم ۴ مترجمی زبان انگلیسی هستند
      و دانش اموز سفیر انگلیسی تحصیل میکنم
      آیا میتوانم واسه آموزش و پرورش امتخان بدم برای معلم ابتدایی

  169. سلام من لیسانس حسابداری دارم میتونم تو آزمون استخدامی اموزش و پرورش برای معلم ابتدایی شرکت کنم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. رشته حسابداری مورد نیاز آزمون استخدامی نیست.

  170. زهرا کریمی

    سلام من لیسانس مدیریت دولتی از دانشگاه ازاد دارم میتونم ازمون شرکت کنم؟یعنی رشتم گرایش داره؟؟؟

    • پاسخ با ما

      با سلام طبق دفترچه، آموزش و پرورش از رشته مدیریت پذیرشی ندارد.

  171. سلام من متولد 1378 هستم ودوران خدمت سربازی را تمام کردم ودر دانشگاه آزاد رشته علوم ورزشی و13 واحد دیگر مانده است آیا می توانم در آزمون امسال شرکت کنم ممنون

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

  172. سلام من 24 سالمه ودیپلم هنرستان دارم رشته طراحی ودوخت
    میتونم در آزمون استخدامی آموزش وپرورش ابتدایی شرکت کنم

    • سلام من کلاس دوازدهم هستم
      انسانی
      برا معلم مقطع ابتدایی باید چه کنکوری شرکت کنم
      تربیت معلم
      یا
      سراسری

    • پاسخ با ما

      با سلام. باید در کنکور اختصاصی فرهنگیان شرکت نمایید.

  173. سلام من دیپلم تجربی دارم و تو دانشگاه ترم آخر علوم تربیتی ام خرداد فارغ التحصیل میشم متولد ۷۸
    میتونم تو آزمون استخدامی شرکت کنم؟؟
    و با دیپلم میشه شرکت کرد؟؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. شرایط معلم ابتدایی شدن بررسی شده است و باید مدرک دانشگاهی ارائه دهید.

  174. سلام من الا ۲۰سالمه وتیرماه‌ کنکوردارم‌ آیا میتونم‌ اردیبهشت ماه توی ازمون استخدامی شرکت کنم

  175. سلام من۲۵ سالمه لیسانس رشته ی خاکشناسی دارم خیلی دوست دارم معلم ابتدایی بشم می تونم تو این آزمون شرکت کنم؟؟

  176. با سلام
    من دارای مدرک لیسانس حسابداری ۳۴ ساله میتونم در رشته آموزش ابتدایی آموزش و پرورش قبول بشم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. رشته شما مورد نیاز رشته آموزش ابتدایی نیست.

  177. سلام من لیسانس حسابداری دارم با ۳۸سال سن ودوفرزند و علاقه زیادی برای معلم شدن آیا امیدی هست بتونم ۱۴۰۲معلم بشم

    • پاسخ با ما

      با سلام. شرط سنی آزمون استخدامی به 40 سال افزایش یافته است و با امتیاز تاهل نیز شما تا 42 سالگی می توانید در آزمون شرکت نمایید.

    • سلام من بامدرک دیپلم می توانم معلم آموزش ابتدایی باشم

  178. نازنین نیازی

    سلام . کارشناس زبان و ادبیات عرب هستم.میتونم تو استخدامی آموزش پرورش برا آموزش ابتدایی شرکت کنم؟تو قسمت الهیات نوشته الهیات و زبان و ادبیات عرب. این مربوط به رشته ی ماست یا گرایش الهیات هست؟ممنونم

    • پاسخ با ما

      با سلام. برای معلم ابتدایی باید مدرک مرتبط ارائه نمایید.

  179. محمد کاظم دهقانی اشکذری

    سلام با مدرک فوق دیبلم کاردانی میشه ثبت نام کرد برا ابتدایی

  180. سلام. من 23اسفند ماه 43ساله میشوم. در حال حاضر در هنگام ثبت نام در آزمون 42 سال دارم (و مدرک تحصیلی مرتبط و داشتن دو فرزند) آیا میتوانم در آزمون استخدام معلم ابتدایی شرکت کنم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

  181. سلام من رشتم علوم وقرآن حدیث هست می تونم در امتحان استخدامی شرکت کنم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. بله رشته علوم قرآن و حدیث از رشته های مورد نیاز ازمون استخدامی می باشد.

  182. سلام ایا در صورت قبولی در آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی، می‌توان برای دبیری نیز شرکت کرد؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

  183. باسلام خدمت شما ببخشید من فوق دیپلم حقوق سن 32هستم میتونم درازمون ابتدایی ثبت نام کنم

    • پاسخ با ما

      با سلام. لازم است مدرک لیسانس ارائه دهید.

    • زهره زین الدینی

      سلام من ۲۷سالمه مدرک فوق دیپلم رشته ی تربیت بدنی دارم دوست دارم استخدام شم برای معلم ورزش لطف میکنید راهنمایی کنید ازچه روشی بایدپیگیری کنم

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

  184. ابوالفضل

    سلام ، من داخل هنرستان درس میخونم ، رشته برق صنعتی، تقریبا یکماه دیگه دیپلم میگیرم ، و برای اینکه معلم بشم باید چیکار کنم ،۱۸ سالمه

  185. سلام و احترام .طاعات شما قبول حق ان شاءالله
    ببخشید متولد مهر۱۳۷۱هستم کارشناسی اتاق عمل دارم اما علاقه زیادی به معلمی دارم آیا راهی هس که بتونم وارد این شغل بشم باتوجه به اینکه ظاهرا شرایط سنی دانشگاه فرهنگیان رو ندارم آیا رشته منو استخدام از کارشناسی قبول میکنن؟؟اگه از طریق دانشگاه آزاد آموزش ابتدایی بخونم آینده این اقدام چه خواهد بود .تشکر

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

  186. سلام من۲۸سال دارم میخواستم بدونم اگه بخوام ریاضی محض بخونم چن سال طول میکشه لیسانس بگیرم وتوازمون استخدامی اموزش وپرورش برای دبیری ریاضی شرکت کنم؟؟؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. می توانید طی 6 الی 8 ترم (3 الی 4 سال) مدرک لیسانس خود را دریافت کنید.

  187. سلام من ۳۵ سال سن دارم با مدرک دیپلم انسانی دارای ۳ فرزند میتونم
    معلم ابتدایی بشم؟

  188. سلام وقتتون بخیر ۲۲ سالم هست و لیسانس حقوق دارم ایا میتونم در ازمون استخدامی اموزش و پرورش شرکت کنم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. رشته حقوق از رشته های مورد نیاز ازمون استخدامی نمی باشد.

  189. ندا امینی

    با سلام. بنده دارای مدرک دکتری زیست شناسی سلولی و مولکولی هستم و به مدت ۳ ساله که عضو هیات علمی هستم. ۳۸ سال هم سن دارم. میخواستم بدونم چطور میتوانم در آزمون استخدامی برای معلم ابتدایی شرکت کنم؟

  190. با سلام
    من 31 سالمه،لیسانس زیست شناسی و ارشد مدیریت دارم،کارمند رسمی و کارگزین بیمارستان دولتی،دارای 2 فرزند زیر 6 سال…چطور می تونم درخواست معلمی برای آموزش و پرورش رو بدم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

  191. سلام من متولد 1377 با مدرک دیپلم تربیت بدنی هستم چجوری میشه معلم تربیت بدنی بشم

    • سلام من ۲۰سالم هست ودیپلم دارم میخام با رشته معماری استخدام بشم چجوری ثبت نام میشه وچجوری ازمونی داره

    • پاسخ با ما

      با سلام. لازم است مدرک دانشگاهی ارائه کنید.

  192. سلام من ۳۳سالمه فوق دیپلم حسابداری دارم میتونم در آزمون استخدامی آموزش پروش شرکت کنم؟یا حتما باید برای لیسانس آموزش ابتدایی بخونم و بعد در آزمون شرکت کنم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

  193. سلام من ۳۳ ساله هستم سه فرزند دارم ترک تحصیل کرده بودم ب دلایلی وبسیار علاقه به معلم ابتدایی دارم الان شردع به خواندن کردم برا امتحانات سال دهم ایا شانس معلمی رو دارم ومراحلش چیه ممنون

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

  194. برای آزمون استخدامی مدرک دانشگاهی اصلا لازم نیست ؟ فقط با دیپلم و حداقل معدل ۱۵/۱۴ و سن ۱۸ میتونم قبول بشم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. در اکثر رشته ها نیاز به مدارک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد است

  195. سلام من مدرکم دیپلم هست .کدوم یک از آزمون هارو میتونم شرکت کنم بدون کنکور سراری

  196. باسلام من مدرک لیسانس آموزش و پرورش ابتدایی دارم امسال میشه بدون استخدامی وارد دانشگاه فرهنگیان شد و شرایطش چیه
    پرستو

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

  197. سلام من لیسانس رشته حسابداری هستم میتونم معلم ابتدایی بشم ؟؟

  198. زهرا داورزنی

    سلام من لیسانس حقوق دارم میتونم برای معلم ابتدایی شرکت کنم

    • پاسخ با ما

      با سلام. رشته حقوق از رشته های مورد نیاز آزمون استخدامی نیست.

  199. سلام من ۳۲ سال ۵ تا بچه دارم ومدرک دیپلم تجربی سال۸۷ رو دارم چجوری میتونم معلم ابتدایی بشم لطفا راهنماییم کنید

  200. سلام من دیپلمم رو از تیزهوشان گرفتم راسته که عضو تیزهوشان باشی میتونی معلم ابتدایی بشی ؟

  201. سلام.من دانشجوی روانشناسی هستم.۲۸ سالمه میتونم تو آزمون استخدامی شرکت کنم؟

  202. سلام من 3۱ سالمه و در حال خواندن رشته ی ادبیات از دانشگاه پیام نور امیدی هست که معلم شم ادامه تحصیل بدم یا نه

  203. سلام بنده ۲۰ سالمه و دیپلم دارم میتونم برای معلم ابتدایی شدن امتحان بدم؟

  204. سید محمد حسینی

    سلام، ببخشید من آزمون آموزگاری قبول شدم مصاحبه هم رفتم، دبیری هم همینطور، الان منتظر نتایجم، میخواستم بدونم اگه نتایج آموزگاری زودتر بیاد و قبول بشم ، دبیری چی میشه؟ حذف میشم یا میتونم برای دبیری هم اگه قبول بشم برم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

  205. سلام وقت بخیر من فارغ‌التحصیل زبان و ادبیات فارسی هستم آیا میتوانم معلم ابتدایی شوم ؟

  206. سلام بنده ۳۴ سال دارم ولیسانس حقوق دارم میتونم ازمون استخدامی معلم ابتدایی شرکت کنم ممنون میشم جواب بدید

    • پاسخ با ما

      با سلام. رشته حقوق از رشته های مورد نیاز آزمون استخدامی نیست.

  207. سلام من فوق دیپلم دانشگاه غیر انتفاعی در رشته کامپیوتر دارم
    چگونه میتوانم معلم شوم؟؟؟
    ۲ ترم از کارشناسیم مونده دیگه نرفتم ادامه بدم
    میخوام ببینم الان باید چیکار کنم ؟؟؟؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

  208. طیبه سادات

    با معدل دیپلم31 /13صدم و کتبی نهایی 8/8صدم با دیپلم انسانی رشته نظری که 21سال سن میتواند برا استخدامی معلم ابتدایی شرکت کند.

  209. سلام خسته نباشید
    سوال دارم
    من جزو قبول شدگان ماده 28 هستم
    برا دانشگاه فرهنگیان تا هشتم مهلت ثبت نام بود منم خبر نداشتم
    راهی داره
    کهريزک قبول شدم این دوهفته هم سر کلاس بودم

    • پاسخ با ما

      با سلام. می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را به طور کامل راهنمایی کنند.

  210. سعید حیدری

    سلام من فوق دیپلم ماشین ابزار دارم باید کنکورسراسری شرکت کنم یا کنکور معلمی جدابرگزارمیشه

  211. با سلام
    اگر لیسانس زبان انگلیسی داشته باشم با سن ۳۳

    امکان مستخدمی آموزش و پرورش را دارم.

    • پاسخ با ما

      با سلام. رشته های آزمون استخدامی آموزش و پرورش فعلا مشخص نیستند.

  212. سلام من 33سالمه.دیپلم قدیم دارم چندسال وقفه تحصیلی دارم الان15سالی هست مدرک تحصیلی هم دیپلم خیلی دوست دارم معلم ابتدایی بشم.آیامیشه یانه؟

  213. سلام خسته نباشید من 23 سالمه و لیسانس مهندسی کامپیوتر از دانشگاه پیام نور رو دارم .
    میخواستم معلم ابتدایی بشم ولی با توجه به اینکه ورود به دانشگاه فرهنگیان دشوار هستش میخواستم وارد مدارس غیرانتفاعی بشم . با همین لیسانس کامپیوتر میتونم معلم ابتدایی بشم یا حتما باید رشته آموزش ابتدایی بخونم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

  214. سلام. من ۳۱ سالم لیسانس علوم سیاسی دارم. اگ بخام ارشد روانشناسی تربیتی بخونم می تونم در آزمون آموزش و پرورش شرکت کنم یا ن

  215. سلام. وقتتون بخیر.
    من خانم مجرد متولد 77 هستم. و مدرک کارشناسی روانشناسی دارم. در سال بعد یعنی 1403 چه زمانی آزمون استخدامی برای آموزش و پرورش برگزار خواهد شد؟ من لا این شرایط میتونم برای آموزگار ابتدایی استخدام بشم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید تا راهنمایی شوید.

  216. سلام خسته نباشید من 25ساله و دارای مدرک فوق دیپلم هستم میخواستم بدونم من میتونم در آزمون استخدامی آموزش پرورش شرکت کنم ممنون

    • پاسخ با ما

      با سلاک. در اکثر رشته های شغلی نیاز به مدرک لیسانس و بالاتر است.

  217. سلام.خسته نباشید.من کارشناسی حقوق ثبت نام کردم تو دانشگاه پس از پاس کردن ۸۲واحد درخواست دریافت کاردانی در رشته رو دادم.
    و حالا ‌کارشناسی ناپیوسته آموزش و پرورش ابتدایی ثبت نام کردم.
    میتونم با این‌مدرک تو آزمون استخدامی آموزش و پرورش شرکت کنم و استخدام شم؟ممنونم اگه راهنماییم کنین.

  218. سلام کاردانی کامپیوتر دارم میخواستم کارشناسی ناپیوسته آموزش ابتدایی بخونم برای آزمون استخدامی مشکلی هست

  219. سلام من کارادنی حسابداری دارم و سنم هم 20سالمه می تونم برم برای معلم ابتدایی

  220. سلام من الان 26سالمه و. اگ ازموزش ابتدایی ازادشروع کنم ب خوندن و مدرک لیسانس بگیرم
    احتمال اینک 4سال دیگ این شرایط سنی رو(۳۵سال)رو تغییربدن و کمتر کنن وجودداره ؟

  221. سلام وقت بخیر با مدرک فوق دیپلومی که در دانشگاه از رشته تربیت معلم فرهنگیان میتوان بدون گرفتن مدرک لیسانس به سر کار رفت و معلم شد؟

  222. سلام من ارشد برنامه ریزی درسی دارم میشه درازمون های استخدامی اموزش وپروش شرکت کرد؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. رشته های آزمون استخدامی آموزش و پرورش فعلا مشخص نیستند.

  223. سلام من ۳۱سالمه لیسانس الهیات گرایش فلسفه دارم ایامیتونم معلم ابتدایی بشم

  224. با سلام و عرض ادب من34سالمه و رشته ی علوم انسانی مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی دارم و میتونم معلم دوره ی ابتدایی باشم

    • پاسخ با ما

      با سلام. نیاز به مدرک دانشگاهی دارید.

    • سلام من دیپلم ادبیات علوم‌انسانی هستم میتونم معلم ابتدایی باشم دیپلم من برای سال ۸۶ هست ومتولد ۱۳۶۸ هستم

    • پاسخ با ما

      با سلام. نیاز به مدرک لیسانس است

  225. زهرا مهری

    سلام من دیپلم فنی حرفه ای دارم بیستون یک سالمه رشته فنی حرفه ای دیپلم دارم با نمره ۱۸.۱۰ من میخواستم بدونم برای معلم شدن باید رشتمو معادل سازی کنم؟ چه اقداماتی لازمه

  226. سلام من 21سالمه دیپلم فنی دارم
    الان میخوام تو دانشگاه پیام نور علوم تربیتی بخونم لیسانسمو بگیرم تا معلم ابتدایی شوم بنظر شما امکان هست؟

  227. شیوا مهدوی

    با سلام و عرض ادب من ۳۴ سالمه می‌خواهم معلم ابتدایی شوم دیپلم دارم مدرک پیش دانشگاهی هم دارم نظام قدیم هستم معدلم بالای15هستش پدر شوهرم کارت ایثارگری داره می‌تونم معلم بشم شرایطش رو دارم

    • پاسخ با ما

      با سلام. برای شرکت در آزمون استخدامی باید مدرک دانشگاهی از رشته های مرتبط داشته باشید

  228. سلام من 23سالمه مدرک دیپلم دارم.من تمام شرایط دانشگاه فرهنگیانو دارم بجز معدلش که 14/48هستش آیا میتونم شرکت کنم

    • پاسخ با ما

      با سلام. معدل سه سال دهم ، یازدهم و دوازدهم باید بالای 14 باشد . لطفا با مشاوران تماس بگیرید تا شما را به طور کامل راهنمایی کنند.

  229. سلام من دیپلم کامپیوتر دارم باید برای ثبت نام معلمی چکار کنم البته پدر منم معلم هسته

    • پاسخ با ما

      با سلام. یا باید وارد دانشگاه فرهنگیان شوید و یا با ارائه مدرک دانشگاهی در آزمون استخدامی شرکت نمایید.

  230. سلام.من متولد 1378/2هستمدیپلم دارم با معدل بالا ،خیلی ب معلمی علاقه دارم و میخوام تا دیر نشده. کاری کنم میشه لطفاً راهنماییم کنین

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با مشاوران تماس بگیرید تا شما را به طور کامل راهنمایی کنند.

  231. سلام خسته نباشید
    من کاردانی نرم افزار -کامپیوتر دارم
    معدل نزدیک ۱۸
    متولد ۱۳۸۰ هستم
    آیا میتوانم در آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی شرکت کنم؟

  232. فاطمه چهاردولی

    سلام من ۴۰ سالمه دیپلم طراحی دوخت و سال ۱۳۸۰ گرفتم ولی درسای عمومیم و پاس نکردم .میتونم در ازمون معلمی شرکت کنم یا ن

  233. سلام من متولد مهر۱۳۷۳ام مدرک دیپلم برق ایا میتونم برا استداخمی ازمون شرکت کنم ؟لطفا جواب بدید

    • سلام من از رشته کاردانش وارد دانشگاه دولتی شدم رشته ام جنگل هستش 21سال سن دارم میتونم واسه معلم شدم شرکت کنم سه ترمه دارم درس میخونم اگه بتونید کمک کنید ممنون میشم

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با مشاوران تماس بگیرید تا شما را به طور کامل راهنمایی کنند.

  234. سلام ببخشید معدل دیپلم من ۱۷ هست و ۲۰ سال دارم من میتونم معلم بشم و چجوری باید ثبت نام کنم لطفا راهنمایی کنید

  235. سلام میخواستم بدونم با مدرک فوق دیپلم کامپیوتر با سن 33 سال. با دو فرزند می تونم در آزمون استخدامی شرکت کنم

  236. فاطمه خدایی

    سلام‌من‌مدرک‌دیپلم‌انسانیدررشته‌انسانی‌دارم۳۱سالمه‌میتونم‌ازمون‌استخدامی‌معلمی‌شرکت‌کنم؟

  237. سلام وقتتون بخیر من ۲۶سالمه دیپلم رشته تجربی مدرک پیش دانشگاهی هم دارم ایابرای دبیری ابتدایی میتونم ثبت نام کنم

  238. سلام من مدرک فوق دیپلم دارم میتونم برا معلمی شرکت کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر