از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

شرایط انتقالی مدارس نمونه دولتی – شرایط و راهنمای کامل

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

شرایط انتقالی مدارس نمونه دولتی

شرایط انتقالی مدارس نمونه دولتی برای دانش آموزی حائز اهمیت است که به دلایل مختلفی قصد دارند مدرسه محل تحصیل خود را تغییر دهند. برخی از دانش آموزان در طول تحصیل خود ممکن است به دلایل متفاوتی همچون تغییر شغل پدر و مادر، تغییر محل سکونت و … قصد داشته باشند از مدرسه نمونه دولتی محل تحصیل خود به یک مدرسه دیگر انتقالی بگیرند. دانش آموزان در صورت داشتن شرایط لازم مجاز به دریافت انتقالی می باشند. برای اطلاع از شرایط انتقالی مدارس نمونه دولتي در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

شما دانش آموزان عزیز می توانید برای راهنمایی در خصوص شرایط انتقالی مدارس نمونه دولتي با مشاوران مجرب ما تماس بگیرید.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

شرایط انتقالی مدارس نمونه دولتی

دانش آموزانی که در دوره متوسطه دوم مدارس نمونه دولتی در حال تحصیل هستند ، در صورت داشتن شرایط انتقالی مدارس نمونه دولتی می توانند به یک مدرسه نمونه دولتی دیگر در شهرهای مختلف انتقالی بگیرند. از مهم ترین شرایط دریافت انتقالی در مدارس نمونه دولتی می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • دانش آموزان در صورتی مجاز به دریافت انتقالی در مدارس نمونه دولتی هستند که در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی نهم به دهم شهر محل سکونت خود پذیرفته شده باشند.
  • دریافت انتقالی مدارس نمونه دولتی در صورتی امکان پذیر می باشد که مدرسه مبدا و مقصد با درخواست دانش آموز موافقت نماید. در نظر داشته باشید که ابتدا مدیریت مدارس و سپس اداره آموزش و پرورش باید با درخواست دانش آموز موافقت نماید.
  • دانش آموز در صورتی می تواند در مدرسه نمونه دولتی جدید نام نویسی کند که در رشته مورد تقاضای او ، ظرفیت خالی وجود داشته باشد.
  • متقاضی باید حداقل نمره و امتیاز قبولی در مدرسه مقصد را نیز کسب کرده باشد.
  • هر دانش آموز در حال تحصیل در مدرسه نمونه دولتی فقط مجاز به دریافت انتقالی به دیگر مدارس نمونه دولتی و هم رده خود می باشد.
  • دانش آموزان مدرسه نمونه دولتی که قصد دریافت انتقالی دارند ، در سال اول تحصیل خود مجاز به دریافت انتقالی نمی باشند و پس از یکسال تحصیل در مدرسه مبدا می توانند در خواست خود را ثبت کنند.

مرتبط بخوانید : انتقال از تیزهوشان به نمونه دولتی – شرایط و راهنمای کامل انتقال از تیزهوشان به نمونه دولتی

نحوه انتقالی مدارس نمونه دولتی

بر خلاف دیگر مراحل پذیرش و ثبت نام در مدارس نمونه دولتی ، مرحله دریافت انتقالی به صورت حضوری انجام می شود. ابتدا دانش آموزان متقاضی و واجد شرایط انتقالی مدارس نمونه دولتی باید فرم انتقالی را از مدرسه محل تحصیل خود دریافت نمایند و پس از تکمیل آن را به مدیر مدرسه خود تحویل دهند.

در صورتی که مدیر مدرسه با درخواست انتقالی دانش آموز موافقت کند ، فرم و اطلاعاتی که داوطلب وارد کرده است را وارد سامانه سناد می کند. اطلاعات دانش آموز توسط این سامانه بررسی می شود و پس از مدت زمان کوتاهی نتایج اعلام می گردد. دانش آموز و متقاضی انتقالی می تواند نتایج را از طریق مدیر مدرسه خود پیگیری کند. در صورتی که با درخواست او موافقت شود ، دانش آموز موظف است مدرسه نمونه دولتی محل تحصیل خود را ترک کند و در مدرسه نمونه دولتی جدید نام نویسی نماید.

در زمان ثبت نام آزمون نمونه دولتی ، متقاضیان می توانند مدارس نمونه دولتی مورد نظر خود را در سه الویت انتخاب کنند. بهتر است متقاضیان در این مرحله دقت لازم را داشته باشند تا بعد ها مجبور به تغییر مدرسه خود نشوند.

مرتبط بخوانید : شرایط تغییر رشته در مدارس نمونه دولتی – راهنمای تغییر رشته نمونه دولتی

سوالات متداول

  • آیا امکان دریافت انتقالی مدارس نمونه دولتی وجود دارد ؟

بله ، دانش آموزانی که به دلایل مختلفی قصد دریافت انتقالی مدارس نمونه دولتي را دارند ، می توانند در این جهت اقدام کنند.

  • شرایط انتقالی مدارس نمونه دولتی شامل چه مواردی است ؟

شرایط دریافت انتقالی در مدارس نمونه دولتی در متن مقاله فوق به طور کامل بررسی شد.

  • نحوه ثبت درخواست انتقالی مدارس نمونه دولتی چگونه است ؟

متقاضیان می توانند به صورت حضوری درخواست انتقالی خود را ثبت کنند.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر