از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

رشته تجهیزات پزشکی بدون کنکور – راهنمای کامل ثبت نام بدون کنکور رشته تجهیزات پزشکی

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

رشته تجهیزات پزشکی بدون کنکور

 

اگر شما هم جزو داوطلبانی هستید که علاقه مند به تحصیل در رشته های گروه علوم پزشکی می باشید اما با شرکت در کنکور تجربی نمی توانید رتبه لازم برای پذیرش در این رشته های پر طرفدار را به دست آورید ، می توانید به صورت بدون کنکور در شاخه های پزشکی تحصیل کنید. رشته تجهیزات پزشکی بدون کنکور یکی از پر متقاضی ترین رشته های گروه علوم پزشکی است و با توجه به اینکه فقط در دانشگاه علمی کاربردی ارائه می شود و متقاضیان بسیاری زیادی هم دارد ، اولویت پذیرش با کسانی خواهد بود که اولا از سوابق تحصیلی لازم برخوردارند و دوما ثبت نام خود را به صورت اینترنتی در موعد مقرر و پیش از تکمیل شدن ظرفیت انجام می دهند.

اگر می خواهید از شرایط و معدل لازم برای ثبت نام رشته تجهیزات پزشکی بدون کنکور مطلع شوید ، ادامه مطلب را مطالعه کنید تا در جریان تمام جزئیات قرار بگیرید. اگر هم سوالی داشتید ، حتما در بخش نظرات بپرسید.

رشته تجهیزات پزشکی بدون کنکور

دانشگاه جامع علمی کاربردی هر ساله در میان رشته های متنوعی که در تمام شاخه های فنی مهندسی ، علوم انسانی ، علوم تجربی ، هنر و … ارائه می دهد تعداد محدودی از رشته های وابسته به شاخه علوم پزشکی را نیز برگزار می کند و علاقه مندان می توانند در دو مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته وارد این رشته ها شوند.

رشته تجهیزات پزشکی بدون کنکور هم در مقطع کاردانی و هم در مقطع کارشناسی ناپیوسته ارائه می شود و دارای سه گرایش زیر است :

  • تجهيزات پزشكی – تجهيزات آزمايشگاه تشخيص پزشكی
  • تجهيزات پزشكی – تجهيزات كنترل عفونی و استريليزاسيون
  • تجهيزات پزشكی – اتاق عمل

ثبت نام مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی تحت شرایطی انجام می گیرد و با وجود آنکه ثبت نام بدون کنکور است ، اما متقاضیان باید مدرک تحصیلی لازم را ارائه دهند و معدل و سوابق تحصیلی مناسبی را داشته باشند.

احتمالا این را هم بپسندید  هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 1401 - زمان و راهنمای پرداخت هزینه

شما عزیزان میتوانید هر گونه سوال و ابهام خود را در خصوص شرایط پذیرش و نحوه ثبت نام بدون کنکور رشته های پیراپزشکی دانشگاه علمی کاربردی ، از مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما بپرسید ، کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از استان تهران 9092301611

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل 

شرایط ثبت نام رشته تجهیزات پزشکی بدون کنکور

ثبت نام رشته تجهیزات پزشکی بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی در دو مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته انجام می گیرد. دارا بودن مدرک دیپلم نظام قدیم یا نظام جدید از شروط اصلی ثبت نام دوره کاردانی و دارا بودن مدرک کاردانی مرتبط نیز شرط ثبت نام در مقطع کارشناسی این دانشگاه است.

داوطلبان متقاضی ثبت نام دوره کارشناسی ناپیوسته رشته تجهیزات پزشکی در صورت دارا بودن مدرک تحصیلی مرتبط ، در اولویت پذیرش خواهند بود.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی در سایت سنجش و در دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه انجام می گیرد. علاقه مندان به تحصیل در رشته تجهیزات پزشکی بدون کنکور باید در زمان اعلام شده توسط سازمان سنجش آموزش کشور به سامانه اینترنتی به نشانی sanjesh.org مراجعه و پس از بررسی لیست رشته ها و ظرفیت پذیرش هر یک از آنها ، با واریز هزینه در سایت مراحل ثبت نام و انتخاب رشته خود را طی کنند.

لازم به ذکر است که در بعضی سال ها ثبت نام نیمسال دوم دانشگاه علمی کاربردی به صورت حضوری و با مراجعه به دانشگاه ها انجام می گیرد. در این صورت داوطلبان باید پس از اطلاع از آدرس دانشگاه مد نظر خود ، همراه با مدارک لازم به محل دانشگاهی مراجعه و ثبت نام خود را انجام دهند.

کدام دانشگاه ها رشته تجهیزات پزشکی بدون کنکور را ارائه می دهند

رشته تجهیزات پزشکی بدون کنکور در حال حاضر تنها در دو استان تهران و سنندج با ظرفیت پذیرش محدود ارائه می شود اما احتمالا در سال های آینده ظرفیت بیشتری به این رشته پر طرفدار اختصاص داده شود. دانشگاه های زیر ، سه گرایش از رشته تجهیزات پزشکی را ارائه می دهند :

  • مركز آموزش علمي كاربردی شركت خدمات بهداشتي و درماني خاتم الانبياء
  • مركز آموزش علمي كاربردی شركت گروه پزشكي ابن سينا
  • موسسه علوم كاربردی افق
  • مركز آموزش علمی كاربردی موسسه فرزانگان انديشمند مسعود
  • مركز آموزش علمی كاربردی شركت كيميا كاشت اطبا
  • مركز آموزش علمی كاربردی بهداشت و درمان نزاجا ( شهيد سرلشكر دكتر هجرتی )

ظرفیت پذیرش رشته تجهیزات پزشکی بدون کنکور در ثبت نام دوره قبل مقطع کاردانی 735 نفر و مقطع کارشناسی نیز 225 نفر بوده است.

در مورد آدرس و شماره تماس دانشگاه های علمی کاربردی سوالی دارید ؟

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از استان تهران 9092301611

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل 

شهریه رشته تجهیزات پزشکی دانشگاه علمی کاربردی

تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی با پرداخت شهریه همراه است و دانشجویان باید به ازای هر ترم شهریه ثابت و متغیر دروس اخذ شده خود را واریز نمایند. رشته تجهیزات پزشکی در رشته های گروه صنعت دانشگاه علمی کاربردی قرار دارد و بیشترین میزان شهریه دانشگاه نیز مربوط به رشته های گروه صنعت است.

  • شهریه ثابت رشته تجهیزات پزشکی بدون کنکور : حدود 530 هزار تومان
  • شهریه متغیر رشته تجهیزات پزشکی : حدود 30 الی 170 هزار تومان به ازای هر یک واحد درسی (دروس عملی و تخصصی شهریه بیشتری از دروس نظری دارند)

پرداخت شهریه در سامانه هم آوا ( hamava ) دانشگاه علمی کاربردی انجام می گیرد و دانشجویان ورودی جدید باید پس از پذیرفته شدن برای ثبت نام قطعی ، بخشی از شهریه ترم خود را در سامانه واریز نمایند.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

ثبت نام کاردانی ناپیوسته

ثبت نام کاردانی ناپیوسته 1402 📞 ثبت نام کاردانی ناپیوسته در دانشگاه های سراسری، آزاد و علمی کاربردی

ثبت نام کاردانی ناپیوسته را می توانید در دانشگاه های آزاد ، علمی کاربردی و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر