از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

دوره ضمن خدمت مدارس غیرانتفاعی 1402 📞 ویژه تدریس و تاسیس مدارس غیرانتفاعی

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

دوره ضمن خدمت مدارس غیرانتفاعی

معلمان و همکاران شاغل در مدارس غیردولتی و غیرانتفاعی سراسر کشور برای گذراندن دوره های ضمن خدمت باید در سامانه ای که در راستای دانش افزایی کارکنان و آموزگاران شاغل در مدارس غیر دولتی راه اندازی شده‌ است ، عضو شوند. سپس در کلاس ها و آزمون های ضمن خدمت شرکت نمایند. سایت ضمن خدمت فرهنگیان برای تمام مدارس دولتی و غیردولتی ، سایت ال تی ام اس به نشانی ltms.medu.ir می باشد. اما برای دوره ضمن خدمت مدارس غیرانتفاعی سامانه مجزا و جدیدی راه اندازی شده‌ است که در ادامه بیشتر در این باره توضیح خواهیم داد.

سوالات خود را درباره دوره های ضمن خدمت مدارس غیر انتفاعی از کارشناسان ارشد ما در مرکز مشاوره تلفنی پاسخ با ما بپرسید تا کامل راهنمایی شوید.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور : 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

راهنمای دوره ضمن خدمت مدارس غیرانتفاعی

دبیران و معلمانی که در مدارس غیرانتفاعی تدریس می کنند باید همچون معلمان مدارس دولتی ، دوره های ضمن خدمت را بگذرانند. این دوره ها با هدف دانش افزایی آموزگاران برگزار می شوند. شرکت در بعضی از آنها ضروری ولی شرکت در بعضی اختیاری است.

سامانه آزمون های ضمن خدمت فرهنگیان همانطور که در ابتدا نیز گفته شد ، سامانه ltms.medu.ir می باشد. اما برای مدارس غیر انتفاعی اخیرا سامانه جدیدی به آدرس mosharekatha.ir راه اندازی شده‌ است و پرسنل شاغل در مدارس غیرانتفاعی برای گذراندن دوره های ضمن خدمت می بایست به این سامانه مراجعه کنند.

سامانه دوره ضمن خدمت مدارس غیرانتفاعی

اخیرا سامانه ای تحت عنوان سامانه مشارکت ها به نشانی mosharekatha.ir جهت ثبت نام دوره ها و آزمون های ضمن خدمت مدارس غیرانتفاعی راه اندازی شده‌ است که ویژه دبیران ، معلمان و کادراموزشی این مدارس است. افراد متقاضی ثبت نام در دوره های ضمن خدمت ، باید پس از مراجعه به این سامانه برای خود نام کاربری ایجاد کنند و پس از ثبت نام اولیه و دریافت نام کاربری و رمز عبور ، به عنوان فراگیر وارد سامانه شده‌ و اطلاعات خود را تکمیل کنند.

احتمالا این را هم بپسندید  شرایط معلم شدن در مدارس غیرانتفاعی 1403 📞 راهنمای تدریس غیرانتفاعی

بنابراین معلمان و مدیرانی که قصد شرکت در دوره های ضمن خدمت مدارس غیر انتفاعی را دارند ، باید پس از مراجعه به سامانه مشارکت ها ، ابتدا عضو شوند و سپس در مراجعات بعدی به عنوان فراگیر و با استفاده از نام کاربری و رمز عبور خود  ، از منوی سمت چپ سامانه گزینه آموزش دوره های ضمن خدمت (ویژه موسسین ، کارکنان مدرسه ، معلمان و سایر متقاضیان) را انتخاب نموده‌ و در کلاس ها یا آزمون ها شرکت نمایند.

مرتبط ببینید: سامانه ضمن خدمت مدارس غیردولتی

راهنمای عضویت در سامانه کلاس های ضمن خدمت مدارس غیرانتفاعی

برای عضویت در سامانه mosharekatha.ir ، پس از وارد شدن از منوی سمت چپ سامانه گزینه “آموزش دوره های ضمن خدمت (ویژه موسسین , کارکنان مدرسه , معلمان و سایر متقاضیان)” را انتخاب کنید و سپس در صفحه ای که باز می شوند بر روی یکی از گزینه ورود پرسنل مدرسه و در صورتی که متقاضی جدید فعالیت در مدارس و مراکز غیر دولتی هستید ، کلیک نمایید.

در مرحله بعدی باید کد ملی خود را درج کنید و با انتخاب گزینه “استعلام کد ملی” چند لحظه منتظر بمانید تا فرم ثبت نام نمایش داده‌ شود. فرم ثبت نام را با اطلاعات خواسته شده‌ درج کنید تا ثبت نام شما با موفقیت انجام گیرد. پس از ثبت نام در سامانه ، برای شما یک حساب کاربری ایجاد خواهد شد و در مراجعات بعدی با استفاده از نام کاربری و رمز عبور خود می توانید برای شرکت در کلاس ها و آزمون ها اقدام نمایید.

مرتبط بخوانید : نحوه ورود به سامانه ضمن خدمت فرهنگیان

تلفن پشتیبانی دوره های ضمن خدمت مدارس غیرانتفاعی

دوره ضمن خدمت مدارس غیرانتفاعی

معلمان و مدیران شاغل در مدارس غیرانتفاعی ، اگر برای عضویت در سامانه مشارکت ها و شرکت در کلاس های ضمن خدمت غیرانتفاعی نیازمند راهنمایی هستید ، می توانید با کارشناسان مجموعه پاسخ با ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

  • پیگیری اخبار مربوط به زمان ثبت نام در دوره های ضمن خدمت
  • دریافت نتایج آزمون های دوره ضمن خدمت
  • مشاهده نمرات دوره های ضمن خدمت
  • انجام مراحل ثبت نام در کلاس ها
  • مشاوره در زمینه انتخاب دوره های ضمن خدمت
  • کسب راهنمایی در زمینه نحوه ورود به سامانه
  • و …

مرتبط بخوانید : لیست دوره های ضمن خدمت فرهنگیان

تاثیر دوره ضمن خدمت در رتبه بندی معلمان

طرح رتبه بندی معلمان را آموزش و پرورش برگزار می کند و هدف از آن ، بهبود سطح کیفیت آموزش در مدارس و همچنین ارتقای رتبه معلمان است. عوامل بسیاری برای رتبه بندی کردن معلمان مدنظر قرار می گیرند مثل سابقه کار ، مدرک تحصیلی و … یکی از این عوامل موثر ، شرکت در دوره های ضمن خدمت است و معلمان بر اساس تعداد ساعاتی که ضمن خدمت گذرانده اند ، از امتیازاتی در زمان رتبه بندی بهره مند می شوند.

احتمالا این را هم بپسندید  سامانه ضمن خدمت سانیار - ورود و راهنمای ضمن خدمت فرهنگیان در سامانه سانیار

سوالات متداول

  • سامانه دوره ضمن خدمت مدرسه غیرانتفاعی کدام سامانه است ؟

آدرس سامانه ضمن خدمت مدارس غیردولتی به نشانی mosharekatha.ir می باشد.

  • برای ورود به سامانه کلاس های ضمن خدمت مدارس غیرانتفاعی به چه اطلاعاتی نیاز است ؟

فراگیران برای ورود به سایت ضمن خدمت مدارس غیرانتفاعی نیاز به نام کاربری و رمز عبور دارند.

  • چگونه می توان در دوره های ضمن خدمت مدارس غیر انتفاعی شرکت کرد ؟

معلمان و کادرآموزشی مدارس غیر انتفاعی برای گذراندن دوره های ضمن خدمت باید در سایت mosharekatha.ir عضو شوند.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

سامانه ضمن خدمت سانیار - ورود و راهنمای ضمن خدمت فرهنگیان در سامانه سانیار

سامانه ضمن خدمت سانیار – ورود و راهنمای ضمن خدمت فرهنگیان در سامانه سانیار

  موسسه سانیار یکی از موسسات فعال در برگزاری دوره های ضمن خدمت دستگاه های …

یک نظر

  1. سلام‌من نمیدونستم که کلاسها شروع شدن الانم فقط تا ۳۱شهریور وقت دارم چیکارکنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر