از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

مشاوره علمی کاربردی – مشاوره تخصصی صفر تا صد علمی کاربردی

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

مشاوره علمی کاربردی

 

اگر به دنبال دانشگاهی هستید که آسان ترین شرایط پذیرش را داشته باشد و در عین حال رشته های تحصیلی بسیار متنوعی را ارائه دهد ، دانشگاه علمی کاربردی مناسب ترین گزینه برای شماست. تمام رشته های ارائه شده در دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور هستند و همین شرایط آسان جدب دانشجو باعث شده است که این دانشگاه علاقه مندان بسیاری داشته باشد. در ادامه مشاوره ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی را ارائه کرده ایم تا به شما کمک کنیم که بهتر تصمیم گیری کنید. مطلب را تا انتها مطالعه کنید و اگر سوال بیشتری داشتید ، حتما در بخش نظرات بپرسید تا مشاوران شما را راهنمایی کنند.

معرفی دانشگاه علمی کاربردی

دانشگاه جامع علمی کاربردی ، یکی از دانشگاه های تحت فعالیت وزارت علوم تحقیقات و فناوری است که از همان ابتدای تاسیس ، هدف اصلی خود را تربیت افراد کاردان و حرفه ای و همچنین ارتقا سطح مهارت شاغلین بخش های مختلف حرفه ای ، قرار داده است. رشته های تحصیلی ارائه شده در دانشگاه علمی کاربردی کمی متفاوت تر از رشته های سایر دانشگاه هاست ، این رشته ها بیشتر ماهیت عملی دارند و بر خلاف دانشگاه های دیگر که بیشترین تمرکز خود را در آموزش تئوری قرار داده اند ، در دانشگاه علمی کاربردی اکثر مباحث به صورت عملی تدریس می شود و در نتیجه فارغ التحصیلان این دانشگاه در ورود به بازار کار موفق تر هستند چرا که مهارت های عملی بیشتری دارند.

پس اگر می خواهید در یک رشته و حرفه خاص ، توانمندی های لازم برای ورود به شغل را به دست آورید و یا اگر شاغل هستید و می خواهید مهارت های خود را ارتقا دهید ، می توانید وارد دانشگاه علمی کاربردی شوید.

مقاطع تحصیلی دانشگاه علمی کاربردی در حال حاضر دو مقطع کاردانی ناپیوسته و همچنین کارشناسی ناپیوسته است ، البته در گذشته مقطع ارشد نیز در این دانشگاه برگزار می شد که بنا به دلایلی تصمیم به حذف آن گرفته شده است اما احتمالا دوباره در سال های آینده این مقطع وارد دانشگاه علمی کاربردی شود.

شما عزیزان می توانید برای دریافت آدرس و شماره تماس واحد های دانشگاه علمی کاربردی ، با مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما ارتباط برقرار کنید ، کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از استان تهران 9092301611

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل 

شیوه پدیرش دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی

همانطور که در ابتدا نیز گفته شد ، در میان تمام دانشگاه های سراسری و آزاد ، دانشگاه علمی کاربردی آسان ترین شرایط پذیرش را دارد تا فرصت تحصیل برای بسیاری از علاقه مندان فراهم شود. ورود به دانشگاه های علمی کاربردی به صورت بدون کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی داوطلبان انجام می گیرد و شما می توانید بدون شرکت در هیچ آزمونی و تنها با ارائه مدرک دیپلم ، وارد این دانشگاه شوید.

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی دوبار در سال و برای دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه انجام می گیرد که نحوه ثبت نام نیمسال اول معمولا به صورت اینترنتی ولی ثبت نام نیمسال دوم تحصیلی ، حضوری انجام می گیرد.

مشاوره دوره کاردانی دانشگاه علمی کاربردی

پایه ترین دوره تحصیلی دانشگاه علمی کاربردی ، مقطع کاردانی است و داوطلبان تنها با ارائه مدرک دیپلم هر یک از رشته های نظری و فنی حرفه ای ، امکان ثبت نام در رشته های مقطع کاردانی این دانشگاه را دارند. نکته جالب توجه در خصوص دانشگاه علمی کاربردی این است که داوطلبان حتی می توانند تغییر رشته نیز بدهند مثلا اگر دیپلم تجربی دارند ، وارد رشته های فنی مهندسی شوند و یا مثلا با دیپلم انسانی و یا ریاضی ، وارد رشته های هنر شوند و بالعکس.

تعدادی از رشته های علوم پزشکی در دانشگاه علمی کاربردی و در مقطع کاردانی به صورت بدون کنکور ارائه می شوند ، پس اگر علاقه مند به تحصیل و ورود به شغل های علوم پزشکی هستید ، می توانید وارد دانشگاه علمی کاربردی شوید.

مشاوره دوره کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی

مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی طول دوره تحصیلی 2 ساله دارد و داوطلبان تنها با ارائه مدرک کاردانی ، می توانند ثبت نام مقطع کارشناسی این دانشگاه را انجام دهند. یعنی شما باید با مدرک دیپلم خود ، ابتدا وارد دوره کاردانی شوید و پس از دو سال تحصیل و دریافت مدرک دانش آموختگی ، ثبت نام مقطع کارشناسی را انجام دهید.

اکثر رشته های ارائه شده در دوره کاردانی ، در مقطع کارشناسی نیز ارائه می شوند و شرایط ادامه تحصیل نیز در این دانشگاه فراهم است. حتی شما می توانید در ورود از مقطع کاردانی به کارشناسی ، رشته تحصیلی خود را تغییر دهید و هیچ محدودیتی از این بابت ندارید.

دریافت مشاوره تلفنی برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

با توجه به اینکه بهره مندی از تجربیات مشاوران تحصیلی در هر زمینه ای تبدیل به امری واجب شده است و بسیاری از داوطلبان و دانش آموز عزیز ، از شرایط پذیرش دانشگاه های مختلف و رشته های ارائه شده در هر یک از دانشگاه ها اطلاعی ندارند ، مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما با چندین سال تجربه مشاوره تخصصی ، بخش مشاوره تلفنی را نیز راه اندازی کرده اند تا داوطلبانی که دسترسی به مشاوره حضوری ندارند ، بتوانند از طریق مشاوره تلفنی پاسخ سوالات خود را بپرسند.

شما می توانید بدون تعیین وقب قبلی و تنها با یک تماس تلفنی ساده ، به مشاوران برتر مجموعه پاسخ با ما متصل شوید و در سریع ترین زمان و بدون دردسر ، سوالات خود را بپرسید تا راهنمایی شوید. از مزایای مشاوره تلفنی ، می توان موارد زیر را برشمرد :

  • دسترسی به مشاور خصوصی خود در هر زمان از ساعات روز (8 صبح تا 12 شب)
  • صرفه جویی در زمان و با توجه به اینکه نوبت تعیین نمی کنید ، نیازی نیست که منتظر رسیدن نوبت تان شوید.
  • ارتباط با برترین مشاوران کشور
  • صرفه جویی در هزینه و بهره مندی از مشاوره حرفه ای با کمترین هزینه

سوالات متداول درباره دانشگاه علمی کاربردی

  • ایا درباره شهریه دانشگاه علمی کاربردی سوالی دارید ؟
  • ایا نمی دانید که میزان شهریه ثابت و متغیر هر یک از رشته ها چقدر است ؟
  • آیا شرایط دریافت وام دانشجویی و تخفیفات شهریه دانشگاه علمی کاربردی را می دانید ؟
  • مدارک لازم برای ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی چیست ؟
  • حداقل معدل لازم برای قبولی در دانشگاه علمی کاربردی چقدر است ؟
  • زمان دقیق ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در چه تاریخی است ؟
  • ثبت نام اینترنتی دانشگاه علمی کاربردی چگونه انجام می گیرد ؟
  • آیا آدرس و شماره تماس دانشگاه های علمی کاربردی مورد تقاضای خود را میخواهید بدانید ؟
  • ایا درباره اعتبار مدرک دانشگاه علمی کاربردی برای ادامه تحصیل و ورود به بازار کار سوالی دارید ؟
  • و …

پاسخ تمام سوالات فوق را از مشاوران ارشد مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما جویا شوید. قطعا پس از دریافت مشاوره و اطلاع از تمام جزئیات ، انتخاب رشته بهتری خواهید داشت.

احتمالا این را هم بپسندید  ثبت نام دانشگاه حین خدمت سربازی 1402 - ثبت نام بدون کنکور و با کنکور در سربازی

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

ثبت نام کاردانی ناپیوسته

ثبت نام کاردانی ناپیوسته 1402 📞 ثبت نام کاردانی ناپیوسته در دانشگاه های سراسری، آزاد و علمی کاربردی

ثبت نام کاردانی ناپیوسته را می توانید در دانشگاه های آزاد ، علمی کاربردی و …

2 نظر

  1. با سلام – با مدرک دیپلم یا فوق دیپلم قرآنی مورد تایید وزارت علوم هم ، می توان در دوره های دانشگاه علمی کاربردی درس خواند ؟ اگر می شود در کدام رشته ها ؟ با تشکر

    • پاسخ با ما

      با سلام. با مدرک دیپلم مورد تایید ، می توانید وارد رشته مورد علاقه خود در مقطع کاردانی دانشگاه علمی کاربردی شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر