از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی مشهد 1402 – زمان و شرایط ثبت نام

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی مشهد

شعبه های دبیرستان انرژی اتمی در شهر مشهد نیز دایر هستند و دانش آموزانی که علاقه مند هستند در این مدارس تحصیل کنند می توانند در زمان تعیین شده برای ثبت نام ، به سایت مدرسه مراجعه کنند و پیش ثبت نام اینترنتی را انجام دهند. بعد از ثبت نام اینترنتی ، بسته به پایه تحصیلی دانش آموز یا آزمون ورودی برگزار می شود و یا مصاحبه اجرا می گردد. دانش آموزان باید در مراحل آزمون ورودی و مصاحبه حدنصاب لازم را به دست آورند تا شانس پذیرش داشته باشند. ما در این مطلب می خواهیم راهنمای کامل ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی مشهد 1402 را ارائه نماییم. لطفا با ما همراه باشید.

شما دانش آموزان عزیز میتوانید برای دریافت پاسخ سوالات خود در زمینه شرایط ورود به مدارس مختلف در دوره های متوسطه دوم و متوسطه اول ، با مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما ارتباط برقرار کنید ،

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل 

لیست شعبه های دبیرستان انرژی اتمی مشهد

ظرفیت پذیرش دبیرستان های انرژی اتمی بسیار محدود است و تنها داوطلبانی شانس قبولی دارند که اولا واجد شرایط لازم باشد و ثانیا در موعد مقرر برای ثبت نام خود اقدام کنند. این مدارس در شهرهای تهران ، کرج ، اصفهان ، بوشهر ، مشهد و … دایر هستند و بیشترین ظرفیت پذیرش را مدارس تهران دارند.

اگر می خواهید در دبیرستان های انرژی اتمی مشهد ثبت نام کنید ، فقط رشته ها و پایه های زیر ارائه می شوند :

دوره دوم متوسطه پسران

  • پایه تحصیلی دهم در رشته‌ های ریاضی فیزیک و علوم تجربی
  • پایه تحصیلی یازدهم در رشته‌ های ریاضی فیزیک و علوم تجربی
  • پایه تحصیلی دوازدهم در رشته‌ های ریاضی فیزیک و علوم تجربی

دوره اول متوسطه پسران

  • پایه تحصیلی هفتم
  • پایه تحصیلی هشتم
  • پایه تحصیلی نهم

همانطور که مشاهده می کنید ، دبیرستان های انرژی اتمی مشهد تنها از میان دانش آموزان پسر پذیرش دارند و رشته های ریاضی و علوم تجربی را در دوره دوم متوسطه ارائه می کنند.

مرتبط بخوانید : زمان ثبت نام مدارس انرژی اتمی

آزمون دبیرستان های انرژی اتمی مشهد

برای قبولی در اکثر پایه های تحصیلی دبیرستان انرژی اتمی مشهد نیاز به شرکت در آزمون می باشد که به شرح پایه های زیر هستند :

  • پایه تحصیلی هفتم دوره اول متوسطه
  • پایه تحصیلی دهم در رشته‌ ریاضی فیزیک
  • پایه تحصیلی دهم در رشته‌ علوم تجربی
  • پایه تحصیلی یازدهم در رشته‌ ریاضی فیزیک
  • پایه تحصیلی یازدهم در رشته‌ علوم تجربی
  • پایه تحصیلی دوازدهم در رشته‌ ریاضی فیزیک
  • پایه تحصیلی دوازدهم در رشته‌ علوم تجربی
احتمالا این را هم بپسندید  سایت ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی 1402 - معرفی سامانه و راهنمای ثبت نام

آزمون ورودی دبیرستان انرژی اتمی فقط در اردیبهشت ماه یا خردادماه برگزار می شود و نتایج آن نیز به فاصله چند هفته اعلام می گردد. محتوای آزمون این دبیرستان ، کتاب های درسی پایه قبلی هستند به عنوان مثال در آزمون پایه دوازدهم از کتاب های سال یازدهم سوال طراحی می شود.

زمان ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی مشهد 1402

برای ثبت نام در دبیرستان های انرژی اتمی مشهد یک زمان بندی مشخص تعیین می گردد و دانش آموزان فقط در زمان تعیین شده مجاز هستند که برای ثبت نام اقدام کنند. برای سال تحصیلی 1402 ، ثبت نام از 23 بهمن ماه 1401 آغاز شده است و احتمالا تا اوایل اردیبهشت ماه نیز فرصت برای ثبت نام وجود داشته باشد. نکته ای که در خصوص زمان ثبت نام باید بدانید این است که ثبت نام تا زمانی ادامه پیدا می کند که ظرفیت پذیرش تکمیل شود و ممکن است ظرفیت پذیرش رشته و پایه تحصیلی مورد نظر شما سریع پر شود. به همین دلیل توصیه می کنیم هر چه سریع تر با جمع اوری و ارائه مدارک لازم ، اقدام به ثبت نام کنید تا از پذیرش در مدرسه مورد علاقه تان جا نمانید.

شرایط ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی مشهد 1402

شرایط ثبت نام مدارس انرژی اتمی مشهد برای پایه های تحصیلی متوسطه اول و متوسطه دوم متفاوت است. دانش آموزانی که می خواهند وارد دوره اول متوسطه این مدارس شوند ، باید دارای تابعیت ایرانی باشد و همچنین برای پایه هفتم آزمون ورودی برگزار می شود. برای سه پایه هفتم ، هشتم و نهم ، شرط معدل تعیین نشده است اما سوابق تحصیلی سه سال آخر تحصیل دانش آموز بررسی می شود و مطمئنا دانش آموزانی که نمرات بهتر داشته باشند شانس قبولی خواهند داشت.

احتمالا این را هم بپسندید  ثبت نام مدارس انرژی اتمی دوره اول 1402 - زمان ، شرایط و نحوه ثبت نام

اما برای ثبت نام در دوره دوم متوسطه شرط معدل وجود دارد و دانش آموزان با حداقل معدل 19 در امتحانات نوبت دوم سال قبل و امتحانات نوبت اول پایه تحصیلی فعلی ، مجاز به ثبت نام خواهند بود. (به عنوان مثال برای ثبت نام در پایه دهم دارا بودن معدل 19 و بالاتر در پایه نهم و نیمسال اول تحصیلی پایه دهم نیاز است)

از دیگر شرایط ثبت نام دوره دوم متوسطه دبیرستان انرژی اتمی نیز شرکت در آزمون ورودی می باشد و دانش آموز باید کتاب های پایه تحصیلی فعلی خود را برای شرکت در آزمون مطالعه کند.

مرتبط بخوانید : شرایط ثبت نام مدارس انرژی اتمی

نحوه ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی مشهد 1402

ثبت نام در دبیرستان انرژی اتمی مشهد به صورت پیش ثبت نام می باشد و در صورتی که شرایط و مدارک دانش آموز مورد تایید مدرسه باشد ، مجاز به شرکت در آزمون و یا ورود به مرحله مصاحبه خواهد بود. سایت ثبت نام این دبیرستان ها به نشانی aehighschool.com می باشد و دانش آموز باید مشخصات لازم از جمله عکس ، اطلاعات شناسنامه ای و … را درج نماید.

مرتبط بخوانید : ثبت نام مدارس انرژی اتمی دوره دوم  و ثبت نام مدارس انرژی اتمی دوره اول

سوالات شما

  • ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی مشهد در کدام پایه های تحصیلی است ؟

پایه های تحصیلی متوسطه اول و متوسطه دوم پسرانه در مدارس انرژی اتمی مشهد ارائه می شوند.

  • زمان ثبت نام مدارس انرژی اتمی مشهد 1402 در چه تاریخی است ؟

ثبت نام مدارس انرژی اتمی مشهد 1402 از 23 بهمن ماه 1401 آغاز شده است.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

ثبت نام مدارس انرژی اتمی دوره اول

ثبت نام مدارس انرژی اتمی دوره اول 1402 – زمان ، شرایط و نحوه ثبت نام

ثبت نام مدارس انرژی اتمی دوره اول هر ساله صورت می پذیرد و دانش آموزانی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر