از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

دانشگاه سما اندیشه – معرفی و راهنمای کامل

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

دانشگاه سما اندیشه – معرفی و راهنمای کامل

دانشگاه سما اندیشه یکی از آموزشکده های فنی حرفه ای استان تهران است که در شهر جدید اندیشه قرار دارد. این دانشگاه همانند دیگر آموزشکده های فنی حرفه ای فقط در مقطع کاردانی پیوسته و به صورت بدون کنکور دانشجو پذیرش می کند البته در واحد دانشگاه آزاد سما دوره های کارشناسی پیوسته ، کارشناسی ناپیوسته و کاردانی ناپیوسته ارائه می شود ولی در واحد سما فقط کاردانی پیوسته برگزار می گردد.

بنابراین تحصیل در دانشگاه سما اندیشه به مدت دو سال به طول می انجامد و دانش آموختگان می توانند پس از دو سال برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی و ارشد وارد هر یک از دانشگااه های سراسری و آزاد شوند.

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه سما اندیشه

ثبت نام رشته های بدون آزمون دانشگاه سما اندیشه فقط مختص به دارندگان مدرک دیپلم رشته های فنی حرفه ای و کاردانش است و داوطلبان باید در رشته های همنام با رشته مدرک دیپلم خود ثبت نام کنند و از طرفی تمامی رشته ها فنی حرفه ای است به همین دلیل مدرک تجربی ، ریاضی و انسانی برای ثبت نام و ورود به این دانشگاه مورد پذیرش نیست.

ثبت نام در رشته های بدون کنکور دانشگاه سما اندیشه همزمان با ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد و در دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه انجام می گیرد و رشته های زیر در واحد اندیشه ارائه می شوند :

  • الکترونیک – الکترونیک عمومی
  • الکتروتکنیک – برق صنعتی
  • الکتروتکنیک – تاسیسات الکتریکی
  • حسابداری
  • نقشه کشی معماری – معماری
  • نرم افزار کامپیوتر
  • گرافیک – گرافیک
  • تربیت بدنی
  • ساختمان – کارهای عمومی ساختمان
  • امور اداری
  • نقشه کشی عمومی – نقشه کشی و طراحی صنعتی
احتمالا این را هم بپسندید  فیزیوتراپی دانشگاه آزاد بدون کنکور - هر آنچه باید بدانید

داوطلبان واجد شرایط لازم مجاز هستند که برای انتخاب رشته 20 کد رشته را انتخاب کنند ولی باید یک رشته را که متناسب با مدرک دیپلم آنهاست در 20 واحد دانشگاهی که آن را ارائه داده است مانند دانشگاه سما اسلامشهر ، دانشگاه سما کرج ، دانشگاه سما تبریز و … انتخاب کنند.

سامانه ثبت نام دانشجویان ورودی  جدید دانشگاه سما اندیشه

پس از اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد ، اسامی داوطلبان پذیرفته شده در دانشگاه سما نیز منتشر می شود و پذیرفته شدگان باید اقدامات لازم را برای ثبت نام نهایی انجام دهند. ثبت نام اولیه در دانشگاه سما اندیشه از طریق سایت این دانشگاه انجام می گیرد و باید با ارائه مدارک لازم در سامانه ، پیش ثبت نام را انجام داد.

آدرس سایت دانشگاه سما در ادامه قرار داده شده است و با ورود به سامانه ، در بخش پایین بر روی گزینه “پرتال دانشجویان” کلیک کنید.

با ورود به این صفحه ، گزینه “ثبت نام دانشجویان ورودی جدید” را انتخاب کنید.

مدارک تحصیلی لازم را که شامل عکس ، صفحه اول شناسنامه ، صفحه توضیحات شناسنامه ، صفحه تاهل شناسنامه ، کارت ملی و آخرین مدرک تحصیلی می باشد را تهیه کنید و بر روی گزینه “مرحله بعد” کلیک نمایید.

دانشگاه سما – هر آنچه باید بدانید

با وارد کردن کد ملی وارد صفحه اسکن مدارک می شوید که لازم است آن ها در حجم تعیین شده بارگذاری کنید. در انتها حتما از صفحه ثبت نام خود پرینت تهیه کنید تا زمان مراجعه به دانشگاه آن را به مسئول ثبت نام ارائه دهید.

احتمالا این را هم بپسندید  رشته مهندسی طبیعت - معرفی جامع و بازار کار مهندسی طبیعت

دانشگاه سما – هر آنچه باید بدانید

آدرس و شماره تماس واحد سما اندیشه

  • آدرس : تهران ، شهر جدید اندیشه ، فاز 3 ، خیابان آزادی ، خیابان شهرداری غربی ، دانشگاه آزاد اسلامی ، واحد سما اندیشه
  • شماره تماس : 3 -65561021 
  • کد پستی : 3354682686 
  • آدرس سایت دانشگاه سما اندیشه : andisheh-samacollege 
  • آدرس سیستم اطلاع رسانی و ثبت نام : 185.3.212.155:8082

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

انتخاب رشته دانشگاه آزاد تجربی

انتخاب رشته دانشگاه آزاد تجربی 1402 📞 راهنمای جامع انتخاب رشته با کنکور دانشگاه آزاد

انتخاب رشته دانشگاه آزاد تجربی مدتی پس از آنکه نتایج بر روی سایت سازمان سنجش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر