از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

دانشگاه سما کرمانشاه – معرفی و راهنمای کامل

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

دانشگاه سما کرمانشاه – معرفی و راهنمای کامل

آموزشکده فنی حرفه ای یا همان دانشگاه سما کرمانشاه با پذیرش دانشجو در رشته های فنی حرفه ای ، مدرک فارغ التحصیلی فوق دیپلم را به فارغ التحصیلان ارائه می دهد. به عبارت دیگر رشته های واحد سما کرمانشاه که عمدتا بدون کنکور هم هستند ، فقط در مقطع کاردانی پیوسته برگزار می شوند و هیچ رشته ای در مقاطع کارشناسی پیوسته ، کارشناسی ناپیوسته و کاردانی ناپیوسته در این دانشگاه ارائه نمی گردد.

کلاس های دانشگاه سما کرمانشاه برای دانشجویان خانم و آقا مجزا برگزار می گردد و مختلط نیست و همچنین شهریه این دانشگاه به همان میزان شهریه دانشگاه آزاد است و تفاوتی ندارند.

شرایط ثبت نام بدون کنکور واحد سما کرمانشاه

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سما کرمانشاه به صورت همزمان با ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد انجام می گیرد و شرایط پذیرش در این دانشگاه همانند شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد است.

داوطلبان برای ثبت نام در دانشگاه سما ملزم به ارائه مدرک دیپلم نظام قدیم یا نظام جدید فنی حرفه ای و کاردانش هستند و طبق شرایطی که در دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ذکر شده است ، فارغ التحصیلان رشته های نظری ریاضی ، تجربی و انسانی نمی توانند وارد این دانشگاه شوند.

شرط لازم برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سما کرمانشاه ، انتخاب رشته همنام با رشته مدرک دیپلم است و اگر در رشته ای متضاد ثبت نام انجام بگیرد ، پذیرش لغو می شود هم چنین متقاضیان مجاز هستند حداکثر 20 انتخاب داشته باشند یعنی یک رشته را در 20 واحد دانشگاهی انتخاب کنند.

احتمالا این را هم بپسندید  رشته های بدون کنکور - معرفی رشته ها + دانلود pdf دفترچه ثبت نام بدون کنکور

لازم به ذکر است که ثبت نام دانشگاه سما هم در ترم مهر و هم در ترم بهمن انجام می گیرد و معمولا روال ثبت نام نیمسال اول تحصیلی به صورت اینترنتی و از طریق سایت azmoon.org و ثبت نام نیمسال دوم تحصیلی به صورت حضوری و از طریق مراجعه به دانشگاه می باشد.

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه سما کرمانشاه

رشته های دانشگاه سما کرمانشاه همگی در گروه فنی حرفه ای و کاردانش قرار دارند و هیچ یک از رشته های علوم تجربی ، ریاضیات و علوم انسانی در این دانشگاه موجود نیستند.

برای اطلاع از رشته های بدون کنکور سایر دانشگاه های سما و آزاد مانند دانشگاه سما اسلامشهر ، دانشگاه سما کرج ، دانشگاه سما بابل و … می توانید دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد را دانلود و بررسی کنید.

  • الکتروتکنیک – برق صنعتی
  • نقشه کشی معماری – معماری
  • کاردانی فنی نقشه کشی صنعتی
  • حسابداری
  • ساختمان – کارهای عمومی ساختمان
  • تربیت بدنی – تربیت بدنی
  • مکانیک خودرو – مکانیک خودرو
  • نرم افزار کامپیوتر
  • برق – الکترونیک و ابزار دقیق
  • صنایع شیمیایی – صنایع شیمیایی

با توجه به اینکه ظرفیت پذیرش رشته های دانشگاه سما کرمانشاه مشخص نیست ، توصیه می شود در روز های اولی که ثبت نام آغاز می شود نسبت به انتخاب رشته اقدام کنید تا ظرفیت تکمیل نشود.

برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام واحد سما کرمانشاه می توانید کانال تلگرام یا صفحه اینستاگرام “پاسخ با ما” را دنبال کنید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

دانشگاه آزاد بدون آزمون ثبت نام

دانشگاه آزاد بدون آزمون ثبت نام 1402 📞 زمان ، شرط معدل و مراحل ثبت نام بدون کنکور آزاد

دانشگاه آزاد بدون آزمون ثبت نام متقاضیان بسیاری دارد زیرا برخی از علاقه مندان به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر