از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

زمان ثبت نام مدارس انرژی اتمی 1402 – تاریخ ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی متوسطه اول و دوم

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

زمان ثبت نام مدارس انرژی اتمی

 

زمان ثبت نام مدارس انرژی اتمی برای دانش آموزانی که قصد دارند در این مدارس تحصیل کنند ، سوال است. مدارس انرژی اتمی به عنوان یکی از مدارس برتر کشور شناخته می شود و دارای سطح آموزشی بالایی هستند. دانش آموزانی که علاقه مند هستند وارد این مدارس شوند ، باید در زمانبندی که اعلام می شود به سایت دبیرستان مراجعه کنند و با ارائه مدارک و اطلاعات خواسته شده ، نام نویسی را انجام دهند. در این مطلب می خواهیم زمان ثبت نام مدارس انرژی اتمی 1402 را بررسی کنیم. لطفا با ما همراه باشید.

شما دانش آموزان عزیز میتوانید برای دریافت پاسخ سوالات خود در زمینه شرایط ورود به مدارس مختلف در دوره های متوسطه دوم و متوسطه اول ، با مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما ارتباط برقرار کنید ،

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل 

زمان ثبت نام مدارس انرژی اتمی 1402 

زمان ثبت نام مدارس انرژی اتمی برای سال 1402 فعلا مشخص نشده است اما با توجه به روال سال های قبل احتمالا ثبت نام از اواخر بهمن ماه شروع شود و تا اوایل اردیبهشت ماه نیز به دانش آموزان فرصت داده خواهد شد نسبت به نام  نویسی اقدام نمایند. علاقه مندان می توانند در موعد ثبت نام به سایت دبیرستان انرژی اتمی مراجعه کنند و پس از مطالعه دقیق شرایط و مدارک خواسته شده ، پیش ثبت نام را انجام دهند.

دبیرستان های انرژی اتمی تهران در دوره های اول و دوم متوسطه از میان دانش آموزان دختر و پسر ثبت نام به عمل می آورند اما ثبت نام دبیرستان های انرژی اتمی مشهد ، تهران و قزوین را فقط دانش آموزان پسر دوره های اول و دوم متوسطه می توانند انجام دهند.

مرتبط بخوانید : شرایط تغییر رشته در دبیرستان

زمان ثبت نام مدارس انرژی اتمی دوره اول متوسطه 1402 – 1403

زمان ثبت نام مدارس انرژی اتمی دوره اول متوسطه 1402 – 1403 با دوره دوم متوسطه متفاوت است و اگر شما می خواهید ثبت نام دوره اول متوسطه این مدارس را انجام دهید ، باید از اواخر بهمن ماه پیگیر ثبت نام خود باشید و تا اوایل اردیبهشت ماه نیز به شما فرصت داده خواهد شد. با توجه به مشخص نبودن زمانبندی دقیق شروع ثبت نام ، می توانید اخبار مربوطه را از طریق ارتباط با مشاوران ما پیگیری کنید.

احتمالا این را هم بپسندید  شرایط ثبت نام مدارس انرژی اتمی 1402 - شرایط دوره اول و دوم متوسطه

زمان ثبت نام مدارس انرژی اتمی دوره دوم متوسطه 1402 – 1403

دانش آموزانی که قصد دارند در پایه های دهم ، یازدهم و دوازدهم دوره دوم متوسطه مدارس انرژی اتمی پذیرفته شوند ، باید در آزمون ورودی این دبیرستان ثبت نام نمایند و اگر موفق به کسب نمره خوب در آزمون شوند ، شانس قبولی خواهند داشت. ثبت نام آزمون دبیرستان انرژی اتمی برای رشته های ریاضی ، تجربی و انسانی انجام می گیرد و هیچ یک از رشته های فنی حرفه ای و کاردانش دایر نمی باشند ضمن اینکه رشته انسانی در پایه دوازدهم آزمون ورودی ندارد.

شما برای ثبت نام در آزمون دبیرستان انرژی اتمی باید از اواسط بهمن ماه اقدام نمایید و به مدت بیشتر از دو ماه نیز امکان ثبت نام خواهید داشت. البته در حال حاضر زمان دقیق ثبت نام مشخص نیست و در صورت اعلام تاریخ دقیق ، در این قسمت به اطلاع شما خواهیم رساند.

مرتبط بخوانید : بهیاری در دبیرستان – راهنمای تحصیل رشته بهیاری در دبیرستان 

شرایط ثبت نام مدارس انرژی اتمی

با توحه به محدود بودن ظرفیت پذیرش دبیرستان های انرژی اتمی ، تنها دانش آموزانی که از شرایط لازم برخوردار باشند شانس قبولی دارند. شرایط پذیرش در هر یک از پایه های این مدرسه متفاوت است که در این بخش شرح می دهیم :

شرایط ثبت نام نهم به دهم

  • اشتغال به تحصیل در پایه نهم
  • دارا بودن معدل 19 و بالاتر در پایه هشتم و نیمسال اول تحصیلی پایه نهم
  • دارا بودن تابعیت ایرانی

شرایط ثبت نام دهم به یازدهم

  • اشتغال به تحصیل در پایه دهم
  • دارا بودن معدل 19 و بالاتر در پایه نهم و نیمسال اول تحصیلی پایه نهم
  • دارا بودن تابعیت ایرانی
  • مطالعه کلیه دروس پایه دهم برای آزمون ورودی دبیرستان
احتمالا این را هم بپسندید  ثبت نام مدارس انرژی اتمی دوره اول 1402 - زمان ، شرایط و نحوه ثبت نام

شرایط ثبت نام یازدهم به دوازدهم

  • اشتغال به تحصیل در پایه یازدهم
  • دارا بودن معدل 19 و بالاتر در پایه دهم و نیمسال اول تحصیلی پایه نهم
  • دارا بودن تابعیت ایرانی
  • مطالعه کلیه دروس پایه یازدهم برای آزمون ورودی دبیرستان

ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی 1402

پذیرش دوره اول دبیرستان انرژی اتمی به صورت بدون آزمون می باشد و دانش آموزان دختر و پسر باید با مراجعه به سامانه های مربوطه ، ثبت نام را انجام دهند. آدرس سایت ثبت نام این مدارس برای دانش آموزان پسر به نشانی aeone.ir و برای دانش آموزان دختر نیز به نشانی aehighschool.com می باشد.

همچنین ثبت نام آزمون ورودی دوره دوم متوسطه دبیرستان انرژی اتمی در سایت  aehighschool.com انجام می شود و دانش آموزان باید در این سامانه مدارک و اطلاعات خود را ارائه دهند.

سوالات شما

  • زمان ثبت نام مدارس انرژی اتمی 1402 در چه تاریخی است ؟

ثبت نام مدارس انرژی اتمی معمولا از اواخر بهمن ماه آغاز شده و تا اوایل اردیبهشت ماه ادامه دار می باشد.

  • آیا ثبت نام مدارس انرژی اتمی 1402 آغاز شده است ؟

برای پیگیری اخبار شروع زمان ثبت نام دبیرستان های انرژی اتمی می توانید با مشاوران ما در مجموعه تحصیلی پاسخ با ما ارتباط برقرار نمایید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی مشهد

ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی مشهد 1402 – زمان و شرایط ثبت نام

شعبه های دبیرستان انرژی اتمی در شهر مشهد نیز دایر هستند و دانش آموزانی که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر