از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی تهران 1402 – دوره اول و دوم دخترانه و پسرانه

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی تهران

ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی تهران در دوره های اول و دوم متوسطه و از میان دانش آموزان دختر و پسر انجام می گیرد و دانش آموزانی که می خواهند وارد این مدارس شوند ابتدا باید پیش ثبت نام اینترنتی را انجام دهند و با توجه به شرایطی که دارند و همچنین مدارکی که ارائه می دهند ، ممکن است مورد پذیرش قرار بگیرند. نحوه پذیرش مدارس انرژی اتمی با برگزاری آزمون ورودی در برخی پایه ها و همچنین اجرای مصاحبه برای سایر پایه ها می باشد همچنین رشته های تحصیلی دایر در دوره دوم متوسطه این مدارس شامل سه رشته ریاضی ، تجربی و انسانی هستند. برای آشنایی با شرایط و مدارک ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی تهران 1402 لطفا در ادامه مطلب همراه ما باشید.

شما دانش آموزان عزیز میتوانید برای دریافت پاسخ سوالات خود در زمینه شرایط ورود به مدارس مختلف در دوره های متوسطه دوم و متوسطه اول ، با مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما ارتباط برقرار کنید ،

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل 

ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی تهران دخترانه 1402

واحدهای دخترانه دبیرستان انرژی اتمی تهران در دوره های اول و دوم متوسطه دایر هستند و دانش آموزان دختر کلیه مدارس دولتی ، غیرانتفاعی ، نمونه دولتی ، تیزهوشان و … می توانند در این مدارس پیش ثبت نام را انجام دهند.

  • دبیرستان دوره دوم انرژی اتمی دخترانه تهران
  • دبیرستان دوره اول انرژی اتمی دخترانه تهران

قبولی در پایه های هشتم و نهم دبیرستان انرژی اتمی دخترانه تهران با پیش ثبت نام و شرکت در مصاحبه امکان پذیر است که البته ظرفیت پذیرش نیز محدود است اما برای قبولی در پایه های هفتم ، دهم ، یازدهم و دوازدهم این دبیرستان ، نیاز به شرکت در آزمون ورودی می باشد و تنها در صورت کسب نمره خوب در آزمون شانس قبولی وجود خواهد داشت.

مرتبط بخوانید : شرایط ثبت نام مدارس انرژی اتمی

ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی تهران پسرانه 1402

دبیرستان انرژی اتمی پسرانه تهران در دوره های اول و دوم متوسطه دانش آموز پذیرش می کند و رشته های تحصیلی دایر در دبیرستان برای مقطع دوم متوسطه به شرح ریاضی ، تجربی و انسانی هستند.

  • دبیرستان دوره دوم انرژی اتمی پسرانه تهران
  • دبیرستان دوره اول انرژی اتمی پسرانه تهران
احتمالا این را هم بپسندید  زمان ثبت نام مدارس انرژی اتمی 1402 - تاریخ ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی متوسطه اول و دوم

اگر می خواهید در مدارس پسرانه انرژی اتمی تهران ثبت نام کنید ، برای قبولی در پایه های هفتم ، دهم ، یازدهم و دوازدهم می بایست در آزمون ورودی ثبت نام نمایید و با کسب حدنصاب لازم در این آزمون ، شانس پذیرش خواهید داشت. همچنین ثبت نام در کلاس های هشتم و نهم بدون آزمون می باشد اما عمده ظرفیت پذیرش این پایه ها به دانش آموزان خود مدرسه اختصاص داده می شود.

آدرس دبیرستان انرژی اتمی تهران

  • مسیر شماره  (1) : تهران ، خیابان کارگر شمالی ، خیابان 20 ، بلوار جانبازان ، انتهای خیابان 23 غربی
  • مسیر شماره  (2) : تهران ، بزرگراه همت (رسالت) ، خیابان شیخ بهائی جنوبی (آزادگان) ، خیابان 23 غربی
  • تلفن : 88222661 ، 88222660 ، 88015863 ، 88015864

رشته های دبیرستان انرژی اتمی تهران

مدارس انرژی اتمی تهران سه رشته ریاضی ، تجربی و انسانی را ارائه می کنند و دانش آموزانی که می خواهند ثبت نام کلاس دهم این مدارس را انجام دهند ، با توجه به فرم هدایت تحصیلی نهم خود مجاز به انتخاب یکی از رشته ها خواهند بود. همچنین دانش آموزان متقاضی هر یک از رشته های مذکور در پایه های دهم ، یازدهم و دوازدهم باید دارای حداقل معدل 19 در نوبت دوم پایه تحصیلی قبلی و نوبت اول پایه تحصیلی جاری باشند.

برای قبولی در رشته های ریاضی ، تجربی و انسانی دبیرستان انرژی اتمی باید در آزمون ورودی شرکت کنید که منابع آزمون نیز کتاب های درسی پایه تحصیلی جاری شما هستند.

مرتبط بخوانید : ثبت نام مدارس انرژی اتمی دوره دوم

زمان ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی تهران

دانش آموزان برای ثبت نام مدارس انرژی اتمی تهران از اواخر بهمن ماه فرصت خواهند داشت به طوری که برای سال تحصیلی 1402 ، ثبت نام از 23 بهمن ماه 1401 آغاز شده است و تا اوایل اردیبهشت ماه نیز احتمالا فرصت نام نویسی وجود داشته باشد. دانش آموزان می بایست هر چه سریع تر نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند زیرا ممکن است ظرفیت پذیرش مقطع و رشته تحصیلی مورد تقاضای آنها تکمیل شود و شانس قبولی در مدرسه را از دست دهند.

مرتبط بخوانید : زمان ثبت نام مدارس انرژی اتمی

معرفی سایت ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی تهران

سایت ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی به نشانی aehighschool.com می باشد و دانش آموزان می توانند با مراجعه به این سامانه و ارائه مدارک و اطلاعات خود ، پیش ثبت نام اینترنتی را انجام دهند. اگر ظرفیت مدرسه تکمیل شده باشد ، در سایت اطلاع رسانی می شود اما در صورت عدم تکمیل ظرفیت ، فرم ثبت نام به شما نمایش داده می شود که برای تکمیل آن نیاز به عکس ، مشخصات شناسنامه ای ، مشخصات محل سکونت و … خواهید داشت.

احتمالا این را هم بپسندید  ثبت نام مدارس انرژی اتمی بوشهر 1402 - ثبت نام دبستان و دبیرستان انرژی اتمی بوشهر

شرایط و مدارک ثبت نام کنندگان دبیرستان انرژی اتمی مورد بررسی قرار می گیرد و سپس واجدین شرایط می توانند در آزمون ورودی حضور پیدا کنند و یا برای مصاحبه از آنها دعوت خواهد شد.

سوالات شما

  • ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی تهران در کدام پایه ها انجام می گیرد ؟

دوره های تحصیلی اول و دوم متوسطه توسط دبیرستان انرژی اتمی تهران ارائه می شوند.

  • زمان ثبت نام مدارس انرژی اتمی تهران در چه تاریخی است ؟

ثبت نام مدارس انرژی اتمی تهران برای سال تحصیلی 1402 از 23 بهمن ماه 1401 آغاز شده است.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

ثبت نام مدارس انرژی اتمی دوره اول

ثبت نام مدارس انرژی اتمی دوره اول 1402 – زمان ، شرایط و نحوه ثبت نام

ثبت نام مدارس انرژی اتمی دوره اول هر ساله صورت می پذیرد و دانش آموزانی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر