از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

ثبت نام مدارس انرژی اتمی بوشهر 1402 – ثبت نام دبستان و دبیرستان انرژی اتمی بوشهر

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

ثبت نام مدارس انرژی اتمی بوشهر

ثبت نام مدارس انرژی اتمی بوشهر در کلاس های ابتدایی ، متوسطه اول و متوسطه دوم انجام می گیرد و اگر شما هم تمایل به تحصیل در این مدارس دارید ابتدا باید پیش ثبت نام اینترنتی را در سایت رسمی مدرسه انجام دهید و سپس اگر واجد شرایط لازم بودید ، مجاز به شرکت در آزمون ورودی و یا مصاحبه خواهید بود. برای ثبت نام در دبستان و دبیرستان های دوره اول و دوم متوسطه انرژی اتمی بوشهر در ادامه مطلب همراه ما باشید.

شما دانش آموزان عزیز میتوانید برای دریافت پاسخ سوالات خود در زمینه شرایط ورود به مدارس مختلف در دوره های متوسطه دوم و متوسطه اول ، با مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما ارتباط برقرار کنید ،

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل 

ثبت نام مدارس ابتدایی انرژی اتمی بوشهر

دبستان انرژی اتمی بوشهر در کلاس اول ابتدایی از علاقه مندان ثبت نام به عمل می آورد. اگر می خواهید فرزند خود را در یکی از بهترین مدارس بوشهر ثبت نام کنید ، مدرسه انرژی اتمی می تواند انتخاب شایسته ای باشد. این مدرسه در حال حاضر فقط در کلاس اول ابتدایی پیش ثبت نام اینترنتی انجام می دهد و پذیرش در سایر پایه های تحصیلی معمولا از دانش آموزان خود مدرسه انجام می گیرد.

در صورت تمایل به ثبت نام دبستان انرژی اتمی بوشهر ، می توانید از اواخر بهمن ماه اقدام کنید و احتمالا تا اوایل اردیبهشت ماه به شما فرصت ثبت نام داده خواهد شد. البته در نظر داشته باشید که به دلیل ظرفیت پذیرش محدود مدرسه ، ممکن است ظرفیت تکمیل شود بنابراین لازم است نسبت به ثبت نام سریع اقدام نمایید.

احتمالا این را هم بپسندید  ثبت نام مدارس انرژی اتمی دوره اول 1402 - زمان ، شرایط و نحوه ثبت نام

آدرس سامانه پیش ثبت نام دبستان انرژی اتمی بوشهر به نشانی aehighschool.com می باشد و مدارک و اطلاعاتی که برای ثبت نام نیاز دارید عبارتند از عکس دانش آموز ، نام پدر ، تلفن همراه پدر ، شغل پدر ، نام کامل مادر  ،تلفن همراه مادر ، شغل مادر ، استان محل سکونت ، شهرستان محل سکونت ، آدرس محل سکونت ، شماره تماس و … هستند.

مرتبط بخوانید : زمان ثبت نام مدارس انرژی اتمی

ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی بوشهر

ورود به دبیرستان انرژی اتمی بوشهر در پایه های هفتم و دهم امکان پذیر است و برای ثبت نام باید به سامانه aehighschool.com مراجعه کنید. دانش آموزان کلاس ششمی که می خواهند در سال تحصیلی 1402 در مدرسه انرژی اتمی و در پایه هفتم تحصیل کنند ، باید در اواخر بهمن ماه سال 1401 پیگیر ثبت نام خود باشند همچنین زمان ثبت نام برای کلاس دهم در رشته های ریاضی و تجربی این مدرسه نیز در اواخر بهمن ماه می باشد.

رشته های تحصیلی که برای دانش آموزان کلاس دهم در دبیرستان انرژی اتمی بوشهر ارائه می شوند شامل رشته های ریاضی و تجربی هستند و در حال حاضر رشته انسانی در این مدرسه دایر نیست. دانش آموزان متقاضی این رشته ها باید در آزمون ورودی مدرسه شرکت کنند و اگر حداقل حدنصاب را به دست آورند ، شانس پذیرش خواهند داشت.

مرتبط بخوانید : ثبت نام مدارس انرژی اتمی دوره دوم  و ثبت نام مدارس انرژی اتمی دوره اول 

شرایط قبولی در مدارس انرژی اتمی بوشهر

شرایط قبولی در مدرسه انرژی اتمی بوشهر برای هر یک از دوره های ابتدایی ، متوسطه اول و متوسطه دوم متفاوت است. پذیرش در دوره متوسطه دوم این مدرسه تنها با شرکت در آزمون ورودی امکان پذیر است و دانش آموز به شرط داشتن معدل 19 ، مجاز به ثبت نام در آزمون خواهد بود اما برای پایه های ابتدایی و متوسطه اول ، شرط معدل تعیین نشده است و آزمون ورودی هم ندارند.

احتمالا این را هم بپسندید  زمان ثبت نام مدارس انرژی اتمی 1402 - تاریخ ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی متوسطه اول و دوم

از دیگر شرایط قبولی در مدارس انرژی اتمی بوشهر ، دارا بودن تابعیت ایرانی است و دانش آموزانی که غیرایرانی هستند ، مجاز به ثبت نام نمی باشند. متقاضیان می بایست قبل از تکمیل شدن ظرفیت برای ثبت نام خود با ارائه مدارک لازم اقدام نمایند و به درخواست های ثبت نام پس از اتمام مهلت اعلام شده ، رسیدگی نخواهد شد.

مرتبط بخوانید : اعلام نتایج نمونه دولتی بوشهر 

سوالات شما

  • ثبت نام مدارس انرژی اتمی بوشهر 1402 در چه تاریخی آغاز خواهد شد ؟

زمان ثبت نام دبیرستان ها و دبستان های انرژی اتمی از اواخر بهمن ماه می باشد.

  • آیا ثبت نام مدرسه انرژی اتمی بوشهر شرط معدل دارد ؟

ثبت نام مدارس انرژی اتمی بوشهر در دوره دوم متوسطه با شرط معدل می باشد اما سایر پایه ها این شرط را ندارند.

  • رشته های ارائه شده در دبیرستان انرژی اتمی بوشهر چیست ؟

رشته های ریاضی و تجربی در دبیرستان انرژی اتمی بوشهر ارائه می شوند.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

ثبت نام مدارس انرژی اتمی دوره اول

ثبت نام مدارس انرژی اتمی دوره اول 1402 – زمان ، شرایط و نحوه ثبت نام

ثبت نام مدارس انرژی اتمی دوره اول هر ساله صورت می پذیرد و دانش آموزانی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر