از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

کد رشته های بدون کنکور سازمان سنجش 📞 لیست و راهنما

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

کد رشته‌ های بدون کنکور سازمان سنجش - لیست و راهنما

کد رشته های بدون کنکور سازمان سنجش برای هر یک از دانشگاه های سراسری از جمله روزانه ، نوبت دوم ، پردیس خودگردان ، پیام نور و غیر انتفاعی در دفترچه ای تحت عنوان دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته‌ بدون کنکور سراسری جمع آوری شده‌ و با قرار دادن در سایت sanjesh.org در دسترس داوطلبان قرار می گیرد. داوطلبان برای ثبت نام بدون کنکور سراسری ملزم هستند که کد مربوط به هر یک از رشته‌ های مد نظر خود را از داخل دفترچه راهنما استخراج کنند و سپس آن ها را در سایت سنجش ثبت نمایند.

سوالات خود را در خصوص ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های مختلف از مشاوران ما در مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما بپرسید تا با اطلاعات دقیق راهنمایی شوید.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

لیست کد رشته های بدون آزمون سازمان سنجش

لیست رشته‌ های بدون کنکور سازمان سنجش در هر دوره مهر ماه و بهمن ماه از طریق سایت سنجش منتشر می شود. داوطلبان واجد شرایط لازم می توانند با دانلود دفترچه و اطلاع از رشته‌ محل های ارائه شده‌ ، برای ثبت نام و انتخاب رشته‌ اقدام نمایند.

لازم به ذکر است که کد رشته های بدون آزمون سازمان سنجش شامل رشته‌ های ارائه شده‌ در تمامی دانشگاه های سراسری می باشد و به عبارت دیگر ، رشته‌ های بدون کنکور از یکدیگر تفکیک نشده‌ اند و همگی در یک دفترچه مشترک قرار دارند.

دفترچه ثبت نام بدون کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی سراسری

دانلود کد رشته‌ های بدون کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی سازمان سنجش

(برای دانلود دفترچه بر روی لینک کلیک کنید)

مرتبط بخوانید : دریافت گواهی کنکورکد رشته‌ های دانشگاه آزاد 

کد رشته‌ های بدون کنکور سازمان سنجش روزانه و نوبت دوم

دانشگاه های روزانه و نوبت دوم تعداد محدودی از رشته‌ های گروه ریاضی ، تجربی و انسانی را به صورت بدون کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی ارائه می دهند. کد رشته‌ های مربوطه که نمونه ای از آن ها در تصویر زیر مشخص شده‌ است ، را می توانید در دفترچه جستجو کنید.

کد رشته‌ های بدون کنکور پردیس خودگردان

دانشگاه پردیس خودگردان نیز به طور مشترک با سایر دانشگاه های سراسری رشته‌ های بدون آزمون خود را ارائه می دهد. در تصویر زیر می توانید کد رشته‌ محل های بدون کنکور دانشگاه پردیس خودگردان صنعتی شریف را مشاهده کنید.

کد رشته‌ های بدون کنکور سازمان سنجش دانشگاه پیام نور

دانشگاه پیام نور رشته‌ های بدون کنکور متنوعی دارد که فقط در دوره کارشناسی پیوسته‌ ارائه می شوند. این دانشگاه از سال 98 به سایر دانشگاه های سراسری پیوسته‌ و ثبت نام بدون کنکور را به صورت مشترک با دانشگاه های دیگر انجام می دهد.

داوطلبان برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور این اختیار را دارند که در هر یک از رشته‌ های مورد علاقه بدون توجه به مدرک دیپلم خود ، ثبت نام کنند.

کد رشته‌ های بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی

در دانشگاه غیر انتفاعی نیز رشته‌ های متعددی در دو دوره کاردانی و کارشناسی ارائه می شود و تعداد دانشگاه ها نیز زیاد است. رشته‌ های فنی مهندسی مانند مهندسی برق ، مهندسی کامیپیوتر ، مهندسی عمران و … از رشته‌ های بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی می باشند.

کد رشته های بدون کنکور سازمان سنجش

مطلب فوق تحت عنوان ” کد رشته‌ های بدون کنکور سازمان سنجش “ توسط تیم تخصصی سایت “پاسخ با ما” تهیه شده‌ است. چنانچه پس از مطالعه مطلب ، نیاز به راهنمایی در زمینه ثبت نام بدون کنکور دارید می توانید با کارشناسان ارشد این مرکز مشاوره تلفنی تماس بگیرید.

قابل ذکر است که ثبت نام بدون کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه های سراسری در مردادماه می باشد و نحوه ثبت نام نیز به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش انجام می گیرد. توصیه می شود با استفاده از نرم افزار انتخاب رشته‌ مجازی سازمان سنجش ، از رشته‌ هایی که در آن ها احتمال قبولی دارید مطلع گردید و سپس انتخاب رشته‌ کنید.

اگر می خواهید بدانید که با توجه به سوابق تحصیلی تان شانس پذیرش در کدام رشته‌ ها و دانشگاه ها دارید ، حتما مشورتی با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی ” پاسخ با ما “ داشته باشید.

لازم به ذکر است که کد رشته‌ های دانشگاه آزاد به صورت جداگانه و از طریق سایت azmoon.org منتشر می شود. برای ثبت نام در این دانشگاه ابتدا باید دفترچه را دانلود و پس از بررسی رشته‌ ها ، نسبت به ثبت آن ها در سایت مذکور اقدام نمایید.

مرتبط ببیند : کد رشته‌ – لیست و راهنمای انتخاب و استفاده کد رشته‌

سوالات شما

رشته‌ های بدون کنکور سازمان سنجش داخل یک دفترچه جمع آوری شده‌ و در اختیار داوطلبان قرار می گیرد.

  • رشته‌ های بدون کنکور را کدام دانشگاه های سراسری ارائه می کنند؟

تمام دانشگاه های سراسری پذیرنده‌‎‌ دانشجوی بدون کنکور می باشند.

احتمالا این را هم بپسندید  رشته مهندسی کامپیوتر بدون کنکور دانشگاه دولتی 1401 - شرایط و راهنمای ثبت نام

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

تمدید مهلت ثبت نام دانشگاه آزاد

تمدید مهلت ثبت نام دانشگاه آزاد 📞 فرصت مجدد ثبت نام بدون کنکور و با کنکور دانشگاه آزاد

تمدید مهلت ثبت نام دانشگاه آزاد ، فرصتی مجدد برای داوطلبانی است که بنا به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر