از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

سایت دانشگاه سما – معرفی و راهنمای کامل

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

سایت دانشگاه سما – معرفی و راهنمای کامل

علاقه مندان به تحصیل در آموزشکده های فنی حرفه ای سما ، پس از انجام ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور در سامانه azmoon.org و قبولی در یکی از انتخاب های خود ، لازم است برای ثبت نام در دانشگاه پذیرفته شده اقدام کنند. نام نویسی دانشگاه در دو مرحله پیش ثبت نام و ثبت نام نهایی انجام می شود که برای پیش ثبت نام باید به سایت دانشگاه سما وارد شد.

هم چنین دانشجویان دانشگاه سما از این پس باید کلیه اموری مانند پرداخت شهریه ، انتخاب واحد ، دریافت وام دانشجویی ، مشاهده کارنامه و … را باید از طریق سیستم اطلاع رسانی و پورتال دانشگاه انجام دهند.

در ادامه ضمن معرفی سایت دانشگاه سما در کلیه واحد ها ، راهنمای تصویری ورود به سامانه و پروتال دانشجویی را نیز به طور کامل شرح داده ایم.

آدرس سایت دانشگاه های سما کشور

حدود 117 آموزشکده فنی حرفه ای در استان های مختلف کشور دانشجوی دوره کاردانی پیوسته برای رشته های فنی حرفه ای جذب می کنند و برای ورود به این دانشگاه ها تنها ارائه مدرک دیپلم کافیست.

بد نیست قبل از اقدام به تحصیل در دانشگاه ، از آدرس سایت دانشگاه سما مورد نظرتان اطلاع داشته باشید تا با ورود به سامانه از شرایط پذیرش دانشجو ، امکاناتی که در اختیار دانشجویان قرار می دهند ، رشته هایی که دایر می باشد و … یک آگاهی کلی کسب کنید تا از تصمیم خود مطمئن تر شوید.

برای ورود به سایت دانشگاه سما می توانید نام دانشگاه را در گوگل جستجو کنید و وارد سامانه شوید البته در جدول زیر آدرس سایت تعدادی از دانشگاه ها جمع آوری شده است.

احتمالا این را هم بپسندید  پایش آزاد در پژوهشیار چیست - راهنمای پایش آزاد در سامانه پژوهشیار

اسامی دانشگاه ها و آدرس سایت

نام دانشگاه  آدرس سایت نام دانشگاه  آدرس سایت
دانشگاه سما اسلامشهر 185.42.226.162 دانشگاه سما ساری sama.iausari.ac.ir
دانشگاه سما کرج samakaraj.ac.ir دانشگاه سما لاهیجان sama.liau.ac.ir
دانشگاه سما اندیشه www.andisheh-samacollege.ir دانشگاه سما دزفول samadez.ac.ir
دانشگاه سما بابل 217.219.164.179 دانشگاه سما بندرعباس 185.46.108.50
دانشگاه سما بوشهر sida.samabushehr.ac.ir دانشگاه سما امیدیه samaomd.ac.ir
دانشگاه سما تبریز 95.80.161.163 دانشگاه سما کرمانشاه 185.47.48.86

راهنمای ورود به سامانه دانشگاه سما

با توجه به اینکه دانشگاه سما زیر مجموعه ای از دانشگاه آزاد است ، بنابراین پروتال دانشجویی آن ها مشابه هم هستند البته برخی از دانشکده های سما برای خود سامانه اختصاصی دارند ولی سایت اکثر دانشگاه ها همانند تصاویر زیر است :

پس از وارد شدن به سایت دانشگاه سما ، اولین صفحه مشابه زیر است که دانشجویان ورودی جدید باید بر روی گزینه مشخص شده در تصویر کلیک کنند.

سپس با مطالعه راهنمای قرار داده شده از کلیه ضوابط و شرایط مطلع شوید و بر روی عبارت “مرحله بعد” کلیک کنید.

دانشگاه سما – هر آنچه باید بدانید

 

حال باید کد ملی داوطلب درج شود. اگر مطابق نتایج اعلام شده جز پذیرفته شدگان باشید ، در این مرحله با وارد کردن کد ملی در سایت دانشگاه سما اطلاعات شما نمایش داده می شود و در غیر این صورت عبارت “داوطلبی با کد ملی وارد شده یافت نشد” را مشاهده می کنید.

دانشگاه سما – هر آنچه باید بدانید

 

دانشجویان پس از وارد شدن به دانشگاه برایشان توسط دانشگاه نام کاربری و رمز عبور در سایت تعریف می شود نام کاربری همان شماره دانشجویی و رمز عبور کد ملی دانشجو است. با وارد شدن به پروتال دانشجویی سایت دانشگاه سما می توانید انتخاب واحد کنید ، از برنامه هفتگی خود مطلع شوید ، شهریه پرداخت کنید ، کارت ورود به جلسه امتحانات را دریافت کنید و ….

احتمالا این را هم بپسندید  سایت دانشگاه سما تهرانسر - آموزش ورود و کار با سایت

اگر نمی توانید در سایت دانشگاه سما ثبت نام کنید ، می توانید از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی “پاسخ با ما” راهنمایی بخواهید. دقت داشته باشید که بدون پیش ثبت نام در سامانه ، امکان ثبت نام حضوری را نخواهید داشت و باید پرینت ثبت نام در سایت را به دانشگاه تحویل دهید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

ثبت نام کاردانی ناپیوسته

ثبت نام کاردانی ناپیوسته 1402 📞 ثبت نام کاردانی ناپیوسته در دانشگاه های سراسری، آزاد و علمی کاربردی

ثبت نام کاردانی ناپیوسته را می توانید در دانشگاه های آزاد ، علمی کاربردی و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر