از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

رشته دارویاری دانشگاه آزاد – راهنمای قبولی در دارویاری دانشگاه آزاد

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

رشته دارویاری دانشگاه آزاد - معرفی و رتبه لازم برای رشته دارویاری دانشگاه آزاد

 

رشته دارویاری از جمله رشته های زیرشاخه علوم پزشکی است و در دفترچه انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی در زیر گروه رشته های مدیریت و خدمات اجتماعی قرار دارد. ثبت نام در رشته دارویاری براساس سوابق تحصیلی داوطلبان و بدون شرکت در کنکور سراسری است از این رو این رشته برای افرادی که به رشته داروسازی علاقه مند بوده ولی شرایط قبولی در آن را ندارند ، فرصت بسیار مناسبی است. در ادامه مطلب به بررسی شرایط رشته دارویاری دانشگاه آزاد پرداخته ایم.

از مراکز ارائه دهنده رشته دارویاری می توان به مرکز خدمات بهداشتی درمانی خاتم الانبیاء و شرکت گروه پزشکی ابن سینا اشاره کرد.

رشته دارویاری دانشگاه آزاد

رشته دارویاری در سال های اخیر در دانشگاه آزاد ارائه نشده و در لیست رشته های بدون کنکور و با آزمون این دانشگاه قرار نداشته است. درصورت ارائه رشته دارویاری در دانشگاه آزاد در سال های آینده ، شرایط و مدارک لازم برای ثبت نام به شرح زیر است :

رشته دارویاری دانشگاه آزاد مقطع کاردانی ناپیوسته و پیوسته

 ثبت نام در مقطع کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد براساس معدل کتبی دیپلم بوده و فارغ التحصیلان دارای گواهینامه پیش دانشگاهی  ، داوطلبان دارای دیپلم 4 ساله نطام قدیم و یا سه ساله نظام جدید می توانند در این دوره ثبت نام کنند.

داوطلبان نظام قدیم و نظام جدید رشته های کاردانش و فنی و حرفه ای که مدرک پیش دانشگاهی ندارند ، می توانند در مقطع کاردانی پیوسته دانشگاه سما آزاد ثبت نام نمایند.

دانشگاه آزاد مقطع کارشناسی ناپیوسته و پیوسته

داوطلبان برای ثبت نام در دوره های کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد به معدل کتبی دیپلم نیاز خواهند داشت و فارغ التحصیلانی که دارای دیپلم 4 ساله نظام قدیم یا 3 ساله نظام جدید یا افراد دارای مدرک پیش دانشگاهی ، می توانند در این مقطع ثبت نام نمایند.

داوطلبانی که متقاضی ثبت نام در دوره های کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد هستند ، با داشتن مدرک کاردانی (پیوسته و ناپیوسته) و همچنین مدرک کاردانی دانشگاه علمی – کاربردی ، می توانند در هریک از رشته های مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد ثبت نام نمایند.

نحوه ثبت نام در رشته دارویاری دانشگاه آزاد

ثبت نام در رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد به صورت اینترنتی و از طریق سایت azmoon.org  صورت می گیرد. در صورت ارائه این رشته در دانشگاه آزاد و در هریک از مقاطع بیان شده ، داوطلبان با همراه داشتن مدارک لازم می توانند مراحل ثبت نام خود را انجام دهند.

  • مراجعه به سایت دانشگاه آزاد و دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام
  • پرداخت هزینه ثبت نام به صورت اینترنتی
  • تکمیل فرم ثبت نام
  • دریافت کد رهگیری و شماره پرونده

رشته دارویاری دانشگاه علمی کاربردی

در سال های اخیر رشته دارویاری دانشگاه آزاد ارائه نشده است. داوطلبانی که متقاضی  ادامه تحصیل در رشته مذکور می باشند ، می توانند در دوره های کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی – کاربردی و بدون کنکور ، ثبت نام نمایند. برای این رشته تحت عنوان کاردانی حرفه ای خدمات سلامت – دارویاری در دانشگاه علمی – کاربردی پذیرش دانشجو انجام می گیرد و متقاضیان با ارائه مدارک لازم برای ثبت نام علمی کاربردی ، می توانند ثبت نام خود را انجام دهند.

مدارک لازم جهت ثبت نام کاردانی حرفه ای رشته خدمات سلامت – دارویاری

  • داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید
  • دارا بودن دیپلم 4 ساله نظام قدیم
  • دارا بودن دیپلم سه ساله نظام ترمی واحدی / سالی واحدی
  • تکمیل فرم تاییدیه معدل
  • گواهی معدل دار
  • تکمیل فرم سهمیه مشاغل (برای افراد شاغل در صورت استفاده از سهمیه)
  • آخرین فیش حقوقی (برای داوطلبان شاغل)
  • کارت پایان خدمت یا معافیت خدمت برای متقاضیان آقا

داوطلبان با ارائه مدرک کاردانی (فوق دیپلم) ، می توانند در مقطع کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی در رشته دارویاری ثبت نام نمایند.

در این مطلب اطلاعات جامعی در رابطه با رشته دارویاری دانشگاه آزاد در اختیار متقاضیان این رشته قرار داده ایم. برای آگاهی از زمان دقیق ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد و دانشگاه علمی کاربردی ، می توانید با کارشناسان برتر مرکز مشاوره تلفنی پاسخ با ما در تماس بوده و اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

علاقه مندان به ثبت نام در رشته های بدون کنکور  ، می توانند برای کسب اطلاعات کافی بر روی لینک های زیر ، کلیک نمایند :

رشته تکنسین اتاق عمل دانشگاه علمی کاربردی
مشاوره تلفنی دانشگاه علمی کاربردی
شهریه دانشگاه آزاد
انتخاب رشته دانشگاه آزاد ورودی بهمن
کد رشته های بدون کنکور سازمان سنجش
کاردانی دامپزشکی ، هر آنچه باید بدانید
رشته دندانسازی با کنکور و بدون کنکور
کاردانی تکنسین پروتزهای دندانی
داروسازی دانشگاه آزاد بدون کنکور
رشته فیزیوتراپی بدون کنکور

احتمالا این را هم بپسندید  رشته دندانسازی با کنکور و بدون کنکور ، معرفی رشته دندانسازی

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

تمدید مهلت ثبت نام علمی کاربردی

تمدید مهلت ثبت نام علمی کاربردی 📞 مهلت مجدد ثبت نام علمی کاربردی مهر و بهمن ماه

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی هر ساله در نیمسال های مهر و بهمن انجام می …

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر