از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

اپلیکیشن شاد برای ios – دانلود و راهنمای نصب اپلیکیشن شاد برای ios

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

اپلیکیشن شاد برای ios - دانلود و راهنمای نصب اپلیکیشن شاد برای ios

 

فراگیر شدن بیماری کرونا تمامی مدارس سطح کشور را به تعطیلی کشاند و با توجه به لزوم آموزش دانش آموزان در تعطیلات اضطراری ، وزارت آموزش و پرورش کشور تصمیم گرفت که فرایند آموزش و تدریس به دانش آموزان را از طریق شبکه های تلویزیونی و فضای مجازی اجرا کند. شبکه مجازی ارائه شده توسط وزارت آموزش و پرروش اپلیکیشن شاد می باشد که هم اکنون بیش از 14 میلیون کاربر در آن عضو هستند. این اپلیکیشن در تاریخ 23 فرودین ماه رونمایی شد و مقرر گردید که نسخه های وب و ios در تاریخ 25 فرودین ماه برای استفاده کاربرانی که گوشی آیفون دارند ، ارائه شود.

دانلود و راهنمای نصب اپلیکیشن شاد برای ios

پس از در دسترس قرار گرفتن نسخه اندروید اپلیکیشن شاد به دلیل درخواست بسیار زیاد دانش آموزان و معلمانی که گوشی اندروید ندارند ، بنا بر این شد که وزارت آموزش و پرورش اپلیکیشن شاد را برای ios و همچنین نسخه وب شاد نیز منتشر کند اما تاکنون فقط نسخه وب ارائه شده است که قابل استفاده در گوشی تلفن همراه اندروید و آیفون ، تبلت و کامپیوتر می باشد.

کاربرانی که از گوشی ایفون استفاده می کنند ، تا زمان انتشار نسخه ios  شاد می توانند از طریق وب شاد کلاس های درسی خود را ییگیری کنند تا از آموزش عقب نمانند ما نیز به محض انتشار اپلیکیشن شاد برای ios ، لینک دانلود آن را برای شما فعال می کنیم.

دانلود اپلیکیشن شاد برای ios

نسخه تحت وب اپلیکیشن شاد

با کلیک بر روی لینک زیر وارد نسخه وب شاد خواهید شد که باید همانند تصویر  گزینه “دانلود نسخه وب” را انتخاب نمایید.

احتمالا این را هم بپسندید  ربات دیجی فرم در شاد - ربات دیجی فرم در تلگرام، واتساپ، بله، گپ

ورود به نسخه وب شاد

 

سپس شماره تلفن همراه خود را که در دسترس است را درج کنید. شماره تلفن همراهی که برای نصب شاد استفاده می کنید باید همان شماره تلفنی باشد که در سایت سناد و سامانه همگام وارد کرده اید.

 

کد 5 رقمی که برای شما ارسال می شود را در این بخش وارد کنید.

حال باید بر روی گزینه “ورود دانش آموز” کلیک نمایید.

کد ملی ، سال ، ماه و روز تولد دانش آموز را در این بخش درج نمایید.

 

در صورتی که با پیام اطلاعات وارد شده صحیح نمی باشد ، مواجه شدید ، لازم است با مدیر مدرسه تماس بگیرید تا اطلاعات شما را وارد شبکه شاد کنید و در احراز هویت مشکلی پیش نیاید.

حداکثر 24 ساعت پس از وارد شدن اطلاعات شما در شبکه شاد ، مجددا احراز هویت را انجام دهید و سپس گزینه “ورود به گروه کلاس من” را انتخاب کنید تا لیست کلاس های خود را مشاهده نمایید.

چنانچه در ورود و نصب شبکه شاد اختلالی وجود دارد و نمی توانید وارد برنامه شوید ، می توانید با کارشناسان مرکز مشاوره تلفنی پاسخ با ما تماس بگیرید تا مشکلتان پیگیری و حل شود.

سوالات پرتکرار کاربران شبکه شاد

  • برای دانلود اپلیکیشن شاد برای ios به کدام سایت مراجعه کنیم ؟

در حال حاضر نسخه آیفون برنامه شاد ارائه نشده است.

  • کاربرانی که گوشی آیفون دارند چگونه وارد برنامه شاد شوند ؟

این دسته از کاربران می توانند از نسخه وب شاد استفاده کنند.

  • نسخه ios  شاد چه زمانی منتشر می شود ؟
احتمالا این را هم بپسندید  شبکه شاد چیست - صفر تا صد سامانه شاد مدارس

فعلا تاریخ دقیقی در این خصوص اعلام نشده است.

قابل ذکر است که برای دسترسی آسان تر دانش آموزان به شبکه شاد ، سیم کارت های دانش آموزی شاد توسط مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات آموزش و پرروش توزیع خواهد شد که دانش آموزان می توانند به صورت رایگان این سیمکارت ها را تهیه و استفاده نمایند. جهت اطلاع از جزئیات بیشتر توزیع سیم کارت دانش آموزی شاد بر روی لینک کلیک کرده و یا با مشاوران ما تماس بگیرید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

ازمون مشاوره ای شاد

ازمون مشاوره ای شاد – ثبت نام آزمون های مشاوره ای همگام با استفاده از شاد

  ازمون های مشاوره ای توسط مدارس برگزار می شوند و دانش آموزان موظف به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر